Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Центр з обслуговування закладів освіти" Виноградівської міської ради Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 43229131 |
Місцезнаходження: | 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10 |
Контактна особа: |
Крічфалуші Юрій Андрійович +380960897470 jurakrichi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 204 160,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 041,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 90 (дев'яносто) календарних днів з дати поставки Товару на адресу закладу освіти замовника зазначеного у Додатку 2 до Договору на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2023 18:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2023 18:23 |
Перелік змін до тендерної документації 2.docx | |
13 березня 2023 18:23 |
Тендерна документація Хлібопродукти_ свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (нова редакція).docx | |
13 березня 2023 18:23 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx | |
13 березня 2023 18:23 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) .docx | |
10 березня 2023 18:08 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
10 березня 2023 17:08 |
Додаток 4 Форма Цінова Пропозиція.docx | |
10 березня 2023 17:08 |
Додаток 2.1 Заклади освіти Замовника.docx | |
10 березня 2023 17:08 |
Додаток 1 до тендерної документації (вимоги пункту 44 Особливостей та інші вимоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-24-000129 ● bbcb393fa9754d5097b4410f1680bbf8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2023 №34-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.04.2023 №34-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15.UA-2023-03-10-010776-a 10.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-26 11:37:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі хліба цільнозернового з пшеничного борошна, хліба житнього, булки здобної, булки здобної з маковою начинкою, булки здобної з повидлом, кнедликів, пирогів несолодких з м’ясом, пирогів несолодких з сиром (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-10-010776-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-27 16:09:22
Пояснення
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України що до моніторингу закупівля ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий з пшеничного борошна, Хліб житній, Булка здобна, Булка здобна з маковою начинкою, Булка здобна з повидлом, Кнедлик, Пиріг несолодкий з м'ясом, Пиріг несолодкий з сиром ) (Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2023-03-10-010776-a
На Ваш запит щодо надання інформацію по суті заданих питань повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області ( далі – Замовник ) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275. та Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані виключно згідно діючих на момент оголошення закупівлі державних стандартів, а також Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, Наказу МОЗ України від 25.09.2020 р. «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» крім того використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України. При визначенні очікуваної вартості та обґрунтування розміру бюджетного призначення враховано Інформацію про споживчі ціни на продукти харчування по області за лютий 2023 року Головного управління статистики у Закарпатській області. Замовником визначена загальна кількість товарів які були предметом закупівлі на підставі фактичних потреб у 2022 році та прогнозованих потреб підпорядкованих закладів освіти у 2023 році з врахуванням норм харчування Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208 (зі змінами). Оскільки, Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області, на час проведення процедури закупівлі немала діючої веб-сторінки, то інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», опублікована на сайті головного розпорядника коштів Відділу освіти, молоді та спорту Виноградівської міської ради, за посиланням: https://vynogradiv.osv.org.ua/obgruntuvannya-dk-19-52-38-16-03-2023/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Нюл Василь Степанович |
2 760 620,00
UAH з ПДВ
|
2 760 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Нюл Василь Степанович #2654201492 |
Переможець |
2 760 620,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2023 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 13:27
|
ДУ №5 до договору № 42.pdf | зміни до договору |
09 січня 2024 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 11:07
|
ДУ №4 до договору №42.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 18:46
|
ДУ №3 до договору №42.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 18:44
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 15:34
|
ДУ№2 до Договору №42.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2023 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2023 11:55
|
ДУ№1 до Договору №42.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2023 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2023 10:33
|
Договір №42 | укладений |
28 березня 2023 10:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до п. 11.4.2 Договору №42 від 28.03.2023 року по ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий з пшеничного борошна, Хліб житній, Булка здобна, Булка здобна з маковою начинкою, Булка здобна з повидлом, Кнедлик, Пиріг несолодкий з м'ясом, Пиріг несолодкий з сиром) пункту 19 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», на підставі цінової довідки № Ц-50 від 03.08.2023р. виданої Закарпатською торгово-промисловою палатою, заяви ФОП Нюл Василя Васильовича від 07.08.2023р. №0708/1 та у зв’язку з значним збільшенням цін на ринку Сторони вирішили збільшити ціну за одиницю товару, а саме викласти Специфікацію зазначену в п.1.1 Договору в новій редакції (Додаток 1 до Додаткової угоди) |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пунктів 1.2 , 3.4 , 11.1 та 11.4.1 договору №42 від 28.03.2023р.(далі Договір) та п.п 1 п.19 Особливостей, у зв’язку з зменшенням фінансування замовника, за взаємною згодою Сторони вирішили зменшити обсяг закупівлі Товару та відповідно ціну Договору на загальну суму 1 526 857,20 грн., та викласти п. 3.2 Договору в новій редакції: «. 3.2. Ціна Договору становить 1 233 762,80 грн.( Один мільйон двісті тридцять три тисячі сімсот шістдесят дві гривні 80 копійок) без ПДВ.» |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пунктів 1.2 та 3.4 договору №42 від 28.03.2023 р. у зв’язку з зменшенням фінансування замовника, за взаємною згодою Сторони вирішили зменшити обсяг закупівлі Товару та відповідно ціну Договору |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 11.4.8. Договору про закупівлю від 28.03.2023 року №42 за ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий з пшеничного борошна, Хліб житній, Булка здобна, Булка здобна з маковою начинкою, Булка здобна з повидлом, Кнедлик, Пиріг несолодкий з м’ясом, Пиріг несолодкий з сиром), частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 19 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Сторони вирішили продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 11.4.8. Договору про закупівлю від 28.03.2023 року №42 за ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий з пшеничного борошна, Хліб житній, Булка здобна, Булка здобна з маковою начинкою, Булка здобна з повидлом, Кнедлик, Пиріг несолодкий з м’ясом, Пиріг несолодкий з сиром), частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 19 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами), Сторони вирішили укласти цю додаткову угоду на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Хліб цільнозерновий з пшеничного борошна | 6260 |
30,00
UAH
|
|
Булка здобна | 4555 |
55,00
UAH
|
|
Кнедлик | 1750 |
65,00
UAH
|