Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОГУЙВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43993629 |
Місцезнаходження: | 12441, Україна , Житомирська обл., смт. Новогуйвинське, вул. Дружби Народів, буд. 5 |
Контактна особа: |
Ольга Нурдінова +380687076097 osvita.bux@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2023 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 669 879,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 698,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2023 12:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2023 12:12 |
ТД.doc | |
13 березня 2023 12:12 |
Додаток № 5 Відомості про учасника (1).doc | |
13 березня 2023 12:12 |
Додаток № 1 Вимоги до учасника, переможця -редакція13.03.doc | |
13 березня 2023 12:12 |
Додаток № 4 Тендерна пропозиція (1).doc | |
13 березня 2023 12:12 |
Додаток № 6 Перелік закладів (1).doc | |
13 березня 2023 12:12 |
Додаток № 3 Проект договору.doc | |
13 березня 2023 12:12 |
Додаток №2 Технічне завдання - редакція13.03.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-18-000088 ● 76ab7ab7353b45eab4ff42e9568eec0c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2023
№ 27-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.04.2023 №27-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-03-13-004695-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-19 11:20:00
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Сир кисломолочний» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-13-004695-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-20 09:17:22
Відповідь на звернення
Доброго ранку!Закупівля була здійснена згідно наказу Начальника Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради Валентиною Слінчук від 09 березня 2023 року №66-ОД, про закупівлю сиру кисломолочного масою 4 557,00 кг на суму 669 879,00!
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області шляхом розірвання договору №48 від 30.03.2023. Надіслано постачальнику ТОВ «Акріс Логістік» додаткову угоду на розірвання договору, відсканований документ додаткової угоди буде підкріплено до електронної системи закупівель протягом трьох робочих днів.
2023-05-08 10:02:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2023-05-10 09:27:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Акріс Логістик" |
669 332,16
UAH з ПДВ
|
669 332,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Акріс Логістик" #36330737 |
Переможець |
669 332,16
UAH з ПДВ
|
24 березня 2023 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2023 09:12
|
ДУ до Дог48.PDF | укладений |
10 травня 2023 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2023 16:20
|
ДУ до Дог48.PDF | зміни до договору |
09 травня 2023 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 16:22
|
дог48.pdf | укладений |
30 березня 2023 16:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сир кисломолочний | 4557 | кілограм |
122,40
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згода двух сторін про розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сир кисломолочний | 207.3 | кілограм |
122,40
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 березня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
25 373,52
UAH (в тому числі ПДВ 4 228,92 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 30.03.2023 № 48. |