Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення будівлі "Центру надання адміністративних послуг - Дія Центр" Куликівської селищної ради Львівського району Львівської області за адресою: 80362, Львівська обл., Львівський р-н, смт.Куликів, вул.Львівська, 2
Очікувана вартість
86 476,80 UAH
UA-2023-03-14-002889-a d8c905f01ba84eedbfaae40ff2c54182
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пущинський Володимир

380972482001 vpushchynskyi83@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Куликівська селищна рада Львівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04371957
Місцезнаходження: 80362, Україна , Львівська обл., Львівський р-н, селище міського типу Куликів, пл.Незалежності, будинок 27
Контактна особа: Пущинський Володимир
380972482001
vpushchynskyi83@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення будівлі "Центру надання адміністративних послуг - Дія Центр" Куликівської селищної ради Львівського району Львівської області за адресою: 80362, Львівська обл., Львівський р-н, смт.Куликів, вул.Львівська, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80362, Україна, Львівська область, Львівський р-н, селище міського типу Куликів, вулиця Львівська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

14 березня 2023 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП" Либідь"
#22402868
Переможець 86 476,80
UAH з ПДВ
14 березня 2023 10:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2023 17:24
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
08 травня 2023 17:20
Договір №01-03-23.pdf укладений
14 березня 2023 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Підрядник, прийшли до згоди зменшити погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Договір №01/03/23 від 14.03.2023 року до Договору №01/03/23 від 14.03.2023 року на 7 664,40 грн. (Сім тисяч шістсот шістдесят чотири гривні, 40 коп.) з ПДВ. Пункт 4.1. Договору №01/03/23 від 14.03.2023 року викласти у наступній: «4.1. Ціна цього Договору визначається згідно з пропозицією переможця процедури закупівлі. Договірна ціна комплексу послуг, визначена на підставі проектно-кошторисної документації і складає 78 812,40 грн. (Сімдесят вісім тисяч вісімсот дванадцять гривень 40 копійок) в т.ч. ПДВ 20%.
Номер договору про закупівлю: 01/03/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML