Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство ''Красилівський Центр первинної медико-санітарної допомоги'' Красилівської міської ради Хмельницького району Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 38418088 |
Місцезнаходження: | 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, вулиця Грушевського будинок 96 |
Контактна особа: |
Білоус Алла Анатоліївна +380385540038 buh_krcpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 10:19 |
Проект договору вікна 10.03.docx | |
17 березня 2023 10:19 |
Тендерна документація вікна 10.03.docx | |
10 березня 2023 13:59 |
Додаток 2Технічні характеристики.docx |
17 березня 2023 10:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2023 10:19 |
Проект договору вікна 10.03.docx
|
|||
17 березня 2023 10:19 |
Тендерна документація вікна 10.03.docx
|
|||
10 березня 2023 13:59 |
Додаток 2Технічні характеристики.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-12-000001 ● f3aad36fcee34ca9a2ba8d5c1fdf8d48
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2023 14:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.04.2023 № 19-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 11.04.2023 № 19-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
1. UA-2023-03-10-007091-a 10.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-21 10:47:23
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі вікон металопластикових енергозберігаючих (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-10-007091-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Згідно пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі за ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби (Вікна металопластикові енергозберігаючі)» ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ учасник в межах вартості товару повинен забезпечити виїзд представника в період уточнень для уточнення розмірів, поставку, монтаж товарів, перевірку їх функціонування, кріпильні та супутні матеріали (гарантійний лист (довідка довільної форми).
Згідно пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі за ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби (Вікна металопластикові енергозберігаючі)» ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ учасник надає гарантійний лист (довідку довільної форми), що строк гарантії на товари: не менше 5 років з дня підписання видаткової накладної.
Яким чином та за допомогою яких документів учасник ФОП ОСТРОВСЬКИЙ СЕРГІЙ КАЗИМИРОВИЧ підтвердив відповідність тендерної пропозиції вищевказаним вимогам Додатку № 2 до тендерної документації?
2. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження вимог до предмету закупівлі учасник повинен у складі тендерної пропозиції подати наступні документи:
- інформаційну довідку довільної форми про наявність кваліфікованих працівників (у вказаній довідці повинна бути відображена інформація про наявність не менше ніж 5-ти працівників (наявність виконроба, монтажник, муляр та ін). Надати копію наказів про прийняття на роботу усіх працівників зазначених у довідці (пункт 8 Додатку 1);
- надати посвідчення про перевірку знань з охорони праці під час виконання робіт на висоті, основи електробезпеки, пожежної безпеки під час роботи з інструментом та пристроями, чинні на дату подання тендерної пропозиції, на всіх працівників зазначених у довідці про наявність працівників (пункт 9 Додатку 1);
- свідоцтво про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (пункт 10 Додатку 1).
Яким чином та за допомогою яких документів учасник ФОП ОСТРОВСЬКИЙ СЕРГІЙ КАЗИМИРОВИЧ підтвердив відповідність тендерної пропозиції вищевказаним вимогам Додатку 1 до тендерної документації?
3. Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця).
Згідно підпункту 3.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації ПЕРЕМОЖЦЕМ (фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем) надаються наступні документи:
- інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача (підпункт 3 пункту 44 Особливостей);
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (підпункт 5, 12 пункту 44 Особливостей);
- довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків (абзац 14 пункт 44 Особливостей).
Яким чином та за допомогою яких документів учасник ФОП ОСТРОВСЬКИЙ СЕРГІЙ КАЗИМИРОВИЧ виконав вищевказані вимоги тендерної документації?
