Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000010 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Контактна особа: |
Людмила Романчук +380989265588, +380362281692 skprokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2023 17:01 |
Очікувана вартість: | 320 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2023 12:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2023 12:47 |
ВТ з особливостями.docx |
15 березня 2023 12:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2023 12:47 |
ВТ з особливостями.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1) Пропозиція ФОП Кухарчук Павло Петрович не відповідає кваліфікаційним критеріям, викладеним в додатку № 1 до тендерної документації, а саме:
1.1. «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону» - Наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід.
В складі Пропозиції ФОП Кухарчук Павло Петрович відсутня Довідка, складена у довільній формі (або за формою, наданою замовником) за підписом уповноваженої особи, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, з необхідними знаннями та досвідом, що знаходяться у трудових відносинах з учасником.
1.2. «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону» - Наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів).
На вимогу Замовника ФОП Кухарчук Павло Петрович надано Довідку про аналогічні договори (без вихідного номера та без дати), в якій зазначено 2/два/ договори. При цьому аналогічним договором за предметом закупівлі є лише договір з Відділом освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Білоцерківської сільської ради № 87 від 29.08.22 року
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Замовник вимагав подання відгук (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів).
Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити:
● інформацію щодо найменування контрагента
● дату та номеру договору, на який надано відгук,
● інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості товару та строків поставки.
Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента та печаткою.
В складі Пропозиції ФОП Кухарчук Павло Петрович відсутній Відкук від Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Білоцерківської сільської ради про належне виконання договору № 87 від 29.08.22 року.
2) Пропозиція ФОП Кухарчук Павло Петрович не відповідає вимогам, викладеним в додатку № 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , а саме:
2.1. У відповідності до додатку № 3 замовник зазначає, що продукція має відповідати умовам ГOCT, ДСТУ4492:2005, натомість пропонована ФОП Кухарчук Павло Петрович відповідає ТУ У 15.4-2719121477-001:2005. Переможцем не надано пояснення стосовно даної не відповідності, як того вимагає Додаток № 3, а саме « У випадку, якщо учасник не може надати якийсь документ, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учасник повинен надати Лист-пояснення з посиланням на норми відповідним законодавчих актів України».
2.2. У відповідності до Додатку № 3 зазначено: «Учасник повинен в складі свосї пропозиції надати наступні докvменти:
1. Пояснювальна записка з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва, країна походження; повна назва виробника та імпортера його адреса; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб i термін зберігання).
Надана у складі тендерної пропозиції ФОП Кухарчук Павло Петрович довідка не містить інформації, щодо назви, країна походження; повної назви виробника та імпортера його адреса; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб i термін зберігання).
2. Сканована кольорова копія оригіналу Акту (без виявленик порушень), складеного за результатами за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446 (датований не раніше 2021 року).
В складі тендерної пропозиції ФОП Кухарчук Павло Петрович відсутня кольорова копія оригіналу Акту, а також відсутнє пояснення, щодо причин відсутності такого Акту ( як того вимагає тендерна документація – «У випадку, якщо учасник не може надати якийсь документ, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учасник повинен надати Лист-пояснення з посиланням на норми відповідним законодавчих актів України.»)
3. Сканована кольорова копія оригіналу Акту або довідку підтвердження (без виявлент порушень) складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) на підприсмстві Учасника стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за формою затвердженою наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22.
В складі тендерної пропозиції ФОП Кухарчук Павло Петрович відсутня кольорова копія оригіналу Акту або довідки підтвердження, а також відсутнє пояснення, щодо причин відсутності такого Акту ( як того вимагає тендерна документація – «У випадку, якщо учасник не може надати якийсь документ, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учасник повинен надати Лист-пояснення з посиланням на норми відповідним законодавчих актів України.»)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-04-000046 ● 3f564a60d00f4430af683f86c2f8038b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 13:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.04.2023 № 23
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.04.2023 №23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-03-14-006601-a 14.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-04 14:32:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Олія соняшникова (Код ДК 021:2015-15420000-8 Рафіновані олії та жири)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-03-14-006601-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1.Замовником при закупівлі товару «Олія соняшникова (Код ДК 021:2015-15420000-8 Рафіновані олії та жири)» в Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати копію аналогічного (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є товар з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою товару, який поставлявся за договором (договорами), ідентичною назві закупівлі.
На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) надати:
-відгук (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів).
Переможець торгів ФОП Кухарчук Павло Петрович надав копію аналогічного за предметом закупівлі договір, а саме про поставку «Олії соняшникової» №87 від 29.08.2022 укладеного з Відділом освіти, молоді, спорту, культури та туризму Білокриницької сілької ради, проте лист відгук від контрагента про належне виконання Учасником договору відсутній.
2. Відповідно до додатку № 3 тендерної документації Замовник вимагає від учасників наступні документи а саме:
- сканована кольорова копія оригіналу Акту (без виявленик порушень), складеного за результатами за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446 (датований не раніше 2021 року);
- сканована кольорова копія оригіналу Акту або довідку підтвердження (без виявлент порушень) складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) на підприємстві Учасника стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за формою затвердженою наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22.
В складі пропозиції учасника ФОП Кухарчука Павла Петровича відсутні вищезазначені документи.
Також, відповідно до додатку № 3 тендерної документації зазначено, що учасник повинен в складі своєї пропозиції надати наступні документи:
- пояснювальна записка з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва, країна походження; повна назва виробника та імпортера його адреса; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб i термін зберігання).
ФОП Кухарчук Павло Петрович надав довідку в який не міститься інформації, щодо назви, країни походження; повної назви виробника та імпортера його адреси; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб i термін зберігання).
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Кухарчука Павла Петровича, при її невідповідності вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-07 10:09:30
Пояснення
Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ інформує, що у звʼязку з проведеним моніторингом щодо закупівлі Олія соняшникова (Код ДК 021:2015 15420000-8 Рафіновані олії та жири) органами контролю були встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких він зобов’язує здійснити дії щодо усунення виявленого порушення.
Внаслідок цього Замовник інформує про усунення порушень шляхом надсилання листа про розірвання договору, який укладений із ФОП Кухарчук Павло Петрович № 244 від 03.04.2023р. Документ додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Укладено додаткову угоду на розірвання та завершили процедуру закупівлі опублікувавши звіт.
2023-04-21 12:23:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кухарчук Павло Петрович |
200 700,00
UAH з ПДВ
|
200 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Данченков Олександр Якович" |
201 150,00
UAH з ПДВ
|
201 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Твій хліб" |
257 040,00
UAH з ПДВ
|
257 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП НІКІТЮК ГАЛИНА КАСЯНІВНА |
264 780,00
UAH з ПДВ
|
264 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кухарчук Павло Петрович #3090819732 |
Переможець |
200 700,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 12:22
|
ДУ.pdf | укладений |
21 квітня 2023 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 14:27
|
244.pdf | укладений |
03 квітня 2023 14:27
|