Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УЖГОРОДСЬКИЙ МУНІЦИПАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41395817 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ПЛОЩА ПОШТОВА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Андрій Куруц +380509664279 kp.uzmt@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2023 17:02 |
Очікувана вартість: | 15 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 156 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в ДОДАТКУ №9 ТД. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 300 000,00 (триста тисяч гривень 00 копійок). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Постачальник не пізніше дати укладення цього Договору зобов’язаний надати Покупцю забезпечення виконання Договору на суму, що становить 2% (два) відсотки від вартості Договору шляхом внесення на рахунок Замовника визначеної суми. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості поставленого Товару здійснюється на умовах відстрочення платежу до 10 (десяти) банківських днів з дня поставки Товару. Покупець проводить оплату за фактично отриманий Товар згідно з Договором та на підставі виставленого рахунку-фактури | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2023 15:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2023 15:24 |
ТД від 14.03.23.docx | |
14 березня 2023 15:24 |
Додаток 5 ТД _ проект Договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-09-000029 ● 6631032ce7fd449eb38ff4d97b1a865d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2024 13:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.01.2024 № 2-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 09.01.2024 № 2-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-03-14-009442-a 14.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-10 09:12:56
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Нафта і дистиляти (Дизельне паливо ЄВРО-5)», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-14-009442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Чому договір, укладений з ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» від 03.04.2023 № 19/04 на закупівлю «Нафта і дистиляти (Дизельне паливо ЄВРО-5)», опубліковано в електронній системі закупівель 01.09.2023 (на сто третій робочий день)?
3. Прошу надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 02.05.2023 № 1, від 03.08.2023 №3, від 10.08.2023 №4, від 17.08.2023 №5, від 29.08.2023 №6, від 13.09.2023 №7, від 22.09.2023 №8, від 06.10.2023 №9 щодо зміни ціни за одиницю товару до договору від 03.04.2023 № 19/04.
4. Прошу надати інформацію та підтверджуючі документи (накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо поставки та приймання товару за якістю і кількістю, що передбачена договором від 03.04.2023 №19/04, а також проведення оплати за отриманий товар.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-15 18:20:21
Відповідь на запит від 09.01.2024р.
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін (пошук, збір та аналіз цінової інформації) шляхом отримання не менше 3-х цінових пропозицій (додаються).
Рішення про очікувану вартість закупівлі, прийнято уповноваженою особою, відповідно до наказу директора КП «Ужгородський муніципальний транспорт» Ужгородської міської ради від 10.03.2022р. № 13-1, та Протоколу №22/23 від 14.03.2023р. (додаються). Вимоги до предмету закупівлі в т.ч якість та технічні характеристики встановлені в тендерній документації закупівлі UA-2023-03-14-009442-a.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі було опубліковане на власному веб-сайті Замовника. За посиланням : http://kpumt.com/ogoloshenia.html.
2. Уповноважена особа, яка мала опублікувати договір, відповідно до строків передбачених ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» звільнилася 24.05.2023 р. за власним бажанням (наказ №28-к від 24.05.2023 року), (додається).
Одночасно зазначаємо, що на сайті Уповноваженого органу наявний звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-03-14-009442-a, дата формування звіту: 04 квітня 2023, який сформовано та завантажено у відповідності до ст. 19 ЗУ «Про публічні закупівлі». Припускаємо, що не завантаження самого файлу з договором №19/04 від 03.04.2023 року є збій (технічна помилка) роботи майданчинкаZakupivli.Pro через який проводилось оприлюднення документу.
Після виявленя невідповідності, працівником прийнятим на посаду фахівця з публічних закупівель, (наказ № 46-К від 21.06.2023р. додається) уповноваженою особою, завантажено файл з договором №19/04, 01.09.2023 р. Тобто невідповідність було виявлено та усунуто Замовником самостійно.
3. Щодо 3-го питання надаються відповідні інформація та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод:
№1 від 02.05.2023 – зміна ціни за одиницю товару підтверджується ціновою довідкою №Ц-17 Закарпатської Торгово-промислової Палати за вихідним номером № 15.06-07/70 від 28.04.2023 року ( додається);
№3 від 03.08.2023 – зміна ціни за одиницю товару підтверджується ціновою довідкою №Ц-45 Закарпатської Торгово-промислової Палати за вихідним номером № 15.06-07/119 від 24.07.2023 року, листом №03/08-23 від 03 серпня 2023 року( додається);
№4 від10.08.2023 -зміна ціни за одиницю товару підтверджується ціновою довідкою №Ц-52 Закарпатської Торгово-промислової Палати за вихідним номером № 15.06-07/126 від 09.08.2023 року( додається);
№5 від17.08.2023 -зміна ціни за одиницю товару підтверджується ціновою довідкою №Ц-56 Закарпатської Торгово-промислової Палати за вихідним номером № 15.06-07/132 від 16.08.2023 року( додається);
№6 від 29.08.2023 - Зміна ціни за одиницю товару підтверджується ціновою довідкою №Ц-66 Закарпатської Торгово-промислової Палати за вихідним номером № 15.06-07/146 від 29.08.2023 року( додається);
№7 від 13.09.2023 - Зміна ціни за одиницю товару підтверджується ціновою довідкою №Ц-80 Закарпатської Торгово-промислової Палати за вихідним номером № 15.06-07/164 від 13.09.2023 року( додається);
№8 від22.09.2023 -Зміна ціни за одиницю товару підтверджується ціновою довідкою №Ц-82 Закарпатської Торгово-промислової Палати за вихідним номером № 15.06-07/167 від 21.09.2023 року( додається);
№9 від 06.10.2023 - Зміна ціни за одиницю товару підтверджується ціновою довідкою №Ц-91 Закарпатської Торгово-промислової Палати за вихідним номером № 15.06-07/176 від 05.10.2023 року( додається);
4. Щодо 4-го питання надаються відповідні видаткові накладні щодо передачі товару відповідності до договору від 03.04.2023 №19/04, (43 аркуша) а також підтвердження проведення оплати на 35 аркушах.
- Пропозиція ОйлТранс.pdf
- Пропозиція ПетраВест.pdf
- Пропозиція Титан.pdf
- Наказ на закупівлю 13-1.pdf
- Протокол 22 23.pdf
- Накази на звільнення прийняття.pdf
- Лист ПетраВест про зміну ціни.jpg
- ТПП Ц-17.jpg
- ТПП Ц-45.jpg
- ТПП Ц-52.jpg
- ТПП Ц-56.jpg
- ТПП Ц-66.jpg
- ТПП Ц-80.jpg
- ТПП Ц-82.jpg
- ТПП Ц-91.jpg
- Платіжні інструкції (підтвердження проведення оплати).pdf
- Видаткові накладні.pdf
- Пояснення Директора КП.pdf
- Пояснення уповноважено на проведення закупівлі.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-11 13:34:42
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Нафта і дистиляти (Дизельне паливо ЄВРО-5)», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-14-009442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Умовами пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме: «Постачальник не пізніше дати укладення цього Договору зобов’язаний надати Покупцю забезпечення виконання Договору на суму, що становить 2% (два) відсотки від вартості Договору відповідно до вимог тендерної документації у вигляді депозиту (безвідсотковий) – внесення на рахунок Замовника визначеної суми. Учасник – переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору.»
У зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо надання переможцем - ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» відповідного забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-15 18:23:01
Пояснення на запит від 11.01.2024р.
В межах відповіді на запитання, що оприлюднено 11.01.2024р., надаємо інформацію та підтверджуючі документи щодо надання переможцем - ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» відповідного забезпечення виконання договору про закупівлю.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-02-05 15:36:55
Клопотання про надання детального розрахунку, що обґрунтовує встановлений у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-14-009442-a від 31 січня 2024 року розмір зайво сплачених Замовником коштів за постачання дизельного пального згідно Договору №19/04 від 03.04.2023 р.
На підставі наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області проведено моніторинг процедури закупівлі «Нафта і дистиляти (Дизельне паливо ЄВРО-5)», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівельProzorro за номером ID: UA-2023-03-14-009442-a).
31січня 2024 року оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-14-009442-a за результатами якого встановлено, що внаслідок внесених змін до Договору про закупівлю№19/04 від 03.04.2023 року з порушенням вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей, згідно наданих під час моніторингу платіжних інструкцій, Замовником зайво сплачено коштів за постачання дизельного пального на загальну суму 2294653,20 гривень з ПДВ, а саме: здійснено оплату 14102398,34 з ПДВ (з урахуванням додаткової угоди від 26.07.2023 №2 - ПДВ 7% - 339434,61 грн, 20% - 1485649,69 грн.) за фактично отриману кількість дизельного палива - 345364,59 літрів, тоді як така оплата повинна була становити 11807745,14 гривень з ПДВ (з урахуванням додаткової угоди від 26.07.2023 № 2 - ПДВ 7% - 315590,00 грн, 20% - 1162300,25 грн.)
