Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту каналізаційної та водопровідної мережі трьохповерхової будівлі головного корпусу з підвалом на другому та третьому поверсі ( хірургічного та неврологічного відділення) Комунального некомерційного підприємства "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області
Очікувана вартість
170 080,48 UAH
UA-2023-03-13-004279-a 223e0a57e5754d4fae2f7b2f41585341
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Святко

+380462230656 crl001@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02006544
Вебсайт: http://www.chernigiv-crl.com/
Місцезнаходження: 14030, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 114
Контактна особа: Ольга Святко
+380462230656
crl001@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту каналізаційної та водопровідної мережі трьохповерхової будівлі головного корпусу з підвалом на другому та третьому поверсі ( хірургічного та неврологічного відділення) Комунального некомерційного підприємства "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14030, Україна, Чернігівська область, м. Чернгів, вул. Шевченка, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Тендерна документація

13 березня 2023 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕМИДАР"
#37199010
Переможець 170 080,48
UAH з ПДВ
13 березня 2023 11:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2023 10:02
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2023 09:13
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
01 червня 2023 09:13
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2023 14:47
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
18 травня 2023 14:46
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2023 15:46
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
12 квітня 2023 15:45
Договір № 187.pdf укладений
13 березня 2023 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та викласти пункт 4.1 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: № 187
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити стро квиконання робіт та викласти п 4.1 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: № 187
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток №1, Додаток № 2, Додаток № 3 Договору.
Номер договору про закупівлю: № 187
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 170 080,48
UAH (в тому числі ПДВ 28 346,75 UAH)