Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЧАГОРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04418498 |
Місцезнаходження: | 60412, Україна , Чернівецька обл., село Чагор, вулиця Незалежності, 79 |
Контактна особа: |
Чагорська cільська рада +380373438584 sil_radacagor@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 235 058,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 175,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2023 17:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2023 17:09 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf | |
14 березня 2023 17:09 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf | |
14 березня 2023 17:09 |
ПРОТОКОЛ №2.pdf | |
14 березня 2023 17:09 |
ПРОТОКОЛ №2.pdf | |
14 березня 2023 17:09 |
Тендерна документація (2023 р.).docx | |
14 березня 2023 17:09 |
Тендерна документація (2023 р.).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-05-000060 ● f7ea8f470d13426a8b8835ee3b04ecd8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 14:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.04.2023 №15-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 05 квітня 2023 року № 15-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
12. UA-2023-03-14-011913-а від 14.03.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-06 15:50:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ПОСЛУГИ З БЛАГОУСТРОЮ – ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ДОРОЖНЬОГО ПОКРИТТЯ ПО ПРОВУЛ. НОВИЙ В С. ЧАГОР ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-14-011913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин при складанні тендерної документації Вами не враховано зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме:
внесені пунктом 1 змін, затверджених постановою КМУ від 30.12.2022 №1495, які набрали чинності з 03.01.2023 (включно);
внесені підпунктами 7, 13, 18, 19 (крім абзацу п’ятого цього підпункту) та 20 пункту 2 змін, затверджених Постановою КМУ від 17.02.2023 № 157, які набрали чинності з 25.02.2023 (включно)?
4. Чому Вами не дотримано вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, зокрема, додатки тендерної документації не оприлюднено до електронної системи закупівель окремими файлами?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-11 18:09:30
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ПО ЗАКУПІВЛІ № UA-2023-03-14-011913-a
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ВІДПОВІДЬ
НА ЗАПИТ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ПО ЗАКУПІВЛІ
№ UA-2023-03-14-011913-a
06.04.2023 в рамках моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України опубліковано запит Замовнику про надання пояснень.
Предметом запиту було отримання пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин при складанні тендерної документації Вами не враховано зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме:
внесені пунктом 1 змін, затверджених постановою КМУ від 30.12.2022 №1495, які набрали чинності з 03.01.2023 (включно);
внесені підпунктами 7, 13, 18, 19 (крім абзацу п’ятого цього підпункту) та 20 пункту 2 змін, затверджених Постановою КМУ від 17.02.2023 № 157, які набрали чинності з 25.02.2023 (включно)?
4. Чому Вами не дотримано вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, зокрема, додатки тендерної документації не оприлюднено до електронної системи закупівель окремими файлами?
У зв’язку із цим, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту Замовником закупівлі надаються пояснення з наступного приводу.
По суті запиту повідомляємо наступне.
З першого питання:
Замовник зазначає, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості відбулося на підставі:
- Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який містить найменування робіт та витрат (з включенням витрат, які нестимуться Замовником самостійно поза межами закупівлі, як-от здійснення технічного нагляду).
Надання послуг з благоустрою - поточний ремонт дорожнього покриття по об’єкту «Послуги з благоустрою – поточний ремонт дорожнього покриття по провул. Новий в с. Чагор Чернівецького району Чернівецької області» відбувається відповідно до рішення сесії Чагорської сільської ради від 16.02.2023 р. №303-19/2023 «Про затвердження проектно – кошторисної документації по об’єкту «Послуги з благоустрою - поточний ремонт дорожнього покриття по провул. Новий в с. Чагор Чернівецького району Чернівецької області».
Дане рішення знаходиться у вільному доступі на офіційному веб-сайті Чагорської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області (https://chagorska.gromada.org.ua/news/1677077725/).
У зв’язку із цим, обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі вищезазначеного рішення Чагорської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області, а розмір очікуваної вартості закупівлі, так само як і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами) відповідно до проектно-кошторисної документації, розробленої та затвердженої в установленому законодавством порядку.
Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та яким обов’язково керується Замовник.
З другого питання:
Надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту Замовника, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://chagorska.gromada.org.ua/news/1677077725/.
З третього питання:
Замовник повідомляє, що при складанні тендерної документації щодо предмету закупівлі керувався виключно вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зі змінами, що внесені постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які набрали чинності з 03.01.2023 (включно).
З четвертого питання:
Щодо не дотримання наказу від 13.04.2016 №680 Мінекономіки «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами (Додатки 1,2,3,4,5,6) повідомляємо наступне.
Вищевказаний наказ затверджує примірну форму документу, що не є імперативною нормою та носить рекомендований характер. Тобто, замовник може (але не зобов’язаний) на її основі сформувати власну тендерну документацію, врахувавши особливості своєї закупівлі. Так, з метою не розпорошення документів тендерної документації та забезпечення зручності її перегляду потенційними Учасниками, ряд додатків до ТД, які є незначними за розміром, було розміщено не окремими дрібними файлами, а у комплексі із текстом тендерної документації. Враховуючи вказане, замовник не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-10 10:05:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ПОСЛУГИ З БЛАГОУСТРОЮ – ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ДОРОЖНЬОГО ПОКРИТТЯ ПО ПРОВУЛ. НОВИЙ В С. ЧАГОР ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-14-011913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Чому Вами не відхилено пропозицію учасника ФОП Костиняк М.Д., а визначено його переможцем, з огляду на наявність таких обставин:
1.1. у пропозиції учасник надав Довідку від 20.03.2023 вих. №6-2 щодо відомостей про досвід виконання аналогічних договорів, в якій відсутня інформація про виконання аналогічних договорів, укладених у 2021 році, в той час, коли Додатком №1 до тендерної документації визначено, що аналогічними в розумінні цієї Документації є договори, зокрема укладені впродовж 2020-2022 років (загальна кількість не менше 1 (одного) за кожен рік).
Також, учасником не надано підтвердження виконання аналогічного (-их) договору (-ів), укладеного (-их) у 2021 році (позитивний лист-відгук від замовників, накладні, розрахунки, акти виконаних робіт);
1.2. відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами) (далі – Настанова).
У ціні пропозиції (договірній ціні - тверда) учасник ФОП Костиняк М.Д. не врахував кошти на покриття ризиків, які відповідно до вимог пункту 5.31 Настанови за твердої договірної ціни враховуються в розмірі до 1,5%?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-13 17:06:51
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ПО ЗАКУПІВЛІ № UA-2023-03-14-011913-a
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ВІДПОВІДЬ
НА ЗАПИТ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ПО ЗАКУПІВЛІ
№ UA-2023-03-14-011913-a
10.04.2023 в рамках моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України опубліковано запит Замовнику про надання пояснень.
Предметом запиту було отримання пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Чому Вами не відхилено пропозицію учасника ФОП Костиняк М.Д., а визначено його переможцем, з огляду на наявність таких обставин:
1.1. у пропозиції учасник надав Довідку від 20.03.2023 вих. №6-2 щодо відомостей про досвід виконання аналогічних договорів, в якій відсутня інформація про виконання аналогічних договорів, укладених у 2021 році, в той час, коли Додатком №1 до тендерної документації визначено, що аналогічними в розумінні цієї Документації є договори, зокрема укладені впродовж 2020-2022 років (загальна кількість не менше 1 (одного) за кожен рік).
Також, учасником не надано підтвердження виконання аналогічного (-их) договору (-ів), укладеного (-их) у 2021 році (позитивний лист-відгук від замовників, накладні, розрахунки, акти виконаних робіт);
1.2. відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами) (далі – Настанова).
У ціні пропозиції (договірній ціні - тверда) учасник ФОП Костиняк М.Д. не врахував кошти на покриття ризиків, які відповідно до вимог пункту 5.31 Настанови за твердої договірної ціни враховуються в розмірі до 1,5%?
У зв’язку із цим, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту Замовником закупівлі надаються пояснення з наступного приводу.
По суті запиту повідомляємо наступне.
З першого питання:
Учасник ФОП Костиняк М.Д. підтвердив досвід виконання аналогічних договорів Довідкою №6-2 від 20.03.2023 щодо відомостей про досвід виконання аналогічних договорів, в якій вказана інформація про повністю виконані сім договорів, а саме: 3 договори в 2020 р., 3 договори в 2022 р. і 1 договір в 2023 році з документами які підтверджують вказану інформацію (договори, акти виконаних робіт, відгуки).
Замовником не зазначена загальна кількість договорів яку учаснику необхідно надати, але основна вимога п. 1.2 Додатку 1 тендерної документації є договори зокрема укладені впродовж 2020-2022 років із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі, та п.1.3 Загальний досвід роботи учасника повинен бути не менше 3 років. Щодо (загальна кількість не менше 1 (одного) за кожен рік) носить рекомендаційний характер. Також Замовником в тендерній документації не зазначено, що у разі ненадання учасником інформації з документальним підтвердження досвіду за якийсь рік то пропозиція такого учасника буде відхилена.
З другого питання:
Замовником в тендерній документації не зазначено Вид Договірної ціни яку потрібно врахувати, учасники мають можливість самостійно визначити при складанні ціни пропозиції (Договірної ціни). Учасник самостійно визначає ціну (договірну ціну), за яку згоден виконати замовлення, а саме надати послуги з поточного ремонту дорожнього покриття виходячи з обсягів робіт на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати по об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів тощо, які вважає за потрібні, крім витрат понесених ним у процесі підготовки та подання тендерної пропозиції. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків за виконанні роботи. Відповідно Настанови п 6.2. За твердої договірної ціни взаєморозрахунки провадяться на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній ціні. Неврахування учасником окремих витрат таких як кошти на зведення і розбирання тимчасових будівель і споруд, кошти на виконання будівельних робіт у зимовий (літній) період, інші супутні витрати (на відрядження, перевезення працівників, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі тощо), а також кошти на покриття ризиків, на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами і на які ненадані окремі розрахунки витрат в складі пропозиції учасника, підтверджує згоду ФОП Костиняка М.Д. на виконання робіт без компенсації даних витрат.
Також хочемо зазначити, що відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами) в п.5.31 зазначено, що за твердої договірної ціни розмір коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, ліміт коштів становить не більше ніж 1,5%, але виключно при наявності обгрунтовувальних розрахунків учасника який залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
п. 5.32. Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
До початку підготовки пропозиції учасник ФОП Костиняк М.Д. відвідав, оглянув місце виконання робіт та ознайомився з проектними рішеннями і в складі своєї пропозиції надав Акт огляду об’єкта, та визначився зі строком про що надав документ «Календарний графік» від 20.03.2023 р. №21-2 де закінчення робіт планується в травні цього року. Відповідно ризики - мінізовані.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-14-011913-a, опублікованого 18 квітня 2023 року о 15 годині 42 хвилині (в порядку частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») На підставі наказу Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області (далі – ДАСУ) від 05.04.2023 № 15-з «Про початок моніторингу процедур закупівель» відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, проведено моніторинг закупівлі (ідентифікатор UA-2023-03-14-011913-a) за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом «Послуги з благоустрою – поточний ремонт дорожнього покриття по провул. Новий в с. Чагор Чернівецького району Чернівецької області», за кодом ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. За результатами моніторингу 18 квітня 2023 року о 15 годині 42 хвилині оприлюднено Висновок про результатом моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок), в якому зазначено: - за результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами встановлені порушення вимог пунктів 2, 17, 18, 41, 44, абзацу другого пункту 36, абзацу шостого пункту 38 Особливостей № 1178 із змінами; - за результатами моніторингу встановлено порушення вимог Наказу № 680; - за результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 із змінами; - за результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено. Поряд з цим ДАСУ зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо усунення порушень вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 із змінами, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору із ФОП Костиняк М.Д. від 07.04.2023 № 101 з дотриманням норм частин першої - третьої статті 188 Господарського кодексу України, а в разі не досягнення сторонами згоди щодо його розірвання або у разі неотримання у встановлений строк відповіді від ФОП Костиняк М.Д. на пропозицію щодо розірвання договору, звернутись до суду відповідно до частини четвертої статті 188 Господарського кодексу України щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до вищезазначеного, Замовник зобов’язується шляхом проведення роз’яснювальної роботи із чинного законодавства щодо проведення процедури закупівель та поглиблених економічних навчань у сфері публічних закупівель в подальшому не допускати при оголошенні та проведенні процедури закупівель за предметом закупівлі, стосовно якого здійснено моніторинг, порушень вимог пунктів 2, 17, 18, 41, 44, абзацу другого пункту 36, абзацу шостого пункту 38 Особливостей № 1178 із змінами та інших норм чинного законодавства, що стосуються сфери публічних закупівель. Замовник повідомляє, що для усунення порушень вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, зокрема, вжито заходів щодо розірвання договору із ФОП Костиняк М.Д. від 07.04.2023 № 101 з дотриманням норм частин першої - третьої статті 188 Господарського кодексу України, а саме: Замовником сформовано та направлений відповідний лист (№336 від 24.04.2023 р.) із проектом Додаткової угоди про розірвання Договору за взаємною згодою Сторін (скан-копії Листа, проекту Додаткової угоди та підтверджуючих документів про направлення вказаного листа ФОП Костиняк М.Д. - додаються). В разі не досягнення Сторонами згоди щодо розірвання Договору або у разі неотримання у встановлений строк відповіді від ФОП Костиняк М.Д. на пропозицію Замовника щодо розірвання Договору, Замовник звернеться до суду відповідно до частини четвертої статті 188 Господарського кодексу України щодо розірвання Договору закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-14-011913-a) за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом «Послуги з благоустрою – поточний ремонт дорожнього покриття по провул. Новий в с. Чагор Чернівецького району Чернівецької області», за кодом ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
2023-04-25 09:19:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації»)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації») • усунуто
.
2023-05-09 11:54:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Костиняк Микола Дмитрович" |
235 000,00
UAH з ПДВ
|
235 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Костиняк Микола Дмитрович" #2926621359 |
Переможець |
235 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 11:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 12:36
|
ДОДАТКОВА УГОДА №1 ВІД 03.05.2023 Р..pdf | укладений |
03 травня 2023 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 14:09
|
Договір №101 від 07.04.2023 р..pdf | укладений |
07 квітня 2023 14:08
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 квітня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Покупець та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір №101 від 07.04.2023 р., укладений між ЗАМОВНИКОМ та ПІДРЯДНИКОМ. |