Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт та заходи з енергозбереження (утеплення фасаду) будівлі військомату по вул. Федьковича, 10 в м. Сторожинець Чернівецького району, Чернівецької області
Очікувана вартість
911 351,00 UAH
UA-2023-03-10-010515-a ● 9dc1b2e003a0407e9cedb91d22a9e11c
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04062179 |
Місцезнаходження: | 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, вул.Чернівецька, будинок 6 А |
Контактна особа: |
Хорюк Руслана Валеріївна 380990233609 stor-misk-r@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2023 18:01 |
Очікувана вартість: | 911 351,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 556,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт та заходи з енергозбереження (утеплення фасаду) будівлі військомату по вул. Федьковича, 10 в м. Сторожинець Чернівецького району, Чернівецької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт та заходи з енергозбереження (утеплення фасаду) будівлі військомату по вул. Федьковича, 10 в м. Сторожинець Чернівецького району, Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату в такому порядку: протягом десяти робочих днів із дня підписання акта приймання виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми - КБ-3 проводиться із Виконавцем остаточний розрахунок в межах надходження бюджетних асигнувань на дані видатки на казначейський рахунок Замовника, а також відповідно до норм чинного законодавства України щодо оплати бюджетних видатків, шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2023 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2023 16:30 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
10 березня 2023 16:30 |
Додаток 4 до ТД Проєкт Договору .docx | |
10 березня 2023 16:30 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
10 березня 2023 16:30 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
10 березня 2023 16:30 |
Оголошення .docx | |
10 березня 2023 16:30 |
Тендерна документація .docx | |
10 березня 2023 16:30 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
10 березня 2023 16:30 |
Додаток 4 до ТД Проєкт Договору .docx | |
10 березня 2023 16:30 |
Тендерна документація .docx | |
10 березня 2023 16:30 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
10 березня 2023 16:30 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
10 березня 2023 16:30 |
Оголошення .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-10-010515-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ", Код ЄДРПОУ:43543770
Дата подання: 25 березня 2023 13:37
Розяснення щодо причин відхтлення ТОВ "ГАРАНТЕЛТ"
Протокольним рішенням (протокол) №59 від 23.03.2023 р. відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ" (Учасник) на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей в закупівлі UA-2023-03-10-010515-a. Вважаємо, що пропозиції Учасника відповідає технічному завданню відповідно до умов додатку №2 до ТД з наступних причин:
Відповідно до умов даного технічного завдання передбачено, що Учасники мають надати у складі своєї пропозиції:
2. Кошторисна документація (Договірна ціна з пояснювальною запискою; Зведений кошторисний розрахунок; Локальні кошториси; Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, відповідно чинного Законодавства. Документи мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі, який сумісний з програмами Microsoft Office та додатково кошторисна документація має бути надана в форматі ІБД („Інформаційний блок даних”), (розширення .bsdu, .bds, bdd, інші) в програмному комплексі, рекомендованому Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінбудом) для використання учасниками будівництва.)
ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ" (Учасник) надано інформацію яка вимагалась згідно додатку № 2, а саме « Кошторисна документація (Договірна ціна з пояснювальною запискою; Зведений кошторисний розрахунок; Локальні кошториси; Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, відповідно чинного Законодавства. Документи мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі, який сумісний з програмами Microsoft Office»
Стосовно того, що не надано «додатково кошторисна документація має бути надана в форматі ІБД („Інформаційний блок даних”), (розширення .bsdu, .bds, bdd, інші) в програмному комплексі, рекомендованому Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінбудом) для використання учасниками будівництва.)» повідомляємо, що кошторисна документація надається в форматі ІБД („Інформаційний блок даних”) версія 6 (розширення .idc) із введеними в дію в 2023 році оновленнями щодо кількісних і вартісних показників РЕКН, в зв'язку з тим, що нова версія програмного комплексу АВК5 не підтримує застарілі розширення .bsdu, .bds, bdd. Впроваджений новий формат ІБД редакції 6.0. Звертаємо увагу, що файли ІБД редакції 6.0 мають наступне розширення: ibs – для інвесторської документації; idc – для тендерних пропозицій/договірних цін; iрd – для взаєморозрахунків. Через значні зміни в НДІ уведення файлів ІБД попередніх редакцій не передбачено.
Крім того повідомляємо, що інформаційна модель АВК / ІВК (.imd /.ids) це цифровий вираз кошторисної документації, яка відображена у наданому учасником файлах «пропозиція.rar», «пропозиція.rar.p7s»,
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється в тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Підпунктом 2 пункту 41 Особливостей, зокрема, встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей;
Враховуючи, що Учасником надано кошторисну документацію в порядку визначеному відповідно до вимог додатку №2 до ТД, та інформація яка міститься у форматі ІБД („Інформаційний блок даних”), (розширення .bsdu, .bds, bdd, інші) в програмному комплексі містить тотожну інформація що надана учасником. Відсутність даної інформації не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо тому замовник зобов’язаний був надати ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ" (Учасник) відповідно до пункту 40 Особливостей, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
2.Відповідно до наданого технічного завдання у додатку №2 до тендерної документації визначено вичерпний перелік видів робіт та обов’язкових матеріалів, які передбачені для виконання робіт по предмету закупівлі.
У вказаному вище переліку матеріалів не було зазначено замовником необхідність включення наступних матеріалів та їх обов’язкового визначення вартості:
електроенергії в кількості 62,2791 кВт-год;
води в кількості 1,05192 м3;
нормативної потреби в основних матеріально-технічних ресурсах - «Сталеві деталі риштувань в кількості 0,1404 т», «Щити настилу в кількості 8,97 м2».
Необхідно відмітити, що Замовником в тендерній документації та в додатка до тендерної документації не визначено що вартість тендерної пропозиції повинна бути визначена відповідно до вимог КНУ «НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 Міністерства розвитку громад та територій України, з урахуванням Зміни № 1 затвердженої Наказом від 30.04.2022 № 67. З урахуванням Зміни № 2 затвердженої Наказом від 01.12.2022 № 244
Врахувуючи викладене вище, у зв’язку із не вказанням Замовником вимог у технічному завданні щодо обов’язкового включення матеріалів до складу пропозиції та не вказання обов’язковості розрахунку тендерної пропозиції відповідно до вимог КНУ «НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва» Замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ" (Учасник)
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до умов даного технічного завдання передбачено, що Учасники мають надати у складі своєї пропозиції:
2. Кошторисна документація (Договірна ціна з пояснювальною запискою; Зведений кошторисний розрахунок; Локальні кошториси; Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, відповідно чинного Законодавства. Документи мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі, який сумісний з програмами Microsoft Office та додатково кошторисна документація має бути надана в форматі ІБД („Інформаційний блок даних”), (розширення .bsdu, .bds, bdd, інші) в програмному комплексі, рекомендованому Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінбудом) для використання учасниками будівництва.)
ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ" (Учасник) надано інформацію яка вимагалась згідно додатку № 2, а саме « Кошторисна документація (Договірна ціна з пояснювальною запискою; Зведений кошторисний розрахунок; Локальні кошториси; Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, відповідно чинного Законодавства. Документи мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі, який сумісний з програмами Microsoft Office»
Стосовно того, що не надано «додатково кошторисна документація має бути надана в форматі ІБД („Інформаційний блок даних”), (розширення .bsdu, .bds, bdd, інші) в програмному комплексі, рекомендованому Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінбудом) для використання учасниками будівництва.)» повідомляємо, що кошторисна документація надається в форматі ІБД („Інформаційний блок даних”) версія 6 (розширення .idc) із введеними в дію в 2023 році оновленнями щодо кількісних і вартісних показників РЕКН, в зв'язку з тим, що нова версія програмного комплексу АВК5 не підтримує застарілі розширення .bsdu, .bds, bdd. Впроваджений новий формат ІБД редакції 6.0. Звертаємо увагу, що файли ІБД редакції 6.0 мають наступне розширення: ibs – для інвесторської документації; idc – для тендерних пропозицій/договірних цін; iрd – для взаєморозрахунків. Через значні зміни в НДІ уведення файлів ІБД попередніх редакцій не передбачено.
Крім того повідомляємо, що інформаційна модель АВК / ІВК (.imd /.ids) це цифровий вираз кошторисної документації, яка відображена у наданому учасником файлах «пропозиція.rar», «пропозиція.rar.p7s»,
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється в тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Підпунктом 2 пункту 41 Особливостей, зокрема, встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей;
Враховуючи, що Учасником надано кошторисну документацію в порядку визначеному відповідно до вимог додатку №2 до ТД, та інформація яка міститься у форматі ІБД („Інформаційний блок даних”), (розширення .bsdu, .bds, bdd, інші) в програмному комплексі містить тотожну інформація що надана учасником. Відсутність даної інформації не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо тому замовник зобов’язаний був надати ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ" (Учасник) відповідно до пункту 40 Особливостей, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
2.Відповідно до наданого технічного завдання у додатку №2 до тендерної документації визначено вичерпний перелік видів робіт та обов’язкових матеріалів, які передбачені для виконання робіт по предмету закупівлі.
