Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бронежилети,код ДК 021:2015-35810000-5 «Індивідуальне обмундирування»
Очікувана вартість
399 980,00 UAH
UA-2023-03-14-011558-a ● 0b68df3ca91c459094c764b83be24391
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рокитнянська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04358997 |
Вебсайт: | http://rokytnyanska-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 09600, Україна , Київська обл., смт. Рокитне, вул.Незалежності,2 |
Контактна особа: |
Валентина Миколаївна Зінченко +380456251250 roksradazakupivli@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 399 980,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 999,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Бронежилети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09601, Україна, Київська область, смт Рокитне, вул.Першотравнева,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 35815100-1 — Бронежилети
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється після поставки товару та підтвердження відповідності його технічних вимог вимогам замовника,описаним в ТД | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2023 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2023 15:39 |
ТД зі змінами 28.03.2023.docx | |
28 березня 2023 15:39 |
Перелік змін 28.03.2023.pdf | |
23 березня 2023 15:37 |
перелік змін 23.03.2023.pdf | |
20 березня 2023 15:15 |
Перелік змін 20.03.2023.pdf | |
16 березня 2023 13:43 |
Протокол зміни до ТД.pdf | |
14 березня 2023 16:45 |
Дод 4 проект договору .docx |
28 березня 2023 15:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
28 березня 2023 15:39 |
ТД зі змінами 28.03.2023.docx
|
||||||||||||
28 березня 2023 15:39 |
Перелік змін 28.03.2023.pdf
|
||||||||||||
23 березня 2023 15:37 |
перелік змін 23.03.2023.pdf
|
||||||||||||
20 березня 2023 15:15 |
Перелік змін 20.03.2023.pdf
|
||||||||||||
16 березня 2023 13:43 |
Протокол зміни до ТД.pdf
|
||||||||||||
14 березня 2023 16:45 |
Дод 4 проект договору .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-14-011558-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БУНІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3044225310
Дата подання: 15 березня 2023 17:49
Вимога
Прошу внести зміни до тендерної документації з огляду на наявні нелогічні помилки:
1)
Вимагаю внести зміни у пункт щодо дійсності на дату кінцевого терміну подання пропозицій, у вимозі: "Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на кінцеву дату подання пропозицій, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно- гігієнічної експертизи» (копія або оригінал);" Вимагаємо викласти цей пункт у наступний вигляд: "Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на дату постачання продукції, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно- гігієнічної експертизи» (копія або оригінал);" Підставою для таких змін вважаємо безпідставність та нелогічність встановлення терміну дії привʼязану до дати подання пропозицій замість дати подання документу коли буде постачання продукції, оскільки документ вимагається саме під час постачання. Також звертаємо увагу на той факт, що таким чином ви отримуєте гарантію що надані вам бронежилету будуть мати висновок СЕС дійсний на дату постачання, а не прострочений який може діяти наприклад до 20.03.2022. Яким чином вам допоможе документ з таким терміном дії у разі укладення договору наприклад 25.05.2023 коли термін дії такого висновку вже буде прострочено
2) Прошу привести у відповідність вимогу щодо підтвердження наявності досвіду з виконання аналогічного договору, а саме внести зміни до слів:
"Аналогічним вважається договір на закупівлю Бензин А-95, Паливо дизельне."
з огляду на те, що предметом закупівлі є закупівля засобів індивідуального захисту а саме бронежилетів, ця вимога виглядає як така що помилково створена.
Розгорнути
Згорнути
1)
Вимагаю внести зміни у пункт щодо дійсності на дату кінцевого терміну подання пропозицій, у вимозі: "Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на кінцеву дату подання пропозицій, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно- гігієнічної експертизи» (копія або оригінал);" Вимагаємо викласти цей пункт у наступний вигляд: "Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на дату постачання продукції, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно- гігієнічної експертизи» (копія або оригінал);" Підставою для таких змін вважаємо безпідставність та нелогічність встановлення терміну дії привʼязану до дати подання пропозицій замість дати подання документу коли буде постачання продукції, оскільки документ вимагається саме під час постачання. Також звертаємо увагу на той факт, що таким чином ви отримуєте гарантію що надані вам бронежилету будуть мати висновок СЕС дійсний на дату постачання, а не прострочений який може діяти наприклад до 20.03.2022. Яким чином вам допоможе документ з таким терміном дії у разі укладення договору наприклад 25.05.2023 коли термін дії такого висновку вже буде прострочено
2) Прошу привести у відповідність вимогу щодо підтвердження наявності досвіду з виконання аналогічного договору, а саме внести зміни до слів:
"Аналогічним вважається договір на закупівлю Бензин А-95, Паливо дизельне."