Відповідно до п.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Керуючись наданим правом просимо управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області надати детальний розрахунок, що обґрунтовує встановлений у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-14-009442-a від 31 січня 2024 року розмір зайво сплачених Замовником коштів за постачання дизельного пального згідно Договору №19/04 від 03.04.2023 року та додаткових угод.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-02-07 15:22:23
Відповідь на звернення Замовника за роз'ясненням щодо висновку
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області (далі - Управління), розглянувши звернення за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок) Комунальне підприємство "Ужгородський муніципальний транспорт" Ужгородської міської ради (далі – Замовник), інформує про наступне.
Аналізом інформації та документів, наявних в електронній системі закупівель з урахуванням документів, долучених Замовником до пояснення в ході моніторингу встановлено, що 02 травня 2023 між Замовником та ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» укладено додаткову угоду № 1 на збільшення ціни за одиницю товару на підставі цінової довідки № Ц-17 Закарпатської Торгово-промислової Палати за вихідним номером № 15.06-07/70 від 28.04.2023 року, проте вказана цінова довідка містить інформацію про середню роздрібну ринкову вартість дизельного палива в Україні станом на 27.04.2023 та не містить інформації про коливання ціни дизельного палива на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю до укладення додаткової угоди від 02.05.2023 №1.
Аналогічно, між Замовником та ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» укладено додаткову угоду від 03.08.2023 № 3 на збільшення ціни за одиницю товару на підставі цінової довідки № Ц-45 Закарпатської Торгово-промислової Палати за вихідним номером № 15.06-07/119 від 24.07.2023 року, яка містить інформацію про середню роздрібну ринкову вартість дизельного палива в Україні станом на 24.07.2023, проте інформація про коливання ціни дизельного палива на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю до укладення додаткової угоди від 03.08.2023 № 3 у вказаній довідці відсутня.
Враховуючи допущене Замовником порушення підпункт 2 пункту 19 Особливостей під час укладення додаткових угод №1 від 02.05.2023 та №3 від 03.08.2023, розрахунок збільшення ціни за одиницю товару наступних додаткових угод повинен був здійснюватися від ціни визначеної договором від 03.04.2023 № 19/04.
З огляду на зазначене та на підставі документів, наданих Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській област,і моніторингом установлено, що Замовником зайво сплачено коштів за постачання дизельного пального, а саме:
додатковою угодою від 02.05.2023 № 1 збільшено ціну до 35,10 грн з ПДВ (32,80 без ПДВ) (115 000 л) та переплачено 356500,00 грн.
додатковою угодою від 26.07.2023 № 2 переплачено 17350,00 грн (5000 л) в т.ч. за рахунок нарахування ПДВ на базу оподаткування 32,80 грн, а не 29,91 грн, як зазначалося в договорі
додатковою угодою від 03.08.2023 № 3 збільшено ціну до 40,52 грн з ПДВ (9500 л) та переплачено 43985,00 грн.
додатковою угодою від 10.08.2023 № 4 збільшено ціну до 42,78 грн з ПДВ (15000 л) та переплачено 103350 грн.
додатковою угодою від 17.08.2023 № 5 збільшено ціну до 44,28 грн з ПДВ (10000 л) та переплачено 83900 грн.
додатковою угодою від 29.08.2023 № 6 до 44,90 грн з ПДВ (20000 л) та переплачено 180200,00 грн.
додаткову угоду від 13.09.2023 № 7 до 45,57 грн з ПДВ (11000 л) та переплачено 106480,00 грн.
додаткову угоду від 22.09.2023 № 8 до 46,52 грн з ПДВ (20000 л) та переплачено 212600,00 грн.
додаткову угоду від 06.10.2023 № 9 до 47,35 грн з ПДВ (103864,59 л) та переплачено 1190288,20 грн.
Отже, враховуючи збільшення ціни за літр дизельного пального зазначеними додатковими угодами без документально підтвердженого коливання ціни такого товару на ринку та враховуючи Додаткову угоду від 26.07.2023 № 2 (Про внесення змін до Договору у зв’язку із зміною ставок податків) ціна за одиницю товару повинна була становити: 32,00 грн з ПДВ за 151000 л. (разом 4832000,00 грн); 35,89 грн з ПДВ за 194364,59 л. (разом 6975745,14 грн)
Зважаючи на зазначене, Замовник неправомірно збільшив ціну за одиницю товару додатковими угодами від 02.05.2023 № 1, від 03.08.2023 № 3, від 10.08.2023 № 4, від 17.08.2023 № 5, від 29.08.2023 № 6, від 13.09.2023 № 7, від 22.09.2023 № 8, від 06.10.2023 № 9 на загальну суму 2294653,20 грн.
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-14-009442-a від 31.01.2024 року На підставі наказу №2-з від 09.01.2024 року управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області проведено моніторинг процедури закупівлі «Нафта і дистиляти (Дизельне паливо ЄВРО-5)», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівельProzorro за номером ID: UA-2023-03-14-009442-a). 31 січня 2024 року опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-14-009442-a. Комунальне підприємство «Ужгородський муніципальний транспорт» Ужгородської міської ради не погоджується з Висновком та вважає його необґрунтованим та безпідставним, керуючись абз. 2 п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо аргументовані заперечення до вказаного висновку, що полягають у наступному: 1. Щодо безпідставності укладення додаткових угод №1 від 02.05.2023 та №3 від 03.08.2023 року. У констатуючій частині висновку зазначено наступне: «Так, аналізом інформації та документів, наявних в електронній системі закупівель з урахуванням документів, долучених Замовником до пояснення в ході моніторингу встановлено, що 02 травня 2023 між Замовником та ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» укладено додаткову угоду № 1 на збільшення ціни за одиницю товару на підставі цінової довідки № Ц-17 Закарпатської Торгово-промислової Палати за вихідним номером № 15.06-07/70 від 28.04.2023 року, проте вказана цінова довідка містить інформацію про середню роздрібну ринкову вартість дизельного палива в Україні станом на 27.04.2023 та не містить інформації про коливання ціни дизельного палива на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю до укладення додаткової угоди від 02.05.2023 №1. Аналогічно, між Замовником та ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» укладено додаткову угоду від 03.08.2023 № 3 на збільшення ціни за одиницю товару на підставі цінової довідки № Ц-45 Закарпатської Торгово-промислової Палати за вихідним номером № 15.06-07/119 від 24.07.2023 року, яка містить інформацію про середню роздрібну ринкову вартість дизельного палива в Україні станом на 24.07.2023, проте інформація про коливання ціни дизельного палива на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю до укладення додаткової угоди від 03.08.2023 № 3 у вказаній довідці відсутня. Таким чином, надані Замовником пояснення документально не підтверджують коливання ціни такого товару на ринку та не обґрунтовують збільшення ціни за одиницю товару у відповідності до вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до Договору про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей збільшено ціну за одиницю товару без наявності обґрунтованих підстав для внесення таких змін під час укладення додаткових угод №1 від 02.05.2023 та №3 від 03.08.2023.» У постанові об`єднаної палати Касаційного господарського суду від 18.06.2021 у справі № 927/491/19 Верховний Суд зазначив, що чинне законодавство про публічні закупівлі не визначає, які органи, установи чи організації мають право надавати інформацію щодо коливання цін на ринку, і які документи можуть підтверджувати таке коливання. Такі органи і такі документи можуть визначатися замовником при формуванні тендерної документації, а сторонами - при укладенні договору (відповідно до тендерної документації). Відповідно до п. 17 Особливостей Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільногоі Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Відповідно до ч.1 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Статтею 632 ЦК України визначено, що ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом. Зміна ціни в договорі після його виконання не допускається. На момент підписання договору про закупівлю сторонами погоджені всі істотні умови - предмет, ціна та строк виконання зобов`язань за договором відповідно до вимог частини третьої статті 180 ГК України, Закону України "Про публічні закупівлі", вимог Особливостей. Відповідно до частини першої статті 651 ЦК зміна договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Як Закон України "Про публічні закупівлі", так і Особливості не містить виключень з цього правила. Метою закріплення можливості сторін змінити умови укладеного договору шляхом збільшення ціни за одиницю товару є запобігання ситуаціям, коли внаслідок істотної зміни обставин укладений договір стає вочевидь невигідним для постачальника. Згідно до ч.1 ст.652 ЦК України у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов`язання. Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах. Всі зміни умов договору відбулась за погодженням сторін, а отже оцінка достатності підстав для внесення змін до договору належала саме до компетенції сторін. Водночас, при внесенні відповідних змін до умов договору сторонами мало бути враховано, що зміна істотних умов договору про закупівлю (збільшення ціни за одиницю товару) у випадку істотної зміни обставин є правомірною виключно за таких умов: відбувається за згодою сторін; порядок зміни умов договору має бути визначений самим договором; підстава: коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару (обґрунтоване і документально підтверджене постачальником); ціна за одиницю товару може збільшуватися пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання (при цьому обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару та кількість таких змін не встановлено). загальна сума (ціна) договору не повинна збільшуватися. Виходячи з названих положень Особливостей та враховуючи позицію фінансового інспектора предметом доведення та дослідження є обґрунтованість підстав для внесення змін до договору у зв`язку з істотною зміною обставин згідно додаткових угод №1 та №3. В обґрунтування свого права на підписання додаткових угод та збільшення ціни на одиницю товару сторони посилаються на довідки Закарпатської торгово-промислової палати. Слід взяти до уваги, що доведення настання відповідних обставин, а саме, коливання цін на ринку, повинно доводитись стороною договору, яка ініціює внесення змін. Як вже було зазначено раніше, чинне законодавство про публічні закупівлі не визначає, які органи, установи чи організації мають право надавати інформацію щодо коливання цін на ринку і які документи можуть підтверджувати таке коливання. Такі органи і такі документи можуть визначатися замовником при формуванні тендерної документації, а сторонами - при укладенні договору . Відповідно до умов Договору №19/04 від 03.04.2023 року сторони визначили: 4.7. У разі збільшення ціни на Товар на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, Постачальник та Покупець переглядають вказану у договорі вартість за одиницю товару, та вносять зміни до Договору, шляхом укладення додаткової угоди. При зміні ціни за одиницю Товару в сторону збільшення, Постачальник у якості обґрунтування зміни ціни Товару надає Покупцю відповідну довідку органу статистики або інших уповноважених органів (організацій). Отже перелік, встановлений сторонами, не є вичерпним. У підтвердження коливання цін на ринку палива постачальником надано цінові довідки Закарпатської торгово-промислової палати, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод: №1 від 02.05.2023 – зміна ціни за одиницю товару підтверджується ціновою довідкою №Ц-17 Закарпатської Торгово-промислової Палати за вихідним номером № 15.06-07/70 від 28.04.2023 року ; №3 від 03.08.2023 – зміна ціни за одиницю товару підтверджується ціновою довідкою №Ц-45 Закарпатської Торгово-промислової Палати за вихідним номером № 15.06-07/119 від 24.07.2023 року, листом №03/08-23 від 03 серпня 2023 року. Джерелом інформації щодо коливання цін Торгово-промисловою палатою визначено веб-сайт https://index.minfin.com.ua Додатково слід зазначити, у самому змісті довідок зазначається, що інформація отримана з відкритих і доступних експерту джерел, вважається вірогідною, однак експерт не несе відповідальності за її правдивість та достовірність. Таким чином з урахуванням викладеного вище, сторони та Постачальник, як оптовий покупець на світовому ринку нафтопродуктів, керувалися загальними світовими коливаннями на ринку, що підтверджуються котируваннями відповідно до бази даних S&PGlobalPlatts, що містить інформацію про ринкову вартість товарів та експертну цінову оцінку (ринок руди та металів, нафти і нафтопродуктів). Згідно з нормами підпункту 14.1.269 пункту 14.1 статті 14 Кодексу Platts – міжнародна, глобальна уніфікована система інформаційного моніторингу за динамікою ринку та ціноутворенням у галузі добувної та паливно-енергетичної промисловості. Показники Platts – індекси, що офіційно визначені світовим інформаційним агентством Platts та є базою для використання суб’єктами господарської діяльності (підпункт 14.1.270 пункту 14.1 статті 14 Кодексу). Для обґрунтування відповідності в операціях з металами, рудами, нафтою та нафтопродуктами використовується база даних S&PGlobalPlatts. Інформація, яка міститься у вказаних базах даних, може бути використана в якостідоказовоїбази при документуванніпорушень в актах перевірок та даєможливістьотримативищийрівеньзіставностікомерційних та фінансових умов операцій. З урахуванням інформації з професійних майданчиків, що підтверджують коливання вартості (котирування) пального на світовому ринку, одночасно враховуючи вартість пального на певну дату в Україні (відповідно до вказаних довідок ТПП), вказане давало можливість сторонам математично вирахувати відсоток коливання вартості пального на ринку та відповідно внести зміни до договору з урахуванням математично обрахованого відсотку коливання. Одночасно сама норма ( підпункт 2 пункту 19 Особливостей) говорить про коливання вартості на ринку ( без прив’язки до ринку саме України), а в умовах воєнного стану та агресії російської федерації проти України відбулася переорієнтація ринку нафтопродуктів, тому застосування даних з професійних вузькоспеціалізованих джерел світового ринку є достовірною інформацією, що обґрунтовує підставність її застосування Сторонами. Таким чином постачальник - ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ», діючи саме в ринкових умовах вимушений збільшувати вартість пального за літр, оскільки обґрунтовано доводив, що підвищення ціни на ринку нафтопродуктів зумовлює неможливість виконання договору за попередньою ціною, через що виконання договору з боку постачальника стає вкрай невигідним. Одночасно в умовах військового стану підвищення (коливання) вартості пального є непрогнозованим, а тому здійснення поставки пального за попередніми умовами є збитковим та нелогічним для підприємства, що має на меті отримання прибутку від своєї діяльності. Одночасно звертаю увагу, що ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» надавав найбільш економічно вигідну ціну протягом всієї дії Договору №19/04 від 03.04.2023, що менша на 10-15% порівняно з середніми цінами на ринку України на дизельне пальне, навіть з урахуванням проведеного збільшення ціни за одиницю товару. Тому, твердження у висновку про результати моніторингу «за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до Договору про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей збільшено ціну за одиницю товару без наявності обґрунтованих підстав для внесення таких змін під час укладення додаткових угод №1 від 02.05.2023 та №3 від 03.08.2023» є суб’єктивною думкою фінансового інспектора та спростовується наведеними вище доводами. 2. Необґрунтованість розміру збитків За результатами проведеної процедури закупівлі Замовник 03.04.2023 уклав з переможцем торгів ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» договір від 03.04.2023 № 19/04 (далі - Договір) на постачання дизельного палива у кількості 390 000 літрів, за ціною 32,00 грн/л з ПДВ (29,91 грн/л без ПДВ), загальною вартістю 12 480 000,00 грн з ПДВ. Пунктом 9.3 розділу 9 «ІНШІ УМОВИ» Договору визначено наступне: «Зміна істотних (основних) умов договору може здійснюватися за згодою сторін у випадках, які передбачені п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 , про що укладається відповідна додаткова угода». Так, пунктом 19 Особливостей імперативно установлено, що Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, визначених підпунктом 2 цього пункту, а саме: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Отже, порядок зміни умов договору про закупівлю визначається за згодою сторін з дотриманням законодавства в цілому. Внесення змін до договору про закупівлю у випадках, які передбачені п. 19 Особливостей та умовами Договору, має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди у спосіб, встановлений у договорі. Одночасно потрібно зазначити, що зміна істотних умов Договору на підставі підпункту 2 пункту 19 Особливостей передбачає зменшення обсягу закупівлі товару після підписання Договору до повного виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, а зміна істотних умов Договору на підставі підпункту 6 пункту 19 Особливостей передбачає збільшення суми договору про закупівлю після його підписання без зміни обсягів закупівлі. При цьому Особливості не містить обмежень щодо кількості укладення додаткових угод до договору про закупівлю та застосування різних підстав пункту 19 Особливостей для зміни істотних умов договору. Отже, додаткові угоди від 02.05.2023 №1, від 03.08.2023 №3, від 10.08.2023 №4, від 17.08.2023 №5, від 29.08.2023 №6, від 13.09.2023 №7, від 22.09.2023 №8, від 06.10.2023 №9 укладені відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей передбачають зменшення обсягу закупівлі товару. Додаткова угода від 26.07.2023 №2 укладена відповідно до підпункту 6 пункту 19 Особливостей передбачає збільшення суми договору про закупівлю після його підписання без зміни обсягів закупівлі. Так відповідно до умов Договору про закупівлю №19/04 від 03.04.2023 року: пункт 4.1. Загальна ціна (вартість) даного Договору становить 12480000,00 гривень (дванадцять мільйонів чотириста вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) , в тому числі податок на додану вартість 816448,60 гривень (вісімсот шістнадцять тисяч чотириста сорок вісім гривень 60 копійок) . Ціна включає податки, збори та інші обов’язкові платежі до бюджетів, передбачені чинним законодавством України. Оплата проводиться за рахунок власних коштів Покупця.» Обсяг поставки згідно специфікації 390000,00 літрів. (Додаток №1 до Договору №19/04 від 03 квітня 2023 року) пункт 1.3.