У вказаному вище переліку матеріалів не було зазначено замовником необхідність включення наступних матеріалів та їх обов’язкового визначення вартості:
електроенергії в кількості 62,2791 кВт-год;
води в кількості 1,05192 м3;
нормативної потреби в основних матеріально-технічних ресурсах - «Сталеві деталі риштувань в кількості 0,1404 т», «Щити настилу в кількості 8,97 м2».
Необхідно відмітити, що Замовником в тендерній документації та в додатка до тендерної документації не визначено що вартість тендерної пропозиції повинна бути визначена відповідно до вимог КНУ «НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 Міністерства розвитку громад та територій України, з урахуванням Зміни № 1 затвердженої Наказом від 30.04.2022 № 67. З урахуванням Зміни № 2 затвердженої Наказом від 01.12.2022 № 244
Врахувуючи викладене вище, у зв’язку із не вказанням Замовником вимог у технічному завданні щодо обов’язкового включення матеріалів до складу пропозиції та не вказання обов’язковості розрахунку тендерної пропозиції відповідно до вимог КНУ «НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва» Замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ" (Учасник)
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 березня 2023 11:57
Замовником 23.03.2023 року було відхилено пропозицію учасника ТОВ «Гарантеліт» (Протокол № 59).У відповідності до пункту 43 Особливостей: У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні , такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Учасник ТОВ «Гарантеліт» 25.03.2023 року, через електронну систему закупівель, звернувся до замовника з вимогою щодо роз’яснення причин відхилення його тендерної пропозиції (додається).
Розглянувши вимогу від Учасника, у змісті якої вказані обставини про неможливість виконання умов тендерної документації Учасником та на виконання пункту 43 Особливостей, замовник надає відповідь наступного змісту:
Відповідно до пункту 51 Особливостей: Фізична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Оскільки термін подання тендерних пропозицій завершився, Учасник втратив право на звернення, зауваження чи пропозиції до умов тендерної документації.
Учасник ТОВ «Гарантеліт» 25.03.2023 року, через електронну систему закупівель, звернувся до замовника з вимогою щодо роз’яснення причин відхилення його тендерної пропозиції (додається).
Розглянувши вимогу від Учасника, у змісті якої вказані обставини про неможливість виконання умов тендерної документації Учасником та на виконання пункту 43 Особливостей, замовник надає відповідь наступного змісту:
Відповідно до пункту 51 Особливостей: Фізична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Оскільки термін подання тендерних пропозицій завершився, Учасник втратив право на звернення, зауваження чи пропозиції до умов тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ" |
708 378,00
UAH з ПДВ
|
708 378,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БІЛЕЦЬКА НАДІЯ ЮРІЇВНА" |
721 319,00
UAH з ПДВ
|
721 319,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" |
748 000,00
UAH з ПДВ
|
748 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ" #43543770 |
Відхилено |
708 378,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 16:11
|
ФОП "БІЛЕЦЬКА НАДІЯ ЮРІЇВНА" #2926714641 |
Очікує рішення |
721 319,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 16:11
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 березня 2023 09:46 |
Кінець періоду оскарження: | 10 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 10 квітня 2023 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі виникла виробнича необхідність внести зміни до додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Закупівлі, в частині включення інформації про: 1) додаткові матеріали, їх обов’язкового визначення вартості у складі предмета закупівлі; 2) те, що вартість тендерної пропозиції повинна бути визначена відповідно до вимог КНУ «НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 Міністерства розвитку громад та територій України, з урахуванням Зміни № 1 затвердженої Наказом від 30.04.2022 № 67. З урахуванням Зміни № 2 затвердженої Наказом від 01.12.2022 № 244. Однак, станом на 30.03.2023 внесення даних змін неможливе відповідно до пункту 51 Особливостей . Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Згідно з пунктом 47 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. Протокол від 30.03.2023 № 64 |
Документи:
30 березня 2023 09:46
|
Електронний підпис |
30 березня 2023 09:46
|
Протокол № 64.docx |