Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт туалетних кімнат адміністративної будівлі ДСНС України за адресою: вул. О. Гончара, 55А, м. Київ
Очікувана вартість
6 200 000,00 UAH
UA-2023-03-10-006712-a ● 9f44ed97ec9f4ea7ae8df8a2fb2ab6c3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код ЄДРПОУ: | 33945469 |
Вебсайт: | https://uz.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
Контактна особа: |
Олександр Снурніков +380974838195 o.snurnikov@uz.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 6 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт туалетних кімнат адміністративної будівлі ДСНС України за адресою: вул. О. Гончара, 55А, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, Київ, вулиця О.Гончара, 55а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, та при наявності коштів на реєстраційному рахунку. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2023 13:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2023 13:40 |
Робочий проект 2_ОВ.pdf | |
10 березня 2023 13:40 |
Робочий проект 3_ВК.pdf | |
10 березня 2023 13:40 |
Робочий проект 3_ВК.pdf | |
10 березня 2023 13:40 |
ТД на ремонт санвузлів на Гончара 55А.docx | |
10 березня 2023 13:40 |
Робочий проект 4_ЕТР.pdf | |
10 березня 2023 13:40 |
Робочий проект 4_ЕТР.pdf | |
10 березня 2023 13:40 |
ТД на ремонт санвузлів на Гончара 55А.docx | |
10 березня 2023 13:40 |
Робочий проект 1_АБ.pdf | |
10 березня 2023 13:40 |
Робочий проект 2_ОВ.pdf | |
10 березня 2023 13:40 |
Робочий проект 1_АБ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк надання послуг
Дата подання: 13 березня 2023 13:57
Дата відповіді: 14 березня 2023 13:04
Шановний замовник!
Прошу уточнити строк надання послуг, адже, в ТД зазначено кінцевий термін надання послуг з поточного ремонту – до 30 червня 2023 року, а в Прозорро до 31 серп. 2023 року.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Відповідно до абзацу 2 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020 року, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Тобто кінцевий термін надання послуг з поточного ремонту – до 31 серпня 2023 року.
Бажано надати ДСТУ ISO , це обов'язкова вимога?
Дата подання: 15 березня 2023 10:48
Дата відповіді: 15 березня 2023 14:13
Бажано надати: 1) копію діючого сертифікату системи екологічного менеджменту, виданого Учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи екологічного менеджменту Учасника (згідно видів діяльності, що належать до сфери будівництва) вимогам ДСТУ ISO 14001: 2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування”; 2) копію діючого сертифікату системи менеджменту якості, виданого Учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи менеджменту якості Учасника (згідно видів діяльності, що належать до сфери будівництва) вимогам ДСТУ ISO 9001: 2015 «Системи управління якістю. Вимоги»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Відповідно до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель та конкретно цієї тендерної документації на поточний ремонт туалетних кімнат (пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій») – відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення. Таким чином, відповідь: ні, не обов’язково.
Зміст зведеного кошторису
Дата подання: 16 березня 2023 14:13
Дата відповіді: 16 березня 2023 15:37
Добрий день, чи входять до зведеного кошторису витрати на утримання служби замовника, на здійснення технічного нагляду, проектні роботи та проходження експертизи проектної документації?
Відповідь: Шановний Учаснику. Відповідно до умов тендерної документації усі витрати, що переможець закупівлі передбачає нести при виконанні договору, учасник має врахувати в загальній ціні пропозиції. Не враховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-10-006712-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „КРАЄВИД“", Код ЄДРПОУ:44636393
Дата подання: 21 квітня 2023 20:14
ВИМОГА
про усунення порушень в сфері публічних закупівель
Відповідно до пункту 3-7 Прикінцевих та перехідних положень розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Разом з тим, вищим органом виконавчої влади України 12 жовтня 2022 року було прийнято Постанову №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості).
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей діючої редакції передбачено право учасник на звернення до замовника з вимогою, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Отже, користуючись згаданим правом ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КРАЄВИД», що є учасником даної процедури закупівлі, вимушене повідомити про порушення наших законних прав та інтересів, а також принципів здійснення публічних закупівель. Ми переконанні в тому, що наша тендерна пропозиція має бути визначена переможцем та маємо ґрунтовні на те підстави. Однак, прийняте рішення уповноваженої особи замовника №28 від 20.04.2023 року, щодо визначення переможцем ТОВ «СБП ГРУП»
(код ЄДРПОУ: 41047917) порушує наше право на отримання потенційної вигоди по результату укладання договору про закупівлю та принципи публічних закупівель також, з огляду на такі обставини.
Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, що виражається в категоричних розпорядженнях держави (в даному випадку Замовника) чітко позначені дії й не допускають ніяких відхилень від вичерпного переліку прав і обов'язків суб'єктів. Інакше: такі норми прямо наказують правила поведінки, а тендерна документації входить до переліку таких правил.
Керуючись пунктом 40 Особливостей, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СБП ГРУП» 19 квітня 2023 року було оприлюднено повідомлення про усунення невідповідностей допущених учасником з наступним змістом: «Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СБП ГРУП» у процедурі закупівлі № UA-2023-03-10-006712-a згідно пункту 40 Особливостей виявлено наступні невідповідності: Відсутність поданій у складі тендерної пропозиції Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 17.03.2023 № 01/03 інформації та/або документів про підтвердження факту наявності власного (орендованого, тощо) транспорту для вивозу будівельного сміття. У той же час, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СБП ГРУП» надано скановану копію договору № 20/01-2023 від 20.01.2023, укладеного між ТОВ «СБП ГРУП» (замовник) та ФОП Дідусев О.К. (виконавець) щодо надання послуг з вивезення сміття силами та засобами останнього. Надання вищезазначеної інформації, яка б підтверджувала спроможність учасника на виконання всіх зобов’язань, вимагалось пунктом 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам». Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції для усунення виявлених невідповідностей повинен подати ОНОВЛЕНУ ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ ІЗ ВКЛЮЧЕННЯМ ДО НЕЇ ТРАНСПОРТНОГО(ИХ) ЗАСОБІВ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПІДСТАВИ КОРИСТУВАННЯ НИМИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНОГО ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ З ВИВЕЗЕННЯ СМІТТЯ.».
Публікація вказаного повідомлення з усунення невідповідностей зумовлена вимогами передбаченими на підтвердження одного з кваліфікаційного критерію згідно статті 16 Закону, а саме Додатком №1 до тендерної документації було передбачено, що задля підтвердження наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, останній повинен надати довідку за формою 1 додатку №1 до тендерної документації. ПРИ ЦЬОМУ НАЗВА ТА/АБО МАРКА, ТА/АБО МОДЕЛЬ, ТА/АБО ТИП, ТА/АБО РЕЄСТРАЦІЙНИЙ НОМЕР (за наявності) будівельних машин і механізмів (основних засобів), що зазначені в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, ПОВИННІ ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАТИ: 1) НАЗВІ ТА/АБО МАРЦІ, ТА/АБО МОДЕЛІ, ТА/АБО ТИПУ, ТА/АБО РЕЄСТРАЦІЙНОМУ НОМЕРУ (за наявності) будівельних машин і механізмів (основних засобів), ЩО ЗАЗНАЧЕНО В СВІДОЦТВАХ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ТАКИХ ЗАСОБІВ (або видатковій накладній/інвентарній картці обліку основного засобу, або інших аналогічних документах бухгалтерського обліку); 2) назві та/або марці, та/або моделі, та/або типу, та/або реєстраційному номеру (за наявності) будівельних машин і механізмів (основних засобів), які зазначено в договорі оренди/про надання послуг/інше.
Натомість, після публікації повідомлення про усунення невідповідностей та протягом 24 годин, учасник ТОВ «СБП ГРУП» 20.04.2023 року о 12 год. 27 хв. подає виключно наступні документи:
- Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника № 01/04 від 19.04.2023 року (надалі – Довідка МТБ);
- Довідку вих.№02/04 від 20.04.2023 року (далі - Довідка).
Дослідивши вказані документи для ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КРАЄВИД» достеменно не зрозуміло яким чином Замовник отримав підтвердження щодо усунення виявленого недоліку! Адже Довідка МТБ за пунктом 19 в стовпці «Найменування» містить наступний текст: «Договір про надання послуг з вивезення будівельного сміття, автомобілі вантажні бортові, об’ємами від 1,5т/3м3-30т/20 м3». Разом з тим, Довідка містить наступний зміст: «Учасник ТОВ «СБП ГРУП» в складі тендерної документації надав: 4 Додаток_8 Гарантійний лист про вивіз буд сміття.pdf), 1 Додаток 1_Договір про вивезення сміття 2023.pdf та гарантує наступне, що будівельне сміття буде вивезено з об’єкту по мірі необхідності, автомобілями бортовими (самоскидами) об’ємами від 1,5т./3м3-30т/20м3, ПРО ЩО ЗАМОВНИКУ БУДЕ ПОВІДОМЛЕНО, НА НАДАНО ВСІ НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ (ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ НА АВТОМОБІЛЬ, ПАСПОРТ ВОДІЯ ТА ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ БУДУТЬ НЕОБХІДНІ)».
Доречно буде зауважити, що по результату дослідження поданого ТОВ «СБП ГРУП» в складі тендерної пропозиції Договору №20/01-2023 від 20 січня 2023 року, також не відображеної жодної марки/моделі та реєстраційного номеру транспортного засобу, яким нібито повинно буде здійснюватися вивезення сміття. Тим паче, власне сам описаний договір породжує право споживати відповідні послуги від контрагента учасника, але якщо такий контрагент не має право власності або користування відповідними транспортними засобами, то такий правочин є нікчемним.
Більше того, з подібної логіки, що описано в Довідці, усім учасникам можна було і взагалі не готувати документи тендерної пропозиції, а просто надати Довідку, в якій зазначити ЩО ВСІ НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ БУДУТЬ НАДАНІ ПІСЛЯ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ! Так?!
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КРАЄВИД» переконано в тому, що учасник-переможець не дотримався умов тендерної документації і не виконав вимоги передбачені в повідомленні про усунення недоліків, а Замовник замість того, щоб однозначно відхилити таку пропозицію згідно підпункту 1 пункту 41 Особливостей, з порушенням визначає ТОВ «СБП ГРУП» переможцем. Вказані обставини безпосередньо порушують наші законні інтереси на отримання можливої вигоди, а також нівелюють основоположну засаду публічних закупівель - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Наступна обставина виявлена нами, також є не мало важливою та вказує на підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СБП ГРУП» згідно підпунктом 2 пункту 41 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так ось, відповідно до Додатку №3 до тендерної документації Замовник передбачив, що для підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані:
- договірна ціна;
- пояснювальна записка;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат;
- розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів;
- календарний графік надання послуг.
Кошторисна документація має бути розроблена в ліцензійному програмному комплексі з наданням підтверджувальних документів з використання ліцензійних програм для створення кошторисної документації: ліцензія або договір про надання послуг та акт приймання виконаних послуг по договору. Зокрема, ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ ДО ЗВЕДЕНОГО КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНКУ З обґрунтуванням та ПОСИЛАННЯМ НА ПОСТАЧАЛЬНИКА (З ЗАЗНАЧЕННЯМ СЕРТИФІКАТУ ЯКОСТІ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ).
Згідно отриманих документів від ТОВ «СБП ГРУП» встановлено наявність кошторисних розрахунків, зокрема Підсумкова відомість ресурсів (до зведеного кошторисного розрахунку). Однак, описаний кошторисний розрахунок не містить посилання на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів).
При цьому, ТОВ «СБП ГРУП» надано Довідку про постачальника матеріальних ресурсів вих. №49-3/776 від 18.03.2023 року, згідно якої стверджується про те, що постачальником всіх матеріальних ресурсів є ТОВ «Будівельний двір» (код ЄДРПОУ 32773973). Однак, наявність вказаної довідки не спростовує дотримання вказаної вище вимоги про подання саме підсумкової відомості ресурсів з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів).
Наголошуємо, що частина друга статті 16-14 кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає, що в разі НЕВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ЯКІ ПІДЛЯГАЛИ ВІДХИЛЕННЮ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що в грошовому еквіваленті становить від 25500,00 грн. до 51000,00 грн.. Тому, наполегливо рекомендуємо переглянути описані недоліки тендерної пропозиції ТОВ «СБП ГРУП» у відповідності до умов тендерної документації та скасувати рішення згідно протоколу №28 від 20.04.2023 року з подальшим відхиленням такої пропозиції з підстав, що описані вище.
Разом з тим, в разі ігнорування вчасного надання позитивної відповіді на дану вимогу, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КРАЄВИД» залишає за собою право передбачене абзацом третім пункту 56 Особливостей.
Розгорнути
Згорнути
Разом з тим, вищим органом виконавчої влади України 12 жовтня 2022 року було прийнято Постанову №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості).
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей діючої редакції передбачено право учасник на звернення до замовника з вимогою, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Отже, користуючись згаданим правом ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КРАЄВИД», що є учасником даної процедури закупівлі, вимушене повідомити про порушення наших законних прав та інтересів, а також принципів здійснення публічних закупівель. Ми переконанні в тому, що наша тендерна пропозиція має бути визначена переможцем та маємо ґрунтовні на те підстави. Однак, прийняте рішення уповноваженої особи замовника №28 від 20.04.2023 року, щодо визначення переможцем ТОВ «СБП ГРУП»
(код ЄДРПОУ: 41047917) порушує наше право на отримання потенційної вигоди по результату укладання договору про закупівлю та принципи публічних закупівель також, з огляду на такі обставини.
Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, що виражається в категоричних розпорядженнях держави (в даному випадку Замовника) чітко позначені дії й не допускають ніяких відхилень від вичерпного переліку прав і обов'язків суб'єктів. Інакше: такі норми прямо наказують правила поведінки, а тендерна документації входить до переліку таких правил.
Керуючись пунктом 40 Особливостей, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СБП ГРУП» 19 квітня 2023 року було оприлюднено повідомлення про усунення невідповідностей допущених учасником з наступним змістом: «Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СБП ГРУП» у процедурі закупівлі № UA-2023-03-10-006712-a згідно пункту 40 Особливостей виявлено наступні невідповідності: Відсутність поданій у складі тендерної пропозиції Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 17.03.2023 № 01/03 інформації та/або документів про підтвердження факту наявності власного (орендованого, тощо) транспорту для вивозу будівельного сміття. У той же час, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СБП ГРУП» надано скановану копію договору № 20/01-2023 від 20.01.2023, укладеного між ТОВ «СБП ГРУП» (замовник) та ФОП Дідусев О.К. (виконавець) щодо надання послуг з вивезення сміття силами та засобами останнього. Надання вищезазначеної інформації, яка б підтверджувала спроможність учасника на виконання всіх зобов’язань, вимагалось пунктом 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам». Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції для усунення виявлених невідповідностей повинен подати ОНОВЛЕНУ ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ ІЗ ВКЛЮЧЕННЯМ ДО НЕЇ ТРАНСПОРТНОГО(ИХ) ЗАСОБІВ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПІДСТАВИ КОРИСТУВАННЯ НИМИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНОГО ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ З ВИВЕЗЕННЯ СМІТТЯ.».
Публікація вказаного повідомлення з усунення невідповідностей зумовлена вимогами передбаченими на підтвердження одного з кваліфікаційного критерію згідно статті 16 Закону, а саме Додатком №1 до тендерної документації було передбачено, що задля підтвердження наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, останній повинен надати довідку за формою 1 додатку №1 до тендерної документації. ПРИ ЦЬОМУ НАЗВА ТА/АБО МАРКА, ТА/АБО МОДЕЛЬ, ТА/АБО ТИП, ТА/АБО РЕЄСТРАЦІЙНИЙ НОМЕР (за наявності) будівельних машин і механізмів (основних засобів), що зазначені в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, ПОВИННІ ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАТИ: 1) НАЗВІ ТА/АБО МАРЦІ, ТА/АБО МОДЕЛІ, ТА/АБО ТИПУ, ТА/АБО РЕЄСТРАЦІЙНОМУ НОМЕРУ (за наявності) будівельних машин і механізмів (основних засобів), ЩО ЗАЗНАЧЕНО В СВІДОЦТВАХ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ТАКИХ ЗАСОБІВ (або видатковій накладній/інвентарній картці обліку основного засобу, або інших аналогічних документах бухгалтерського обліку); 2) назві та/або марці, та/або моделі, та/або типу, та/або реєстраційному номеру (за наявності) будівельних машин і механізмів (основних засобів), які зазначено в договорі оренди/про надання послуг/інше.
Натомість, після публікації повідомлення про усунення невідповідностей та протягом 24 годин, учасник ТОВ «СБП ГРУП» 20.04.2023 року о 12 год. 27 хв. подає виключно наступні документи:
- Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника № 01/04 від 19.04.2023 року (надалі – Довідка МТБ);
- Довідку вих.№02/04 від 20.04.2023 року (далі - Довідка).
Дослідивши вказані документи для ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КРАЄВИД» достеменно не зрозуміло яким чином Замовник отримав підтвердження щодо усунення виявленого недоліку! Адже Довідка МТБ за пунктом 19 в стовпці «Найменування» містить наступний текст: «Договір про надання послуг з вивезення будівельного сміття, автомобілі вантажні бортові, об’ємами від 1,5т/3м3-30т/20 м3». Разом з тим, Довідка містить наступний зміст: «Учасник ТОВ «СБП ГРУП» в складі тендерної документації надав: 4 Додаток_8 Гарантійний лист про вивіз буд сміття.pdf), 1 Додаток 1_Договір про вивезення сміття 2023.pdf та гарантує наступне, що будівельне сміття буде вивезено з об’єкту по мірі необхідності, автомобілями бортовими (самоскидами) об’ємами від 1,5т./3м3-30т/20м3, ПРО ЩО ЗАМОВНИКУ БУДЕ ПОВІДОМЛЕНО, НА НАДАНО ВСІ НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ (ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ НА АВТОМОБІЛЬ, ПАСПОРТ ВОДІЯ ТА ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ БУДУТЬ НЕОБХІДНІ)».
Доречно буде зауважити, що по результату дослідження поданого ТОВ «СБП ГРУП» в складі тендерної пропозиції Договору №20/01-2023 від 20 січня 2023 року, також не відображеної жодної марки/моделі та реєстраційного номеру транспортного засобу, яким нібито повинно буде здійснюватися вивезення сміття. Тим паче, власне сам описаний договір породжує право споживати відповідні послуги від контрагента учасника, але якщо такий контрагент не має право власності або користування відповідними транспортними засобами, то такий правочин є нікчемним.
Більше того, з подібної логіки, що описано в Довідці, усім учасникам можна було і взагалі не готувати документи тендерної пропозиції, а просто надати Довідку, в якій зазначити ЩО ВСІ НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ БУДУТЬ НАДАНІ ПІСЛЯ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ! Так?!
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КРАЄВИД» переконано в тому, що учасник-переможець не дотримався умов тендерної документації і не виконав вимоги передбачені в повідомленні про усунення недоліків, а Замовник замість того, щоб однозначно відхилити таку пропозицію згідно підпункту 1 пункту 41 Особливостей, з порушенням визначає ТОВ «СБП ГРУП» переможцем. Вказані обставини безпосередньо порушують наші законні інтереси на отримання можливої вигоди, а також нівелюють основоположну засаду публічних закупівель - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Наступна обставина виявлена нами, також є не мало важливою та вказує на підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СБП ГРУП» згідно підпунктом 2 пункту 41 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так ось, відповідно до Додатку №3 до тендерної документації Замовник передбачив, що для підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані:
- договірна ціна;
- пояснювальна записка;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат;
- розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів;
- календарний графік надання послуг.
Кошторисна документація має бути розроблена в ліцензійному програмному комплексі з наданням підтверджувальних документів з використання ліцензійних програм для створення кошторисної документації: ліцензія або договір про надання послуг та акт приймання виконаних послуг по договору. Зокрема, ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ ДО ЗВЕДЕНОГО КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНКУ З обґрунтуванням та ПОСИЛАННЯМ НА ПОСТАЧАЛЬНИКА (З ЗАЗНАЧЕННЯМ СЕРТИФІКАТУ ЯКОСТІ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ).
Згідно отриманих документів від ТОВ «СБП ГРУП» встановлено наявність кошторисних розрахунків, зокрема Підсумкова відомість ресурсів (до зведеного кошторисного розрахунку). Однак, описаний кошторисний розрахунок не містить посилання на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів).
При цьому, ТОВ «СБП ГРУП» надано Довідку про постачальника матеріальних ресурсів вих. №49-3/776 від 18.03.2023 року, згідно якої стверджується про те, що постачальником всіх матеріальних ресурсів є ТОВ «Будівельний двір» (код ЄДРПОУ 32773973). Однак, наявність вказаної довідки не спростовує дотримання вказаної вище вимоги про подання саме підсумкової відомості ресурсів з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів).
Наголошуємо, що частина друга статті 16-14 кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає, що в разі НЕВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ЯКІ ПІДЛЯГАЛИ ВІДХИЛЕННЮ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що в грошовому еквіваленті становить від 25500,00 грн. до 51000,00 грн.. Тому, наполегливо рекомендуємо переглянути описані недоліки тендерної пропозиції ТОВ «СБП ГРУП» у відповідності до умов тендерної документації та скасувати рішення згідно протоколу №28 від 20.04.2023 року з подальшим відхиленням такої пропозиції з підстав, що описані вище.
Разом з тим, в разі ігнорування вчасного надання позитивної відповіді на дану вимогу, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КРАЄВИД» залишає за собою право передбачене абзацом третім пункту 56 Особливостей.
Скасована
Дата: 25 квітня 2023 16:48
Причина: Надано грунтовні пояснення, котрі спростовують нашу позицію, в частині неправомірності прийнятого рішення по визначенню учасника-переможця. Дякуємо за вчасне надання пояснень.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2023 16:03
Шановний Учаснику. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Проаналізувавши зазначені вище вимоги, можемо дійти висновку, що звернутися до замовника може лише той учасник, тендерна пропозиція якого була оцінена та розглянута замовником або ж відхилена.
Отже, звернутися до замовника відповідно до Закону та Особливостей не може учасник, тендерну пропозицію якого замовник не розглядав. Проте в електронній системі закупівель такий функціонал доступний, і зважаючи на Вашу зацікавленість нашою закупівлею та сподіваючись на збереження професійних відносин між нами в подальшому, було вирішено надати наступну відповідь на Вашу вимогу.
Щодо інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Замовником було встановлено три кваліфікаційних критерія:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Із загальної маси інформації та документів, наданих ТОВ «СБП ГРУП» на підтвердження своє кваліфікації, на Вашу думку ТОВ «СБП ГРУП» не довів свою спроможність вивезти будівельне сміття, посилаючись лише на той факт, що учасник у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не зазначив жодного транспортного засобу для вивозу сміття. При цьому, було надано скановану копію договору про надання послуг з вивезення сміття силами ФОП Дідусев О.К., укладеного учасником з останнім. З метою уникнення непорозумінь формального характеру, Замовником і було надано 24 години на усунення невідповідностей, а саме відсутності в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій транспортних засобів, у той час як задекларовано наявність договору про надання послуг з вивезення сміття стороннім виконавцем.
Замовник вважає, що ТОВ «СБП ГРУП» виправив зазначену невідповідність, зазначивши в оновленій довідці тип транспортних засобів: «автомобілі вантажні бортові, об’ємами від 1,5т/3м3-30т/20 м3» та замість підстав їх використання у довідці зазначено вищевказаний договір на надання послуг з вивезення будівельного сміття – саме як вимагалось тендерною документацією. При цьому, звертаємо Вашу увагу на те що в українській мові вжиття сполучників «та/або» означає що учасник у довідці міг зазначити одночасно і назву, і марку, і модель, і тип, і реєстраційний номер (за наявності) будівельних машин і механізмів (основних засобів), а міг зазначити щось одне – або назву, або марку, або модель, або тип, або реєстраційний номер (за наявності) будівельних машин і механізмів (основних засобів), що і зробив ТОВ «СБП ГРУП». Слід зазначити, що тендерною документацією не вимагалось надання технічного паспорта на автомобіль, паспорта водія, тощо, а лише за їх наявності. Такі документи можуть бути необхідні в подальшому при виконанні договору для запуска транспорту та виконавців на об’єкт замовника, що охороняється.
Крім цього, свою спроможність вивезти сміття ТОВ «СБП ГРУП» підтверджено наданням аналогічних договорів на виконання ремонтних робіт з усіма додатками до них та копії документу(ів), що підтверджують їх виконання в повному обсязі.
Доречно буде зауважити, що нам незрозуміло на підставі яких досліджень поданого ТОВ «СБП ГРУП» в складі тендерної пропозиції Договору №20/01-2023 від 20 січня 2023 року, укладеного з ФОП Дідусев О.К., Вами зроблено висновок про можливу неспроможність останнього виконати свої зобов’язання за договором.
З цього приводу інформуємо Вас, що Замовником під час оцінки тендерних пропозицій береться інформація щодо учасника закупівлі чи його партнерів не лише з документів наданих у складі тендерної пропозиції, а й публічна інформація, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тож на підставі відкритої інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також аналітичних матеріалів системи аналітики відкритих даних Clarity Project та публічного модуля аналітики BI Prozorro нами було встановлено, що ФОП Дідусев О.К. більше 20 років здійснює діяльність у сфері збирання безпечних відходів, не перебуває у «чорних списках АМКУ», за останні 5 років приймав участь у 156 закупівлях, з яких у 155 був переможцем та уклав 155 договорів на загальну суму 5,9 млн. грн.
Щодо Вашого твердження стосовно того що кошторисний розрахунок ТОВ «СБП ГРУП» не містить посилання на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів), то воно не відповідає дійсності. Це можна довести уважно дочитавши до кінця наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «СБП ГРУП» файл «3 Додаток 1u_61_ДЦ_ИВР (1).pdf», який містить Пiдсумкову вiдомiсть ресурсів (До зведеного кошторисного розрахунку), на останній 17 сторінці перед підписами кошторисника та керівника зазначено:
«Постачальник ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ ДВІР» ТОВ «Будівельний двір» https://buddvir.ua/. (Код ЄДРПОУ 32773973).
Матеріали не підлягать обов язковій сертифікації»
Крім цього, ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції були надані окремі довідки про постачальника, щодо сертифікації будівельних матеріалів тощо.
З огляду на викладене у замовника немає законних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СБП ГРУП»
При цьому, ми розуміємо та поважаємо Ваше право оскаржити наше рішення в АМКУ або суді.
Проаналізувавши зазначені вище вимоги, можемо дійти висновку, що звернутися до замовника може лише той учасник, тендерна пропозиція якого була оцінена та розглянута замовником або ж відхилена.
Отже, звернутися до замовника відповідно до Закону та Особливостей не може учасник, тендерну пропозицію якого замовник не розглядав. Проте в електронній системі закупівель такий функціонал доступний, і зважаючи на Вашу зацікавленість нашою закупівлею та сподіваючись на збереження професійних відносин між нами в подальшому, було вирішено надати наступну відповідь на Вашу вимогу.
Щодо інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Замовником було встановлено три кваліфікаційних критерія:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Із загальної маси інформації та документів, наданих ТОВ «СБП ГРУП» на підтвердження своє кваліфікації, на Вашу думку ТОВ «СБП ГРУП» не довів свою спроможність вивезти будівельне сміття, посилаючись лише на той факт, що учасник у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не зазначив жодного транспортного засобу для вивозу сміття. При цьому, було надано скановану копію договору про надання послуг з вивезення сміття силами ФОП Дідусев О.К., укладеного учасником з останнім. З метою уникнення непорозумінь формального характеру, Замовником і було надано 24 години на усунення невідповідностей, а саме відсутності в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій транспортних засобів, у той час як задекларовано наявність договору про надання послуг з вивезення сміття стороннім виконавцем.
Замовник вважає, що ТОВ «СБП ГРУП» виправив зазначену невідповідність, зазначивши в оновленій довідці тип транспортних засобів: «автомобілі вантажні бортові, об’ємами від 1,5т/3м3-30т/20 м3» та замість підстав їх використання у довідці зазначено вищевказаний договір на надання послуг з вивезення будівельного сміття – саме як вимагалось тендерною документацією. При цьому, звертаємо Вашу увагу на те що в українській мові вжиття сполучників «та/або» означає що учасник у довідці міг зазначити одночасно і назву, і марку, і модель, і тип, і реєстраційний номер (за наявності) будівельних машин і механізмів (основних засобів), а міг зазначити щось одне – або назву, або марку, або модель, або тип, або реєстраційний номер (за наявності) будівельних машин і механізмів (основних засобів), що і зробив ТОВ «СБП ГРУП». Слід зазначити, що тендерною документацією не вимагалось надання технічного паспорта на автомобіль, паспорта водія, тощо, а лише за їх наявності. Такі документи можуть бути необхідні в подальшому при виконанні договору для запуска транспорту та виконавців на об’єкт замовника, що охороняється.
Крім цього, свою спроможність вивезти сміття ТОВ «СБП ГРУП» підтверджено наданням аналогічних договорів на виконання ремонтних робіт з усіма додатками до них та копії документу(ів), що підтверджують їх виконання в повному обсязі.
Доречно буде зауважити, що нам незрозуміло на підставі яких досліджень поданого ТОВ «СБП ГРУП» в складі тендерної пропозиції Договору №20/01-2023 від 20 січня 2023 року, укладеного з ФОП Дідусев О.К., Вами зроблено висновок про можливу неспроможність останнього виконати свої зобов’язання за договором.
З цього приводу інформуємо Вас, що Замовником під час оцінки тендерних пропозицій береться інформація щодо учасника закупівлі чи його партнерів не лише з документів наданих у складі тендерної пропозиції, а й публічна інформація, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тож на підставі відкритої інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також аналітичних матеріалів системи аналітики відкритих даних Clarity Project та публічного модуля аналітики BI Prozorro нами було встановлено, що ФОП Дідусев О.К. більше 20 років здійснює діяльність у сфері збирання безпечних відходів, не перебуває у «чорних списках АМКУ», за останні 5 років приймав участь у 156 закупівлях, з яких у 155 був переможцем та уклав 155 договорів на загальну суму 5,9 млн. грн.
Щодо Вашого твердження стосовно того що кошторисний розрахунок ТОВ «СБП ГРУП» не містить посилання на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів), то воно не відповідає дійсності. Це можна довести уважно дочитавши до кінця наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «СБП ГРУП» файл «3 Додаток 1u_61_ДЦ_ИВР (1).pdf», який містить Пiдсумкову вiдомiсть ресурсів (До зведеного кошторисного розрахунку), на останній 17 сторінці перед підписами кошторисника та керівника зазначено:
«Постачальник ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ ДВІР» ТОВ «Будівельний двір» https://buddvir.ua/. (Код ЄДРПОУ 32773973).
Матеріали не підлягать обов язковій сертифікації»
Крім цього, ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції були надані окремі довідки про постачальника, щодо сертифікації будівельних матеріалів тощо.
З огляду на викладене у замовника немає законних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СБП ГРУП»
При цьому, ми розуміємо та поважаємо Ваше право оскаржити наше рішення в АМКУ або суді.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект" |
4 198 000,00
UAH з ПДВ
|
4 198 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІНБУД-ХХ1 |
4 891 801,93
UAH з ПДВ
|
4 891 801,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП» |
4 964 365,54
UAH з ПДВ
|
4 964 365,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВОРОНЦОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
5 088 744,00
UAH з ПДВ
|
5 088 744,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „КРАЄВИД“" |
5 292 052,33
UAH з ПДВ
|
5 292 052,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРХ-БУД" |
5 342 485,46
UAH з ПДВ
|
5 342 485,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
5 485 939,32
UAH з ПДВ
|
5 485 939,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "МП СТРУМ" |
5 656 516,33
UAH з ПДВ
|
5 656 516,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект" #20602646 |
Відхилено |
4 198 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2023 12:41
|
|
ТОВ ІНБУД-ХХ1 #30310563 |
Відхилено |
4 891 801,93
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2023 12:27
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП» #41047917 |
Переможець |
4 964 365,54
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2023 13:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2023 13:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2023 16:11
|
ДУ 1 321 30 08 2023_0001.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2023 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2023 16:53
|
Договір № 141 від 04.05.2023 на 4964365,54 грн. ремонт санвузлів.pdf | укладений |
05 травня 2023 16:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт туалетних кімнат адміністративної будівлі ДСНС України за адресою: вул. О. Гончара, 55А, м. Київ | 1 | послуга |
4 964 365,54
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору, у зв'язку зі зменшенням фактично виконаного обсягу надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/321 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт туалетних кімнат адміністративної будівлі ДСНС України за адресою: вул. О. Гончара, 55А, м. Київ | 1 | послуга |
3 259 938,71
UAH з ПДВ
|