Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство"Яблунівська районна лікарня" " Яблунівської селищної ради Косівського району Івано-Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 01993534 |
Місцезнаходження: | 78621, Україна , Івано-Франківська обл., селище міського типу Яблунів, вулиця Лісова,5 |
Контактна особа: |
Марусяк Тетяна Василівна 380671900164 tetyana.yrust@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 270 583,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 352,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2023 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2023 14:50 |
Тендерна документація 1403.docx | |
14 березня 2023 14:50 |
Додаток 6.docx | |
14 березня 2023 14:50 |
Додаток 4.docx | |
14 березня 2023 14:50 |
Додаток 3.docx | |
14 березня 2023 14:50 |
Додаток 5.docx | |
14 березня 2023 14:50 |
Додаток 1.docx | |
14 березня 2023 14:50 |
Додаток 2.docx |
14 березня 2023 15:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 березня 2023 14:50 |
Тендерна документація 1403.docx
|
|||
14 березня 2023 14:50 |
Додаток 6.docx
|
|||
14 березня 2023 14:50 |
Додаток 4.docx
|
|||
14 березня 2023 14:50 |
Додаток 3.docx
|
|||
14 березня 2023 14:50 |
Додаток 5.docx
|
|||
14 березня 2023 14:50 |
Додаток 1.docx
|
|||
14 березня 2023 14:50 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Не можемо погодитися з даним рішенням, враховуючи наступне:
В Додатку №3 Тендерної документації "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ" замовником було встановлено вимогу надання лікарських засобів або їх еквівалентів у частині посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Так, замовником була встановлена вимога надання по позиції №3 Глутаргін 40% 5,0 №10, 1000 ампул, ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» було надано ГЛУТАРГІН розчин для ін’єкцій, 40 мг/мл, по 5 мл в ампулі; по 5 ампул у блістері; по 2 блістери у картонній коробці. Тобто, було надано зовсім інше дозування – замість 40% надали 4%. По-друге, у позиції №47
Замовником вимагалось Новаксон р-н д/ін.. 125 мг/м №5. Учасником було надано НОВАКСОН. Розчин для ін'єкцій, 250 мг/мл, по 4 мл у флаконі; по 5 флаконів у контурній чарунковій упаковці; по 1 контурній чарунковій упаковці в пачці з картону. Аналогічно позиції №3 була допущена помилка та надане абсолютно інше дозування. Крім того, у позиції №49 Замовником вимагалось надання Новокаїн 0,5% - 5,0 №10. ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» запропонувало НОВОКАЇН-ДАРНИЦЯ розчин для ін'єкцій, 5 мг/мл по 2 мл в ампулі; по 5 ампул у контурній чарунковій упаковці; по 2 контурні чарункові упаковки в пачці. Вимагалось 5 мл, а було надано 2 мл.
Відповідно до абз. 1 пп. 2 п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Тому, з метою дотримання основоположних принципів здійснення закупівель, просимо переглянути Ваше рішення стосовно визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ».
У разі ігнорування Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ»» буде звертатись до Антимонопольного комітету України, та до Офісу фінансового контролю з метою моніторингу цієї закупівлі, захисту своїх прав та законних інтересів, а також публікації цієї інформації у системі Дозорро.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-03-000013 ● 395d7a0c122841d4ba11eed34b4d1524
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 12:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.04.2023 №17-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.04.2023 №17-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2023-03-14-008108-a 14.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-13 10:21:45
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ЄЗС ДК 021:2015 33600000-6-Фармацевтична продукція (Фармацевтична продукція різна)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-14-008108-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-13 13:19:21
Пояснення на Запит
Обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі відбулося з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 здійснено методом порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, що були обраховані за допомогою інших працівників Замовника, що формують потребу у закупівлі у встановленому ЗУ "Про публічні закупівлі" порядку.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено пошук,збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації. Врахована інформація про ціни,що містяться в мережі інтернет,в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції.Здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін,що відображені в електронній ситемі закупівель «PROZORRO»
Також Замовник керувався положеннями Постанови Кабінету Міністрів України № 240 від 02.02.2014р. «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби» (зі змінами). Постанови Кабінет} Міністрів України № 426 від 03.04.2019р. «Про референтне ціноутворення на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами). Наказом МОЗ України № 1809 від 05.10.2022р. «Про референтне ціноутворення на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти» та Наказом МОЗ України № 408 від 28.02.2023 р. «Про затвердження Реєстру відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню, станом на 01 лютого 2023 року»
Ураховуючи вимоги п. 31 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Так як приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, враховуючи рівень допомоги, необхідність функціонування установи та належної організації лікувального процессу з урахуванням вимог чинного Законодавства України,а також із врахуванням прогнозних показників
для забезпечення надання реабілітаційної допомоги дорослим та дітям
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом направлення уповноваженої особи на навчання з питань публічних закупівель. Замовник зобов'язується в подальшому не вчиняти порушення Закону та дотримуватися вимог законодавства про публічні закупівлі.
2023-04-20 11:56:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ" |
998 281,25
UAH з ПДВ
|
998 281,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДЕРН-ФАРМ" |
1 074 858,10
UAH з ПДВ
|
1 074 858,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТМ-Фарм" |
1 117 415,91
UAH з ПДВ
|
1 117 415,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ" #40581739 |
Рішення скасоване |
998 281,25
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 12:37
|
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ" #40581739 |
Відхилено |
998 281,25
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 16:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДЕРН-ФАРМ" #44559026 |
Переможець |
1 074 858,10
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 19:10
|
Додаткова угода № 2 до Дог. №51.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 19:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2023 15:20
|
Додатк угода №1 до Дог. №51.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2023 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 16:31
|
Додаток №1 (специфікація)до Дог. №51.pdf | укладений |
06 квітня 2023 16:30
|
Договір №51 (ТОВ Модерн-Фарм).pdf | укладений |
06 квітня 2023 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторона), керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та пункту, затверджених постановою КМУ від 19.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду (далі — Додаткова угода) до Договору № 51 від 06.04.2023 року (далі — Договір) про таке: 1. На підставі підпункту 6 пункту 19 Особливостей, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування — пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку зі зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування сторони, Сторони Договору дійшли взаємної згоди внести зміни до умов Договору. 2. У зв’язку із скасуванням пільги - звільнення від оподаткування податком на додану вартість товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 та зміною ставки податку на додану вартість на підставі пункту 71 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу із 01.07.2023 року податок на додану вартість на лікарські засоби становить 7%. З огляду на це Сторони дійшли згоди специфікацію до Договору у новій редакції: 3. Сторони дійшли згоди збільшити суму за договором на 17877,66 грн. (Сімнадцять тисяч вісімсот сімдесят сім грн 66 коп.), та викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Загальна сума цього Договору становить: 1092735 грн.76 коп. (Один мiльйон дев`яносто дві тисячi сімсот тридцять п"ять грн. 76 коп.), в т.ч. ПДВ 67384 грн. 96 коп. (Шiстдесят сім тисяч триста вісімдесят чотири грн. 96 коп.).». |
Номер договору про закупівлю: | № 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.19 п.п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 № «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 544 973,32 грн. (п’ятсот сорок п’ять тисяч двісті сімдесят три грн. 32 коп.) та внести наступні зміни: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «3.1 Загальна сума цього Договору становить: 547 762 грн. 44 коп. (п’ятсот сорок сім тисяч чотириста шістдесят дві грн. 44 коп.), в т.ч. ПДВ 31 732 грн. 75 коп. (тридцять одна тисяча сімсот чотирнадцять грн. 75 коп.)». 2.Додаток №1 до Договору викласти в новій редакції що додається. 3.Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.12. 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | № 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |