Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий з пшеничного борошна, Хліб житній, Булка здобна, Булка здобна з маковою начинкою, Булка здобна з повидлом, Кнедлик, Пиріг несолодкий з м'ясом, Пиріг несолодкий з сиром )
Очікувана вартість
4 204 160,00 UAH
UA-2023-03-10-010776-a 10da29275a034fed9dd92ae57a73c76b
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крічфалуші Юрій Андрійович

+380960897470 jurakrichi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центр з обслуговування закладів освіти" Виноградівської міської ради Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 43229131
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10
Контактна особа: Крічфалуші Юрій Андрійович
+380960897470
jurakrichi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2023 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2023 00:00
Очікувана вартість: 4 204 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 041,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кілограм
Хліб цільнозерновий з пшеничного борошна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, Виноградівська міська територіальна громада, Заклади освіти згідно Додатку 2.1 до цієї тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
630 кілограм
Хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, Виноградівська міська територіальна громада, Заклади освіти згідно Додатку 2.1 до цієї тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
8000 кілограм
Булка здобна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, Виноградівська міська територіальна громада, Заклади освіти згідно Додатку 2.1 до цієї тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15811200-8 — Булки
2000 кілограм
Булка здобна з маковою начинкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, Виноградівська міська територіальна громада, Заклади освіти згідно Додатку 2.1 до цієї тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15811200-8 — Булки
2000 кілограм
Булка здобна з повидлом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, Виноградівська міська територіальна громада, Заклади освіти згідно Додатку 2.1 до цієї тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15811200-8 — Булки
7500 кілограм
Кнедлик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, Виноградівська міська територіальна громада, Заклади освіти згідно Додатку 2.1 до цієї тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15812100-4 — Хлібобулочні вироби
6000 кілограм
Пиріг несолодкий з м'ясом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, Виноградівська міська територіальна громада, Заклади освіти згідно Додатку 2.1 до цієї тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15812121-7 — Несолодкі пироги
6000 кілограм
Пиріг несолодкий з сиром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, Виноградівська міська територіальна громада, Заклади освіти згідно Додатку 2.1 до цієї тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15812121-7 — Несолодкі пироги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 90 (дев'яносто) календарних днів з дати поставки Товару на адресу закладу освіти замовника зазначеного у Додатку 2 до Договору на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 17:07

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

13 березня 2023 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2023 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2023 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2023 18:23
Перелік змін до тендерної документації 2.docx
13 березня 2023 18:23
Тендерна документація Хлібопродукти_ свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (нова редакція).docx
10 березня 2023 18:08
Тендерна документація Хлібопродукти_ свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (нова редакція).docx
10 березня 2023 17:08
Тендерна документація Хлібопродукти_ свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби.docx
13 березня 2023 18:23
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx
10 березня 2023 17:08
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx
13 березня 2023 18:23
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) .docx
10 березня 2023 17:08
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) .docx
10 березня 2023 18:08
Перелік змін до тендерної документації.docx
10 березня 2023 17:08
Додаток 4 Форма Цінова Пропозиція.docx
10 березня 2023 17:08
Додаток 2.1 Заклади освіти Замовника.docx
10 березня 2023 17:08
Додаток 1 до тендерної документації (вимоги пункту 44 Особливостей та інші вимоги).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

