Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління спорту департаменту розвитку Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40982389 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, площа Ринок, будинок 1 |
Контактна особа: |
Чудійович Оксана Миколаївна 380322975869 umss.lmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 березня 2023 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2023 00:04 |
Очікувана вартість: | 4 165 494,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 654,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92620000-3: Послуги, пов’язані зі спортом
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2023 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2023 17:16 |
Додаток 3 Проєкт Договору.doc | |
09 березня 2023 17:16 |
Тендерна документація_ послуга.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000151 ● 37bd908e12894d31ba7746879480fa53
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 11:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2023 № 119
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.05.2023 року.
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР`ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.05.2023 № 119
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2023-03-09-010726-a 09.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-22 17:17:44
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з забезпечення організації та проведення заходу «Всеукраїнські змагання з відбору кандидатів до збірної команди України для участі в міжнародних спортивних змаганнях Ігри Нескорених-2023 (стрільба з лука, веслування на тренажерах, пауерліфтинг, штовхання ядра/метання диска, біг, плавання, велоспорт, волейбол сидячи, баскетбол на візках, настільний теніс)» «ДК 021:2015 92620000-3– Послуги, пов’язані зі спортом»» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-09-010726-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
2. Чому на вимогу п. 4 Додатку 1 до тендерної документації в інформаційній довідці про учасника від 14.03.2023 № 03-5 ФОП Морозов І.В. не вказав інформацію щодо виду суб’єкта господарювання;
3. Чому на вимогу п. 4 Додатку 1 до тендерної документації ФОП Морозов І.В. не надано у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з посиланням на законодавство України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-25 16:52:21
У відповідь на Запит Замовник повідомляє наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до наказу управління спорту департаменту розвитку Львівської міської ради від 06.03.2023 № 11-р «Про створення робочої групи» створено робочу групу із числа працівників управління для формування технічних та кількісних вимог. Робоча група, враховуючи ухвалу Львівської міської ради від 02.03.2023 № 2953 «Про затвердження Програми з організації та проведення Всеукраїнських змагань з відбору кандидатів до збірної команди України для участі в міжнародних спортивних змаганнях Ігри Нескорених-2023 (стрільба з лука, веслування на тренажерах, пауерліфтинг, штовхання ядра/метання диска, біг, плавання, велоспорт, волейбол сидячи, баскетбол на візках, настільний теніс)», а також кошторис витрат заходу Всеукраїнських змагань з відбору кандидатів до збірної команди України для участі в міжнародних спортивних змаганнях Ігри Нескорених-2023 (стрільба з лука, веслування на тренажерах, пауерліфтинг, штовхання ядра/метання диска, біг, плавання, велоспорт, волейбол сидячи, баскетбол на візках, настільний теніс)») розробила технічну специфікацію (технічні (якісні) та кількісні вимоги) до предмета закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Також, пп. 2 п. 1 Розділу 3 примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275) передбачено, що замовниками здійснюється пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі.
При визначення очікуваної вартості закупівлі застосовувався метод аналізу інформації з веб-сайтів, враховувались кошторисні призначення на 2023 рік та метод порівняння ринкових цін, який в свою чергу здійснювався шляхом надсилання листів управління спорту департаменту розвитку Львівської міської ради від 06.03.3023 № 2708-вих-26668 (ФОП Воронцова К.В.), від 06.03.3023 № 2708-вих-26671 (ФОП Матюхін Г.В.) , від 06.03.3023 № 2708-вих-26678 (ФОП Морозов І. В.) із Запитом цінової пропозиції та отримано від них листи-відповіді. На основі наданих цін пропозиції здійснено розрахунок виходячи із середньої ціни пропозиції, та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://city-adm.lviv.ua/public-information/offices/upravlinnia-molodi-ta-sportu/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik
2. Про інформацію щодо виду суб’єкта господарювання.
Відповідно до п. п. 9 п. 3 розділу 4 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен вказати до якого виду суб’єкту господарювання він належить: суб’єкт малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва.
Учасник в своїй пропозиції надав довідку «Відомість про учасника.pdf»
в якій на виконання даної вимоги як вид суб’єкта господарювання вказав – «Мікропідприємство» замість «мікро підприємництво». Проте, відповідно до наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» дана помилка є формальною (несуттєвою) та не могла призвести до відхилення тендерної пропозиції Учасника оскільки вона зроблена Учасником під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Щодо не подання довідки у довільній формі.
Відповідно до п. 4 Розділу 4 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен подати: «Відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності):
- Для платників ПДВ – копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ
- Для платників єдиного податку – копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку.
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на законодавство України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв».
Учасник в своїй пропозиції надав копію витягу з реєстру платників єдиного податку
тим самим він виконав вище зазначену вимогу щодо відомостей про сплату податків та зборів. А довідку у довільній формі з посиланням на законодавство України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв Учасник повинен був би подати тільки у тому випадку, якщо б він не був платником ПДВ та платником єдиного податку.
Дякуємо за ваші запитання.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Ваш Висновок про результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-09-010726-a від 30 травня 2023 року (далі – Висновок) щодо закупівлі Послуги з забезпечення організації та проведення заходу «Всеукраїнські змагання з відбору кандидатів до збірної команди України для участі в міжнародних спортивних змаганнях Ігри Нескорених-2023 (стрільба з лука, веслування на тренажерах, пауерліфтинг, штовхання ядра/метання диска, біг, плавання, велоспорт, волейбол сидячи, баскетбол на візках, настільний теніс)» «ДК 021:2015 92620000-3– Послуги, пов’язані зі спортом» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-09-010726-a) надаємо наступну відповідь: У пункті 1 Розділу ІІ «Констатуюча частина» Висновку зазначено наступне: «відповідь Замовника, надана 25.05.2023 містить лише інформацію наступного змісту: «При визначення очікуваної вартості закупівлі застосовувався метод аналізу інформації з веб-сайтів, враховувались кошторисні призначення на 2023 рік та метод порівняння ринкових цін, який в свою чергу здійснювався шляхом надсилання листів управління спорту департаменту розвитку Львівської міської ради від 06.03.3023 № 2708-вих-26668 (ФОП Воронцова К.В.), від 06.03.3023 № 2708-вих-26671 (ФОП Матюхін Г.В.) , від 06.03.3023 № 2708-вих-26678 (ФОП Морозов І. В.) із Запитом цінової пропозиції та отримано від них листи-відповіді. На основі наданих цін пропозиції здійснено розрахунок виходячи із середньої ціни пропозиції, та визначено очікувану вартість предмета закупівлі». Однак, скановані копії листів та цінових пропозицій, на які є посилання у відповіді Замовником не долучені. Таким чином, не надавши на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби всі документи, які є предметом дослідження в рамках моніторингу, Замовник порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону». Однак, Замовник не погоджується з даним зауваженням з наступних причин: Частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Північно-східним офісом Держаудитслужби 22.05.2023 року було розміщено у електронній системі запит про надання пояснень, на який Замовник у межах строків передбачених Законом надав відповідь у повному обсязі, як і вимагалося у запиті. Також звертаємо Вашу увагу на те, що частиною 5 статті 8 Законом не встановлені обмеження щодо кількості розміщення запитів органом державного фінансового контролю, а отже в рамках дослідження даної закупівлі посадова особа могла звернутися з повторним запитом з метою уточнення інформації, яка стосується даного моніторингу. Згідно підпункту 1 частини 1 Закону: моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Зважаючи на це, визначати як порушення надання неповної, на думку органу контролю, інформації у відповіді на Запит щодо надання пояснень вважаємо як такий, що підлягає усуненню. Додатково до даної відповіді надаємо документи на підтвердження інформації, викладеної у відповіді на запит на пояснення. Також, Управлінням спорту департаменту розвитку Львівської міської ради здійснено заходи, направлені на недопущення помилок в майбутньому. Зокрема прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель. Проведено відповідні робочі наради щодо обговорення роботи в сфері публічних закупівель, заходів недопущення порушень та помилок в процесі проведення торгів та вивчення практики проведення моніторингів.
2023-06-06 16:48:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП МОРОЗОВ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ |
4 145 381,00
UAH з ПДВ
|
4 145 381,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Воронцова Катерина Вадимівна |
4 160 500,00
UAH з ПДВ
|
4 160 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП МОРОЗОВ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ #3325607813 |
Переможець |
4 145 381,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2023 14:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2023 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2023 14:55
|
Додаткова угода _ 1.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2023 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 16:49
|
Додатки до договору 29-03.pdf | укладений |
29 березня 2023 16:43
|
Договір 29-03 2023.pdf | укладений |
29 березня 2023 16:41
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги оренди технічного забезпечення та іншого обладнання, яке використовується для проведення заходу | 1 | послуга |
641 024,00
UAH
|
Послуги дизайнера | 1 | послуга |
355 250,00
UAH
|
Послуги з виготовлення поліграфічної та візуальної продукції | 1 | послуга |
549 367,00
UAH
|
Послуги із забезпечення сувенірною продукцією | 1 | послуга |
833 200,00
UAH
|
Послуги з оренди спортивного інвентаря та іншого обладнання (засобів), необхідних для проведення змагань | 1 | послуга |
207 190,00
UAH
|
Послуги на проведення заходу (послуги режисерсько-постановчої групи) | 1 | послуга |
136 350,00
UAH
|
Послуги на проведення заходу (послуги ведучих) | 1 | послуга |
42 000,00
UAH
|
Послуги з проживання (розміщення) у готелі, хостелі тощо | 1 | послуга |
765 000,00
UAH
|
Послуги харчування у готелі, хостелі тощо | 1 | послуга |
616 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 1 п. 19 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами), у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, керуючись п. 9.1 Розділу 9 Договору від 29.03.2023 року № 29/03 про надання послуг внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 29/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги оренди технічного забезпечення та іншого обладнання, яке використовується для проведення заходу | 1 | послуга |
641 024,00
UAH
|
Послуги дизайнера | 1 | послуга |
346 950,00
UAH
|
Послуги з виготовлення поліграфічної та візуальної продукції | 1 | послуга |
388 657,00
UAH
|
Послуги із забезпечення сувенірною продукцією | 1 | послуга |
833 000,00
UAH
|
Послуги з оренди спортивного інвентаря та іншого обладнання (засобів), необхідних для проведення змагань | 1 | послуга |
207 190,00
UAH
|
Послуги на проведення заходу (послуги режисерсько-постановчої групи) | 1 | послуга |
136 350,00
UAH
|
Послуги на проведення заходу (послуги ведучих) | 1 | послуга |
42 000,00
UAH
|
Послуги з проживання (розміщення) у готелі, хостелі тощо | 1 | послуга |
765 000,00
UAH
|
Послуги харчування у готелі, хостелі тощо | 1 | послуга |
616 000,00
UAH
|