Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з підтримання доступу Замовника, його відокремленого структурного підрозділу до ЄДЕБО з метою своєчасного внесення повних та достовірних відомостей і даних щодо Замовника - суб’єкта освітньої діяльності (надавача освітніх послуг) і його здобувачів освітніх послуг, оброблення та постійного підтримання зазначеної інформації в актуальному стані у встановленому порядку, а також послуги із забезпечення постійного відображення в Реєстрі суб'єктів освітньої діяльності інформації про Замовника, його відокремлений структурний підрозділ
Очікувана вартість
41 118,24 UAH
UA-2023-03-10-009748-a 33f4192a222c464a913b4befdd917f0b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Короткова Юлія Леонідівна

+380508640189 zakypivli-korotkova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 22133718
Місцезнаходження: 69017, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Наукового містечка, буд. 59
Контактна особа: Короткова Юлія Леонідівна
+380508640189
zakypivli-korotkova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з підтримання доступу Замовника, його відокремленого структурного підрозділу до ЄДЕБО з метою своєчасного внесення повних та достовірних відомостей і даних щодо Замовника - суб’єкта освітньої діяльності (надавача освітніх послуг) і його здобувачів освітніх послуг, оброблення та постійного підтримання зазначеної інформації в актуальному стані у встановленому порядку, а також послуги із забезпечення постійного відображення в Реєстрі суб'єктів освітньої діяльності інформації про Замовника, його відокремлений структурний підрозділ
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69017, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Наукового містечка, буд. 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг Виконавця, встановлених пунктами 3.2 та 3.3 Договору, здійснюється Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів із дня підписання та скріплення печатками Сторін Акту здачіприйняття робіт (надання послуг) або із дня, коли послуги відповідно до пункту 2.3.11 вважаються прийнятими Замовником в повній мірі, шляхом безготівкового перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця, вказаний в Договорі. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

10 березня 2023 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство «Інфоресурс»
#37533381
Переможець 41 118,24
UAH з ПДВ
10 березня 2023 15:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
10 березня 2023 15:47