Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40429588 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-informacijnih-tehnologij-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Валентина Магро +380962971440 v.magro@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 742 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 714,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72710000-0: Послуги у сфері локальних мереж
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату відповідно до ст.23, ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України при наявності відповідних бюджетних призначень щомісячно за фактично надану Послугу протягом 10 робочих днів після підписання Акту приймання-передачі Послуги на підставі рахунку Виконавця, шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 14:22 |
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
17 березня 2023 14:22 |
Оголошення НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
17 березня 2023 14:22 |
Додаток 3 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
17 березня 2023 14:22 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
17 березня 2023 14:22 |
Додаток 2 Технічна специфікація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
17 березня 2023 14:22 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії) НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
17 березня 2023 14:22 |
Протокол від 17.03.2023 № 9-4.pdf | |
17 березня 2023 14:22 |
Перелік змін 17.03.2023.doc |
17 березня 2023 14:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2023 14:22 |
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
17 березня 2023 14:22 |
Оголошення НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
17 березня 2023 14:22 |
Додаток 3 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
17 березня 2023 14:22 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
17 березня 2023 14:22 |
Додаток 2 Технічна специфікація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
17 березня 2023 14:22 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії) НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
17 березня 2023 14:22 |
Протокол від 17.03.2023 № 9-4.pdf
|
|||
17 березня 2023 14:22 |
Перелік змін 17.03.2023.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До додатку "Технічна специфікація" є додаток, в якому розкривається, куди використовується подана на пр. Д. Яворницького, 75 послуга доступу до мережі Інтернет.
Отже відповідаючи на питання "Чи необхідно організовувати включення послуг доступу до мережі Інтернет за адресою: пр. Д. Яворницького, 75?" - так, потрібно.
Тобто, згідно тендерної документації за адресами із Переліку об’єктів для забезпечення передавання трафіку учаснику не потрібно надавати послугу доступу до мережі Інтернет.
Вимоги про усунення порушення
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 44 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 44 Особливостей, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;»
При цьому, тендерна документація даної закупівлі містить два Додатка 1 до тендерної документації, а саме: «Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та «Додаток 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ КРИТЕРІЇ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Також, тендерна документація не містить жодного додатку №2 до тендерної документації, хоча посилання на такий додаток наявне в тендерній документації.
Просимо усунути зазначені невідповідності тендерної документації даної закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-19-000015 ● c77fa7a13d084669bb92c705ecb06860
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2023 12:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.06.2023 №32-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.06.2023 №32-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-03-14-004807-a 14.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-19 14:11:57
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-14-004807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-20 17:13:44
ВІДПОВІДЬ ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі - Департамент) в межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет, очікуваною вартістю 4 742 900 грн з ПДВ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-14-004807-a) на запит про надання пояснення, розміщений в електронній системі закупівель 19 червня 2023 року о 14:11 за Київським часом, повідомляє наступне.
1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, а саме: шляхом отримання 3-х цінових пропозицій згідно з абзацем 2 пункту 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, а саме:
- ТОВ НВФ «ПРОММЕТ», лист від 22.02.2023 р. № 2202-1/23, вартість пропозиції – 4 741 350,00 грн. з ПДВ;
- ПрАТ «Фарлеп-Інвест»., лист від 22.02.2023 № 49/01-10/03, вартість пропозиції – 4 744 450,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ «ЕВРОТЕЛ-ПЛЮС», лист від 22.02.2023 № 02-23/20, вартість пропозиції – 4 742 900,00 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі розрахована як середнє арифметичне від отриманих пропозицій:
(4 741 350,00 грн. з ПДВ + 4 744 450,00 грн. з ПДВ + 4 742 900,00 грн. з ПДВ)/3
= 4 742 900,00 грн. з ПДВ.
Копії листів додаються.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі службової записки в. о. заступника директора департаменту – начальника управління інформаційно-телекомунікаційних систем Олексія ПЕРЕТОКІНА від 22.02.2023.
На виконання розпорядження міського голови від 01.11.2021 № 54-1/11-р «Про програмне забезпечення (комп’ютерні програми) та комп’ютерну техніку», для забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет Департаментом погоджено закупівлю Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет із заступником міського голови з питань цифрової трансформації Костянтином ЦЕПЕННИКОВИМ.