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-24 15:25:13
Пояснення на моніторинг
КНП ’’Красилівський Центр ПМСД’’ Красилівської міської ради Хмельницького району Хмельницької області на Ваш запит від 21.04.2023 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-10-007091-а надає наступні пояснення та документи, стосовно питань, зазначених у запиті: 1.Згідно п.2 Додатку №2 до тендерної документації ‘’Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі за ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби (Вікна металопластикові енергозберігаючі) Загальні вимоги учасник в межах вартості товару повинен забезпечити виїзд представника для уточнення розмірів, поставку, монтаж товарів, перевірку їх функціонування, учасник надав гарантійний лист та перед укладанням договору провів заміри кожної конструкції з виїздом на об’єкт замовника, чим виконав гарантійні зобов’язання. 2.Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації у виробника товару ТОВ’’Завод Стеко’’ (Код ЄДРПОУ38114294 місцезнаходження : Україна, м.Дніпро, вул.Артільна,11) між ФОП Островський С.К. та товариством діє договір. 3. Згідно вимог п.1 розділу III тендерної документації переможець процедури надав довідку про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі процедури закупівлі відповідно до статті 17 Закону України ‘’Про публічні закупівлі’’, яка містить інформацію про відсутність підстав, передбаченої пунктом 6 ч.1 ст.17 Закону, про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисних мотивів, не має судимості незнятої або непогашеної у встановленому законом порядку, не надається, оскільки учасником є фізична особа – підприємець (службові(посадові) особи відсутні) (п.6 ч.1 ст.17 Закону).Інформація про відсутність підстави, передбаченої п.2ч.1ст.17 Закону про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корпцією правопорушення, не подається , оскільки учасником є фізична особа-підприємець (п.2 ч.1 ст.17 Закону) . Учасник закупівлі ФОП Островський Сергій Казимирович , з яким вже співпрацювали, який зарекомендував себе як надійний постачальник аналогічного товару та надавач подібних послуг, надав також довідку про виконання аналогічного договору з КНП’’Красилівський Центр ПМСД’’.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Адміністрація КНП «Красилівський Центр ПМСД» повідомляємо, що за результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі КНП «Красилівський Центр ПМСД» Красилівської міської ради, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області встановлено порушення Порядку № 1082. За результатами моніторингу процедури закупівлі Управлінням було встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів Замовником не дотримано пункту 14 Порядку № 1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. У зв’язку із чим уповноваженою особою внесено зміни до тендерної документації, які розміщені в електронній системі закупівель 17.03.2023 у вигляді нової редакції тендерної документації, але помилково уповноважена особа не оприлюднила в окремому документі перелік змін, що були внесені до тендерної документації, а відповідно не відхилила у подальшому тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Островського Сергія Казимировича як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», натомість згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2023 № 08 визначила його переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Островським Сергієм Казимировичем. Крім того було виявлено, що в порушення вимог пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця). Так, у підпункті 3.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено перелік документів, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем), а саме: - витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (пункт 3 частини 1 статті 17 Закону); - інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача (підпункт 3 пункт 44 Особливостей); - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (підпункт 5 пункт 44 Особливостей, підпункт 12 пункт 44 Особливостей); - довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків (абзац 14 пункт 44 Особливостей). Моніторингом встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 27 березня 2023 року. Однак за результатами моніторингу встановлено, що переможець торгів ФОП Островський Сергій Казимирович не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей у спосіб, визначений тендерною документацією, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Уповноважена особа пояснила, що дійсно попутала і дума, що двічі вказану інформацію опубліковувати не потрібно. Адміністрація підприємства визнає вказані у приписі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області порушення, які допущенні у процедурі публічних закупівель уповноваженою особою і у той же час зазначає, що наслідки правопорушення не становлять великої суспільної небезпеки та не завдали або не здатні завдати значної шкоди суспільним або державним інтересам. Адміністрація зобов’язується взяти до уваги вказані у приписі помилки по недопущенню їх у майбутніх закупівлях. Адміністрація також зобов’язується направити на позапланові курси уповноважену особу у сфері публічних закупівель підприємства. У той же час адміністрація КНП «Красилівський Центр ПМСД» не може усунути порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, а саме- здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за Договором від 11.04.2023 № 1 по тій причині, що ФОП Островський Сергій Казимирович, на відміну від неналежного виконання усіх умов тендерної пропозиції переможця щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом, напрочуд швидко виконав умови Договору як Постачальник і уже 11 квітня 2023 року надав видаткову накладну № РН-0000003 на товар. На закупівлю та встановлення вікон металопластикових з профілю Steko S700/ Склопакет 32 мм (4і-10r-4-10Ar-4i) відкривне, були виділені кошти з місцевого бюджету Красилівської ОТГ в сумі 200000 грн. За результатами проведених відкритих торгів, вікна закуплені на загальну суму 190400 грн., таким чином бюджету зекономлено кошти в сумі 9600 грн. На сьогоднішній день по Договору оплата КНП «Красилівський Центр ПМСД» за поставлений товар проведена в повній сумі, вікна постачальником доставлені за вказаною адресою та проведений повний їх монтаж – Договірні відносини таким чином виконані повністю. Додаток: Видаткова накладна № РН-0000003 від 11 квітня 2023 на 1 арк., Акт звірки взаєморозрахунків № 1 за договором поставки від 11.04.23 № 01 на 1 арк., Акт виконаних робіт на 1 арк.
2023-05-01 08:52:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання порядку внесення змін до тендерної документації встановлено порушення абзацу четвертого пункту 51 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ОСТРОВСЬКИЙ СЕРГІЙ КАЗИМИРОВИЧ |
190 400,00
UAH з ПДВ
|
190 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ОСТРОВСЬКИЙ СЕРГІЙ КАЗИМИРОВИЧ #2882607973 |
Переможець |
190 400,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 08:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 14:31
|
Акт | укладений |
01 травня 2023 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 10:27
|
Договір | укладений |
11 квітня 2023 10:25
|