Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Плеса Тетяна Петрівна 380444612227 plesa-tp@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2023 14:01 |
Очікувана вартість: | 5 074 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 745,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Покупець здійснює авансовий платіж шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, що складає 90 % від ціни Договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання від Постачальника оригіналу рахунку-фактури, за умови надання Постачальником та прийняття Покупцем безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу на суму не меншу від суми авансового платежу. | Аванс | 5 | Робочі | 90 |
Поставка товару | Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику вартість переданих Товарів, з урахуванням суми авансового платежу, у разі його здійснення, не раніше 7 (семи) та не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2023 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2023 13:39 |
тд_23_018_додаток_4_проект договору.docx | |
10 березня 2023 13:39 |
тд_23_018_додаток_1_технічні вимоги.docx | |
10 березня 2023 13:39 |
тд_23_018_додаток_2_перелік інформації.docx | |
10 березня 2023 13:39 |
тд_23_018.docx | |
10 березня 2023 13:39 |
тд_23_018_додаток_3_вимоги до переможця.docx | |
10 березня 2023 13:39 |
тд_23_018_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.xls | |
10 березня 2023 13:39 |
тд_23_018_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
При цьому, тендерна документація, складається замовником самостійно з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Так, Замовником по п. 1.26 Додатку І до тендерної документації встановлено вимогу – «Спосіб фасування - Наливом в автомобільних цистернах». Постачання Товару в кубових ємностях (єврокуб) не передбачено.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-26-000025 ● ce756301869247e685ec846b378aab43
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2023 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.04.2023 № 25
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2023-03-10-006701-a 10.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-08 14:52:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Мастильні засоби (Олива турбінна ТП-22С), очікуваною вартістю 5 074 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-10-006701-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-11 15:15:41
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 08.05.2023
В межах надання відповіді на запит Держаудитслужби України від 08.05.2023 інформуємо про таке:
Розмір призначення Оливи турбінної Тп-22С здійснювався відповідно до НВР 49.5-30019801.077:2013 «Норми витрат масла на роботу ГПА на компресорних станціях ПАТ «Укртрансгаз» та СОУ 52.10-30019801-115:2022 «Правила технічної експлуатації газосховищ України» з врахуванням типів газоперекачувальних агрегатів, норм витрат оливи для кожного ГПА та прогнозованого напрацювання ГПА у 2023 році для забезпечення гарантованих обсягів відбору, закачування та поповнення незнижувального запасу перед сезоном відбору 2023-2024 на ПСГ Компанії та наявної оливи на складах Підприємства.
Технічні вимоги і якісні характеристики для закупівлі оливи Тп-22С сформовано згідно СОУ 60.3-30019801-051:2007 «Компресорні станції. Турбінні та моторні оливи для ГПА. Порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску, обліку, регенерації, утилізації і правила експлуатації».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась на підставі отриманих комерційних пропозицій: ТОВ "КСМ-Трейд" та ТОВ "Енергоойл" (копії додаються) з врахуванням пропозицій процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-22-009447-a та укладеного договору №214 від 05.09.2022 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-16-007266-a).
Водночас повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості регламентується внутрішніми розпорядчими документами Товариства, які в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" |
3 930 750,00
UAH
|
3 930 750,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВП АГРІНОЛ" |
4 500 000,00
UAH
|
4 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" #37333587 |
Переможець |
3 930 750,00
UAH
|
31 березня 2023 13:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2023 18:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2023 17:36
|
Договір.pdf | укладений |
13 квітня 2023 17:36
|