Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2023-03-10-009445-a ● 31a4b298df6d4f71a58337b465182b1a
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
10 березня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | Управління Державної міграційної служби України в Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 37767440 |
Вебсайт: | https://dmsu.gov.ua/chernivtsi |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Шептицького, буд. 25 |
Контактна особа: |
Людмила Васильєва +380372591780 cv_buch@dmsu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
Місце поставки товарів: вул. Шептицького, 25, м. Чернівці, Чернівецька область, 58000
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: з моменту підписання договору по 31.12.2023 р. Виконавець постачає товар протягом 5 робочих днів з дати отримання заявки від Замовника (усної або письмової).
Умови оплати: Замовник проводить оплату товарів за їх поетапним завершенням, але не пізніше 10 банківських днів після поставки товару та підписання видаткових накладних та актів прийому-передачі товару.
Постачання, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника, автотранспортом постачальника або перевізником. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо. Продукція повинна бути упакована таким чином, щоб не допустити її псування, пошкодження або знищення.
Очікувана вартість закупівлі 100 000,00 грн. з ПДВ (очікувана вартість закупівлі розрахована виходячи з пропозицій в каталозі на прозорро-маркеті).
Розмір бюджетного призначення – 304200,00 згідно розрахунків до кошторису на 2023 рік.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів: вул. Шептицького, 25, м. Чернівці, Чернівецька область, 58000
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: з моменту підписання договору по 31.12.2023 р. Виконавець постачає товар протягом 5 робочих днів з дати отримання заявки від Замовника (усної або письмової).
Умови оплати: Замовник проводить оплату товарів за їх поетапним завершенням, але не пізніше 10 банківських днів після поставки товару та підписання видаткових накладних та актів прийому-передачі товару.
Постачання, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника, автотранспортом постачальника або перевізником. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо. Продукція повинна бути упакована таким чином, щоб не допустити її псування, пошкодження або знищення.
Очікувана вартість закупівлі 100 000,00 грн. з ПДВ (очікувана вартість закупівлі розрахована виходячи з пропозицій в каталозі на прозорро-маркеті).
Розмір бюджетного призначення – 304200,00 згідно розрахунків до кошторису на 2023 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 пачка
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Шептицького 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
10 березня 2023 15:29 |
договір папір.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Щільність аркуша | 80 | грам на квадратний метр |
Товщина аркуша | від 103 | мікрометр |
Непрозорість паперу | від 91 | відсоток |
Кількість аркушів в пачці | 500 | штуки |
Білизна аркуша | від 150 | відсоток |
Формат паперу | А4 (210х297 мм) | |
Колір паперу | білий |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
82 380,00
UAH з ПДВ
|
82 380,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ПРАЙМ ОФІС" |
82 920,00
UAH з ПДВ
|
82 920,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "КОРВЕТ" |
83 160,00
UAH з ПДВ
|
83 160,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП НЕВИДА ГАЛИНА ІВАНІВНА |
84 995,00
UAH з ПДВ
|
84 995,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
85 210,00
UAH з ПДВ
|
85 210,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ДЕГТЯРЬОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
85 250,00
UAH з ПДВ
|
85 250,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
88 320,00
UAH з ПДВ
|
88 320,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Переможець |
82 380,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2023 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 12:54
|
ДОГОВІР 39.PDF | укладений |
20 березня 2023 12:52
|