Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 39618372 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. ТРОЇЦЬКА, будинок 21 |
Контактна особа: |
Юрій Давиденко +380459761564 uzkg_irpin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 18:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2023 00:04 |
Очікувана вартість: | 1 910 364,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 103,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 18:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 18:38 |
Додаток 3 (ФДР) (Дог) НР 2.docx | |
16 березня 2023 18:38 |
Додаток 2 (ФДР) НР 2.doc | |
16 березня 2023 18:38 |
Оголошення (ФДР) НР 2.docx | |
16 березня 2023 18:38 |
Перелік Змін від 16.03.23 (НР) 2.docx | |
16 березня 2023 18:38 |
Додаток 1 КВ (ФДР) НР 2.docx | |
16 березня 2023 18:38 |
ТД (ФДР) НР 2.docx |
16 березня 2023 18:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 березня 2023 18:38 |
Додаток 3 (ФДР) (Дог) НР 2.docx
|
||||||
16 березня 2023 18:38 |
Додаток 2 (ФДР) НР 2.doc
|
||||||
16 березня 2023 18:38 |
Оголошення (ФДР) НР 2.docx
|
||||||
16 березня 2023 18:38 |
Перелік Змін від 16.03.23 (НР) 2.docx
|
||||||
16 березня 2023 18:38 |
Додаток 1 КВ (ФДР) НР 2.docx
|
||||||
16 березня 2023 18:38 |
ТД (ФДР) НР 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В зв’язку з вище викладеним, вважаємо, що уповноваженою особою закупівель було правомірно проведено розрахунок на очікувану вартість щодо закупівлі товару, тому вносити зміни до тендерної документації є недоцільним.
Тобто, винесення змін до п. 2.2. Договору, а саме щодо обчислення гарантійного строку з моменту підписання документів про поставку, не є доречним, так, як вище викладений пункт не порушує норм чинного законодавства та не є дискримінаційною вимогою для потенційних учасників закупівлі.
Керуючись п.п. 11.10. та 16.1. Договору, якими передбачено, що у випадках, не передбачених дійсним договором про закупівлю, Сторони керуються чинним законодавством України та дія Договору припиняється з інших підстав, передбачених цим Договором та чинним законодавством України.
В зв’язку з вище викладеним, вважаємо, що внесення змін або доповнення даного Договору пунктами або розділами, є недоречним та не цільовим.
Вимоги про усунення порушення
Коефіцієнт яскравості плівки,%
для білого кольору не менше 0,6;
для жовтого кольору не менше 0,4
для інших кольорів не регламентується
- для доріг місцевого значення 45. Хоча згідно нового ДСТУ 2587:2021 цей показник звучить так-------Час. по закінченню якого можна проїжджати по покриттю, не більше хв:
- для доріг місцевого значення 45. Звертаю Вашу увагу що повинна бути приставка НЕ БІЛЬШЕ хв. ТОМУ ПРОСИМО ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ В ТАБЛИЦЯХ ДАНИХ ПОКАЗНИКІВ.
ДЯКУЄМО ЗА РОЗУМІННЯ!!!
В зв’язку з вище викладеним, повідомляємо, що ми не заперечуємо про внесення змін до тендерної документації у разі зазначення Вами пункту або розділу де прописано, що час по закінченню якого можна проїжджати по покриттю, становить не більше 45 хв.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-12-000069 ● 66ea781eea0b4364ab94fb1dde701bf4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 17:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.06.2023 № 60-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
12.06.2023 № 60-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2023-03-10-011086-a, 10.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновок ДАСУ від 12.06.2023 прийнято до розгляду та опрацювання
2023-06-30 10:06:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Колор С.І.М." |
1 341 930,00
UAH з ПДВ
|
1 341 930,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Промколортайм |
1 788 769,80
UAH з ПДВ
|
1 788 769,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Колор С.І.М." #31299514 |
Переможець |
1 341 930,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2023 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 18:25
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 14:25
|
Скан Додатків до Дог (ФДР).PDF | укладений |
07 квітня 2023 14:25
|
Скан Дог від 06.04.23 (ФДР).PDF | укладений |
07 квітня 2023 14:25
|