графік поставки
Дата подання: 10 березня 2023 19:59
Дата відповіді: 11 березня 2023 10:54
Добрий день . Прошу уточнити графік поставки товару по днях тижня та годинах прийому(зокрема-субота та неділя) . Чи можлива доставка у суботу товару включно із замовленням за неділю ? ДЯКУЮ .
Відповідь: Шановний Учасник! Умови поставки товару замовнику чітко визначені у Додатку 2 тендерної документації та в проєкті договору про закупівлю, що міститься в Додатку 3 тендерної документації. Зокрема вони містять наступні умови: Постачання товару здійснюється протягом 2023 року, в заклади освіти Замовника, що перелічені у Додатку 2.1 до цієї тендерної документації за заявками керівників зазначених вище закладів або осіб, що їх заміщають (заміняють) у разі їх відсутності, або уповноважених осіб Замовника які формують і надсилають такі заявки самостійно виходячи з окремої потреби кожного закладу( окремо за категоріями: для учнів пільгової категорії, учнів за батьківську плату та дошкільної частини). Поставка товару здійснюється ВИКЛЮЧНО партіями у кількості, за номенклатурою, та у дату і час доставки які зазначені у відповідній заявці. Заявка надсилається Учаснику особами зазначеними у п.п.3.1. Додатку 2 до тендерної документації не пізніше 24 годин до дати і часу поставки які зазначені у такій заявці. Заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу та/або на відповідний мобільний додаток Постачальника. Не допускається завезення товару номенклатура якого не відповідає заявці, у кількості більшій або меншій ніж зазначено у заявці та у час відмінний ніж зазначено у заявці (допускається запізнення з причин які не залежали від Учасника(аварія, технічна несправність транспортного засобу, форс-мажорні обставини, хвороба працівника, інші аналогічні поважні причини). Тому доставка у суботу товару включно із замовленням за неділю неможлива у разі здійснення такого замовлення відповідним закладом із зазначенням дати і часу доставки, що припадають на такий день тижня, окрім того відповідно до положень технічних вимог до предмета закупівлі товар повинен бути свіжоспеченим у день поставки Замовнику.
документи про якість
Дата подання: 13 березня 2023 11:57
Дата відповіді: 13 березня 2023 18:36
Згідно п. 3.5. Додатку №2 до тендерної документації Протягом всього періоду постачання, кожна партія товару у закладах приймається за наявності супровідних документів, що підтверджують його походження, безпечність та якість, а саме: копії сертифікату відповідності, що видані виробнику на товар, чинні на момент поставки партії товару (якщо товар підлягає обов'язковій сертифікації на території України); посвідчення якості; висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Документи, що супроводжують товар та упаковка повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення товару. згідно чинного законодавства Вимога отримання висновку СЕС стосується лише промислової групи товарів. З вересня 2015 року Висновок СЕЕ не отримується на продукти харчування, так цю норму було відмінено Законом № 1602-VII від 22.07.2014. Просимо забрати цю незаконну вимогу. Також просимо вилучити вимогу про маркування товару, оскільки технічні вимоги не передбачають вимоги постачати товар в упаковці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни у тендерну документацію.
лабораторні дослідження
Дата подання: 13 березня 2023 12:08
Дата відповіді: 13 березня 2023 18:36
3.6 Замовник залишає за собою право у буд-який час відбирати зразки поставленого товару для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. 3.7 Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника. Згідно п. 3.9. Додатку №2 до тендерної документації Учасник у складі власної тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист в довільній формі про те, шо він гарантує можливість здійснення лабораторних досліджень товару, що постачається за умовами Договору Проте п. 3.9. Додатку №2 до тендерної документації суперечить п. 3.6. та 3.7. згідно якими проведення лабораторних досліджень здійснює Замовник а не Учасник. Також витрати на проведення лабораторних досліджень не передбачені в п. 3.8. Додатку №2 до тендерної документації в якому перелічено що входить до складу витрат Учасника. Також витрати на проведення лабораторних досліджень не передбачені в проекті договору. Просимо вилучити з Додатку №2 до тендерної документації вимогу про те, що "Учасник у складі власної тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист в довільній формі про те, шо він гарантує можливість здійснення лабораторних досліджень товару, що постачається за умовами Договору"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни у тендерну документацію.
висновки СЕЕ
Дата подання: 13 березня 2023 12:18
Дата відповіді: 13 березня 2023 18:36
Просимо повідомили яким нормативним документом вимагається обов'язкова наясність висновку СЕЕ на хліб, яка передбачена технічним завданням і проектом договору.
Відповідь: Замовником внесені зміни у тендерну документацію.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-04-24-000129 ● bbcb393fa9754d5097b4410f1680bbf8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2023 17:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.04.2023 №34-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.04.2023 №34-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15.UA-2023-03-10-010776-a 10.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-04-26 11:37:12

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі хліба цільнозернового з пшеничного борошна, хліба житнього, булки здобної, булки здобної з маковою начинкою, булки здобної з повидлом, кнедликів, пирогів несолодких з м’ясом, пирогів несолодких з сиром (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-10-010776-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-04-27 16:09:22

Пояснення

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України що до моніторингу закупівля ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий з пшеничного борошна, Хліб житній, Булка здобна, Булка здобна з маковою начинкою, Булка здобна з повидлом, Кнедлик, Пиріг несолодкий з м'ясом, Пиріг несолодкий з сиром ) (Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2023-03-10-010776-a
На Ваш запит щодо надання інформацію по суті заданих питань повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області ( далі – Замовник ) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275. та Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані виключно згідно діючих на момент оголошення закупівлі державних стандартів, а також Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, Наказу МОЗ України від 25.09.2020 р. «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» крім того використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України. При визначенні очікуваної вартості та обґрунтування розміру бюджетного призначення враховано Інформацію про споживчі ціни на продукти харчування по області за лютий 2023 року Головного управління статистики у Закарпатській області. Замовником визначена загальна кількість товарів які були предметом закупівлі на підставі фактичних потреб у 2022 році та прогнозованих потреб підпорядкованих закладів освіти у 2023 році з врахуванням норм харчування Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208 (зі змінами). Оскільки, Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області, на час проведення процедури закупівлі немала діючої веб-сторінки, то інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», опублікована на сайті головного розпорядника коштів Відділу освіти, молоді та спорту Виноградівської міської ради, за посиланням: https://vynogradiv.osv.org.ua/obgruntuvannya-dk-19-52-38-16-03-2023/


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 травня 2023
Кінцевий строк оскарження: 11 травня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Нюл Василь Степанович 2 760 620,00
UAH з ПДВ
2 760 620,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 березня 2023 15:12
Електронний підпис
21 березня 2023 15:11
Довідка.zip
21 березня 2023 15:07
витяг про несудимість.rar
15 березня 2023 16:43
Електронний підпис
15 березня 2023 16:40
Виписка з ЄДР.pdf.p7s.zip
15 березня 2023 16:40
гарантійний лист ХАСП.pdf
15 березня 2023 16:40
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нюл Василь Степанович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Нюл Василь Степанович
#2654201492
Переможець 2 760 620,00
UAH з ПДВ
20 березня 2023 16:01

Документи

20 березня 2023 16:01
Електронний підпис
20 березня 2023 16:00
Протокол УО №278
18 березня 2023 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2023 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нюл Василь Степанович
#2654201492
2 760 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2023 16:01
Електронний підпис
20 березня 2023 16:00
Протокол УО №278
18 березня 2023 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 13:27
ДУ №5 до договору № 42.pdf зміни до договору
09 січня 2024 13:26
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 11:07
ДУ №4 до договору №42.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 11:06
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 18:46
ДУ №3 до договору №42.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 18:44
Електронний підпис укладений
09 листопада 2023 15:34
ДУ№2 до Договору №42.pdf зміни до договору
09 листопада 2023 15:33
Електронний підпис укладений
18 серпня 2023 11:55
ДУ№1 до Договору №42.pdf зміни до договору
18 серпня 2023 11:54
Електронний підпис укладений
28 березня 2023 10:33
Договір №42 укладений
28 березня 2023 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п. 11.4.2 Договору №42 від 28.03.2023 року по ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий з пшеничного борошна, Хліб житній, Булка здобна, Булка здобна з маковою начинкою, Булка здобна з повидлом, Кнедлик, Пиріг несолодкий з м'ясом, Пиріг несолодкий з сиром) пункту 19 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», на підставі цінової довідки № Ц-50 від 03.08.2023р. виданої Закарпатською торгово-промисловою палатою, заяви ФОП Нюл Василя Васильовича від 07.08.2023р. №0708/1 та у зв’язку з значним збільшенням цін на ринку Сторони вирішили збільшити ціну за одиницю товару, а саме викласти Специфікацію зазначену в п.1.1 Договору в новій редакції (Додаток 1 до Додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пунктів 1.2 , 3.4 , 11.1 та 11.4.1 договору №42 від 28.03.2023р.(далі Договір) та п.п 1 п.19 Особливостей, у зв’язку з зменшенням фінансування замовника, за взаємною згодою Сторони вирішили зменшити обсяг закупівлі Товару та відповідно ціну Договору на загальну суму 1 526 857,20 грн., та викласти п. 3.2 Договору в новій редакції: «. 3.2. Ціна Договору становить 1 233 762,80 грн.( Один мільйон двісті тридцять три тисячі сімсот шістдесят дві гривні 80 копійок) без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пунктів 1.2 та 3.4 договору №42 від 28.03.2023 р. у зв’язку з зменшенням фінансування замовника, за взаємною згодою Сторони вирішили зменшити обсяг закупівлі Товару та відповідно ціну Договору
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 11.4.8. Договору про закупівлю від 28.03.2023 року №42 за ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий з пшеничного борошна, Хліб житній, Булка здобна, Булка здобна з маковою начинкою, Булка здобна з повидлом, Кнедлик, Пиріг несолодкий з м’ясом, Пиріг несолодкий з сиром), частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 19 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Сторони вирішили продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 11.4.8. Договору про закупівлю від 28.03.2023 року №42 за ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий з пшеничного борошна, Хліб житній, Булка здобна, Булка здобна з маковою начинкою, Булка здобна з повидлом, Кнедлик, Пиріг несолодкий з м’ясом, Пиріг несолодкий з сиром), частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 19 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами), Сторони вирішили укласти цю додаткову угоду на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Хліб цільнозерновий з пшеничного борошна 6260 30,00
UAH
Булка здобна 4555 55,00
UAH
Кнедлик 1750 65,00
UAH