Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського Національної академії медичних наук України" |
Код ЄДРПОУ: | 02011964 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10 |
Контактна особа: |
Богдан МАЄВСЬКИЙ +380442755666 02011964@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 800 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 002,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | МОВА (МОВИ), ЯКОЮ (ЯКИМИ) ПОВИННІ ГОТУВАТИСЯ ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ – українська. В разі якщо тендерна пропозиція учасника подається на іншій ніж українська мова, то така пропозиція повинна супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову. При цьому, визначальним є текст, викладений українською мовою. Власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адмін.одиниць, адреси, абревіатури, значення тех. характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська в документах, що входять до складу пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. (ВРАХОВУЮЧИ ТЕ, що закупівля проводиться БЕЗ АУКЦІОНУ у відповідності до ЗМІН затверджених постановою Кабінету міністрів України від 30 грудня 2022 року за номером 1495 до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - які затверджені постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 – ПУНКТИ оголошення про проведення відкритих торгів: «розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону» та «дата і час проведення електронного аукціону» - ЗАМОВНИКОМ НЕ ВСТАНОВЛЮЮТЬСЯ). | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2023 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2023 15:00 |
1. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ | |
14 березня 2023 15:00 |
2. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ | |
14 березня 2023 15:00 |
3. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-01-000044 ● 68afeb82329a4ef6ba2d17d73ffc0d2b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2023 14:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.05.2023 №37-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 01.05.2023 №37-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9. UA-2023-03-14-008739-a 14.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-03 16:18:13
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі лікарських засобів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-14-008739-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-04 14:16:13
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ від 03 травня 2023 року до моніторингу UA-M-2023-05-01-000044.
Уповноважена особа з питань проведення публічних закупівель державної установи «Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського Національної академії медичних наук України» на «запит замовнику на пояснення» від 03 травня 2023 року (час подання: 16:18:13 год.) в межах проведення моніторингу закупівлі лікарських засобів за кодом ДК 021:2015: 33600000-6 фармацевтична продукція (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі «PROZORRO» за номером ID: UA-2023-03-14-008739-a) надає наступну ІНФОРМАЦІЮ: І) очікувана вартість закупівлі по даній процедурі було визначено Замовником у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом використання загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах, у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, прайс-листах виробників лікарської продукції, в електронній системі закупівель «PROZORRO» (прайс-листи та комерційні пропозиції від українських виробників лікарських засобів – ДОДАЮТЬСЯ), з урахуванням зареєстрованих цін з «Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби» та інформації з «Реєстру відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню». РАЗОМ З ТИМ, для забезпечення лікування пацієнтів, відповідно до протоколів лікування, затверджених Міністерством охорони здоров’я України, враховуючи ПЕРЕЛІК послуг з надання спеціалізованої медичної допомоги окремими науково-дослідними установами Національної академії медичних наук, у яких впроваджується та реалізується новий механізм фінансового забезпечення надання спеціалізованої медичної допомоги, і тарифи на такі послуги, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2021 р. № 181, Замовником були визначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі на необхідні лікарські засоби, які будуть доцільні при проведені комплексного лікування пацієнтів. Окрім того, під час визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовником вжито заходи щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі, у тому числі шляхом визначення предмета закупівлі та його характеристик таким чином, щоб сукупність вимог щодо лікарської форми, дозування та міжнародна непатентована назва лікарського засобу не призвели до можливості здійснення закупівлі лікарських засобів лише однієї торговельної назви. ІІ) На виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником ЗАБЕЗПЕЧЕНО оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення, 17 березня 2023 року, на власному веб-сайті за адресою: www.ifp.kiev.ua, в розділі «обґрунтування характеристик предмету закупівель»: http://www.ifp.kiev.ua/doc/zakupki/zakupki_new_ukr.htm, файл: «17.03.2023». ДОКУМЕНТИ, які надаються до пояснення: «комерційна пропозиція від товариства з обмеженою відповідальністю «ЮРІЯ-ФАРМ», «прайс-лист станом на 01 березня 2023 року від публічного акціонерного товариства «НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХІМІКО - ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД», «прайс-лист станом на 01 березня 2023 року від акціонерного товариства «ФАРМАК», «прайс-лист від фармацевтичної компанії «АРТЕРІУМ» (акціонерне товариство «КИЇВМЕДПРЕПАРАТ» та акціонерне товариство «ГАЛИЧФАРМ») станом на 01 березня 2023 року), «наказ Міністерства охорони здоров'я від 14 березня 2023 року № 488 «Про декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 10 березня 2023 року», в тому числі Реєстр оптово - відпускних цін на лікарські засоби станом на 10.03.2023 року», «наказ Міністерства охорони здоров'я від 28 лютого 2023 року № 408 «Про затвердження Реєстру відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню, станом на 01 лютого 2023 року, в тому числі реєстр відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню, станом на 01 лютого 2023 року», «обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за період з 14 березня 2023 року по 17 березня 2023 року».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
9 564 949,80
UAH з ПДВ
|
9 564 949,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
9 564 949,80
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 16:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 березня 2023 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 11:29
|
ДОДАТКОВА УГОДА №2 | зміни до договору |
17 листопада 2023 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2023 12:17
|
ДОДАТКОВА УГОДА №1 | зміни до договору |
07 серпня 2023 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 09:46
|
ДОГОВІР № 28/03-01 | укладений |
29 березня 2023 09:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку набранням чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 27 червня 2023 року за номером 651 «Про відміну на всій території України, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» Сторони, керуючись пунктом 11.5 розділу ХІ та відповідно до пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року за номером 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості) досягли взаємної згоди «зміни ціни в договорі про закупівлю у зміною умов щодо надання пільг з оподаткування» та збільшити ціну за одиницю недопоставлених товарів, за позицією номер три «ЛАКСЕРС», на 7 (сім) % ПДВ. НОВА ЦІНА недопоставлених товарів за позицією номер три «ЛАКСЕРС» становить: 207 гривень 98 копійок (з ПДВ). НОВА КІЛЬКІСТЬ позиції номер три «ЛАКСЕРС» становить: 9 424 (дев’ять тисяч чотириста двадцять чотири) флакони. НОВА СУМА (ЦІНА) ДОГОВОРУ = 9 564 887 гривень 60 копійок, в тому числі ПДВ – 401 004 гривні 72 копійки (дев’ять мільйонів п’ятсот шістдесят чотири тисячі вісімсот вісімдесят сім гривень 60 копійок, в тому числі ПДВ: чотириста одна тисяча чотири гривні 72 копійки). |
Номер договору про закупівлю: | 28/03-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 11.5 розділу ХІ Договору та відповідно до пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року за номером 1178 (зі змінами), досягли взаємної згоди «зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» для позиції за номером три «ЛАКСЕРС» та позиції за номером вісім «РЕФЕКС», а також досягли взаємної згоди змінити ціну за одиницю товару для позиції за номером вісім «РЕФЕКС» в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів), та враховуючи всі зміни, зменшити загальну суму Договору на 1 777 667 гривень 36 копійок (один мільйон сімсот сімдесят сім тисяч шістсот шістдесят сім гривень 36 копійок). НОВА КІЛЬКІСТЬ для позиції за номером три «ЛАКСЕРС» становить = 2 273 (дві тисячі двісті сімдесят три) флаконів; для позиції за номером вісім «РЕФЕКС» = 700 (сімсот) флаконів. НОВА ЦІНА для позиції за номером вісім «РЕФЕКС», для кількості 500 (п'ятсот) флаконів, становить: 216 гривень 50 копійок (двісті шістнадцять гривень 50 копійок) з ПДВ. НОВА СУМА (ЦІНА) ДОГОВОРУ = 7 787 220 гривень 24 копійки, в тому числі ПДВ - 280 109 гривень 60 копійок (сім мільйонів сімсот вісімдесят сім тисяч двісті двадцять гривень 24 копійки, в тому числі ПДВ - двісті вісімдесят тисяч сто дев'ять гривень 60 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 28/03-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |