Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Красноградське підприємство теплових мереж |
Код ЄДРПОУ: | 32464827 |
Місцезнаходження: | 63304, Україна , Харківська обл., місто Красноград, вул. Соборна, 47 |
Контактна особа: |
Хапіліна Ольга Вікторівна +380574473409 krpts@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Відповідно до специфікації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2023 10:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2023 10:35 |
Тендер.zip | |
10 березня 2023 10:35 |
Тендерна документація.zip |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-18-000039 ● 4ec365dbcf5c4ecfbeac4af16856fed9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2023 № 101
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 17.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.04.2023 № 101
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
9 UA-2023-03-10-002596-a 10.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-19 13:09:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «(Матеріали для проведення поточного ремонту ділянки теплових мереж СК-СК1-ТК8-ТК9 котельні по вул. Свято-Троїцька, 16 с. Наталине - труби попередньоізольовані та супутні (фасонні) вироби до них в поліетиленовій оболонці)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-10-002596-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Учасником Корпорація «Енергоресурс-інвест» надано сертифікати якості, відповідно до яких марка сталі труб сталевих - ЗПС, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації. Крім того, надання Замовником можливості виправляти інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлю не відповідає вимогам абзацу другого п. 40 Постанови №1178.
3. У складі пропозиції Корпорація «Енергоресурс-інвест» більшість трудових книжок (перші сторінки) викладені на мові, яка не передбачена п. 7 розділу І тендерної документації та не містять перекладу.
4. Надати пояснення щодо виконання учасником вимог п. 4.6 розділу 4 Додатку 4 до тендерної документації.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-21 14:25:24
Пояснення на запит моніторингу
Назва предмета закупівлі - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби - за кодом ДК021:2015 - 44160000-9 (Матеріали для проведення поточного ремонту ділянки теплових мереж СК-СК1-ТК8-ТК9 котельні по вул. Свято-Троїцька, 16 с. Наталине - труби попередньоізольовані та супутні (фасонні) вироби до них в поліетиленовій оболонці) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-10-002596-а)
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
1.1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Закупівля здійснюється для збереження матеріально-технічної бази підприємства, зменшення втрат теплової енергії при транспортуванні теплової енергії та економії паливно-енергетичних ресурсів, підвищення рівня надання послуг. Розмір витрат розрахований на підставі дефектного акту (обсягів робіт, які підлягають виконанню). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Технічні характеристики до труб сталевих попередньо ізольованих встановлені ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 та ДСТУ ISO 9001:2009.
1.2 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 (зі змінами), використовуючи метод порівняння ринкових цін на товар на підставі отриманих трьох цінових пропозицій:
Середня вартість товару становить: (591618,14 + 619134,65 + 660410,36)/ 3 = 623721,05 грн.
Розмір субвенції з бюджету Наталинської сільської ради становить: 600 000,00 грн.
2. Учасником Корпорація «Енергоресурс-інвест» надано сертифікати якості , відповідно до яких марка сталі труб сталевих – 3ПС, що не відповідає вимогам Додатку 2 до Тендерної документації. Крім того, надання Замовником можливості виправляти інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не відповідає вимогам абзацу другого п.40 Постанови №1178. У пункті 5 Додатку 2 «Основні технічні вимоги» було вказано: «Труба сталь 20, безшовна, гарячекатана, ГОСТ 8732. Марка стали 3ПС». Так як в технічних вимогах також було вказано Марка сталі 3ПС - відхилення Учасника було б безпідставне.
Під час надання відповіді на запитання учасників стосовно марки сталі труб сталевих, технічними працівниками було рекомендовано марку сталі – сталь 20, що має кращі фізико-механічні властивості
Згідно з вимогами абзацу 2 п.40 Постанови №1178 «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Отже, невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі не було, так як в Додатку 2 було вказано Сталь 20 та марка сталі 3ПС.
3. У складі пропозиції Корпорація «Енергоресурс-інвест» більшість трудових книжок (перші сторінки викладені на мові, яка не передбачена п.7 розділу І тендерної документації та не містять перекладу)
Згідно з п.2 розділу 1 Додатку 4 тендерної документації вимогами замовника було:
«Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену у довільній формі, а також працівників робочих професій (водії, вантажники) зі зазначенням ПІБ, посади, освіти, досвіду роботи на аналогічній посаді (років).
Скан-копії договорів (контрактів, угод) на усіх працівників, зазначених у довідці, а також копії свого штатного розкладу, наказу про призначення кожного працівника. Для підтвердження відповідності та достовірності наданої інформації документи, що вимагаються повинні бути обов’язково надані у вигляді кольорових скан-копій».
Надання трудових книжок не вимагалось і до уваги при розгляді пропозиції не приймалось.
4. Надати пояснення щодо виконання учасником вимог п.4.6 розділу 4 Додатку 4
Повноваження особи (в тому числі з приводу укладання договору) зазвичай прописані в Статуті підприємства, в Наказі про призначення керівника або ж протоколі загальних зборів учасників, на яких було призначено керівника. Також ПІБ керівника зазначені в ЄДР і цю інформацію можна переглянути в реєстрі. Так як Учасник Корпорація «Енергоресурс-інвест» є юридичною особою, документ, що підтверджує правочинність на укладення договору про закупівлю визначається п. 4.7 Додатку 4, про що у складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку «6. Роз’яснення, що учасник юридична особа». Правомочність на право підпису підтверджено документами:
1. «1.Довідка про право підпису».
2. «2.Копія наказу про призначення на посаду».
3. «2.Копія протокол 1».
4. «2.Копія протоколу 214».
Пункт 4.6. додатку 4 відноситься до учасників закупівлі - фізичних осіб
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на висновки, зроблені ДАСУ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, звертаємо Вашу увагу, що на момент здійснення моніторингу закупівлі №UA-2023-03-10-002596-a (Матеріали для проведення поточного ремонту ділянки теплових мереж СК-СК1-ТК8-ТК9 котельні по вул. Свято-Троїцька, 16 с. Наталине - труби попередньоізольовані та супутні (фасонні) вироби до них в поліетиленовій оболонці) укладений договір №61 від 28.03.2023 року був виконаний в повному обсязі. Також товар, придбаний за даною закупівлею, був вже використаний в повному обсязі та за прямим призначенням. У зв’язку з цим, розірвання договору №61 від 28.03.2023 року не є можливим згідно чинного законодавства. Для уникнення таких помилок в майбутньому, була проведена роз’яснювальна бесіда з уповноваженою особою Замовника та особою, що її заміщує на період дії відпустки, лікарняного тощо, запропоновано їм пройти курси підвищення кваліфікації. Також роз’яснювальна робота проведена з технічними працівниками, задіяними в підготовці Технічних вимог до Тендерної документації.
2023-05-08 14:58:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 40 Особливостей.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 20/31/2305/2023/пр |
Дата публікації: | 27 червня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
27 червня 2023 16:05
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Корпорація "Енергоресурс-інвест" |
462 000,00
UAH з ПДВ
|
462 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ВК "Сантехмонтаж" |
489 999,24
UAH з ПДВ
|
489 999,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Термо - Ізол |
509 192,00
UAH з ПДВ
|
509 192,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПТЗ" |
538 236,00
UAH з ПДВ
|
538 236,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Корпорація "Енергоресурс-інвест" #30336890 |
Переможець |
462 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 11:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2023 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 10:17
|
Платіжна інструкція | укладений |
03 травня 2023 10:15
|
Видаткова накладна | укладений |
03 травня 2023 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 10:23
|
IMG_20230328_0002.pdf | зміни до договору |
28 березня 2023 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2023 08:46
|
Договір | укладений |
28 березня 2023 08:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Труба сталева попередньоізольована в поліетиленовій оболонці Ø 57/125 мм (довжина окремої труби 6,0 м ) | 236 | погонний метр |
697,68
UAH з ПДВ
|
Труба сталева попередньоізольована в поліетиленовій оболонці Ø76/140 мм (довжина окремої труби 6,0м ) | 283 | погонний метр |
886,80
UAH з ПДВ
|
Відвід сталевий попередньоізольований в поліетиленовій оболонці Ø 57/125 мм, кут згинання 90 градусів | 8 | одиниця |
1 160,04
UAH з ПДВ
|
Відвід сталевий попередньоізольований в поліетиленовій оболонці Ø 76/140 мм, кут згинання 90 градусів | 6 | одиниця |
1 401,60
UAH з ПДВ
|
Комплект ізоляції стику ПО діаметром 57/125 мм | 62 | одиниця |
248,28
UAH з ПДВ
|
Комплект ізоляції стику ПО діаметром 76/140 мм | 48 | одиниця |
277,08
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | усунення невідповідностей у договорі та електронній системі закупівель |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Труба сталева попередньоізольована в поліетиленовій оболонці Ø 57/125 мм (довжина окремої труби 6,0 м ) | 236 | погонний метр |
697,68
UAH з ПДВ
|
Труба сталева попередньоізольована в поліетиленовій оболонці Ø76/140 мм (довжина окремої труби 6,0м ) | 283 | погонний метр |
886,80
UAH з ПДВ
|
Відвід сталевий попередньоізольований в поліетиленовій оболонці Ø 57/125 мм, кут згинання 90 градусів | 8 | одиниця |
1 160,04
UAH з ПДВ
|
Відвід сталевий попередньоізольований в поліетиленовій оболонці Ø 76/140 мм, кут згинання 90 градусів | 6 | одиниця |
1 401,60
UAH з ПДВ
|
Комплект ізоляції стику ПО діаметром 57/125 мм | 62 | одиниця |
248,28
UAH з ПДВ
|
Комплект ізоляції стику ПО діаметром 76/140 мм | 48 | одиниця |
277,08
UAH з ПДВ
|