з огляду на те, що предметом закупівлі є закупівля засобів індивідуального захисту а саме бронежилетів, ця вимога виглядає як така що помилково створена.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 березня 2023 13:41
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає задоволенню з таких підстав:
1.Уточнення терміну дії Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар дасть можливість закупки бронежилетів з висновком СЕС дійсним на дату постачання товару.
2.В зв»язку з допущеною технічною помилкою внести зміни в п.1 додатку 2.1 стосовно предмету закупівлі для надання довідки про виконання аналогічних договорів.
1.Уточнення терміну дії Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар дасть можливість закупки бронежилетів з висновком СЕС дійсним на дату постачання товару.
2.В зв»язку з допущеною технічною помилкою внести зміни в п.1 додатку 2.1 стосовно предмету закупівлі для надання довідки про виконання аналогічних договорів.
Номер вимоги: UA-2023-03-14-011558-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІЙСЬКТОРГ СПЕЦСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41145233
Дата подання: 25 березня 2023 19:48
вимога
1. Розміщене в додатку 3 Технічне завдання не містить вимог до площ захисту м’яких захисних елементів. Прошу вказати площу кожного м’якого захисного елементу.
2. Технічне завдання не містить інформації щодо рівня захисту м’яких захисних елементів за STANAG 2920. Прошу зазначити у технічному завданні рівень захисту V50 за STANAG 2920.
3. У Ваших технічних вимогах вказано, що жорсткі елементи грудей та спини мають бути виготовлені зі сталі «30МпВ5». Повідомляємо Вам, що дана сталь використовується для виготовлення сільськогосподарської техніки: плугів, дисків для борон ітд. При цьому жорсткі бронеелементи виготовлені з даної марки сталі не захищають від засобів ураження, які визначені в ДСТУ 8782:2018 до 5 класу захисту. Прошу виключити з тендерної документації вимогу щодо виготовлення бронеелементів зі сталі «30МпВ5». У разі не усунення даної не відповідності ви ставите умови, за яких, ви не отримаєте той товар з тими захисними характеристиками на які розраховуєте, та відповідно, будете нести персональну відповідальність за прийняте рішення.
4. У вашому технічному завданні вказана не вимога, а рекомендація щодо герметизації м’яких балістичних пакетів від впливу зовнішніх чинників. Купуючи виріб по 20 тис грн. за одиницю потрібно більш відповідально підходити до встановлення технічних вимог до предмету закупівлі, вказуючи конкретні вимоги до того чи іншого елементу виробу. Прошу вказати конкретні характеристики тканини та вказати вимоги до герметизації м’яких балістичних пакетів.
Розгорнути
Згорнути
2. Технічне завдання не містить інформації щодо рівня захисту м’яких захисних елементів за STANAG 2920. Прошу зазначити у технічному завданні рівень захисту V50 за STANAG 2920.
3. У Ваших технічних вимогах вказано, що жорсткі елементи грудей та спини мають бути виготовлені зі сталі «30МпВ5». Повідомляємо Вам, що дана сталь використовується для виготовлення сільськогосподарської техніки: плугів, дисків для борон ітд. При цьому жорсткі бронеелементи виготовлені з даної марки сталі не захищають від засобів ураження, які визначені в ДСТУ 8782:2018 до 5 класу захисту. Прошу виключити з тендерної документації вимогу щодо виготовлення бронеелементів зі сталі «30МпВ5». У разі не усунення даної не відповідності ви ставите умови, за яких, ви не отримаєте той товар з тими захисними характеристиками на які розраховуєте, та відповідно, будете нести персональну відповідальність за прийняте рішення.
4. У вашому технічному завданні вказана не вимога, а рекомендація щодо герметизації м’яких балістичних пакетів від впливу зовнішніх чинників. Купуючи виріб по 20 тис грн. за одиницю потрібно більш відповідально підходити до встановлення технічних вимог до предмету закупівлі, вказуючи конкретні вимоги до того чи іншого елементу виробу. Прошу вказати конкретні характеристики тканини та вказати вимоги до герметизації м’яких балістичних пакетів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 березня 2023 15:30
Задовольнити питання,викладені у вимозі шляхом внесення відповідних змін до змісту тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Велмет" |
379 639,20
UAH з ПДВ
|
379 639,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРТАК.ЮА" |
379 981,00
UAH з ПДВ
|
379 981,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій