Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаська міська інфекційна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02004976 |
Вебсайт: | https://inf.lic.org.ua |
Місцезнаходження: | 18028, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Самійла Кішки, 210/1 |
Контактна особа: |
Олена Добжанська +38632672039 elenadobzhanska@icloud.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2023 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 19 609 718,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98 048,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2023 18:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2023 18:20 |
ТД з особ. 25.02 ліки 13 березня ліки.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000071 ● 7475e7f5427742a085c6f70ba455c2a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.04.2023 № 19-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 10.04.2023 № 19-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-03-13-011869-a, 13.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 09:55:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-13-011869-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав у річному плані відсутній код економічної класифікації видатків бюджету?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ФАРМА-СВІТ», якщо він не надав гарантійні листи від виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару у необхідній кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією часника, на позиції № 216 (ОКСИТОЦИН-БІОЛІК розчин для ін'єкцій,5 МО/мл, по 1 мл в ампулі; № 10 - 1000 упаковок), № 266 (РІНГЕРА ЛАКТАТ РОЗЧИН розчин для інфузій,100 мл розчину містять: натрію хлориду 0,602 г, калію хлориду 0,0373 г, натрію лактату 0,3138 г, кальцію хлориду дигідрату 0,0294 г, по 400 мл у пляшках з маркуванням українською мовою – 1500 флаконів), чим не дотримано виконання умов пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-17 18:24:16
відповідь надана
відповідь надана
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-04-11 15:44:03
Пояснення
Пояснення щодо моніторингу
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-04-12 10:06:55
опис
Відповідь:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі лікарських засобів здійснюеться згідно відповідних нормативно-правових документів , а саме:
1. « Національного переліку основних лікарських засобів », в редакції, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 1431 від 23 грудня 2021 року .
2. Наказ МОЗ від 01.11.2022 р. № 1963 «Про затвердження Реєстру відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню » , а саме оновлений Реєстр оптово-відпускних цін станом на 25 березня 2023 року , який поширюється на весь Національний перелік основних лікарських засобів та деякі ліки, щодо яких за результатами державної оцінки медичних технологій підготовлено висновок уповноваженого органу .
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 року № 224 « Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита ». Згідно якої визначаеться ставка ПДВ , яка буде застосовуватися до ціни, отриманої з Реєстру граничних оптово-відпускних цін .
3.Постанова Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби»
Дія постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби» поширюється на лікарські засоби, включені до Національного переліку основних лікарських засобів (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів). Цією постановою встановлено граничні надбавки , а саме на лікарські засоби, включені до Національного переліку основних лікарських засобів (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів), граничні постачальницько-збутові надбавки не вище ніж 10 відсотків
- з яких підстав у річному плані відсутній код економічної класифікації видатків бюджету?
Протокольним рішенням № 73 від 13 березня 2023 року було розглянуте питання про допущення технічної помилки при публікації плану закупівлель UA-P-2023-03-13-005687-b, щодо закупівлі - ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Ліки), а саме - відсутності КЕКВ в електронних полях.
Під час здійснення публікації річного плану (UA-P-2023-03-13-005687-b), щодо закупівлі - ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Ліки) було допущено технічну помилку, а саме - відсутність КЕКВ в електронних полях.
Документальне підтвердження видатків по даному КЕКВ міститься в Затвердженому кошторисі Комунальне некомерційне підприємство "Черкаська міська інфекційна лікарня" . Установі доведено кошти на придбання лікарських засобів на 2023 рік за кошти міського бюджету, згідно КЕКВ 2610.
Було прийняте рішення, що допущення даної помилки має характер, який не спотворює інформацію про закупівлю, не порушує принципи публічних закупівель. В зв’язку з неможливістю відкоригувати дані в електронних полях електронної системи слід розуміти/читати дане поле ,як “Класифікатор КЕКВ – 2610”.
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ФАРМА-СВІТ», якщо він не надав гарантійні листи від виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару у необхідній кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника, на позиції № 216 (ОКСИТОЦИН-БІОЛІК розчин для ін'єкцій,5 МО/мл, по 1 мл в ампулі; № 10 - 1000 упаковок), № 266 (РІНГЕРА ЛАКТАТ РОЗЧИН розчин для інфузій,100 мл розчину містять: натрію хлориду 0,602 г, калію хлориду 0,0373 г, натрію лактату 0,3138 г, кальцію хлориду дигідрату 0,0294 г, по 400 мл у пляшках з маркуванням українською мовою – 1500 флаконів), чим не дотримано виконання умов пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації?
Враховуючи випадки, коли механізм застосування 24 год для виправлення не діє, а саме - відсутність забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагав замовник (не вимагав) та відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
При розгляді документів після оголошення результатів закупівлі виявилось, що учасник не надав гарантійні листи по двом позиція товару, щодо підтвердження можливісті поставки товару у необхідній кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника, при цьому дані вимоги (гарантійні листи) ніяким чином не впливають на зміну істотних (технічних, якісних, кількісних, цінових) умов предмету закупівлі в цілому і в розрізі на визначені позиції зокрема, тому вимога щодо усунення невідповідності була надана згідно законодавства. Учасник надав дані листи протягом зазначеного терміну, чим повністю виконав усі вимоги замовника.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуті. Договір розірвано. Оприлюднена доп. Угода на розірвання номер 2 від 2 травня 2023 року. Звіт про виконання договору оприлюднений.
2023-05-03 11:08:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей; порушення пункту 40 особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей; порушення пункту 40 особливостей) • усунуто
Порушення усунуті шляхом розірвання Замовником договору про закупівлю.
2023-05-04 11:34:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ" |
10 978 713,96
UAH з ПДВ
|
10 978 713,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ" #38479839 |
Переможець |
10 978 713,96
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 10:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2023 12:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 11:05
|
РОЗІРВАННЯ МОНІТОРОНГ.pdf | укладений |
03 травня 2023 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2023 13:04
|
ДУ 1_merged.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2023 13:00
|
ДУ 1_merged.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2023 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2023 12:53
|
20230405081643492.pdf | укладений |
05 квітня 2023 12:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) (зміна ціни. за одиницю товару в бік зменшення без зміни кількості) |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 квітня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
8 548 433,02
UAH (в тому числі ПДВ 279 685,21 UAH)
|
Причини розірвання договору: | керуючись висновком ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-13-011869-a |