Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №5 "ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05498789 |
Місцезнаходження: | 69076, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя , вул. Новгородська, 28 А |
Контактна особа: |
Світлана Іванова +0612249421 omts5b@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 12:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 495 052,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 950,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 14:46 |
ТД зі змінами.docx | |
17 березня 2023 14:46 |
Перелик змин.docx | |
17 березня 2023 13:38 |
ТД зі змінами.docx | |
17 березня 2023 13:38 |
Перелик змин.docx | |
17 березня 2023 13:38 |
Додаток 2 до ТД Технічні завд зі змінами.docx | |
10 березня 2023 12:21 |
ТД.docx | |
10 березня 2023 12:21 |
Додаток 3 до ТД Проєкт договору.docx | |
10 березня 2023 12:21 |
Додаток 1 Кваліф критер.docx | |
10 березня 2023 12:21 |
Додаток 2 до ТД Технічні завдання.docx |
17 березня 2023 14:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 березня 2023 14:46 |
ТД зі змінами.docx
|
||||||
17 березня 2023 14:46 |
Перелик змин.docx
|
||||||
17 березня 2023 13:38 |
ТД зі змінами.docx
|
||||||
17 березня 2023 13:38 |
Перелик змин.docx
|
||||||
17 березня 2023 13:38 |
Додаток 2 до ТД Технічні завд зі змінами.docx
|
||||||
10 березня 2023 12:21 |
ТД.docx
|
||||||
10 березня 2023 12:21 |
Додаток 3 до ТД Проєкт договору.docx
|
||||||
10 березня 2023 12:21 |
Додаток 1 Кваліф критер.docx
|
||||||
10 березня 2023 12:21 |
Додаток 2 до ТД Технічні завдання.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-04-000003 ● 4c429932cb46432c8d069c8834780946
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 09:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.04.2023 № 29-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 04.04.2023 №29-3
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
6. UA-2023-03-10-005332-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємтво "Міська дитяча лікарня № 5" Запорізької міської ради;
Надання інформації про усунення порушення замовником
10.03.2023 комунальним некомерційним підприємством «Міська дитяча лікарня №5» Запорізької міської ради (КНП «Міська дитяча лікарня №5» ЗМР, Замовник) розпочато процедуру проведення відкритих торгів (із особливостями) на закупівлю природного газу (за кодом ДК 021:2015 0912000-6 – Газове паливо). За результатами закупівлі 01.04.2023 КНП «Міська дитяча лікарня №5» ЗМР укладений Договір на постачання природного газу для потреб непобутових споживачів №41АВ200-1046-23 (Договір) із ТОВ «Твій Газзбут» (Постачальник). Управлінням Східного офісу Державної аудиторської служби України в Запорізькій області проведений моніторинг зазначеної закупівлі, за висновком якого встановлено порушення Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме укладання Договору із Постачальником, 100% власником якого є фізична особа (Фірташ Д.В.), до якої застосовані спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи – санкції. На підставі ст.ст. 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язало КНП «Міська дитяча лікарня №5» ЗМР здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема вжити заходів щодо припинення договірних відносин із Постачальником та оприлюднити інформацію про вжиття таких заходів через електронну систему закупівель. Повідомляємо, що КНП «Міська дитяча лікарня №5» ЗМР до ТОВ «Твій Газзбут» надіслано лист (заяву про розірвання Договору) щодо припинення договірних відносин разом з Додатковою угодою на розірвання Договору. Зазначені вище документи перебувають на розгляді у ТОВ «Твій Газзбут» та будуть додатково оприлюднені через електронну систему закупівель після їх підписання Сторонами.
2023-04-18 11:00:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
10.03.2023 комунальним некомерційним підприємством «Міська дитяча лікарня №5» Запорізької міської ради (КНП «Міська дитяча лікарня №5» ЗМР, Замовник) розпочато процедуру проведення відкритих торгів (із особливостями) на закупівлю природного газу (за кодом ДК 021:2015 0912000-6 – Газове паливо). За результатами закупівлі 01.04.2023 КНП «Міська дитяча лікарня №5» ЗМР укладений Договір на постачання природного газу для потреб непобутових споживачів №41АВ200-1046-23 (Договір) із ТОВ «Твій Газзбут» (Постачальник). Управлінням Східного офісу Державної аудиторської служби України в Запорізькій області проведений моніторинг зазначеної закупівлі, за висновком якого встановлено порушення Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме укладання Договору із Постачальником, 100% власником якого є фізична особа (Фірташ Д.В.), до якої застосовані спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи – санкції. На підставі ст.ст. 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язало КНП «Міська дитяча лікарня №5» ЗМР здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема вжити заходів щодо припинення договірних відносин із Постачальником та оприлюднити інформацію про вжиття таких заходів через електронну систему закупівель. Повідомляємо, що КНП «Міська дитяча лікарня №5» ЗМР до ТОВ «Твій Газзбут» надіслано лист (заяву про розірвання Договору) щодо припинення договірних відносин разом з Додатковою угодою на розірвання Договору. Зазначені вище документи перебувають на розгляді у ТОВ «Твій Газзбут» та будуть додатково оприлюднені через електронну систему закупівель після їх підписання Сторонами.
2023-09-14 15:36:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
495 052,00
UAH з ПДВ
|
495 052,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" #43965848 |
Переможець |
495 052,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:07
|
ДУ2 к дог ТВіЙГаззбут.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 16:13
|
ДУ 1 від 21.12.23 дог 41АВ200-1046-23 від 01.04.23.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 13:43
|
41AB200-1046-23.pdf | укладений |
03 квітня 2023 13:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника за особливостями у зв1язку з рішенням суду |
Номер договору про закупівлю: | 41AB200-1046-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 41AB200-1046-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |