Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МЕРЕФ'ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04058692 |
Вебсайт: | https://merefaotg.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 62472, Україна , Харківська обл., Харківський р-н, місто Мерефа, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКА, будинок 213 |
Контактна особа: |
Олена Марченко +380573415520 gorsovetzakupivli@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 09:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 3 275 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Безлотова закупівля.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у цьому Договорі, протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2023 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2023 16:10 |
ТД (зміни).docx | |
14 березня 2023 16:10 |
Протокол № 13.pdf |
14 березня 2023 16:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 березня 2023 16:10 |
ТД (зміни).docx
|
|||
14 березня 2023 16:10 |
Протокол № 13.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-26-000042 ● 0708db53fb7a437288edf29c6780bc20
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2023 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.06.2023 № 32-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 26.06.2023 № 32-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
8. UA-2023-03-10-000584-a; 10.03.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Ірина Кондратюк.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-27 14:41:55
Про надання інформація
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дизельне паливо з доставкою.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-10-000584-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-29 14:37:20
Відповідь на № UA-M-2023-06-26-000042 від 26.06.2023.
З обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі можна ознайомитись за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1n_ACThcilf-Wt4_VwZMvho_uc038BDmG/edit.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В подальшому зобов’язуємось дотримуватись вимог пункту 14 Порядку № 1082 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів та наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
2023-07-12 13:44:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТРЕЙД" |
2 587 250,00
UAH з ПДВ
|
2 587 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САН ОЙЛ ТРЕЙДІНГ" |
2 592 490,00
UAH з ПДВ
|
2 592 490,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» |
2 620 000,00
UAH з ПДВ
|
2 620 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНА СИРОВИННА КОМПАНІЯ" |
2 751 000,00
UAH з ПДВ
|
2 751 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТКМ" |
2 943 570,00
UAH з ПДВ
|
2 943 570,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТРЕЙД" #36624196 |
Переможець |
2 587 250,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2023 13:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2023 09:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2023 11:45
|
Дод. угода № 3 до дог. № 65.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2023 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2023 15:35
|
Дод. угода № 2 до дог. № 65.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2023 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 11:04
|
Договір № 65.pdf | укладений |
30 березня 2023 11:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо з доставкою. | 65500 | літр |
39,50
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення вартості дизельного палива у зв'язку зі зміною ставок ПДВ та акцизного податку. |
Номер договору про закупівлю: | № 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни на дизельне паливо. |
Номер договору про закупівлю: | № 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |