Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV) : 15530000-2 Вершкове масло)
Очікувана вартість
144 000,00 UAH
UA-2023-03-13-011963-a ● c3ea505e7bac455a988a9f41dbc9f217
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТРИЖАВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК -ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03188145 |
Місцезнаходження: | 23210, Україна , Вінницька обл., Вінницький район, смт Стрижавка, вул.Новосільська, буд. 39 |
Контактна особа: |
Мірієва Руслана Заїдівна 380954192573 mirievarusya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2023 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 144 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 440,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кілограм
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23210, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н.,смт Стрижавка, вул.Новосільська,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі протягом 20 банківських днів. 7 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2023 18:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2023 18:54 |
тд масло 23.docx | |
13 березня 2023 18:54 |
тд масло 23.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-13-011963-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КОВАЛЬ АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3241617193
Дата подання: 17 березня 2023 15:56
Вимога
Шановний Замовник! Ваша вимога, грубо порушує рівні права учасників (зазначена у тендерній документації Додаток 3 Технічна специфікація) про надання:
- копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 9001 «Система управління якістю» запропонованого товару щодо використання системи управління якістю по переробці молока, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів);
10) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 14001 щодо екологічного управління стосовно переробці молока, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів);
11) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 22000 щодо управління безпечністю харчових продуктів по переробці молока, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ
ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів);
12) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 45001 щодо системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці по переробці молока, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів).
13) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» запропонованого товару щодо використання системи управління безпекою ланцюга постачання по переробці молока,, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів);
До поданих в складі пропозиції Учасника сертифікатів ДСТУ ISO 9001; ДСТУISO 14001; ДСТУ ISO 22000; ISO 45001, ДСТУ ISO 28000, Учасник зобов’язаний надати підтвердження відповідності, а саме звіту з аудиту та рішення щодо сертифікації;
Обов’язкове отримання вказаних Вами сертифікатів не передбачено жодним нормативно-правовим документом України, однак створює дискримінаційні вимоги для потенційних учасників.
Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Так, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників
Розгорнути
Згорнути
- копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 9001 «Система управління якістю» запропонованого товару щодо використання системи управління якістю по переробці молока, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів);
10) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 14001 щодо екологічного управління стосовно переробці молока, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів);
11) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 22000 щодо управління безпечністю харчових продуктів по переробці молока, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ
ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів);
12) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 45001 щодо системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці по переробці молока, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів).
13) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» запропонованого товару щодо використання системи управління безпекою ланцюга постачання по переробці молока,, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів);
До поданих в складі пропозиції Учасника сертифікатів ДСТУ ISO 9001; ДСТУISO 14001; ДСТУ ISO 22000; ISO 45001, ДСТУ ISO 28000, Учасник зобов’язаний надати підтвердження відповідності, а саме звіту з аудиту та рішення щодо сертифікації;
Обов’язкове отримання вказаних Вами сертифікатів не передбачено жодним нормативно-правовим документом України, однак створює дискримінаційні вимоги для потенційних учасників.
Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Так, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2023 08:52
Доброго ранку, Замовник не вважає вказану вимогу дискримінаційною так як, у відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановле ним замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO, також не існує жодного нормативного акту, який забороняє вимагання даного документу.
Окрім того, наявність в виробника діючих сертифікатів ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час виробництва товару. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високій якості продуктів харчування, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту навколишнього середовища та професіоналізмі компанії.Враховуючи специфіку нашої установи та важливість отримання якісної продукції від совісних постачальників, встановлена дана вимога з метою впевненості у необхідних та вадливих факторів.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановле ним замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO, також не існує жодного нормативного акту, який забороняє вимагання даного документу.
Окрім того, наявність в виробника діючих сертифікатів ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час виробництва товару. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високій якості продуктів харчування, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту навколишнього середовища та професіоналізмі компанії.Враховуючи специфіку нашої установи та важливість отримання якісної продукції від совісних постачальників, встановлена дана вимога з метою впевненості у необхідних та вадливих факторів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" |
142 200,00
UAH з ПДВ
|
142 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" #14146210 |
Переможець |
142 200,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 12:32
|
масло.PDF | укладений |
04 квітня 2023 12:31
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вершкове масло | 600 | кілограм |
237,00
UAH з ПДВ
|