Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини приміщень поліклініки (блоків Б і В) КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» за адресою вул, Льва Толстого,28 м. Фастів ,Київської області виконання робіт підлога 3-й поверх блок «В»
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2023-03-10-008868-a ● b845b7ba66034a58b14a21e1a2fae5aa
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Фастівської міської ради "Фастівська багатопрофільна лікарня" інтенсивного лікування |
Код ЄДРПОУ: | 01994238 |
Місцезнаходження: | 08500, Україна , Київська обл., місто Фастів, вулиця Льва Толстого,28 |
Контактна особа: |
Гаврилова Тетяна Броніславівна +380456551171 tender-crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень поліклініки (блоків Б і В) КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» за адресою вул, Льва Толстого,28 м. Фастів ,Київської області виконання робіт підлога 3-й поверх блок «В»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08500, Україна, Київська область, м.Фастів, вул .ЛьваТолстого,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті- на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 на постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріалів.Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 12:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 12:21 |
ДОД.5.docx | |
17 березня 2023 12:21 |
Відомість обсягів робіт.pdf | |
17 березня 2023 12:21 |
Додаток 3.docx | |
17 березня 2023 12:21 |
Додаток 2.docx | |
17 березня 2023 12:21 |
ТД Н_Р_.docx | |
17 березня 2023 12:21 |
Додаток 1.docx | |
14 березня 2023 15:58 |
Протокол про зміни.docx |
17 березня 2023 12:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
17 березня 2023 12:21 |
ДОД.5.docx
|
||||||||||||
17 березня 2023 12:21 |
Відомість обсягів робіт.pdf
|
||||||||||||
17 березня 2023 12:21 |
Додаток 3.docx
|
||||||||||||
17 березня 2023 12:21 |
Додаток 2.docx
|
||||||||||||
17 березня 2023 12:21 |
ТД Н_Р_.docx
|
||||||||||||
17 березня 2023 12:21 |
Додаток 1.docx
|
||||||||||||
14 березня 2023 15:58 |
Протокол про зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДСТУ
Дата подання: 13 березня 2023 10:07
Дата відповіді: 13 березня 2023 10:38
Шановний Замовнику! Ваша тд містить вимогу, яка є незаконною , а саме: вимога надання розрахунків згідно ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013, який вже давно втратив чинність. Жоден Учасник не надасть Вам розрахунків згідно зазначеного ДСТУ. Видаліть вимогу та приведіть Вашу тд згідно норм чинного законодавства України. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня .Дякую.
невідповідність у документах
Дата подання: 14 березня 2023 12:22
Дата відповіді: 14 березня 2023 15:56
Шановний замовник. Приведіть у відповідність документи ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ і не створюйте підстав для відхилення пропозицій учасників. Виправте помилки у файлах Додаток 2.docx та відомість обсягів робіт.pdf/
Відповідь: Помилку виправлено.
Щодо вимог
Дата подання: 18 березня 2023 11:46
Дата відповіді: 20 березня 2023 14:15
Доброго дня! Замовником встановлено: п.1.3. Довідка, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання матеріалів, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт на об’єкті. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу). Якщо я не маю бази або складу, про що надам відповідну довідку чи буде відхилена моя пропозиція? Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Не буде відхилина.
Щодо вимог
Дата подання: 18 березня 2023 11:52
Дата відповіді: 20 березня 2023 14:15
Чи буде замовником вважатись аналогічний договір на поточний ремонт приміщень?
Відповідь: Доброго дня .Аналогічним вважається договір, предмет якого є максимально подібний із предметом закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-10-008868-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 15 березня 2023 15:03
Приведення документації у відповідність законодавству.
Шановний Замовник після публікації протоколу зазвичай публікується нова редакція ТД . Ще раз повторюю приведіть у відповідність тендерну документацію і не вводьте в оману учасників які виявлять бажання прийняти участь у вашій закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 березня 2023 13:45
Шановний Учасник. На вашу скаргу повідомляю, що перелік робіт наведений у додатку 2 до Тендерної документації Специфікація (відомість) робіт.
Номер вимоги: UA-2023-03-10-008868-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 15 березня 2023 15:14
Пояснення стосовно Додатку 2
Шановний Замовник, то відомість робіт у складі пропозиції чи ні . Опубліковано протокол але посилання на цей документ досі присутній у тендерній документації як і сама відомість.
3.2.3.Учасник повинен виконувати роботи, що перераховані в технічному завданні (Специфікація (відомість) робіт), з матеріалів які повинні бути якісними новими такими що не були у використанні, та відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТ, національних стандартів та чинному законодавству.
Перелічіть вимоги до цих документів так як це документи кошторисної документації і вимоги до них визначені законодавством, а не вашою документацією. Дайте посилання на відкриті джерела затвердження цих вимог.
(a) Пояснювальна записка у довільній формі (з дотриманням вимог, визначених цим Додатком та Тендерною документацією);
(b) Локальний кошторис на будівельні роботи (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією);
(c) Відомість ресурсів до локального кошторису (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією);
(d) інші документи, подання яких у складі тендерної пропозиції, передбачено цим Додатком (в тому числі сертифікати, висновки, гарантійні листи, довідки, інші документи).
Замовник вам хоч самим зрозумілі вимоги, які ви понаписували у своїй тендерній документації? Будуть питання по кожному пункту. Прошу ще раз приведіть документацію у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
3.2.3.Учасник повинен виконувати роботи, що перераховані в технічному завданні (Специфікація (відомість) робіт), з матеріалів які повинні бути якісними новими такими що не були у використанні, та відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТ, національних стандартів та чинному законодавству.
Перелічіть вимоги до цих документів так як це документи кошторисної документації і вимоги до них визначені законодавством, а не вашою документацією. Дайте посилання на відкриті джерела затвердження цих вимог.
(a) Пояснювальна записка у довільній формі (з дотриманням вимог, визначених цим Додатком та Тендерною документацією);
(b) Локальний кошторис на будівельні роботи (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією);
(c) Відомість ресурсів до локального кошторису (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією);
(d) інші документи, подання яких у складі тендерної пропозиції, передбачено цим Додатком (в тому числі сертифікати, висновки, гарантійні листи, довідки, інші документи).
Замовник вам хоч самим зрозумілі вимоги, які ви понаписували у своїй тендерній документації? Будуть питання по кожному пункту. Прошу ще раз приведіть документацію у відповідність до чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 березня 2023 14:46
Шановний Учасник. Дякую Вам всі вказані недоліки та помилки по даній закупівлі. Щоб усунути всі недоліки та привести тендерну документацію у відповідність прийнято рішення доопрацювати тендерну документацію викласти в новій редакції
Номер вимоги: UA-2023-03-10-008868-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 16 березня 2023 10:31
Невідповідність документації
У п. 1.8.1. мова йде про працівників. Поясніть яке відношення працівники мають до аналогічного договору. 1.9. У разі, коли інформація, передбачена пунктом 1.8.1. оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції учасника повинна бути надана інформаційна довідка у довільній формі, з обов’язковим зазначенням (посиланням) на відповідне джерело отримання такої інформації (перехід за посиланням повинен уможливити вільний доступ замовника до такої інформації з врахуванням вимог та/або обмежень, встановлених чинним законодавством України)
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 березня 2023 14:46
Шановний Учасник. Дякую Вам всі вказані недоліки та помилки по даній закупівлі. Щоб усунути всі недоліки та привести тендерну документацію у відповідність прийнято рішення доопрацювати тендерну документацію викласти в новій редакції
Номер вимоги: UA-2023-03-10-008868-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 16 березня 2023 10:46
Питання до тендерної документації
Це як? Що повинен надати учасник? Учасники повинні надати відгуки про належне виконання договорів, зробленому з оригіналів таких відгуків.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 березня 2023 14:53
Шановний Учасник . Вірно повинно бути так: лист-відгук по наданій копії договору з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) послуг по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору. Щоб усунути всі недоліки та привести тендерну документацію у відповідність прийнято рішення доопрацювати тендерну документацію викласти в новій редакції.
Номер вимоги: UA-2023-03-10-008868-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 16 березня 2023 12:00
Пояснення до ТД
Поясніть будь-ласка з якого часу ввели закон про публікацію інформації про матеріально технічну базу у відкритих джерелах? Дайте посилання на закон. У разі, коли інформація, передбачена пунктом 1.4.1. оприлюднена у формі відкритих да-них згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у складі тендерної пропозиції учасника повинна бути надана інформаційна довідка у довільній формі, з обов’язковим зазначенням (посиланням) на відповідне джерело отримання такої інформації (перехід за посиланням повинен уможливити вільний доступ замовника до такої інформації з врахуванням вимог та/або обмежень, встановлених чинним законодавством України).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 березня 2023 15:41
Шановний Учасник. Дякую Вам всі вказані недоліки та помилки по даній закупівлі. Щоб усунути всі недоліки та привести тендерну документацію у відповідність прийнято рішення доопрацювати тендерну документацію викласти в новій редакції.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 14:42 |
Кінець періоду оскарження: | 31 березня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 31 березня 2023 01:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Скорочення видатків |
Документи:
20 березня 2023 14:42
|
Електронний підпис |
20 березня 2023 14:31
|
рішення |