Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 15610000-7– «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» (горох, рис шліфований, гречка, манна крупа, арнаутка, пшенична крупа, пшоно, перлова крупа, вівсяні пластівці, ячнева крупа, кукурудзяна крупа, крупа булгур, борошно пшеничне).
Очікувана вартість
286 606,00 UAH
UA-2023-03-09-008364-a ● 46d847b806b14c588d903ec60a9bf945
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ І СПОРТУ УШОМИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41297346 |
Вебсайт: | http://ush.osv.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 11571, Україна , Житомирська обл., село Ушомир, вул. Березюка,15 |
Контактна особа: |
Ольга Пригоцька +380975289815 dzhozy10@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 березня 2023 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2023 10:03 |
Очікувана вартість: | 286 606,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 433,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 кілограм
1. Горох.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1200 кілограм
2. Рис шліфований.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1200 кілограм
3. Гречка.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
600 кілограм
4. Манна крупа.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
800 кілограм
5. Арнаутка.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
350 кілограм
6. Пшенична крупа.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
250 кілограм
7. Пшоно.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
200 кілограм
8. Перлова крупа.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
250 кілограм
9. Вівсяні пластівці.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
250 кілограм
10. Ячнева крупа.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
250 кілограм
11. Крупа кукурудзяна.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
100 кілограм
12. Крупа булгур.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
400 кілограм
13. Борошно пшеничне.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 14 днів з дати виставленого рахунка. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2023 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2023 15:20 |
ТД Крупи.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 13 березня 2023 11:35
Дата відповіді: 15 березня 2023 16:53
Доброго дня. Чи буде вважатися аналогічним договір що перебуває в процесі виконання і уже частково виконаний? відповідні підтверджуючі документи і лист-відгук в наявності. Дякуємо
Відповідь: Шановний учасник, повідомляємо вам, що
Відповідно до підпунктів 1.1. та 1.2. пункту 1, розділу І, додатку 1 тендерної документації, учасник процедури закупівлі має подати відповідні документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв визначених замовником, а саме:
1.1. «Довідку, складену в довільній формі, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за 2022 та/або 2023 р.р.). В довідці обов’язково зазначається: найменування, ідентифікаційний код юридичної особи/реєстраційний номер облікової картки платника податків контрагента (відповідно до статусу контрагента); предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання».
1.2. «Копію (-ії) договору (-ів), зазначеного (-их) учасником у довідці з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; та/або оригінал/копія листа-відгуку, що підтверджує якісне та своєчасне виконання такого(-их) договору(-ів).»
Аналогічним буде вважатись договір, який відповідає вимогам, викладним у тендерній документації замовника.
Відповідно до підпунктів 1.1. та 1.2. пункту 1, розділу І, додатку 1 тендерної документації, учасник процедури закупівлі має подати відповідні документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв визначених замовником, а саме:
1.1. «Довідку, складену в довільній формі, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за 2022 та/або 2023 р.р.). В довідці обов’язково зазначається: найменування, ідентифікаційний код юридичної особи/реєстраційний номер облікової картки платника податків контрагента (відповідно до статусу контрагента); предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання».
1.2. «Копію (-ії) договору (-ів), зазначеного (-их) учасником у довідці з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; та/або оригінал/копія листа-відгуку, що підтверджує якісне та своєчасне виконання такого(-их) договору(-ів).»
Аналогічним буде вважатись договір, який відповідає вимогам, викладним у тендерній документації замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТУРОВСЬКА ОЛЕНА ЛЕОНІДІВНА " |
216 300,00
UAH з ПДВ
|
216 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Іскра Микола Миколайович |
244 759,00
UAH з ПДВ
|
244 759,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТУРОВСЬКА ОЛЕНА ЛЕОНІДІВНА
" #2520008826 |
Переможець |
216 300,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 12:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2023 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:16
|
ДУ № 1 до дог 2.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 09:08
|
Договір крупи № 2 від 29.03.2023 р..pdf | укладений |
29 березня 2023 09:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відділ освіти, молоді і спорту Ушомирської сільської ради, в особі начальника відділу Крохун Ірини Василівни, що діє на підставі Положення, затвердженого рішенням дванадцятої сесії УПІ скликання Ушомирської сільської ради від 01.12.2021 р., № 418 (далі - Замовник), з однієї сторони, та Фізична особа підприємець Туровська Олена Леонідівна, в особі директор» Туровської Олени Леонідівни, що діє на підставі Свідоцтва, (далі- Постачальник), з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 1 до Договору № 3 від 29.03.2023 року, (далі - Додаткова угода № 1) про наступне: 1. Зменшити суму договору на 69 694,44 грн. (шістдесят дев’ять тисяч шістсот дев’яносто чотири гривні 44 копійки), таким чином в пункт 3.1. договору внести зміни та викласти в наступній редакції: «Ціна Договору 146 605,56 грн. (сто сорок шість тисяч шістсот п’ять гривень 56 коп.) без ПДВ. Додаток 3& 2- специфікація ціни додається». |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |