Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет
Очікувана вартість
4 742 900,00 UAH
UA-2023-03-14-004807-a 8dade7baf2b748488705f6922cc93dea
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Магро

+380962971440 v.magro@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-informacijnih-tehnologij-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Валентина Магро
+380962971440
v.magro@dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2023 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2023 00:00
Очікувана вартість: 4 742 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 714,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72710000-0: Послуги у сфері локальних мереж


Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72710000-0 — Послуги у сфері локальних мереж

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату відповідно до ст.23, ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України при наявності відповідних бюджетних призначень щомісячно за фактично надану Послугу протягом 10 робочих днів після підписання Акту приймання-передачі Послуги на підставі рахунку Виконавця, шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 березня 2023 11:56

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Адреси підключення
Дата подання: 16 березня 2023 12:06
Дата відповіді: 17 березня 2023 12:45
Пунктом 1 Додатка 1 до тендерної документації передбачені вимоги до каналів передачі даних, зокрема: «Швидкість за адресою пр. Д. Яворницького, 75: 25 Гб/с», в свою чергу, дана адреса не зазначена в переліку об’єктів для забезпечення передавання трафіку (додаток до технічної специфікації). Чи необхідно організовувати включення послуг доступу до мережі Інтернет за адресою: пр. Д. Яворницького, 75?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку "Технічна специфікація" послуга доступу до мережі Інтернет подається зі швидкістю 25 Гб/с за адресою пр. Д. Яворницького, 75.
До додатку "Технічна специфікація" є додаток, в якому розкривається, куди використовується подана на пр. Д. Яворницького, 75 послуга доступу до мережі Інтернет.
Отже відповідаючи на питання "Чи необхідно організовувати включення послуг доступу до мережі Інтернет за адресою: пр. Д. Яворницького, 75?" - так, потрібно.
Адреси включення
Дата подання: 16 березня 2023 13:27
Дата відповіді: 17 березня 2023 13:07
1) Канали передавання даних потрібно організувати між адресою: пр. Д. Яворницького, 75 та кожною адресою із Переліку об’єктів для забезпечення передавання трафіку? 2) Якщо так, яка пропскна спроможність каналів необхідна? 3) Якщо ні, тоді за адресами із Переліку об’єктів для забезпечення передавання трафіку необхідно надати послугу доступу до мережі Інтернет відповідно до п.1 Додаткових вимог Додатоку 1 до тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Канал передавання даних, згідно тендерної документації, підключається за адресом пр. Д. Яворницького, 75. В подальшому замовник самостійно розподіляє цей канал за адресами, вказаними у додатку до додатку "технічна специфікація". Ці адреси вказані інформаційно.
Тобто, згідно тендерної документації за адресами із Переліку об’єктів для забезпечення передавання трафіку учаснику не потрібно надавати послугу доступу до мережі Інтернет.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-03-14-004807-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39961313
Дата подання: 16 березня 2023 12:25
Невідповідність тендерної документації
Відповідно п. 1 Розділу 3 Тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 44 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 44 Особливостей, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;»
При цьому, тендерна документація даної закупівлі містить два Додатка 1 до тендерної документації, а саме: «Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та «Додаток 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ КРИТЕРІЇ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Також, тендерна документація не містить жодного додатку №2 до тендерної документації, хоча посилання на такий додаток наявне в тендерній документації.
Просимо усунути зазначені невідповідності тендерної документації даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 березня 2023 14:27
На майданчику разом з тендерною документацією розміщено "Додаток 2 Технічна специфікація.doc", однак, в тексті додатку припущено технічну помилку в назві додатку всередині самого документу. Замість "Додаток 1 Технічна специфікація" треба читати "Додаток 2 Технічна специфікація". Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-03-14-004807-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39961313
Дата подання: 16 березня 2023 13:25
Адреси включення
1) Канали передавання даних потрібно організувати між адресою: пр. Д. Яворницького, 75 та кожною адресою із Переліку об’єктів для забезпечення передавання трафіку?
Скасована
Дата: 16 березня 2023 13:26
Причина: Помилково

Документи

17 березня 2023 14:25
Протокол від 17.03.2023 № 9-4.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-06-19-000015 ● c77fa7a13d084669bb92c705ecb06860
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2023 12:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.06.2023 №32-З

Суми

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Виконувач обов’язків начальника Людмила ДУБИНКА


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.06.2023 №32-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-03-14-004807-a 14.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-06-19 14:11:57

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-14-004807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-06-20 17:13:44

ВІДПОВІДЬ ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі - Департамент) в межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет, очікуваною вартістю 4 742 900 грн з ПДВ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-14-004807-a) на запит про надання пояснення, розміщений в електронній системі закупівель 19 червня 2023 року о 14:11 за Київським часом, повідомляє наступне.
1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, а саме: шляхом отримання 3-х цінових пропозицій згідно з абзацем 2 пункту 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, а саме:
- ТОВ НВФ «ПРОММЕТ», лист від 22.02.2023 р. № 2202-1/23, вартість пропозиції – 4 741 350,00 грн. з ПДВ;
- ПрАТ «Фарлеп-Інвест»., лист від 22.02.2023 № 49/01-10/03, вартість пропозиції – 4 744 450,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ «ЕВРОТЕЛ-ПЛЮС», лист від 22.02.2023 № 02-23/20, вартість пропозиції – 4 742 900,00 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі розрахована як середнє арифметичне від отриманих пропозицій:
(4 741 350,00 грн. з ПДВ + 4 744 450,00 грн. з ПДВ + 4 742 900,00 грн. з ПДВ)/3
= 4 742 900,00 грн. з ПДВ.
Копії листів додаються.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі службової записки в. о. заступника директора департаменту – начальника управління інформаційно-телекомунікаційних систем Олексія ПЕРЕТОКІНА від 22.02.2023.
На виконання розпорядження міського голови від 01.11.2021 № 54-1/11-р «Про програмне забезпечення (комп’ютерні програми) та комп’ютерну техніку», для забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет Департаментом погоджено закупівлю Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет із заступником міського голови з питань цифрової трансформації Костянтином ЦЕПЕННИКОВИМ.
Крім того, Департамент відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 року № 1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)» (зі змінами), на виконання ст. 48 Бюджетного кодексу України отримав погодження та експертний висновок проекту інформатизації «Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет» у Міністерстві цифрової трансформації України (лист додається).
3. Розмір бюджетного призначення: передбачено кошторисом департаменту по КТПКВК МБ 2017530 (КЕКВ 2240), затвердженим згідно з рішенням міської ради від 14.12.2022 № 2/31 із змінами «Про бюджет Дніпровської територіальної громади на 2023 рік» та бюджетною Програмою у сфері зв’язку, телекомунікації та електронних сервісів Дніпровської міської ради на 2021-2024 роки, затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 02.09.2020 № 20/60 (п. 3.8. Забезпечення доступу органів місцевого самоврядування до мережі Інтернет, обробка та передавання трафіка телекомунікаційної системи Дніпровської міської ради).
Крім того, відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Департаментом, як головним розпорядником бюджетних коштів, проводиться оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі - Оприлюднення) шляхом розміщення його на власній сторінці офіційного вебсайту Дніпровської міської ради (у розділі «Обгрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі») протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Посилання на сторінку: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-informacijnih-tehnologij-dniprovskoi-miskoi-radi.
Необхідно зазначити, що Оприлюднення реалізовано шляхом налаштування віджиту на майданчику zakupki.prom.ua та здійснюється під час оголошення конкурентних процедур закупівель або переговорних процедур закупівель.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-07-06 15:04:19

Звернення щодо роз'яснення висновку

В порядку ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення стосовно здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому.
03 липня 2023 року о 14 годині 57 хвилин Управління північно-східного офісу Державної аудиторської служби України в Сумській області (далі - ДАСУ) в електронній системі закупівель оприлюднило висновок про результати моніторинг закупівлі UA-2023-03-14-004807-a, оголошеної департаментом інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі - Департамент).
У висновку зазначено, що керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ДАСУ зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Пунктами 1, 3 розділу ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 08.09.2020 № 552, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 р. за № 958/35241 передбачено, що: 3) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, із зазначенням: структурної одиниці нормативно-правового акта, норми якої порушено, його виду, найменування суб’єкта нормотворення, дати прийняття та його реєстраційного індексу (крім законів), заголовка, а в разі відсилання до зареєстрованого нормативно-правового акта - також дати і номера його державної реєстрації в Міністерстві юстиції України. Під час зазначення структурної одиниці закону зазначається лише її заголовок (крім законів про внесення змін); 3) у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення.
Держаудитслужба у своєму висновку зазначила лише загальні норми законодавства.
Необхідно врахувати, що норми Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачають процедури усунення виявлених порушень процедури закупівлі, яка зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Тому, ДАСУ повиненно чітко та послідовно із посиланням на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта вказати спосіб усунення виявлених моніторингом порушень.
На підставі викладеного, просимо надати роз’яснення стосовно здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому з посиланням на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого ДАСУ зобов’язує Департамент усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, як того вимагає чинне законодавство.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2023-07-07 13:53:07

Відповідь на звернення щодо висновку

Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області на звернення про надання роз’яснення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі повідомляє наступне.
Керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язало здійснити заходи щодо не допущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Притягнення осіб, якими допущені виявлені порушення до відповідальності (матеріальної, дисциплінарної) здійснюється за рішенням керівника, оформленого відповідним розпорядчим документом (наказом, розпорядженням тощо).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 липня 2023
Кінцевий строк оскарження: 18 липня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Вважаємо, що висновок Управління північно-східного офісу Державної аудиторської служби України в Сумській області про результати моніторингу процедури закупівлі незаконний, так як ґрунтується виключно на суб’єктивних висновках посадової особи контролюючого органу та суперечить дійсності, а зміст зобов’язання щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, яке міститься у висновку є неконкретизованим і таким що не відповідає вимогам чинного законодавства України. Оскільки висновок порушує права та інтереси позивача, то підлягає скасуванню з таких підстав.
Дата публікації: 11 липня 2023
Номер відкриття провадження: № 160/17080/23
Дата відкриття провадження: 18 липня 2023

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ НВФ "Проммет" 4 742 550,00
UAH з ПДВ
4 742 550,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 березня 2023 12:12
Електронний підпис
23 березня 2023 12:10
Довідка 2 підпис
23 березня 2023 12:10
Довідка 2
23 березня 2023 12:10
Довідка 1 підпис
23 березня 2023 12:10
Довідка банкрутство
23 березня 2023 12:10
Довідка 1
23 березня 2023 12:10
Витяг МВС
23 березня 2023 12:10
Довідка антикорупційна 2
23 березня 2023 12:10
Витяг НКЕК
23 березня 2023 12:10
Довідка антикорупційна 1
23 березня 2023 12:10
Інформація п. 44 підпис
23 березня 2023 12:10
Інформація п. 44
21 березня 2023 16:25
Електронний підпис
21 березня 2023 15:57
Електронний підпис
20 березня 2023 17:19
Електронний підпис
20 березня 2023 17:18
19. проєкт договору.pdf.p7s
20 березня 2023 17:18
19. проєкт договору.pdf
20 березня 2023 17:18
17. довідка лір.pdf.p7s
20 березня 2023 17:18
17. довідка лір.pdf
20 березня 2023 17:18
14. копія статуту.pdf.p7s
20 березня 2023 17:18
14. копія статуту.pdf
20 березня 2023 17:18
10.2. витяг НКЕК.pdf
20 березня 2023 17:18
09. довідка про абз. 14.pdf.p7s
20 березня 2023 17:18
09. довідка про абз. 14.pdf
20 березня 2023 17:18
08.2. аналогічний договір.pdf
20 березня 2023 17:18
04. лист про рф та рб.pdf.p7s
20 березня 2023 17:18
04. лист про рф та рб.pdf
20 березня 2023 17:18
02.6. витяг МВС.zip
20 березня 2023 17:18
02.4. довідка банкрутство.pdf
20 березня 2023 17:18
01. тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВФ "Проммет"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВФ "Проммет"
#13459295
Переможець 4 742 550,00
UAH з ПДВ
23 березня 2023 10:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2023 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВФ "Проммет"
#13459295
4 742 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2024 11:57
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2024 12:34
Протокольне рішення № 9-13 від 26.01.2024.pdf зміни до договору
26 січня 2024 12:23
Повідомлення про внесення змін до договору ПРОММЕТ ПДВ.pdf зміни до договору
26 січня 2024 12:23
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
26 січня 2024 12:23
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2024 16:14
Додаткова угода № 3 від 12.01.2024.pdf зміни до договору
17 січня 2024 15:58
Повідомлення про внесення змін до договору ПРОММЕТ 20%.pdf зміни до договору
17 січня 2024 15:54
Протокольне рішення № 9-12 від 15.01.2024.pdf зміни до договору
17 січня 2024 15:52
Додаткова угода № 3 до Договору № 0304231 від 03.04.23.pdf зміни до договору
15 січня 2024 15:40
Повідомлення про внесення змін до договору ПРОММЕТ 20%.pdf зміни до договору
15 січня 2024 15:40
Протокольне рішення № 9-12 від 15.01.2024.pdf зміни до договору
15 січня 2024 15:40
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 15:44
Повідомлення про внесення змін до договору ПРОММЕТ продовження.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 15:41
Протокольне рішення № 9-11 від 15.12.2023.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 15:41
Додаткова угода № 2 до Договору № 0304231 від 03.04.23.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 15:41
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2023 14:06
Договір від 03.04.2023 № 0304231.pdf зміни до договору
06 квітня 2023 14:05
Повідомлення про внесення змін до договору від 06.03.2023.pdf зміни до договору
06 квітня 2023 14:05
Протокол № 9-6 від 06.04.2023 формальна помилка.pdf зміни до договору
06 квітня 2023 14:05
Електронний підпис укладений
05 квітня 2023 16:14
Договір № 0304231 від 03.04.2023.pdf укладений
05 квітня 2023 16:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет 1 послуга 4 742 550,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-03-14-004807-а щодо Закупівлі було виявлено формальну помилку, допущену в п. 3.2 договору від 03.04.2023 № 0304231 та сумі договору прописом у Специфікації (Додаток 1 до договору від 03.04.2023 № 0304231) - невірно вказана загальна сума договору, а саме: вказано 4 724 550,00 грн замість 4 742 550,00 грн. Сума 4 742 550,00 грн. відповідає тендерній пропозиції переможця Закупівлі. У зв’язку з чим необхідно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу правильний договір про закупівлю шляхом внесення змін до договору про закупівлю від 03.04.2023 № 0304231 з учасником — переможцем ТОВ НВФ «ПРОММЕТ» із загальною вартістю 4 742 550,00 грн. Попередню версію договору вважати помилково розміщеною
Номер договору про закупівлю: № 0304231
Договір:
Номер додаткової угоди: № 0304231
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 0304231 від 03.04.2023 року (далі — Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг на початку наступного року, а саме продовжити строк дії Договору на 3 календарні місяці, у зв’язку з чим внести наступні зміни до Договору. 2. Викласти пункт 4.1. Договору в такій редакції: «4.1. Виконавець зобов’язується надати Послугу з моменту підписання Договору до 31.03.2024 включно.» 3. Викласти пункт 8.1. Договору в такій редакції: «8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами. Договір діє до 31 березня 2024 року, але в будь-якому разі до повного виконання усіх зобов'язань Сторін за даним Договором.»
Номер договору про закупівлю: № 0304231
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору. Загальна сума вартості Договору на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 4 742 550,00 грн. (чотири мільйони сімсот сорок дві тисячі п’ятсот п’ятдесят гривень) 00 коп., без ПДВ. Відповідно до затверджених видатків на 2024 рік 20 % від суми початкового договору про закупівлю складає 948 510,00 грн. (дев’ятсот сорок вісім тисяч п’ятсот десять грн.) 00 коп., без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: № 0304231
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі підпункту 6 пункту 19 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та з урахуванням ст. 181, 182, п.п. 3 п. 293.8, п.п. 3 п.п. 298.2.3 Податкового кодексу України передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю у випадку зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. У зв’язку з повідомленням про реєстрацію ТОВ НВФ «ПРОММЕТ» як платника податку на додану вартість Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до умов Договору. Сторони дійшли згоди не змінювати суму Договору. Загальна сума вартості Договору на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 4 742 550,00 грн. (чотири мільйони сімсот сорок дві тисячі п’ятсот п’ятдесят гривень) 00 коп., без ПДВ. Відповідно до затверджених видатків на 2024 рік 20 % від суми початкового договору про закупівлю складає 948 510,00 грн. (дев’ятсот сорок вісім тисяч п’ятсот десять грн.) 00 коп., у тому числі ПДВ 158 085,00 грн..
Номер договору про закупівлю: № 0304231
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет 1 послуга 5 673 060,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2023 — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 5 673 060,00
UAH (в тому числі ПДВ 158 085,00 UAH)