Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993256 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця ЄВГЕНА КОНОВАЛЬЦЯ, будинок 132 |
Контактна особа: |
Мазур Любов Любомирівна 380342530655 lubovmazur.00@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2023 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2023 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2023 15:11 |
ТД рентгендіагностичний комплекс2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-06-000011 ● 3740125819794fbb86c184baeba46dc5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 09:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.06.2023 Одеса № 144
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.06.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 05.06.2023.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.06.2023 № 144
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п, оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі,
унікальний номер, дата оприлюднення
7. UA-2023-03-13-008428-a, 13.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-12 09:32:16
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД» (далі – Учасник) вимогам пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та підпункту 11.7 пункту 11 «Робоча станція отримання знімків» таблиці «Медико-технічні вимоги до рентгендіагностичного комплексу на 2 робочі місця з двома цифровими детекторами» Додатку № 3 до ТД в частині документального підтвердження наявності в товарі, що є предметом цієї закупівлі таких характеристик: «Використання критеріїв пошуку: ПІБ пацієнта, номер пацієнта, номер дослідження, дата дослідження, вид дослідження» тоді як Учасник, на підтвердження цієї вимоги, у підпункті 11.7 пункту 11 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 16.03.2023 № 16/03-9 надав посилання на сторінку 5 технічного опису Цифрової рентгенографічної системи VIVIX-S в якому відсутній один з критеріїв пошуку, а саме: «Вид дослідження»?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та підпункту 12.7 пункту 12 «Робоча станція лікаря рентгенолога» таблиці «Медико-технічні вимоги до рентгендіагностичного комплексу на 2 робочі місця з двома цифровими детекторами» Додатку № 3 до ТД в частині документального підтвердження наявності в товарі, що є предметом цієї закупівлі таких характеристик: «Інтерфейс користувача на українській мові» тоді як Учасник, на підтвердження зазначеної вимоги, у підпункті 12.7 пункту 12 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 16.03.2023 № 16/03-9 надав посилання на сторінку 9 технічного опису Цифрової рентгенографічної системи VIVIX-S в якому зазначено: «Інтерфейс користувача: англійська або російська мова»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-14 14:31:14
Відповідь на запит
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" |
6 050 000,00
UAH з ПДВ
|
6 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" #34494612 |
Переможець |
6 050 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2023 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 09:02
|
Договір №327.PDF | укладений |
30 березня 2023 08:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
РЕНТГЕНДІАГНОСТИЧНИЙ КОМПЛЕКС НА 2 РОБОЧІ МІСЦЯ З ДВОМА ЦИФРОВИМИ ДЕТЕКТОРАМИ | 1 | комплект |
6 050 000,00
UAH
|