Кількість Товару визначена в Специфікації до Договору (Додаток №1). Кількість Товару, наведена в Специфікації Договору, не зобов’язує Покупця замовити Товар в обсязі визначеному Специфікацією. Пункт 1.6. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від наявності коштів або фактичних потреб Покупця та у випадках, передбачених законодавством України. Із завантаженої(дата 2024-02-07 15:22:23) в електронній системі відповіді на звернення Замовника за роз'ясненням щодо висновку вбачається, що фінансовим інспектором не прийнято до розрахунку жодної цінової довідки Торгово промислової палати, що надані на підтвердження коливання вартості пального на ринку, навіть ті щодо яких зауваження з боку контролюючого органу відсутні. У висновку констатовано «Слід зазначити, що цінові довідки № Ц-52 за вихідним номером №15.06-07/126 від 09.08.2023, № Ц-56 за вихідним номером № 15.06-07/132 від 17.08.2023, № Ц-66 за вихідним номером № 15.06-07/146 від 29.08.2023, № Ц-80 за вихідним номером №15.06-07/164 від 13.09.2023, № Ц-82 за вихідним номером 15.06-07/167 від 21.09.2023 та № Ц-91 за вихідним номером 15.06-07/176 від 05.10.2023 містять інформацію про коливання ціни дизельного палива та є належним підтвердженням для внесення змін щодо збільшення ціни за одиницю товару.» Таким чином наданий розрахунок вартості зайво перерахованих коштів у розмірі 2294653,20 гривень внаслідок необґрунтовано внесених змін до договору про закупівлю щодо збільшення ціни за одиницю дизельного палива повністю суперечить констатуючій частині цього ж висновку, що наведена вище, яка вказує на підставність та правомірність внесення змін у додаткові угоди від 10.08.2023 № 4; від 17.08.2023 № 5 ; від 29.08.2023 № 6;від 13.09.2023 № 7; від 22.09.2023 № 8 ; від 06.10.2023 № 9 згідно наданих довідок Торгово промислової палати. Вважаємо, що контролюючим органом застосовано невірний підхід до проведення розрахунку, а тому зобов’язання вжити заходи у встановленому законодавством порядку з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, направлені на усунення порушення підпункту 2 пункту 19 Особливостей, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» щодо повернення зайво перерахованих коштів у розмірі 2294653,20 гривень є необґрунтованим, а тому не підлягає виконанню. 3. Неможливість внесення змін до зобов’язання, що вже виконано . На момент отримання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-14-009442-a від 31.01.2024 року Договір №19/04 від 03 квітня 2023 року є виконаним в повному обсязі. Відповідно до пункту 4 Особливостей У разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону. 19 січня 2024 року в електронній системі закупівель опубліковано звіт про виконання договору про закупівлю UA-2023-03-14-009442-a. Вказане зазначено у висновку від 31.01.2024 року. Враховуючи положення ч. 3 ст. 632 Цивільного кодексу України зміна ціни в договорі після його виконання не допускається. Таким чином виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель ( розділ 3 висновку) спонукають комунальне підприємство до порушення вимог ч.3 ст. 632 ЦК України. Письмові офіційні зобов`язання органу державного фінансового контролю за своєю правовою суттю є рішенням суб`єкта владних повноважень, породжує для зобов`язаної особи правові наслідки у вигляді необхідності вчинення певних дій, а відтак, з огляду на приписи ст.ст.8,19 Конституції України, має, по-перше, містити чітке викладення суті владного припису щодо усунення порушення законодавства, котре унеможливлює неоднозначне розуміння як змісту, так і порядку виконання висунутої суб`єктом владних повноважень вимоги та яке повинно відповідати передбаченим законом способам захисту порушених інтересів держави, а по-друге, допускати реальну можливість виконання владного припису. Висновок не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, а формулювання у зобов’язальній частині «зокрема, але не виключно» фактично зводить до спонукання Замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень. Таким чином, висновки Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області про наявність порушень необґрунтовані, вимоги щодо усунення порушень безпідставні, Висновок складений із порушенням Порядку заповнення форми висновку. Враховуючи зазначене, Комунальне підприємство «Ужгородський муніципальний транспорт» Ужгородської міської ради не погоджується з висновком в повному обсязі. Інформуємо, керуючись ч.10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» буде здійснено заходи щодо оскарження висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-14-009442-a від 31.01.2024 року до суду.
2024-02-07 18:53:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.)
Оскарження в суді
Опис: | 15.02.2024р. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УЖГОРОДСЬКИЙ МУНІЦИПАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ звернулось з Адміністративним позовом до Закарпатського окружного адміністративного суду з вимогою про скасування рішення |
Дата публікації: | 15 лютого 2024 |
Номер відкриття провадження: | Ухвала Закарпатського окружного адміністративного суду про відкриття провадження в адміністративній справі № 260/751/24 від 22.02.2024р. |
Дата відкриття провадження: | 22 лютого 2024 |
Документи:
15 лютого 2024 12:03
|
Скан адмінпозову.pdf |
Ризики, що спрацювали
sas-3-4
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПЕТРА ВЕСТ" |
12 480 000,00
UAH з ПДВ
|
12 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕЛЕРОН |
14 157 000,00
UAH з ПДВ
|
14 157 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТАНДАРД ЕЛ ПІ ДЖИ" |
14 600 000,00
UAH з ПДВ
|
14 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" |
15 398 370,00
UAH з ПДВ
|
15 398 370,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПЕТРА ВЕСТ" #39094756 |
Переможець |
12 480 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2024 17:08
|
ДОДОТКОВА угода 10.pdf | зміни до договору |
18 січня 2024 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 16:31
|
ДОДОТКОВА угода 10.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2023 18:40
|
Додаткова угода №9.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2023 18:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2023 15:10
|
Додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2023 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2023 16:31
|
Додаткова угода №7.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2023 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2023 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 12:40
|
Договір1904.pdf | укладений |
01 вересня 2023 12:40
|
Додаткова угода №6, ТОВ ПЕТРАВЕСТ.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2023 15:52
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2023 16:52
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2023 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2023 17:21
|
Додаткова угода №3 ТОВ ПетраВест.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2023 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2023 16:28
|
Додаткова угода до договору ПММ.pdf | зміни до договору |
28 липня 2023 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2023 17:19
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
02 травня 2023 17:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились змінити ціну за одиницю товару на підставі пункту 2 статті 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування |
Номер договору про закупівлю: | 19/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з зміню ставок оподаткування сторони дійшли згоди внести зміни до договору про закупівлю товарів №19/04. Пункт 4.1. розділу 4 «Ціна договору. Порядок розрахунків»., викласти в новій редакції: Загальна ціна ( вартість) даного договору становить 14 102 398.56 гривень. В тому числі податок на додану вартість 1 825 084,37 гривень, з них ПДВ 7% 339434,61 гривень, ПДВ 20%1 485 649.76 гривень. |
Номер договору про закупівлю: | 19/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2 ст.19 постанови КМУ 1178, сторони домовились змінити ціну за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 19/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, що підтверджено ціновою довідкою Закарпатської ТПП № 52, від 09.08.2023р |
Номер договору про закупівлю: | 19/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 19/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились змінити умови п.5.додатку 1 договору. Ціна за один літр з ПДВ 44.90 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 19/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, відповідно довідки Ц-80 Закарпатської Торгово промислової палати за вих.номером 15.06-07 /164 від 13.01.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 19/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пунктів 4,7,9.3 договору, сторони домовились змінити ціну за одиницю товару. Зміна ціни на одиницю товару підтверджується довідкою ТПП №82, від 21.09.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 19/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни в п.5.додатку №1 договору. Зміна ціни товару підтверджується ціновою довідкою Ц-91 від 05.10.2023р. Закарпатської ТПП |
Номер договору про закупівлю: | 19/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 8 ст.19 Особливостей здійснення публічних закупівель, ЗУ Про публічні закупівлі , згідно п. 8.3.9.3. договору, Сторони домовились дію договору №19/04 від 03.04.2023р., продовжити на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі що не перевищує 20% суми визначеної в початковому договорі - 2367500.00 гривень. |
Номер договору про закупівлю: | 19/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість договору становить 16 469 898.56 в т.ч.ПДВ: 2 219 667,70 Ціна договору без ПДВ 14 250 230.86 |
Номер договору про закупівлю: | 19/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |