Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05392714 |
Місцезнаходження: | 21009, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А |
Контактна особа: |
Лісовська Аліна Миколаївна -уповноважена особа, начальник відділу закупівель 0432557273 zakup1@vinocz.in.vn.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 березня 2023 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2023 10:04 |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ КОШТОРИС ВИДАТКІВ НА 2023р !!!! Період надання послуг з 01.04.2023р. по 31.12.2023р. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, м. Вінниця вул. Стрілецька 3-а, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття)(Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття").
Спосіб підтвердження п.44 Особливостей для Учасників та Переможця визначені в тендерній документації.
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська.
Замовник не приймає до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями!!!
Обсяги закупівлі обраховані Замовником з врахування воєнного стану в Україні до 20.05.2023р. Законом затверджено Указ Президента України від 6 лютого 2023 року №58/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб.
У разі продовження воєнного стану в Україні й надалі, Замовник після укладання Договору з Виконавцем буде керуватись п.1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 1 п. 19 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за охорону здійснюється щомісячно не пізніше 15 числа місяця наступного за місяцем за який надано послуги, відповідно до виставленого рахунку та підписаним Сторонами Акту наданих Послуг. Замовник має право на відстрочку платежу у випадку затримки фінансування. Оплата за надані послуги, у таких випадках, здійснюється протягом п’яти банківських днів з моменту отримання фінансування. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2023 15:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2023 15:36 |
Протокол №11.pdf | |
13 березня 2023 15:36 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ТЕХНІНА ОХОРОНА квітень -грудень 2023 зі змінами.doc | |
09 березня 2023 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2023 16:41 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ТЕХНІНА ОХОРОНА квітень -грудень 2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Крім того правовий режим воєнного стану не визначає особливих умов зберігання трудових книжок. Змін у законодавстві щодо цього теж відсутні.
Враховуючи, що запис до трудової книжки працівника робиться тільки за бажанням працівника Замовником будуть внесені певні зміни до Тендерної документації.
Вінницький обласний центр зайнятості наголошує, що залишає за собою право перевірити факт перебування в трудових відносинах Учасника закупівлі та його найманих працівників.
Замовник повідомляє, що має доступ до Єдиної інформаційної аналітичної системи бази даних (ЄІАС). Замовник постійно отримує оновлену інформацію у вигляді обміну з ПФУ, ДПС.
Цей інформаційний обмін не залежить від місця реєстрації роботодавця чи його найманого працівника.
ЄІАС дозволяє отримати інформацію про роботодавців та їх найманих працівників, сплату ЄСВ щодо кожного найманого працівника, де чітко зазначено ПІБ, РНОКПП працівника, дата працевлаштування, дата звільнення та стаття звільнення згідно КЗпП України. Також крім цієї інформації обмін дозволяє побачити наявність заборгованості у роботодавця (Учасника закупівлі) зі сплати ЄСВ.
Враховуючи вище зазначені можливості, Замовником буде перевірена інформація про кожного найманого працівника Учасника незалежно від того працевлаштовано його за основним місцем роботи чи за сумісництвом.
Згідно Постанови від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» - «Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам». Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат (Учасник закупівлі) зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності.
Вінницький обласний центр зайнятості нагадує, що згідно ст. 96 ЦКУ юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями усім належним їй майном. Учасник (засновник) юридичної особи не відповідає за зобов'язаннями юридичної особи.
Згідно ГКУ суб`єкт господарювання, як юридична особа несе самостійну майнову відповідальність за своїми зобов´язаннями, а також відшкодовує шкоду, завдану її працівником під час виконання службових обов´язків.
Частина 1 ст. 1166 ЦКУ передбачає, що майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала. Тобто відшкодуванню підлягає не лише реальна шкода (майно, втрачене або пошкоджене в результаті протиправної поведінки), але й упущена вигода. Теорія цивільного права базується на принципі генерального делікту, відповідно до якого кожному заборонено завдавати шкоди майну іншої особи, що і знайшло юридичне втілення в ст. 1166 ЦКУ. Відповідно до ч. 2 ст. 1166 ЦКУ особа звільняється від відповідальності, якщо доведе, що шкода завдана не з її вини.
Згадана стаття повністю кореспондується зі ст. 13 Конституції України, відповідно до якої власність зобов`язує. Саме на власника покладається обов` язок утримувати своє майно в належному стані.
Враховуючи вище зазначене Замовник закуповуючи послугу з охорони приміщень, які є у його власності бажає отримати 100% гарантію, щодо забезпечення цілісності майнових комплексів, що передаються під охорону охоронній структурі від розкрадань, несанкціонованих сторонніх втручань, (посилення охорони об’єкта, у тому числі прибуття групи швидкого реагування на автотранспорті), пов’язаних із виникненням прямої загрози безпеці об’єкта охорони, порушенням нормальних умов життєдіяльності на об’єктах охорони або негайним усуненням наслідків їх пошкодження з дотриманням вимог Закону України «Про охоронну діяльність».
Враховуючи, що охоронні фірми (Учасники закупівлі) мають на обслуговуванні безліч обє`ктів за результатами їх діяльності або бездіяльності можливе настання несприятливих(негативних) наслідків для Замовників щодо обслуговування таких об`єктів.
Відтак не виключається можливість реалізації права на відшкодування майнової шкоди Замовнику у великих розмірах, враховуючи кількість об`єктів Замовника та їх місце розташування.
З метою отримання 100% гарантії щодо можливості отримати компенсацію за майнову шкоду заподіяну майну Замовника за результатом укладеного Договору, Замовником було прийнято рішення, що ще на етапі подання пропозиції Учасники повинні мати ту гарантію у вигляді «Договору добровільного страхування цивільної відповідальності (фінансових ризиків)».
Беручи до уваги той факт, що охоронні фірми не обмежені у кількості об`єкітв, які можуть брати на обслуговування за договорами охоронних послуг; враховуючи цей факт, майна юридичних осіб (охоронних фірм) може не вистачити для відшкодування всіх майнових шкод заподіяних Замовникам за результатами надання послуг в межах укладених договорів.
Мати додаткові гарантії та упередити негативні наслідки за результатом укладеного договору з потенційним переможцем закупівлі це право Замовника, а не дискримінаційна вимога.
Згідно частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ст. 193 Господарського кодексу України, суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу.
Замовник вбачає, що кожен Учасник усвідомлюючи обсяг цієї закупівлі має вжити всіх заходів щоб гарантувати Замовнику свою спроможність забезпечити умови договору ще на етапі подання пропозицій.
Після визнання переможця за результатами проведеної закупівлі буде пізно вимагати від Учасника- переможця будь які гарантії не передбачені в цій тендерній документації (у вигляді документів). Крім документів – переможця, передбачених чинним законодавством України за неподання яких Замовник може відхилити пропозицію переможця закупівлі.
Тому в 4.1.10 проекту Договору Замовника з метою забезпечення гарантій відшкодування імовірних збитків передбачено, що матеріальна відповідальність виконавця має бути застрахована в страховій компанії.
Згідно зі ст. 8 Закону України "Про страхування" страховий ризик - певна подія, на випадок якої проводиться страхування і яка має ознаки ймовірності та випадковості настання. Страховий випадок - подія, передбачена договором страхування або законодавством, яка відбулася і з настанням якої виникає обов'язок страховика здійснити виплату страхової суми (страхового відшкодування) страхувальнику, застрахованій або іншій третій особі.
Відповідно до ст. 979 Цивільного кодексу України за договором страхування одна сторона (страховик) зобов'язується у разі настання певної події (страхового випадку) виплатити другій стороні (страхувальникові) або іншій особі, визначеній у договорі, грошову суму (страхову виплату), а страхувальник зобов'язується сплачувати страхові платежі та виконувати інші умови договору.
Згідно зі ст. 988 Цивільного кодексу України передбачено, що страховик зобов'язаний у разі настання страхового випадку здійснити страхову виплату у строк, встановлений договором. Страхова виплата за договором майнового страхування і страхування відповідальності (страхове відшкодування) не може перевищувати розміру реальних збитків.
Відповідно до ст. 990 Цивільного кодексу України та ст. 25 Закону України "Про страхування" здійснення страхових виплат і виплата страхового відшкодування проводиться страховиком згідно з договором страхування на підставі заяви страхувальника (його правонаступника або третіх осіб, визначених умовами страхування) і страхового акта (аварійного сертифіката), який складається страховиком або уповноваженою ним особою (аварійним комісаром) у формі, що визначається страховиком.
Крім того Замовник наголошує, що 17.01.2023р. було оголошено процедру закупівлі UA-2023-01-17-006306-a за аналогічним предметом закупівлі та абсолютно автентичною тендерною документацією.
З 13.02.2023р. по 08.03.2023р. за процедурою закупівлі UA-2023-01-17-006306-a Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області згідно з Наказом від 13.02.2023 №17-з проведено моніторинг дотримання законодавства у сфері публічних закупівель UA-M-2023-02-13-000118, за результатами якого не було встановлено дискримінаційних вимог до Учасників та порушень вимог чинного законодавства щодо змісту тендерної документації Замовника.
Згідно ст. 1 Закону України "Про охоронну діяльність", охоронна діяльність - надання послуг з охорони власності та громадян; об'єкт охорони - фізична особа та/або майно. Охорона майна - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, акваторій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього.
Відповідно ст. 6 Закону України "Про охоронну діяльність", охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів:
1) використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак;
2) контроль за станом майнової безпеки об'єкта охорони;
3) реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони.
Згідно ст. 13 Закону України "Про охоронну діяльність", персонал охорони під час виконання функціональних обов'язків зобов'язаний:
1) забезпечувати цілісність об'єктів охорони та недоторканність майна, що на них зберігається, недоторканність фізичних осіб;
2) припиняти шляхом здійснення заходів реагування правопорушення проти власності, фізичних осіб, порушення режиму роботи об'єктів охорони;
3) негайно у будь-який спосіб повідомляти відповідні правоохоронні органи про вчинення протиправних дій щодо власності, фізичних осіб та інших незаконних дій, що мають ознаки кримінального правопорушення, у місцях здійснення заходів охорони;
4) зберігати таємницю, що охороняється законом, а також конфіденційну інформацію про господарську діяльність суб'єктів господарювання, оголошену такою в установленому порядку, відомості про особисте і сімейне життя фізичних осіб, що стали відомі у зв'язку з виконанням службових обов'язків, крім випадків, передбачених законодавством;
5) не вчиняти дій, що порушують громадський порядок.
Згідно ст. 15 Закону України "Про охоронну діяльність", персонал охорони за невиконання або неналежне виконання покладених на нього обов'язків несе дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність, встановлену законом.
Враховуючи вище зазначене Замовник вбачає для того щоб забезпечити всі ці гарантії за умовами Договору -Учасники мають мати в наявності необхідні засоби та технічні можливості.
Беручи до уваги кількість об`єктів Замовника та їх віддаленість один від одного (в межах Вінницької області) та враховуючи, що у надавача послуг будуть ще й інші об`єкти обслуговування крім об’єктів Замовника, наявність певної кількості транспорту швидкого реагування це необхідність, а не дискримінація.
За умовами п. 4.1.2. проекту Договору, у випадку отримання тривожного сигналу (сигналу про спрацювання сигналізації на об’єкті охорони) Учасник має забезпечити негайне повідомлення Замовника та негайний виїзд групи швидкого реагування (не більше 10 (десяти) хвилин) на об’єкт охорони для встановлення причин його надходження, та у разі необхідності забезпечити реагування на протиправні дії щодо Об’єкта (можливу загрозу таких дій), вжити заходів щодо припинення протиправних дій щодо об’єкта.
Для виконання цієї вимоги транспорт реагування виконавця має бути хоча б в діапазоні району Вінницької області, не кажучи вже про діапазон об`єкту Замовника. Крім того, у Виконавця може бути декілька спрацювань тривожних сигналів та буде необхідність виїхати на місце подій за декількома адресами одночасно.
Зважаючи на питання та вимоги Учасників до цієї закупівлі бачимо причинний зв'язок - відсутність технічних можливостей забезпечити обслуговування обсягів закупівлі Замовника.
Нагадуємо що згідно частини 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 з врахуванням п.44 Особливостей.
Вінницький обласний центр зайнятості інформує, що 17.01.2023р. було оголошено процедуру закупівлі UA-2023-01-17-006306-a за аналогічним предметом закупівлі та абсолютно автентичною тендерною документацією.
З 13.02.2023р. по 08.03.2023р. за процедурою закупівлі UA-2023-01-17-006306-a Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області згідно з Наказом від 13.02.2023 №17-з проведено моніторинг дотримання законодавства у сфері публічних закупівель UA-M-2023-02-13-000118, за результатами якого не було встановлено дискримінаційних вимог до Учасників та порушень вимог чинного законодавства щодо змісту тендерної документації Замовника.
Вважаємо, що вказані вимоги не обмежують коло Учасників які бажають прийняти участь в закупівлі, та ніщо не перешкоджає надати Учасникам договір страхування цивільної відповідальності перед третіми особами у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей.
Згідно ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, вимоги п. 28 Постанови № 1178 узгоджуються з вимогами ч. 3 ст. 22 Закону.
Замовник як ініціатор закупівлі може зазначати вимоги, які необхідні для забезпечення належного виконання послуг, встановивши гарантійні зобов’язання щодо відповідальності Виконавця за спричинення матеріальних збитків Замовнику у разі неналежного та неякісного надання послуг, обмежившись гарантією у вигляді наявності страхування цивільної відповідальності перед третіми особами (Замовниками).
Цінова пропозиція Учасників має бути обрахована з урахуванням всіх необхідних витрат та платежів, які необхідні для надання якісних та кількісних послуг Замовнику.
Разом з цим, слід зазначити, що наявність такого виду вимоги не обмежує коло учасників, так як укладання договору з такого виду страхування є загально доступним та не створює жодних перешкод на його укладання. Крім того, об’єкти щодо яких проводиться закупівля належать до сфери надання соціальних послуг населенню, в яких перебуває велика кількість матеріальних цінностей і засобів, які містять персональні дані безробітних та осіб, які звернулись за послугами до Вінницької обласної служби зайнятості.
Враховуючи той факт, що комплекс систем охоронної сигналізації є превентивними засобами охорони від не допущення проникнення сторонніх осіб у приміщення в неробочий час. Враховуючи дію воєнного стану та криміногенну обстановку в країні, Замовник повинен бути впевненим в тому, що у разі дій або бездіяльності надавача послуг відшкодування матеріальної шкоди Замовнику в повному обсязі відбудеться без створення додаткових зусиль та труднощів.
Скарги до процедури
Дата подання: 31 березня 2023 14:39
Дата подання: 24 квітня 2023 16:57
Дата подання: 26 травня 2023 15:42
Дата подання: 26 червня 2023 15:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" |
399 411,00
UAH з ПДВ
|
399 411,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Управління поліції охорони у Вінницькій області |
465 979,50
UAH з ПДВ
|
465 979,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" #43160866 |
Рішення скасоване |
399 411,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2023 15:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2023 14:52
|
Управління поліції охорони у Вінницькій області #40109131 |
Рішення скасоване |
465 979,50
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2023 15:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2023 13:03
|
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" #43160866 |
Рішення скасоване |
399 411,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2023 15:31
|
|
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" #43160866 |
Рішення скасоване |
399 411,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2023 12:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 травня 2023 15:43
|
Управління поліції охорони у Вінницькій області #40109131 |
Рішення скасоване |
465 979,50
UAH з ПДВ
|
20 червня 2023 12:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2023 15:07
|
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" #43160866 |
Переможець |
399 411,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2023 14:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 червня 2023 13:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2024 13:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:43
|
Д.У №3 до договору №270 від 20.07.2023р..pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 08:48
|
Д.У №2 до договору №270 від 20.07.2023р..pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 08:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2023 09:45
|
ДУ №1 до дог.№270.pdf | зміни до договору |
24 липня 2023 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2023 09:08
|
270.pdf | укладений |
24 липня 2023 09:08
|
Протокол перебіг строків.pdf | укладений |
24 липня 2023 09:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Бершадського управління Гайсинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Барського управління Жмеринської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Гайсинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Жмеринської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Іллінецького відділу Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Калинівського відділу Хмільницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Козятинського управління Хмільницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Літинського відділу Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Мурованокуриловецького сектору Могилів - Подільської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Липовецького відділу Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Могилів-Подільської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Ладижинського управління Гайсинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Немирівського відділу Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Оратівського сектору Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Піщанського сектору Тульчинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Погребищенського відділ Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Теплицького відділу Гайсинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Томашпільського управління Тульчинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Тростянецького сектору Гайсинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Тульчинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Тиврівського відділу Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Хмільницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Чернівецького сектору Могилів - Подільської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Чечельницького сектору Гайсинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Шаргородського управління Жмеринської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 4931 | година |
3,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до вимог ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв`язку із оскарженням закупівлі UA-2023-03-09-010253-a до Антимонопольного комітету України та керуючись п. 3.5., п.п. 1 п.13.4 Договору, Сторони дійшли домовленості зменшити обсяг закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 270 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) та керуючись п. 3.5., п.п. 1 п.13.4 Договору, Сторони дійшли домовленості зменшити обсяг закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до п.3.1 Договору від 20 липня 2023 року № 270 та викласти його у наступній редакції: «3.1.Загальна вартість Договору становить 219 753 грн. 00 коп. ( Двісті дев’ятнадцять тисяч сімсот п’ятдесят три грн.) 00 коп. без ПДВ та розрахована відповідно до кількості годин охорони на період дії Договору (додаток 2 що є невід’ємною частиною цього Договору)».2. Додаток 2 що є невід’ємною частиною Договору від 20 липня 2023 року № 270 викласти в наступній редакції (Додається).3. Умови цієї Додаткової угоди застосовуються з дати підписання. |
Номер договору про закупівлю: | 270 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. п. 7 п. 13.4 Договору та частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 19 Особливостей, які затверджені Постановою №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), вирішили продовжити дію Договору від 20 липня 2023 року №270 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі та уклаcти цю Додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до п.3.1 Договору від 20 липня 2023 року №270 та викласти його у наступній редакції: « 3.1. Загальна вартість Договору становить 263 574 грн. 00 коп. ( Двісті шістдесят три тисячі п’ятсот сімдесят чотири грн.) 00 коп. без ПДВ та розрахована відповідно до кількості годин охорони на період дії Договору (додаток 2 що є невід’ємною частиною цього Договору)». 2. Додаток 2 що є невід’ємною частиною Договору від в 20 липня 2023 року № 270 викласти в наступній редакції (Додається). 3. Продовжити строк дії Договору та викласти п. 13.1 Договору в наступній редакції: «13.1 Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє в частині надання охоронних послуг з 01.08.2023р. до 31.01.2024 р., а в частині розрахунків до повного їх здійснення». 4.Умови цієї Додаткової угоди застосовуються з дати підписання. |
Номер договору про закупівлю: | 270 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Бершадського управління Гайсинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Барського управління Жмеринської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Гайсинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Жмеринської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Іллінецького відділу Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Калинівського відділу Хмільницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Козятинського управління Хмільницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Літинського відділу Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Мурованокуриловецького сектору Могилів - Подільської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Липовецького відділу Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Могилів-Подільської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Ладижинського управління Гайсинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Немирівського відділу Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Оратівського сектору Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Піщанського сектору Тульчинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Погребищенського відділ Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Теплицького відділу Гайсинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Томашпільського управління Тульчинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Тростянецького сектору Гайсинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Тульчинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Тиврівського відділу Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Хмільницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Чернівецького сектору Могилів - Подільської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Чечельницького сектору Гайсинської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Шаргородського управління Жмеринської філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами Вінницької філії Вінницького обласного центру зайнятості | 3254 | година |
3,00
UAH з ПДВ
|