Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2023-03-14-006891-a ● 44f8c2f2cc7f43d7a42ff6cc94d6fb3d
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
14 березня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство"Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01111227 |
Місцезнаходження: | 27400, Україна , Кіровоградська обл., Знам'янка, вулиця Михайла Грушевського, 15 |
Контактна особа: |
Паламарчук Наталія Сергіївна 380990690246 likarnia_znam_ti@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Запропонований товар повинен відповідати вимогам діючих державних стандартів (технічних умов):
Бензин А-95 (Євро 5) повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні ЄВРО. Технічні умови». Учасник повинен мати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, а також відповідний дозвіл на експлуатацію та технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки. Товар постачається учасником-переможцем протягом 2023 року за додатково погодженими партіями на підставі паливних талонів (карток). Право на отримання товарів виникає на підставі талонів, скреч-карток. Паливні талони (скреч-картки) мають бути паперовими або пластиковими, одноразового використання, із зазначенням марки палива та номінал і строком дії талона (картки). У разі зміни зовнішньої форми талонів, Замовник (уповноважена особа Замовника) здійснює обмін талонів в Постачальника безпосередньо під час їх пред’явлення за місцем використання на таку саму кількість, того ж номіналу та такого ж асортименту без додаткової оплати Замовником на інші (нової форми) талонів. Передача бланків-дозволів (талонів, скретч-карток) здійснюються протягом 2 (двох) робочих днів з дня заявленої відповідної вимоги замовника на відповідну кількість товару після укладення з учасником Договору про закупівлю. Поставка здійснюється згідно потреб Замовника за адресою та місцезнаходженням АЗС в адміністративних межах м. Знам'янка Кіровоградської області. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний (розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару (післяоплата) шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Розгорнути
Згорнути
Бензин А-95 (Євро 5) повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні ЄВРО. Технічні умови». Учасник повинен мати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, а також відповідний дозвіл на експлуатацію та технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки. Товар постачається учасником-переможцем протягом 2023 року за додатково погодженими партіями на підставі паливних талонів (карток). Право на отримання товарів виникає на підставі талонів, скреч-карток. Паливні талони (скреч-картки) мають бути паперовими або пластиковими, одноразового використання, із зазначенням марки палива та номінал і строком дії талона (картки). У разі зміни зовнішньої форми талонів, Замовник (уповноважена особа Замовника) здійснює обмін талонів в Постачальника безпосередньо під час їх пред’явлення за місцем використання на таку саму кількість, того ж номіналу та такого ж асортименту без додаткової оплати Замовником на інші (нової форми) талонів. Передача бланків-дозволів (талонів, скретч-карток) здійснюються протягом 2 (двох) робочих днів з дня заявленої відповідної вимоги замовника на відповідну кількість товару після укладення з учасником Договору про закупівлю. Поставка здійснюється згідно потреб Замовника за адресою та місцезнаходженням АЗС в адміністративних межах м. Знам'янка Кіровоградської області. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний (розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару (післяоплата) шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 літр
Бензин А-95 (Євро 5), талон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27400, Україна, Кіровоградська область, Знам'янка, вулиця Михайла Грушевського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
14 березня 2023 13:48 |
Проєкт договору.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Спосіб реалізації | талон | |
Октанове число (за дослідним методом) | від 95 | |
Відповідність ДСТУ 7687:2015 | Так | |
Bміст сірки | 10 мг/кг |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС" |
68 985,00
UAH з ПДВ
|
68 985,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТ" |
71 250,00
UAH з ПДВ
|
71 250,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" |
71 940,00
UAH з ПДВ
|
71 940,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС" #43258487 |
Переможець |
68 985,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2023 10:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2023 16:22
|
Дод угода 1.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2023 16:21
|
Лист Постачальника.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2023 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2023 14:30
|
Договір 136.pdf | укладений |
24 березня 2023 14:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа Постачальника від 10 квітня 2023 року №1004/23 «Щодо дострокового розірвання договору». |
Номер договору про закупівлю: | 040421-24/03/23-ШК108/136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі листа Постачальника від 10 квітня 2023 року №1004/23 «Щодо дострокового розірвання договору». |