Крім того, Департамент відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 року № 1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)» (зі змінами), на виконання ст. 48 Бюджетного кодексу України отримав погодження та експертний висновок проекту інформатизації «Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет» у Міністерстві цифрової трансформації України (лист додається).
3. Розмір бюджетного призначення: передбачено кошторисом департаменту по КТПКВК МБ 2017530 (КЕКВ 2240), затвердженим згідно з рішенням міської ради від 14.12.2022 № 2/31 із змінами «Про бюджет Дніпровської територіальної громади на 2023 рік» та бюджетною Програмою у сфері зв’язку, телекомунікації та електронних сервісів Дніпровської міської ради на 2021-2024 роки, затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 02.09.2020 № 20/60 (п. 3.8. Забезпечення доступу органів місцевого самоврядування до мережі Інтернет, обробка та передавання трафіка телекомунікаційної системи Дніпровської міської ради).
Крім того, відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Департаментом, як головним розпорядником бюджетних коштів, проводиться оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі - Оприлюднення) шляхом розміщення його на власній сторінці офіційного вебсайту Дніпровської міської ради (у розділі «Обгрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі») протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Посилання на сторінку: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-informacijnih-tehnologij-dniprovskoi-miskoi-radi.
Необхідно зазначити, що Оприлюднення реалізовано шляхом налаштування віджиту на майданчику zakupki.prom.ua та здійснюється під час оголошення конкурентних процедур закупівель або переговорних процедур закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-07-06 15:04:19
Звернення щодо роз'яснення висновку
В порядку ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення стосовно здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому.
03 липня 2023 року о 14 годині 57 хвилин Управління північно-східного офісу Державної аудиторської служби України в Сумській області (далі - ДАСУ) в електронній системі закупівель оприлюднило висновок про результати моніторинг закупівлі UA-2023-03-14-004807-a, оголошеної департаментом інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі - Департамент).
У висновку зазначено, що керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ДАСУ зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Пунктами 1, 3 розділу ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 08.09.2020 № 552, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 р. за № 958/35241 передбачено, що: 3) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, із зазначенням: структурної одиниці нормативно-правового акта, норми якої порушено, його виду, найменування суб’єкта нормотворення, дати прийняття та його реєстраційного індексу (крім законів), заголовка, а в разі відсилання до зареєстрованого нормативно-правового акта - також дати і номера його державної реєстрації в Міністерстві юстиції України. Під час зазначення структурної одиниці закону зазначається лише її заголовок (крім законів про внесення змін); 3) у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення.
Держаудитслужба у своєму висновку зазначила лише загальні норми законодавства.
Необхідно врахувати, що норми Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачають процедури усунення виявлених порушень процедури закупівлі, яка зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Тому, ДАСУ повиненно чітко та послідовно із посиланням на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта вказати спосіб усунення виявлених моніторингом порушень.
На підставі викладеного, просимо надати роз’яснення стосовно здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому з посиланням на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого ДАСУ зобов’язує Департамент усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, як того вимагає чинне законодавство.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-07-07 13:53:07
Відповідь на звернення щодо висновку
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області на звернення про надання роз’яснення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі повідомляє наступне.
Керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язало здійснити заходи щодо не допущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Притягнення осіб, якими допущені виявлені порушення до відповідальності (матеріальної, дисциплінарної) здійснюється за рішенням керівника, оформленого відповідним розпорядчим документом (наказом, розпорядженням тощо).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Вважаємо, що висновок Управління північно-східного офісу Державної аудиторської служби України в Сумській області про результати моніторингу процедури закупівлі незаконний, так як ґрунтується виключно на суб’єктивних висновках посадової особи контролюючого органу та суперечить дійсності, а зміст зобов’язання щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, яке міститься у висновку є неконкретизованим і таким що не відповідає вимогам чинного законодавства України. Оскільки висновок порушує права та інтереси позивача, то підлягає скасуванню з таких підстав. |
Дата публікації: | 11 липня 2023 |
Номер відкриття провадження: | № 160/17080/23 |
Дата відкриття провадження: | 18 липня 2023 |
Документи:
19 грудня 2023 10:54
|
Протокол Постанова Суду.pdf |
19 грудня 2023 10:54
|
Постанова суду.pdf |
25 липня 2023 10:09
|
Електронний підпис |
25 липня 2023 10:07
|
Протокол щодо Ухвали суду від 25.07.2023 № 9-9.pdf |
25 липня 2023 10:07
|
Ухвала 160_1780_23.pdf |
11 липня 2023 14:58
|
Позов 2023.doc |
19 грудня 2023 10:54
|
Протокол Постанова Суду.pdf |
19 грудня 2023 10:54
|
Постанова суду.pdf |
25 липня 2023 10:09
|
Електронний підпис |
25 липня 2023 10:05
|
Електронний підпис |
11 липня 2023 15:02
|
Електронний підпис |
25 липня 2023 10:07
|
Протокол щодо Ухвали суду від 25.07.2023 № 9-9.pdf |
25 липня 2023 10:07
|
Ухвала 160_1780_23.pdf |
11 липня 2023 14:58
|
Позов 2023.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ НВФ "Проммет" |
4 742 550,00
UAH з ПДВ
|
4 742 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НВФ "Проммет" #13459295 |
Переможець |
4 742 550,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 10:04
|
Укладений договір
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет | 1 | послуга |
4 742 550,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-03-14-004807-а щодо Закупівлі було виявлено формальну помилку, допущену в п. 3.2 договору від 03.04.2023 № 0304231 та сумі договору прописом у Специфікації (Додаток 1 до договору від 03.04.2023 № 0304231) - невірно вказана загальна сума договору, а саме: вказано 4 724 550,00 грн замість 4 742 550,00 грн. Сума 4 742 550,00 грн. відповідає тендерній пропозиції переможця Закупівлі. У зв’язку з чим необхідно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу правильний договір про закупівлю шляхом внесення змін до договору про закупівлю від 03.04.2023 № 0304231 з учасником — переможцем ТОВ НВФ «ПРОММЕТ» із загальною вартістю 4 742 550,00 грн. Попередню версію договору вважати помилково розміщеною |
Номер договору про закупівлю: | № 0304231 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 0304231 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 0304231 від 03.04.2023 року (далі — Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг на початку наступного року, а саме продовжити строк дії Договору на 3 календарні місяці, у зв’язку з чим внести наступні зміни до Договору. 2. Викласти пункт 4.1. Договору в такій редакції: «4.1. Виконавець зобов’язується надати Послугу з моменту підписання Договору до 31.03.2024 включно.» 3. Викласти пункт 8.1. Договору в такій редакції: «8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами. Договір діє до 31 березня 2024 року, але в будь-якому разі до повного виконання усіх зобов'язань Сторін за даним Договором.» |
Номер договору про закупівлю: | № 0304231 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору. Загальна сума вартості Договору на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 4 742 550,00 грн. (чотири мільйони сімсот сорок дві тисячі п’ятсот п’ятдесят гривень) 00 коп., без ПДВ. Відповідно до затверджених видатків на 2024 рік 20 % від суми початкового договору про закупівлю складає 948 510,00 грн. (дев’ятсот сорок вісім тисяч п’ятсот десять грн.) 00 коп., без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | № 0304231 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі підпункту 6 пункту 19 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та з урахуванням ст. 181, 182, п.п. 3 п. 293.8, п.п. 3 п.п. 298.2.3 Податкового кодексу України передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю у випадку зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. У зв’язку з повідомленням про реєстрацію ТОВ НВФ «ПРОММЕТ» як платника податку на додану вартість Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до умов Договору. Сторони дійшли згоди не змінювати суму Договору. Загальна сума вартості Договору на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 4 742 550,00 грн. (чотири мільйони сімсот сорок дві тисячі п’ятсот п’ятдесят гривень) 00 коп., без ПДВ. Відповідно до затверджених видатків на 2024 рік 20 % від суми початкового договору про закупівлю складає 948 510,00 грн. (дев’ятсот сорок вісім тисяч п’ятсот десять грн.) 00 коп., у тому числі ПДВ 158 085,00 грн.. |
Номер договору про закупівлю: | № 0304231 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет | 1 | послуга |
5 673 060,00
UAH з ПДВ
|