Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт (енергозберігаючі заходи) – заміна віконних блоків в Уманській гімназії № 11 Уманської міської ради Черкаської області, за адресою: Черкаська область, м. Умань, вул. Ломоносова, 5)
Очікувана вартість
525 900,00 UAH
UA-2023-03-09-009196-a ● c4d771d325bf4a56b728d808d520ed0a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44308884 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Площа Соборності буд.1 |
Контактна особа: |
Франчук Василь Миколайович 380637573560 upravlinosvit@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 березня 2023 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 525 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 629,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт (енергозберігаючі заходи) – заміна віконних блоків в Уманській гімназії № 11 Уманської міської ради Черкаської області, за адресою: Черкаська область, м. Умань, вул. Ломоносова, 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул. Ломоносова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2023 08:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2023 08:48 |
Протокол зміни УГ11.PDF | |
15 березня 2023 08:48 |
Перелік змін УГ11.PDF | |
15 березня 2023 08:48 |
Додаток 1 до Дотатку № 1 Тендерної документації.xlsx | |
09 березня 2023 16:05 |
ВТ 11 школа.PDF | |
09 березня 2023 15:54 |
Додаток 3 до ТД. Субпідрядники.doc | |
09 березня 2023 15:54 |
Додаток 1 до ТД. Технічне завдання.rtf | |
09 березня 2023 15:54 |
Додаток 2 до ТД. Проект договору.doc | |
09 березня 2023 15:54 |
Тендерна документація. Відкриті торги.doc |
15 березня 2023 08:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 березня 2023 08:48 |
Протокол зміни УГ11.PDF
|
||||||
15 березня 2023 08:48 |
Перелік змін УГ11.PDF
|
||||||
15 березня 2023 08:48 |
Додаток 1 до Дотатку № 1 Тендерної документації.xlsx
|
||||||
09 березня 2023 16:05 |
ВТ 11 школа.PDF
|
||||||
09 березня 2023 15:54 |
Додаток 3 до ТД. Субпідрядники.doc
|
||||||
09 березня 2023 15:54 |
Додаток 1 до ТД. Технічне завдання.rtf
|
||||||
09 березня 2023 15:54 |
Додаток 2 до ТД. Проект договору.doc
|
||||||
09 березня 2023 15:54 |
Тендерна документація. Відкриті торги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне
Дата подання: 11 березня 2023 12:26
Дата відповіді: 13 березня 2023 16:16
Шановний Замовнику ! Прохання надати схематичні малюнки з розмірами вікон та які семе вікна необхідні яка Профільна система, колір, монтажна ширина профілю, Склопакет? Для прорахунку ціни!
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання! На даний час воно вже опрацьовується і Замовник планує найближчим часом внести зміни до Тендерної документації з врахуванням Ваших уточнень щодо зазначених Вами характеристик.
Що стосується надання схематичних малюнків повідомляємо, що у зв’язку з тим, що предметом закупівлі є поточний ремонт, то проектно-кошторисна документація не виготовлялась, схем та малюнків у Замовника немає. Однак з метою забезпечення принципів прозорості та економічної змагальності Учасників, Замовник не заперечує проти попереднього огляду (обстеження) об’єкту, що складає предмет закупівлі, попередньо погодивши з Управлінням дату та час такого огляду, зважаючи на протиепідемічні заходи в закладах освіти та особливості функціонування закладів освіти в умовах воєнного стану. Для цього Учаснику потрібно зв’язатися з Замовником по контактних даних, зазначених на сайті управління (https://um-osvita.gov.ua/) та направити на електронну пошту Замовника (umanuogp@gmail.com) лист-звернення з проханням допуску організації Учасника, яка має намір взяти участь в закупівлі, до огляду об’єкта по предмету за номером закупівлі (зазначити).
Дякуємо за Ваше звернення!
Що стосується надання схематичних малюнків повідомляємо, що у зв’язку з тим, що предметом закупівлі є поточний ремонт, то проектно-кошторисна документація не виготовлялась, схем та малюнків у Замовника немає. Однак з метою забезпечення принципів прозорості та економічної змагальності Учасників, Замовник не заперечує проти попереднього огляду (обстеження) об’єкту, що складає предмет закупівлі, попередньо погодивши з Управлінням дату та час такого огляду, зважаючи на протиепідемічні заходи в закладах освіти та особливості функціонування закладів освіти в умовах воєнного стану. Для цього Учаснику потрібно зв’язатися з Замовником по контактних даних, зазначених на сайті управління (https://um-osvita.gov.ua/) та направити на електронну пошту Замовника (umanuogp@gmail.com) лист-звернення з проханням допуску організації Учасника, яка має намір взяти участь в закупівлі, до огляду об’єкта по предмету за номером закупівлі (зазначити).
Дякуємо за Ваше звернення!
Невідповідність (розбіжність) дефектного акту
Дата подання: 13 березня 2023 16:56
Дата відповіді: 15 березня 2023 15:09
Доброго дня, відповідно до дефектного акту який Ви завантажили в систему "Додаток 1 до ТД. Технічне завдання" : 1)Відповідно до дефектного акту: Знімання засклених віконних рам - 71,319м2 - Монтажні роботи:Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 2 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель - 2,805м2 + Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 3 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель - 26,402м2 + Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею більше 3 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель - 7,595м2 = 36,802м2 - загальна площа заповнення віконних блоків. 29,483м2 - становить різниця між зніманням та заповненням віконних прорізів, звідси випливає питання як бути з цією різницею? це так і має бути чи це не вірно оформлений дефектний акт? як буде закриватися різниця по площі?
2)Відповідно до дефектного акту: Розбирання відливів з листової сталі 45,46м - Улаштування з листової сталі підвіконних відливів - 193,43 м, чому така розбіжність?
3) Відповідно до дефектного акту: Знімання бетонних підвіконних дощок 18,17м2 розділяємо на стандартну ширину підвіконня 0.35м виходить - 51,91м - Установлення пластикових підвіконних дошок 193,43м - теж саме питання, чому така розбіжність?
Надайте розяснення або внесіть зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Всі роботи з поточного ремонту відповідно до предмету закупівлі здійснюватимуться згідно з наведеним в Додатку 1 до ТД Технічним завданням. Додатково повідомляємо, що: 1) різниця площ демонтажу та заповнення віконних прорізів заповнюється згідно технічного рішення та факту виконання демонтажних робіт Учасника (Переможця), власними силами Замовника господарським способом; 2) розбіжність між розбиранням та улаштуванням підвіконних відливів з листкової сталі пояснюється частковим демонтажем зазначених відливів ще до оголошення даної процедури закупівлі; 3) різниця в зніманні та установленні підвіконних дощок пояснюється рішенням Замовника щодо облаштування на зазначених підвіконних дошках місць для сидіння, що призводить до зміни стандартної ширини підвіконня.
уточнення
Дата подання: 15 березня 2023 16:43
Дата відповіді: 16 березня 2023 16:47
На вимогу ви відповіли, що різниця площ демонтажу та заповнення віконних прорізів заповнюється згідно технічного рішення та факту виконання демонтажних робіт Учасника (Переможця), власними силами Замовника господарським способом. З вашої відповідні не все зрозуміло. Вкажіть конкретніше яка має кількість демонтажу і монтажу? Чи вся кількість прорізів, яка вказана згідно демонтажу має бути заповнена.
Вкажіть конкретну ширину підівіконь, їх кількість в штуках або метрах погонних.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2., п.5-7 Технічного завдання, площа конструкцій, що підлягає демонтажу складає 71,319 м2 , а площа прорізів, що підлягають заповненню металопластиковими конструкціями становить 36, 802 м2.
На Ваше питання - «Чи вся кількість прорізів, яка вказана згідно демонтажу має бути заповнена», попередньо було надано відповідь. Отже, не вся кількість прорізів, яка вказана згідно демонтажу буде заповнена Учасником-Переможцем. Залишкова площа - 34,517 м2, яка не вказана у Технічному завданні буде заповнена власними силами Замовника господарським способом.
Відповідно до п. 14 Технічного завдання, загальна довжина пластикових підвіконних дошок становить 193,43 м.п., шириною ≥ 400 мм.
Звертаємо Вашу увагу, що всі необхідні величини для прорахунку Учасником тендерної пропозиції вказані в додатку №1 до тендерної документації є вірними та точними для повного виконання робіт.
На Ваше питання - «Чи вся кількість прорізів, яка вказана згідно демонтажу має бути заповнена», попередньо було надано відповідь. Отже, не вся кількість прорізів, яка вказана згідно демонтажу буде заповнена Учасником-Переможцем. Залишкова площа - 34,517 м2, яка не вказана у Технічному завданні буде заповнена власними силами Замовника господарським способом.
Відповідно до п. 14 Технічного завдання, загальна довжина пластикових підвіконних дошок становить 193,43 м.п., шириною ≥ 400 мм.
Звертаємо Вашу увагу, що всі необхідні величини для прорахунку Учасником тендерної пропозиції вказані в додатку №1 до тендерної документації є вірними та точними для повного виконання робіт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" |
457 533,02
UAH з ПДВ
|
457 533,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" #33107701 |
Переможець |
457 533,02
UAH з ПДВ
|
20 березня 2023 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 08:47
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 16:39
|
Договір 22 УГ11.PDF | укладений |
29 березня 2023 16:39
|