Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі та фрукти
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2023-03-14-006331-a ● 8cb9cd505c904998ac94619f0f9bfdc4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Вишневий ЗДО "Яблунька" |
Код ЄДРПОУ: | 37606061 |
Місцезнаходження: | 08133, Україна , Київська обл., м. Вишневе, вул. ОСВІТИ, будинок 11 |
Контактна особа: |
Алла Потапенко +380934573555 alla.nykolaevna@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД ОВОЧІ та ФРУКТИ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Особливостями. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограм
Капуста білокачанна свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
300 кілограм
Капуста червонокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
350 кілограм
Капуста молода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
1500 кілограм
Буряк червоний столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
2200 кілограм
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
3200 кілограм
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
650 кілограм
Огірки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
650 кілограм
Помідори свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
550 кілограм
Кабачок свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221250-3 — Кабачки
550 кілограм
Перець Болгарський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221230-7 — Перець овочевий
250 кілограм
Редиска червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221110-0 — Коренеплідні овочі
100 кілограм
Зелена цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
600 кілограм
Гарбуз столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
10 кілограм
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
50 кілограм
Кріп свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221300-9 — Листкові овочі
50 кілограм
Петрушка свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221300-9 — Листкові овочі
450 кілограм
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
3600 кілограм
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
600 кілограм
Груші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222322-6 — Груші
1400 кілограм
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
400 кілограм
Сливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222334-3 — Сливи
2600 кілограм
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки Замовника та специфікації. замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2023 13:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2023 13:19 |
ТД ОВОЧІ та ФРУКТИ.doc | |
14 березня 2023 13:19 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-14-006331-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Підприємство "Роман" Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів "Софія", Код ЄДРПОУ:30636739
дискримінаційна вимога
1. Замовником встановлено вимогу в тендерній документації що надання учениками сертифікату системи менеджменту безпеки ланцюга постачання ISO 28000:2008 «Система менеджменту безпеки ланцюга постачання. Вимоги», дійсного на дату подання тендерної пропозиції (для підтвердження гарантування безпеки ланцюга постачання).
Дана вимога є дискримінаційною. Оскільки отримання для потенційних учасників такого сертифікату не є обов'язковим, відповідно до чинного законодавства України.
Вимагаємо прибрати таку вимогу.
2. Замовником встановлено вимогу в тендерній документації що надання учениками - копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів для операторів ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, якщо учасник є виробником відповідно до ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» або інформацію у довільній формі, яка містить інформацію про присвоєння реєстраційного номеру потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл та який можливо переглянути у Реєстрі операторів ринку та потужностей, що знаходиться у відкритому доступі на сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Предмет даної процедури закупівлі не є продукцією тваринного походження. Тому отримання такого дозволу не є обов'язковим для учасників, а тому встановлення Замовником такої вимоги є дискримінаційною, оскільки штучно звужує коло потенційних учасників які можуть взяти участь в цій закупівлі . Вимагаємо прибрати таку вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є дискримінаційною. Оскільки отримання для потенційних учасників такого сертифікату не є обов'язковим, відповідно до чинного законодавства України.
Вимагаємо прибрати таку вимогу.
2. Замовником встановлено вимогу в тендерній документації що надання учениками - копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів для операторів ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, якщо учасник є виробником відповідно до ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» або інформацію у довільній формі, яка містить інформацію про присвоєння реєстраційного номеру потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл та який можливо переглянути у Реєстрі операторів ринку та потужностей, що знаходиться у відкритому доступі на сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Предмет даної процедури закупівлі не є продукцією тваринного походження. Тому отримання такого дозволу не є обов'язковим для учасників, а тому встановлення Замовником такої вимоги є дискримінаційною, оскільки штучно звужує коло потенційних учасників які можуть взяти участь в цій закупівлі . Вимагаємо прибрати таку вимогу.
Скасована
Дата: 17 березня 2023 16:03
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2023-03-14-006331-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Підприємство "Роман" Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів "Софія", Код ЄДРПОУ:30636739
Дата подання: 17 березня 2023 16:05
дискримінаційна вимога
1. Замовником встановлено вимогу в тендерній документації що надання учениками сертифікату системи менеджменту безпеки ланцюга постачання ISO 28000:2008 «Система менеджменту безпеки ланцюга постачання. Вимоги», дійсного на дату подання тендерної пропозиції (для підтвердження гарантування безпеки ланцюга постачання). Дана вимога є дискримінаційною. Оскільки отримання для потенційних учасників такого сертифікату не є обов'язковим, відповідно до чинного законодавства України. Вимагаємо прибрати таку вимогу. 2. Замовником встановлено вимогу в тендерній документації що надання учениками - копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів для операторів ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, якщо учасник є виробником відповідно до ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» або інформацію у довільній формі, яка містить інформацію про присвоєння реєстраційного номеру потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл та який можливо переглянути у Реєстрі операторів ринку та потужностей, що знаходиться у відкритому доступі на сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Предмет даної процедури закупівлі не є продукцією тваринного походження. Тому отримання такого дозволу не є обов'язковим для учасників, а тому встановлення Замовником такої вимоги є дискримінаційною, оскільки штучно звужує коло потенційних учасників які можуть взяти участь в цій закупівлі . Вимагаємо прибрати таку вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2023 15:44
Шановний Учаснику! Щодо Ваших вимог повідомляємо наступне.
1. Відповідно до ч.5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже, замовникам на законодавчому рівні не заборонено вимагати від учасників сертифікати на підтвердження вимог, встановлених у тендерній документації. Крім того, міжнародний стандарт ІSO 28000:2008 був прийнятий у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 28000:2008) ще у 2009 році. Положення ДСТУ ISO 28000:2008 (або ISO 28000:2007) встановлюють вимоги до системи управління безпекою, зокрема стосовно аспектів, які є критичними щодо гарантування безпеки ланцюга постачання. Цей стандарт є стандартом, який дає змогу організації розробити загальну систему управління безпекою ланцюга постачання та мінімізувати ризики збою в постачанні. Наявність сертифікату гарантує безпеку ланцюгів постачання в учасника для захисту людей, товарів, інфраструктури, обладнання і транспортних засобів від ризиків та потенційних ризикових ситуацій та дає змогу переконатися у надійності учасника як перспективного партнера, який прагне здійснювати свою діяльність у відповідності до міжнародних стандартів якості і бути надійним партнером для нашої установи. Адже, приводячи діток у садочок, батьки довіряють нам найцінніше. А ми, в свою чергу, зобов’язані надати дітям максимально можливий захист зокрема, в харчуванні, а також передбачити та мінімізувати можливі ризики.
2. Щодо другої Вашої вимоги. Якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі та, відповідно до ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не зобов’язаний отримувати експлуатаційний дозвіл, надає інформацію про державну реєстрацію потужності або інформацію у довільній формі, яка містить інформацію про присвоєння особистого реєстраційного номеру потужності, із зазначенням такого номеру, яку можливо переглянути у Державному реєстрі потужностей операторів ринку харчових продуктів, що знаходиться у відкритому доступі на сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
1. Відповідно до ч.5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже, замовникам на законодавчому рівні не заборонено вимагати від учасників сертифікати на підтвердження вимог, встановлених у тендерній документації. Крім того, міжнародний стандарт ІSO 28000:2008 був прийнятий у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 28000:2008) ще у 2009 році. Положення ДСТУ ISO 28000:2008 (або ISO 28000:2007) встановлюють вимоги до системи управління безпекою, зокрема стосовно аспектів, які є критичними щодо гарантування безпеки ланцюга постачання. Цей стандарт є стандартом, який дає змогу організації розробити загальну систему управління безпекою ланцюга постачання та мінімізувати ризики збою в постачанні. Наявність сертифікату гарантує безпеку ланцюгів постачання в учасника для захисту людей, товарів, інфраструктури, обладнання і транспортних засобів від ризиків та потенційних ризикових ситуацій та дає змогу переконатися у надійності учасника як перспективного партнера, який прагне здійснювати свою діяльність у відповідності до міжнародних стандартів якості і бути надійним партнером для нашої установи. Адже, приводячи діток у садочок, батьки довіряють нам найцінніше. А ми, в свою чергу, зобов’язані надати дітям максимально можливий захист зокрема, в харчуванні, а також передбачити та мінімізувати можливі ризики.
2. Щодо другої Вашої вимоги. Якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі та, відповідно до ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не зобов’язаний отримувати експлуатаційний дозвіл, надає інформацію про державну реєстрацію потужності або інформацію у довільній формі, яка містить інформацію про присвоєння особистого реєстраційного номеру потужності, із зазначенням такого номеру, яку можливо переглянути у Державному реєстрі потужностей операторів ринку харчових продуктів, що знаходиться у відкритому доступі на сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Савченко Віра Степанівна" |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Савченко Віра Степанівна" #2307016525 |
Переможець |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2023 13:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2023 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 17:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2023 16:33
|
ду 2 030723.pdf | зміни до договору |
05 липня 2023 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2023 16:32
|
дод уг 1 до дог 33 від 0404.pdf | зміни до договору |
15 травня 2023 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 15:57
|
Договір 33_від 04.04.2023_ФОП САВЧЕНКО.pdf | укладений |
04 квітня 2023 14:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |