Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 31868786 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Багговутівська, будинок 30 |
Контактна особа: |
Деркач Олександр Миколайович 380630370323, 380445294030 vmshey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2023 16:01 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2023 09:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2023 09:44 |
Специфікація 2.docx | |
10 березня 2023 09:44 |
Специфікація 1.xlsx | |
10 березня 2023 09:44 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-29-000033 ● 3d3c4fafa5d04ac2bac41d6b28717905
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 13:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2023 Одеса № 138
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.05.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 29.05.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.05.2023 № 138
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
23 UA-2023-03-10-001358-a 10.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-08 14:41:04
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Глобал Автоцентр» (далі – ТОВ «Глобал Автоцентр») вимогам підпункту 1 пункту 1 розділу 2 Додатка 2 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано договір оренди від 01.01.2023 № 09 23 з ПрАТ «РБУ-56» щодо приміщення, де розташована технічна станція, не у повному обсязі, а саме: відсутні плани та схеми орендованих приміщень і площ, які становлять невід’ємну частину цього договору відповідно до підпункту 8.2 розділу 8 (надати плани та схеми орендованих приміщень і площ до договору оренди від 01.01.2023 № 09_23 у разі наявності)?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Глобал Автоцентр» вимогам підпункту 1 пункту 1 розділу 2 Додатка 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано ні сертифікат ні ліцензійний договір, що підтверджує можливість використання програмного забезпечення для підбору запасних частин на транспортні засоби зазначені відповідно пункту 1 Додатка 3 до ТД?
При цьому, відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу 2 Додатка 2 до ТД учасник повинен надати довідку про наявність в учасника електронної техніки (комп’ютери, принтери), а також належного програмного забезпечення (назва, версія) для підбору запасних частин на транспортні засоби зазначені відповідно пункту 1 Додатка 3 до ТД, а також надати сертифікат або ліцензійний договір що підтверджує можливість використання програмного забезпечення.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Глобал Автоцентр» вимогам підпункту 1 пункту 1 розділу 2 Додатка 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку наявності обладнання від 15.03.2023 № 18, в якій відсутня інформація щодо дати введення в експлуатацію зазначеного обладнання?
При цьому, відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу 2 Додатка 2 до ТД учасник повинен надати довідку з переліком обладнання та устаткування згідно пункту 1.4 Додатка 3 до ТД (з зазначенням назви та марки обладнання, його кількості та дати введення в експлуатацію).
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Глобал Автоцентр» вимогам підпункту 2.2 пункту 2 розділу 1 Додатка 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу» (дата формування опису 11.06.2021), з кодом доступу 91515673616, за яким не можливо знайти Статут та/або останні зміни до Статуту (нова редакція)?
При цьому, відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 розділу 1 Додатка 2 до ТД в разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: сканований лист учасника, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція)).
5. Відповідно до пункту 1.7 розділу 1 договору від 30.03.2023 № 65-23ВТ (далі - Договір) передбачено забезпечення виконання договору про закупівлю послуг, яке укладається в письмовій формі згідно вимог ст.ст. 546 547 ЦК України та надається у вигляді електронної банківської гарантії з накладенням електронного цифрового підпису відповідальної особи банку. Водночас відповідно до пункту 9.1 розділу 9 Договору забезпечення виконання договору не вимагається.
Чи надано ТОВ «Глобал Автоцентр» забезпечення виконання договору про закупівлю послуг у вигляді електронної банківської гарантії з накладенням електронного цифрового підпису відповідальної особи банку (надати вказане забезпечення у разі наявності)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-13 16:41:32
Відповідь на запит
Повідомляє:
Що стосується питання першого, то відповідно до підпункту 8.2 розділу 8 договору оренди від 01.01.2023 № 09_23 укладеного учасником процедури закупівлі ТОВ «Глобал Автоцентр» та ПрАТ «РБУ-56» передбачено: «8.2. До цього Договору додається та становить його невід’ємну частину: Акт прийому-передачі приміщень з планами та схемами орендованих приміщень і площ.», даний акт наданий учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції разом з договором, інших окремих додатків до договору що є невід’ємною частиною сторони не визначали. Відповідно вимог підпункту 1 пункту 1 розділу 2 Додатка 2 до тендерної документації передбачено: «надати копії документів якими підтверджується право власності або оренди приміщеннями в яких розташована технічна станція», вимог про надання договору в повному обсязі тендерна документація не містить також тендерна документація не містить вимог про надання (планів та схем орендованих приміщень і площ), крім того відповідно пункту 3.1. Оформлення тендерної пропозиції розділу 3 ТД передбачено «формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції та які не призведуть до відхилення пропозиції учасника», однією з яких є : «5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.». Відповідно вимог частини 1 статі 793 ЦКУ «Форма договору найму будівлі або іншої капітальної споруди», встановлено лише вимоги до форми укладання договору, а саме : «Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі» інших вимог до змісту договору ЦКУ не встановлює. Відповідно вимог частини 1 статі 795 ЦКУ «Передання будівлі або іншої капітальної споруди у найм», передбачено: «Передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором.», як вбачається із змісту наведених статей ЦКУ якими встановлені вимоги до форми договору оренди, останні не містять вимог про обов’язковість складання сторонами (планів та схем орендованих приміщень і площ) під час укладення договорів. Таким чином ні тендерна документація ні чинне законодавство не встановлюють вимог складання та надання зазначених документів.
Що стосується питання другого, то відповідно вимог підпункту 1 пункту 1 розділу 2 Додатка 2 до ТД передбачено: «Надати довідку про наявність в учасника електронної техніки (компютери, принтери), а також належного програмного забезпечення (назва, версія) для підбору запасних частин на транспортні засоби зазначені відповідно п.1 додатку 3 тендерної документації. Надати сертифікат або ліцензійний договір що підтверджує можливість використання програмного забезпечення.». Відповідно інформації наданої учасником ТОВ «ГЛОБАЛ АВТОЦЕНТР» в довідці № 14 від 15.03.2023 року, останній використовує для роботи та підбору запасних частин «каталоги ІС-Katajog на сайті www.intercars.com.ua, «Web система «Програма підбору і замовлення автокомпонентів «OSP (Omega Selection Program)» https://my.omega.page/#login https://omega.page, автокаталоги ТОВ «Компанія «Автодилер». також використовують ліцензійний Windows та бухгалтерську програму 1С Підприємство 7.7, розробка конфігурації ABBYY Ukraine 2001.», як видно з наданої інформації учасник має віддалений доступ до ліцензійного програмного забезпечення для роботи та підбору запасних частин «каталоги ІС-Katajog на сайті www.intercars.com.ua, «Web система «Програма підбору і замовлення автокомпонентів «OSP (Omega Selection Program)» https://my.omega.page/#login https://omega.page, що підтверджується умовами укладених та наданих у складі тендерної пропозиції скан-копіями відповідних договорів поставки запасних частин з зазначеними постачальниками, а отже на зазначене програмне забезпечення учасник не зобов’язаний надавати сертифікат або ліцензійний договір що підтверджує можливість використання програмного забезпечення, що стосується програмного забезпечення «автокаталоги ТОВ «Компанія «Автодилер» то учасник надав у складі тендерної пропозиції файл «автокаталог.pdf» в якому містяться відомості про зазначене ліцензійне програмне забезпечення та можливість його використання громадянином Шпилюк Б.Є. який є директором учасника, та особою що підписала та подала тендерну пропозицію. На право використання програмного забезпечення Windows» учасник надав файл «Windows.pdf» в якому містяться відомості про зазначене ліцензійне програмне забезпечення та можливість його використання. Таким чином відповідно наданої учасником інформації та документів учасник ТОВ «ГЛОБАЛ АВТОЦЕНТР» має можливість використовувати відповідне ліцензійне програмне забезпечення для підбору запасних частин що відповідає вимогам замовника, а оскільки зазначене програмне забезпечення не є власністю учасника, а використовується віддалено на підставі корпоративних ліцензій то надавати ліцензійний договір відповідно чинного законодавства учасник не зобов’язаний. Відповідно пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції учасника» розділу 3 ТД встановлено «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Що стосується питання третього, то вимогами підпункту 1 пункту 1 розділу 2 Додатка 2 до ТД встановлено: «надати довідку з переліком обладнання та устаткування згідно п. 1.4 додатку 3 до тендерної документації (з зазначенням назви та марки обладнання, його кількості та дати введення в експлуатацію)», на дану вимогу учасник надав відповідну довідку наявності обладнання від 15.03.2023 № 18 в якій зазначено назви та марки обладнання, його кількості, а також зазначено що обладнання використовується на підставі договору оренди укладеного учасником з ТОВ «Станк-Сервіс» та надано відповідний договір № 06 від 01.01.2023 року додатком до якого є акт-прийому передачі від 01.01.2023 року, а отже даною введення в експлуатацію відповідного обладнання є 01.01.2023 року тобто дата передачі відповідного обладнання. Таким чином відповідна інформація надана учасником в іншому документі, а отже виконана вимога тендерної документації в цій частині.
Що стосується питання четвертого, невідповідність вимогам підпункту 2.2 пункту 2 розділу 1 Додатка 2 до ТД, так як учасником у складі тендерної пропозиції надано опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу» (дата формування опису 11.06.2021), з кодом доступу 91515673616, за яким не можливо знайти Статут та/або останні зміни до Статуту (нова редакція). Відповідно розділу 1 Додатка 2 до ТД замовником передбачено перелік документів які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, пунктом 2 передбачено надання учасниками чинної редакції Статуту для можливості ознайомлення з ним та встановлення наявності або відсутності обмежень на право підпису тендерної пропозиції або договору, також передбачено декілька способів надання відповідного документу зазначених в підпунктах 2.1, 2.2 та 2.3., учасник завантажив скан-копію відповідного документу в складі тендерної пропозиції, також надав код доступу 91515673616 до особистого кабінету в Єдиному державному реєстрі юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Оскільки Учасник ТОВ «ГЛОБАЛ АВТОЦЕНТР» завантажив скан-копію відповідного документу в складі тендерної пропозиції то потреба пошуку та ознайомлення з даним документом в електронному вигляді що повинен міститись в Єдиному державному реєстрі юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань власником та розпорядником якого є Міністерство юстиції України у замовника була відсутня, а відповідно даних Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначене товариство внесене до відповідного реєстру, дані керівника та особи що має право підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю в реєстрі та в наданих учасником відомостях та документах співпадають. Питання наявності чи відсутності зазначеного документу в Єдиному державному реєстрі юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не відноситься до компетенції замовника.
Що стосується питання п’ятого, наявності пункту 1.7 в розділі 1 договору від 30.03.2023 № 65-23ВТ (далі - Договір) яким передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю послуг, яке укладається в письмовій формі згідно вимог ст.ст. 546 547 ЦК України та надається у вигляді електронної банківської гарантії з накладенням електронного цифрового підпису відповідальної особи банку. Умовами тендерної документації на закупівлю UA-2023-03-10-001358-a, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу не передбачалось надання забезпечення виконання договору, а відповідно таке забезпечення не надавалось учасником ТОВ «ГЛОБАЛ АВТОЦЕНТР», даний пункт договору був виключений сторонами договору шляхом укладення додаткової угоди.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 14 Особливостей та пункту 4 частини 2 статті 4 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Оскарження нормативно-правового акту органу державної влади |
Дата публікації: | 30 червня 2023 |
Номер відкриття провадження: | П/320/22463/23 |
Дата відкриття провадження: | 05 липня 2023 |
Документи:
30 червня 2023 12:38
|
Електронний підпис |
30 червня 2023 12:37
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛ0БАЛ АВТОЦЕНТР" |
2 386 790,00
UAH з ПДВ
|
2 386 790,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ |
3 241 530,00
UAH з ПДВ
|
3 241 530,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛ0БАЛ АВТОЦЕНТР" #37141746 |
Переможець |
2 386 790,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2023 09:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2023 08:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2025 12:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2024 15:22
|
ДУ 11 до договору 65-23ВТ.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2024 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2024 08:48
|
ДУ 10 до договору 65-23ВТ.pdf | зміни до договору |
18 січня 2024 08:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 12:50
|
ДУ 9 до договору 65-23ВТ.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 16:24
|
ДУ 8 до договору 65-23ВТ.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 17:14
|
ДУ 7 до договору 65-23ВТ.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 17:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2023 08:31
|
ДУ 5 до договору 65-23ВТ.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 08:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2023 08:52
|
ДУ 5 до договору 65-23ВТ.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2023 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2023 16:14
|
ДУ 4 до договору 65-23ВТ.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2023 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2023 12:04
|
ДУ 3 до договору 65-23ВТ.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2023 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2023 15:11
|
ДУ 2 до договору 65-23ВТ.pdf | зміни до договору |
25 липня 2023 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 13:15
|
Договір 65-23ВТ.pdf | укладений |
30 березня 2023 13:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 65-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 65-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 65-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 65-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 65-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 65-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 65-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 65-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 65-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 65-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |