Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) |
Код ЄДРПОУ: | 14321955 |
Місцезнаходження: | 02121, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Світла, 6 |
Контактна особа: |
Петрова Інна Миколаївна 380445276704 Ipetrova@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 51 150 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 255 750,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. КЕП та інформація, що зберігається на ньому, включаючи інформацію, що відображається під час його перевірки є частиною тендерної пропозиції. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження: Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (Військова частина 1498). Код ЄДРПОУ 14321955. Адреса місцезнаходження: Україна, 02121, місто Київ, вулиця Світла, будинок 6. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з кінцевого строку на подання тендерниї пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 511 501,50 (п’ятсот одинадцять тисяч п’ятсот одна гривня 50 копійок) грн. У складі тендерної пропозиції надати письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що надається відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (підтверджень дійсності підписів на вимозі, додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 511501.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 20 (двадцять) банківських днів з моменту отримання товару та після підписання Сторонами накладної, що є підставою для оплати. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 20:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 20:03 |
ТД (куртка нова редакція.docx | |
16 березня 2023 20:03 |
Перелік змін куртка.docx | |
10 березня 2023 17:57 |
Додаток 1.docx | |
10 березня 2023 17:57 |
ТД (куртка.docx | |
10 березня 2023 17:57 |
Додаток 3.docx | |
10 березня 2023 17:57 |
Додаток 2.docx |
16 березня 2023 20:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 березня 2023 20:03 |
ТД (куртка нова редакція.docx
|
|||
16 березня 2023 20:03 |
Перелік змін куртка.docx
|
|||
10 березня 2023 17:57 |
Додаток 1.docx
|
|||
10 березня 2023 17:57 |
ТД (куртка.docx
|
|||
10 березня 2023 17:57 |
Додаток 3.docx
|
|||
10 березня 2023 17:57 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Протокол випробувань повинен підтвердити відповідність запропонованого виробу (товару) Технічним вимогам, що затверджені Наказом. Адміністрації Державної прикордонної служби України від 02.08.2021 року №АГ-386/0/81-21.
Щодо сертифікату відповідності, то тендерна документація не містить вимог щодо наявності будь-якого виду акредитації сертифікаційного органу.
Скарги до процедури
Дата подання: 31 березня 2023 14:25
Дата подання: 21 квітня 2023 16:44
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-21-000023 ● 4f58791cc5b84ce59ece18847eebecff
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 11:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2023 № 109
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-03-10-010990-a 10.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-26 15:39:19
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.04.2023 № 115
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель: UA-2023-03-10-010990-a.c3 та UA-2023-03-07-008066-a.b2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедур закупівель за унікальними номерами оголошення про проведення процедур закупівель ID: UA-2023-03-10-010990-a та UA-2023-03-07-008066-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 109 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинено з 26 квітня 2023 року до моменту опублікування рішень органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-08 11:50:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Куртка утеплена польова (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-10-010990-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості;
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-11 17:31:05
Пояснення на запит від 08.05.2023
08.05.2023 року о 11:50:06 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2023-04-21-000023), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень, а саме: «1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості; 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.».
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Очікувана ціна за одиницю товару була визначена як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Розмір витрат сформований на основі розміру бюджетних призначень, який передбачений відповідно до кошторису на 2023 рік.
Звертаємо увагу, що очікувана вартість формувалась з середніх цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 №480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 №570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб визначених Адміністрації Державної прикордонної служби України.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https://dpsu.gov.ua/ua/1614003000-Okrema-komendatura-ohoroni-i-zabezpechennya/ . Додатково надаємо копію Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ХАРКІВ" |
46 500 000,00
UAH з ПДВ
|
46 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АнВа" |
50 070 600,00
UAH з ПДВ
|
50 070 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Олтекс" |
50 970 000,00
UAH з ПДВ
|
50 970 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АнВа" #03058052 |
Рішення скасоване |
50 070 600,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2023 20:23
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ХАРКІВ" #42717564 |
Рішення скасоване |
46 500 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2023 18:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2023 14:48
|
ТОВ "АнВа" #03058052 |
Рішення скасоване |
50 070 600,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2023 18:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 квітня 2023 20:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ХАРКІВ" #42717564 |
Відхилено |
46 500 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2023 18:31
|
|
ТОВ "АнВа" #03058052 |
Переможець |
50 070 600,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2023 18:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2023 11:42
|
Додаткова угода № 1-23 від 31.05.2023.pdf | зміни до договору |
02 червня 2023 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2023 16:46
|
Договір № 357-23 (ЦЗ) від 11.05.2023.pdf | укладений |
12 травня 2023 16:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки товарів (через документально підтверджені об’єктивні обставини). Зміна документообігу. Детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 357-23 (ЦЗ) |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1-23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |