Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 1100 літрів (благоустрій населених пунктів територіальної громади)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2023-03-10-009881-a 414f6cfae7ea417ca8e2aa5e0c4d82eb
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВК Української МР Закупівля

380457220682 valenta2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1
Контактна особа: ВК Української МР Закупівля
380457220682
valenta2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2023 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2023 08:00
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 1100 літрів (благоустрій населених пунктів територіальної громади)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська область, Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2023  —  10 квітня 2023
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 15:48

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 березня 2023 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2023 15:48
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 13 березня 2023 08:40
Дата відповіді: 16 березня 2023 08:40
Просим обгрунтувати з докумтальним підтвердженням дискрімінаційних вимог : Габаритні розміри:Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1070 мм Висота не більше 1344 мм;Ручка кришки: суцільнолита з корпусом кришки, для відкриття з 3-х сторін (спереду, справа, зліва); Рік виготовлення – не раніше 2023 року!Якщо підтвердити не можете, то просимо внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
З огляду на викладене, Замовник самостійно розробив тендерну документацію з дотриманням вимог законодавства.
Доводимо до Вашого відома, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та сформована таким чином щоб задовольнити потреби Замовника в якісних та нових контейнерах, що мають довгий термін експлуатації. Саме з цією метою було встановлено вимоги до предмета закупівлі:
- Габаритні розміри:Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1070 мм Висота не більше 1344 мм. Насамперед, зауважуємо, що габаритні розміри зазначені із діапазонними показниками з метою уникнення дискримінації. За таких умов, Учасники мають змогу запропонувати еквівалент не гіршої якості із дотриманням діапазону щодо габаритних розмірів. Крім того, попередньо Замовником було враховано площу майданчика на яких буде розміщено контейнери, виходячи з цього було визначено діапазонні показники габаритних розмірів предмета закупівлі.
- Ручка кришки: суцільнолита з корпусом кришки, для відкриття з 3-х сторін (спереду, справа, зліва). Замовник зазначає, що суцільнолита ручка з кришкою має ряд переваг під час експлуатації контейнера. Суцільна вбудована ручка є зручнішою в експлуатації, відкрити кришку контейнера можна з будь-якого місця, немає необхідності підходити до конкретного місця, що часто буває досить важко. Суцільна ручка є більш гігієнічною, що особливо актуально під час епідемій. Завдяки великій довжині суцільної ручки, якщо якась частина ручки брудна є можливість відкрити її взявшись поруч за чистку частину ручки.
- Рік виготовлення – не раніше 2023 року. Замовник має за мету придбати нові контейнери із роком виготовлення не раніше 2023 року. Замовник планує довгострокове використання предмету закупівлі і тому закупляє контейнери із роком виготовлення не раніше 2023 року.
Враховуючи вище викладене, тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та не суперечить вимога чинного законодавства. Тому змін до тендерної документації не буде внесено.
чому поставили такі розміри предмета закупівлі ?
Дата подання: 14 березня 2023 18:09
Дата відповіді: 16 березня 2023 08:42
Уповноважена Особа, поясніть, чому поставили такі розміри предмета закупівлі ? Габаритні розміри: Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1070 мм Висота не більше 1344 мм
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
З огляду на викладене, Замовник самостійно розробив тендерну документацію з дотриманням вимог законодавства та встановив вимоги до предмету закупівлі: Габаритні розміри:Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1070 мм Висота не більше 1344 мм.
Габаритні розміри зазначені із діапазонними показниками з метою уникнення дискримінації. За таких умов, Учасники мають змогу запропонувати еквівалент не гіршої якості із дотриманням діапазону щодо габаритних розмірів.
Контейнери буде розміщено у спеціально відведених місцях (майданчиках), що мають обмежену площу. Саме тому Замовником було визначено габаритні розміри контейнера із врахуванням площі майданчика на якому буде розміщено предмет закупівлі.
Ручка кришки: суцільнолита з корпусом кришки, для відкриття з 3-х сторін (спереду, справа, зліва)
Дата подання: 14 березня 2023 18:10
Дата відповіді: 16 березня 2023 08:43
Чому не напишете просто ручки для відкривання кришки відповідно до стандарту EN 840-2 ?
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
З огляду на викладене, Замовник самостійно розробив тендерну документацію з дотриманням вимог законодавства та встановив вимоги до предмету закупівлі: Ручка кришки: суцільнолита з корпусом кришки, для відкриття з 3-х сторін (спереду, справа, зліва).
Суцільнолита ручка з кришкою має ряд переваг під час експлуатації контейнера. Суцільна вбудована ручка є зручнішою в експлуатації, відкрити кришку контейнера можна з будь-якого місця, немає необхідності підходити до конкретного місця, що часто буває досить важко. Суцільна ручка є більш гігієнічною, що особливо актуально під час епідемій. Завдяки великій довжині суцільної ручки, якщо якась частина ручки брудна є можливість відкрити її взявшись поруч за чистку частину ручки. Суцільнолиті кришки не піддаються вандалізму та не можуть бути вкраденими.
Насамперед, Замовник наголошує, що встановлення вимоги, що ручка на кришці має бути суцільнолита, не суперечить стандарту EN 840-2.
З метою розуміння Учасниками, який саме має бути контейнер, Замовник в тендерній конкретизував, що «Ручка кришки: суцільнолита з корпусом кришки, для відкриття з 3-х сторін (спереду, справа, зліва)».
поясныть чому такеу вимогу ставите ?
Дата подання: 14 березня 2023 18:11
Дата відповіді: 16 березня 2023 09:03
поясныть чому такеу вимогу ставите ? а саме : Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт. розташовані по всій висоті стінки.
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
З огляду на викладене, Замовник самостійно розробив тендерну документацію з дотриманням вимог законодавства та встановив вимоги до предмету закупівлі: Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт. розташовані по всій висоті стінки. Така конструкція контейнера має значні переваги. Так як, подвійні ребра жорсткості забезпечують захист виробу від прогину, перекосу, зминанню. За таких умов ребро жорсткості приймає на себе основне навантаження, за рахунок чого виріб стає менш схильним до деформації і може витримувати більшу вагу в статиці та більше зусилля в динаміці на відміну від контейнерів, які не обладнані ребрами жорсткості.
З метою закупівлі якісних контейнерів, що не будуть пошкоджені та деформовані в короткі строки, Замовником було встановлено вимогу, що предмет закупівлі має відповідати вимогам: «Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт. розташовані по всій висоті стінки». Замовник наголошує, що в першу чергу має за мету закупити якісний товар, що матиме довгостроковий термін експлуатації.
поясність чому вимогу ставите 2023 рік виготовлення ?
Дата подання: 14 березня 2023 18:12
Дата відповіді: 16 березня 2023 09:03
поясність чому вимогу ставите 2023 рік виготовлення ?
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
З огляду на викладене, Замовник самостійно розробив тендерну документацію з дотриманням вимог законодавства та встановив вимоги до предмету закупівлі: - Рік виготовлення – не раніше 2023 року.
Замовник має за мету придбати нові контейнери із роком виготовлення не раніше 2023 року. Замовник планує довгострокове використання предмету закупівлі і тому закупляє контейнери із роком виготовлення не раніше 2023 року.
поясніть на підставі чого визначили формулювання Гірший товар
Дата подання: 14 березня 2023 18:21
Дата відповіді: 16 березня 2023 09:04
поясніть на підставі чого визначили формулювання - Гірший товар (товар гіршої якості) – товар, технічні і якісні характеристики якого є меншими, більшими, значно відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності): менша вантажопідйомність; розміри, які не відповідають вказаним діапазонам; відсутні подвійні ребра жорсткості на кожній стінці по всій висоті корпусу контейнера; відсутні ручки контейнера суцільнолиті з корпусом; відсутні стільникові підсилювачі; відсутня суцільнолита з корпусом кришки ручка для відкриття з 3-х сторін (спереду, справа, зліва), тощо. Оскільки визначення не відповідає дійсності .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Замовником у Тендерній документації, для забезпечення принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, було визначено поняття гіршого товару.
Визначення поняття «гіршого товару» надає можливість учасникам реально оцінити потребу Замовника та надати пропозицію на товар, який задовольнить цю потребу у повному обсязі, за що учасник отримує оплату з бюджетних коштів. Закупівля гіршого товару є недопустима при здійсненні закупівель для забезпечення потреб громади. Враховуючи, що чинним законодавством не визначено поняття гіршого товару, Замовник має право визначати дане поняття на власний розсуд. Поняття «гіршого товару» надає потенційним Учасникам чітке розуміння тих технічних характеристик, які є важливими. Кожна технічна вимога Замовника має технічне обґрунтування та визначення гіршого товару є обґрунтованим досвідом та особливостями експлуатації аналогічної продукції.
на підставі чого вимагається вантажопідйомність колес у 250 кг ?
Дата подання: 14 березня 2023 18:27
Дата відповіді: 16 березня 2023 09:04
Поясніть, на підставі чого вимагається вантажопідйомність колес у 250 кг ?
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
З огляду на викладене, Замовник самостійно розробив тендерну документацію з дотриманням вимог законодавства та встановив вимоги до предмету закупівлі: вантажопідйомність колес 250 кг.
Враховуючи попередню експлуатацію аналогічного обладнання Замовником було встановлено, що колеса: 4 шт. вантажопідйомністю не менше 250 кг витримують більшу вагу та менше пошкоджуються під великим навантаження. Під час експлуатації у контейнери поміщають тверді побутові відходи, а також часто будівельне сміття, що має значну вагу. Тому при наявності вантажопідйомності коліс менше 250 кг сприятиме негативним наслідкам таким як пошкодження та неможливість їх подальшого використання. 
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-03-10-009881-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 14 березня 2023 18:26
стандарт EN 840-2
Уповноважена особа, прочитайте стандарт EN 840-2 згідно якого виготовляються контейнери 1100л - предмет закупівлі і подивіться, що написали в тендерній документації. Видаліть невідповідності, як то габаритні розміри, ребра на всю висоту, колеса 250 кг, визначення Гірший товар та інше.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2023 10:35
Замовник зазначає, що технічні вимоги до предмету закупівлі були складені з урахуванням стандарту EN 840-2, у зв’язку з чим було встановлено вимогу, стосовно відповідності пропонованого Учасниками товару даному стандарту.
Жодна чинна норма законодавства України не містить зобов’язання, щодо повної відповідності контейнерів вимогам стандартів.
Технічні вимоги до предмета закупівлі обов’язково мають містити детальний опис та характеристики, які відповідають потребам Замовника. Документація не містить жодних посилань на конкретного виробника та забезпечує достатньо широке коло потенційних учасників та виробників, а також складена таким чином, щоб у потенційних учасників було чітке розуміння потреб Замовника, та при цьому передбачена можливість учасників подати пропозиції на еквівалент.
Стандарт EN 840-2 містить базові вимоги до товару подібного типу, у разі якщо у Замовника є спеціальні потреби до функціональних особливостей предмету закупівлі, він додатково може визначити вимоги, які не суперечать чинним стандартам.
Саме з метою конкретизації потреб Замовника було встановлено вимоги до предмету закупівлі щодо габаритних розмірів, ребра на всю висоту, вантажопідйомність коліс 250 кг. Зауважуємо, що такі вимоги до предмету не суперечать вимогам стандарту EN 840-2.

Документи подані скаржником

14 березня 2023 18:26
3. Стандарт EN 840-2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2023 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЮА ПРО" 440 004,00
UAH з ПДВ
440 004,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 березня 2023 12:11
Електронний підпис
22 березня 2023 12:10
7 Статут.pdf.p7s
22 березня 2023 12:10
6 Опис до Статуту.pdf.p7s
22 березня 2023 12:10
3 про підписанта.pdf.p7s
22 березня 2023 12:10
Довідка.zip
22 березня 2023 12:10
Довідка (1).zip
22 березня 2023 12:10
Витяг.rar
22 березня 2023 12:10
7 Статут.pdf
22 березня 2023 12:10
6 Опис до Статуту.pdf
22 березня 2023 12:10
3 про підписанта.pdf
19 березня 2023 14:39
Електронний підпис
19 березня 2023 14:26
9 аналогічний договір.pdf.p7s
19 березня 2023 14:26
30 тендерна пропозиція.pdf
19 березня 2023 14:26
3 Витяг ПДВ оригінал.pdf
19 березня 2023 14:26
18 довідка про довкілля.pdf
19 березня 2023 14:26
17 Витяг копія.pdf
19 березня 2023 14:26
29 проєкт договору.pdf.p7s
19 березня 2023 14:26
30 тендерна пропозиція.pdf.p7s
19 березня 2023 14:26
10 видаткова накладна.pdf.p7s
19 березня 2023 14:26
2 Опис до Статуту.pdf.p7s
19 березня 2023 14:26
17 витяг оригінал.pdf
19 березня 2023 14:26
17 витяг оригінал.pdf.p7s
19 березня 2023 14:26
3 Витяг ПДВ копія.pdf
19 березня 2023 14:26
9-1 аналогічний копія.pdf.p7s
19 березня 2023 14:26
10 видаткова накладна.pdf
19 березня 2023 14:26
9 аналогічний договір.pdf
19 березня 2023 14:26
15 бенефеціар.pdf
19 березня 2023 14:26
3 Витяг ПДВ оригінал.pdf.p7s
19 березня 2023 14:26
29 проєкт договору.pdf
19 березня 2023 14:26
2 Статут.pdf.p7s
19 березня 2023 14:26
21 фотографії.pdf.p7s
19 березня 2023 14:26
22 Паспорт.pdf.p7s
19 березня 2023 14:26
23 Відео.mp4.p7s
19 березня 2023 14:26
21 фотографії.pdf
19 березня 2023 14:26
9-1 аналогічний копія.pdf
19 березня 2023 14:26
2 Опис до Статуту.pdf
19 березня 2023 14:26
32 висновок сес.pdf
19 березня 2023 14:26
20 Технічні вимоги.pdf
19 березня 2023 14:26
23 Відео.mp4
19 березня 2023 14:26
3 Витяг ПДВ копія.pdf.p7s
19 березня 2023 14:26
15 бенефеціар.pdf.p7s
19 березня 2023 14:26
20 Технічні вимоги.pdf.p7s
19 березня 2023 14:26
22 Паспорт.pdf
19 березня 2023 14:26
32 висновок сес.pdf.p7s
19 березня 2023 14:26
2 Статут.pdf
19 березня 2023 14:26
17 Витяг копія.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮА ПРО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮА ПРО"
#44679400
Переможець 440 004,00
UAH з ПДВ
21 березня 2023 11:08

Документи

21 березня 2023 11:08
Електронний підпис
21 березня 2023 11:08
Протокол №13.docx
20 березня 2023 08:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2023 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮА ПРО"
#44679400
440 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2023 11:08
Електронний підпис
21 березня 2023 11:08
Протокол №13.docx
20 березня 2023 08:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2023 13:38
Електронний підпис укладений
30 березня 2023 12:09
Договір №55.PDF укладений
30 березня 2023 12:04

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 1100 літрів (благоустрій населених пунктів територіальної громади) 50 штуки 8 800,08
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 440 004,00
UAH (в тому числі ПДВ 73 334,00 UAH)