Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації та виконання функції Замовника експертизи ПКД по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 95 м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Космонавтів, 67 А, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі»
Очікувана вартість
109 651,62 UAH
UA-2023-03-12-000008-a dbc3249d245d40a297783e6137532211
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попович Юлія Олександрівна

+380512371005 popovych.deezit@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент енергетики,енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41210490
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв вул.Адміральська,20
Контактна особа: Попович Юлія Олександрівна
+380512371005
popovych.deezit@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації та виконання функції Замовника експертизи ПКД по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 95 м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Космонавтів, 67 А, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Адміральська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи проходить по факту прийому робіт (передача Замовнику проектно-кошторисної документації), після оформлення актів виконаних робіт, відповідно до календарного плану або до зведеного кошторису Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

12 березня 2023 00:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Нуждов Павло Анатолійович
#2863014917
Переможець 109 651,62
UAH
12 березня 2023 00:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2023 09:15
акт укладений
27 липня 2023 09:13
Електронний підпис укладений
22 травня 2023 14:33
ДУ 2 ДОГОВІР 8 ДНЗ 95 продовження.pdf зміни до договору
22 травня 2023 14:32
Електронний підпис укладений
03 травня 2023 16:54
ДУ 1ДОГОВІР 8 ДНЗ 95.pdf зміни до договору
03 травня 2023 16:54
договір укладений
12 березня 2023 00:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 8.8. «Реквізити та підписи сторін» Договору викласти в наступній редакції: Департамент енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради 54001, вул. Адміральська, 20 м. Миколаїв, Миколаївська область UA708201720344281009400099436 Держказначейська служба України, м.Київ МФО 820172 Код ЄДРПОУ 41210490 тел. (0512) 37-01-28 Директор департаменту _________________ А.В. Луцька МП Нуждов Павло Анатолійович Адреса: 54003, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. 6 Слобідська (Комсомольська), буд. 46, кв. 51 тел. 050-153-39-48, ІПН 2863014917 UA883808050000000026008567918 АТ «Райфайзен банк Аваль», МФО 380805 UA333006140000026002500367454 РВ АТ "КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК" в м. Миколаїв МФО 300614 e-mail: nuzhdov.pavel@gmail.com ____________________ П.А. Нуждов МП 2. Інші умови Договору № 8 від «10» березня 2023р. залишити без змін. 3. Дана угода є невід’ємною частиною Договору № 8 від «10» березня 2023р., укладена в двох примірниках однакової юридичної сили, набуває чинності з дня її підписання сторонами і діє протягом строку основного Договору.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням обставин непереборної сили, що унеможливлюють терміни виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 95 м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Космонавтів, 67 А, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі» та виконання функції замовника експертизи робочого проекту, вирішено внести зміни в пункт 8.2 Договору і викласти в наступній редакції: «Строк дії Договору відповідно календарного плану але не пізніше 30.06.2023 року».
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2023 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 109 651,62
UAH