Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт будівлі гаражів службового автотранспорту з допоміжними приміщеннями в м. Тернополі», код ДК 021:2015 - 45420000-7 столярні та теслярні роботи.
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2023-03-09-007904-a ● 5798d2f15dda4017ac335c48e83177e4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГУНП в Тернопільській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108720 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., місто Тернопіль, вулиця Валова 11 |
Контактна особа: |
Бригідир Людмила Йосипівна +380352271366 gunpter@tp.npu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 березня 2023 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2023 10:04 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Категорія замовника: органи державної влади та правоохоронні органи держави, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт будівлі гаражів службового автотранспорту з допоміжними приміщеннями в м. Тернополі», код ДК 021:2015 - 45420000-7 столярні та теслярні роботи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Згідно додатку 2., Згідно додатку 2.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2023 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2023 15:04 |
Додаток _ 4 Лист - згода на обробку даних (1) (2).docx | |
09 березня 2023 15:04 |
Додаток _ 3 (Проєкт договору).docx | |
09 березня 2023 15:04 |
Додаток 2 Технічні вимоги (10).doc | |
09 березня 2023 15:04 |
Додаток _1.docx | |
09 березня 2023 15:04 |
ТД Поточний ремонт.docx | |
09 березня 2023 15:04 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-09-007904-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ВІЛСА, Код ЄДРПОУ:41387041
Дата подання: 22 березня 2023 12:50
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВІЛСА
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, від 09.03.2023 року ГУНП в Тернопільській області була оголошена закупівля «Поточний ремонт будівлі гаражів службового автотранспорту з допоміжними приміщеннями в м. Тернополі», код ДК 021:2015 - 45420000-7 столярні та теслярні роботи.
За результатами розгляду тендерних пропозицій замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІЛСА» та визначення переможцем ПП «М-БУД».
ТОВ «ВІЛСА» не погоджується з рішенням уповноваженої особи про відхилення нашої тендерної пропозиції та повідомляє наступне.
Відповідно до п. 40 Особливостей зазначено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тендерна пропозиція ТОВ «ВІЛСА» не містить забезпечення тендерної пропозиції, оскільки таке забезпечення не вимагалося замовником, а також містить інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме, документ під назвою Відповідність технічним вимогам.pdf.
Звертаємо вашу увагу на зміст останнього речення абз.2 п.40, а саме, на те, що невідповідністю інформації на виконання вимог технічної специфікації вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі.
Отже, інформація, яка вимагається на виконання вимог технічної специфікації може вважатися невідповідністю, яка повинна бути виправлена, якщо не впливає на зміст тендерної пропозиції. Тобто, замовник повинен дати можливість на виправлення невідповідностей, якщо такі невідповідності не призводять до зміни предмету закупівлі.
Разом з тим, замовник у додатку 2 зазначає, що Кошторисна документація, що обґрунтовано підтверджує пропозицію учасника щодо ціни закупівлі, подається учасником у складі обов'язкових вихідних документів, а саме: пояснювальної записки; договірної ціни; локального та зведеного кошторисів; розрахунку загальновиробничих витрат, відомостей ресурсів та календарного графіку робіт.
Отже, згідно інформації, викладеної у п.4 додатку 2 до тендерної документації, замовником вимагаються кошторисні розрахунки для підтвердження ціни, а не для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі. Отже, відсутність таких документів є невідповідністю, яка підлягає виправленню.
У Протоколі №149 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 20.03.2023 р. замовник неправомірно зазначає, що учасником ТОВ «ВІЛСА» у складі тендерної пропозиції надано інформацію та/або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена відповідно до п.40 Особливостей, а саме, відсутність пояснювальної записки та календарного графіку робіт (відповідно до п.4 Додатку №2 до тендерної документації).
Таке рішення уповноваженої особи є неправомірним з наступних причин:
1. Вимога надання кошторисних розрахунків не вважається вимогою на підтвердження технічних характеристик, навіть якщо її прописано у Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, оскільки відображає виключно розрахунки ціни тендерної пропозиції. Більше того, інформація, яка вимагається на виконання вимог технічної специфікації може вважатися невідповідністю, яка повинна бути виправлена, якщо не впливає на зміст тендерної пропозиції відповідно до абз.2 п.40 Особливостей.
2. Вимога щодо надання кошторисних розрахунків не є іншою вимогою, оскільки вами як замовником чітко визначено, що ці документи надаються на підтвердження запропонованої ціни тендерної пропозиції.
3. Вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій відповідно до п.41 Особливостей не містить інформації про те, що тендерна пропозиція учасника відхиляється з причини неподання документів, які підтверджують ціну.
4. Календарний графік робіт та пояснювальна записка не є інформацією, виправлення якої призведе до зміни предмету закупівлі чи до зміни технічних характеристик предмету закупівлі, а отже, вважається невідповідністю, що підлягає усуненню.
Звертаємо вашу увагу, що ні календарний графік, ні пояснювальна записка жодним чином не впливають на зміст тендерної пропозиції, і усунення цих невідповідностей не призводять до зміни предмету закупівлі, оскільки пояснювальна записка містить посилання на нормативні документи та нормативні значення, а календарний графік ніяк не впливає на строки виконання робіт, лише відображає етапи. В свою чергу, ТОВ «ВІЛСА» як учасник, погодилося зі строками виконання робіт, а саме погодилося у умовами проєкту договору, зокрема, зі строками виконання зобов’язань, що є істотною умовою договору.
Враховуючи вищевикладене, опираючись на Постанову КМУ від 12 жовтня 2022 р №1178 Особливості Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, вимагаємо від замовника діяти у відповідності до вимог чинного законодавства України, а саме скасувати своє рішення про визначення переможцем, оформлене протоколом №151 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 22.03.2023 р., скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІЛСА», оформлене Протоколом №149 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 20.03.2023 р, оприлюднити вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «ВІЛСА» та повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ВІЛСА» з урахуванням виправлених невідповідностей, як цього вимагає закон.
У випадку подальших неправомірних дій замовника ТОВ «ВІЛСА» скористається своїм правом подати скаргу до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
За результатами розгляду тендерних пропозицій замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІЛСА» та визначення переможцем ПП «М-БУД».
ТОВ «ВІЛСА» не погоджується з рішенням уповноваженої особи про відхилення нашої тендерної пропозиції та повідомляє наступне.
Відповідно до п. 40 Особливостей зазначено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тендерна пропозиція ТОВ «ВІЛСА» не містить забезпечення тендерної пропозиції, оскільки таке забезпечення не вимагалося замовником, а також містить інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме, документ під назвою Відповідність технічним вимогам.pdf.
Звертаємо вашу увагу на зміст останнього речення абз.2 п.40, а саме, на те, що невідповідністю інформації на виконання вимог технічної специфікації вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі.
Отже, інформація, яка вимагається на виконання вимог технічної специфікації може вважатися невідповідністю, яка повинна бути виправлена, якщо не впливає на зміст тендерної пропозиції. Тобто, замовник повинен дати можливість на виправлення невідповідностей, якщо такі невідповідності не призводять до зміни предмету закупівлі.
Разом з тим, замовник у додатку 2 зазначає, що Кошторисна документація, що обґрунтовано підтверджує пропозицію учасника щодо ціни закупівлі, подається учасником у складі обов'язкових вихідних документів, а саме: пояснювальної записки; договірної ціни; локального та зведеного кошторисів; розрахунку загальновиробничих витрат, відомостей ресурсів та календарного графіку робіт.
Отже, згідно інформації, викладеної у п.4 додатку 2 до тендерної документації, замовником вимагаються кошторисні розрахунки для підтвердження ціни, а не для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі. Отже, відсутність таких документів є невідповідністю, яка підлягає виправленню.
У Протоколі №149 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 20.03.2023 р. замовник неправомірно зазначає, що учасником ТОВ «ВІЛСА» у складі тендерної пропозиції надано інформацію та/або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена відповідно до п.40 Особливостей, а саме, відсутність пояснювальної записки та календарного графіку робіт (відповідно до п.4 Додатку №2 до тендерної документації).
Таке рішення уповноваженої особи є неправомірним з наступних причин:
1. Вимога надання кошторисних розрахунків не вважається вимогою на підтвердження технічних характеристик, навіть якщо її прописано у Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, оскільки відображає виключно розрахунки ціни тендерної пропозиції. Більше того, інформація, яка вимагається на виконання вимог технічної специфікації може вважатися невідповідністю, яка повинна бути виправлена, якщо не впливає на зміст тендерної пропозиції відповідно до абз.2 п.40 Особливостей.
2. Вимога щодо надання кошторисних розрахунків не є іншою вимогою, оскільки вами як замовником чітко визначено, що ці документи надаються на підтвердження запропонованої ціни тендерної пропозиції.
3. Вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій відповідно до п.41 Особливостей не містить інформації про те, що тендерна пропозиція учасника відхиляється з причини неподання документів, які підтверджують ціну.
4. Календарний графік робіт та пояснювальна записка не є інформацією, виправлення якої призведе до зміни предмету закупівлі чи до зміни технічних характеристик предмету закупівлі, а отже, вважається невідповідністю, що підлягає усуненню.
Звертаємо вашу увагу, що ні календарний графік, ні пояснювальна записка жодним чином не впливають на зміст тендерної пропозиції, і усунення цих невідповідностей не призводять до зміни предмету закупівлі, оскільки пояснювальна записка містить посилання на нормативні документи та нормативні значення, а календарний графік ніяк не впливає на строки виконання робіт, лише відображає етапи. В свою чергу, ТОВ «ВІЛСА» як учасник, погодилося зі строками виконання робіт, а саме погодилося у умовами проєкту договору, зокрема, зі строками виконання зобов’язань, що є істотною умовою договору.
Враховуючи вищевикладене, опираючись на Постанову КМУ від 12 жовтня 2022 р №1178 Особливості Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, вимагаємо від замовника діяти у відповідності до вимог чинного законодавства України, а саме скасувати своє рішення про визначення переможцем, оформлене протоколом №151 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 22.03.2023 р., скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІЛСА», оформлене Протоколом №149 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 20.03.2023 р, оприлюднити вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «ВІЛСА» та повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ВІЛСА» з урахуванням виправлених невідповідностей, як цього вимагає закон.
У випадку подальших неправомірних дій замовника ТОВ «ВІЛСА» скористається своїм правом подати скаргу до Антимонопольного Комітету України.
Скасована
Дата: 22 березня 2023 13:00
Причина: Технічна помилка
Номер вимоги: UA-2023-03-09-007904-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВІЛСА, Код ЄДРПОУ:41387041
Дата подання: 22 березня 2023 12:59
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВІЛСА"
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, від 09.03.2023 року ГУНП в Тернопільській області була оголошена закупівля «Поточний ремонт будівлі гаражів службового автотранспорту з допоміжними приміщеннями в м. Тернополі», код ДК 021:2015 - 45420000-7 столярні та теслярні роботи.
За результатами розгляду тендерних пропозицій замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІЛСА» та визначення переможцем ПП «М-БУД».
ТОВ «ВІЛСА» не погоджується з рішенням уповноваженої особи про відхилення нашої тендерної пропозиції та повідомляє наступне.
Відповідно до п. 40 Особливостей зазначено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тендерна пропозиція ТОВ «ВІЛСА» не містить забезпечення тендерної пропозиції, оскільки таке забезпечення не вимагалося замовником, а також містить інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме, документ під назвою Відповідність технічним вимогам.pdf.
Звертаємо вашу увагу на зміст останнього речення абз.2 п.40, а саме, на те, що невідповідністю інформації на виконання вимог технічної специфікації вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі.
Отже, інформація, яка вимагається на виконання вимог технічної специфікації може вважатися невідповідністю, яка повинна бути виправлена, якщо не впливає на зміст тендерної пропозиції. Тобто, замовник повинен дати можливість на виправлення невідповідностей, якщо такі невідповідності не призводять до зміни предмету закупівлі.
Разом з тим, замовник у додатку 2 зазначає, що Кошторисна документація, що обґрунтовано підтверджує пропозицію учасника щодо ціни закупівлі, подається учасником у складі обов'язкових вихідних документів, а саме: пояснювальної записки; договірної ціни; локального та зведеного кошторисів; розрахунку загальновиробничих витрат, відомостей ресурсів та календарного графіку робіт.
Отже, згідно інформації, викладеної у п.4 додатку 2 до тендерної документації, замовником вимагаються кошторисні розрахунки для підтвердження ціни, а не для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі. Отже, відсутність таких документів є невідповідністю, яка підлягає виправленню.
У Протоколі №149 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 20.03.2023 р. замовник неправомірно зазначає, що учасником ТОВ «ВІЛСА» у складі тендерної пропозиції надано інформацію та/або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена відповідно до п.40 Особливостей, а саме, відсутність пояснювальної записки та календарного графіку робіт (відповідно до п.4 Додатку №2 до тендерної документації).
Таке рішення уповноваженої особи є неправомірним з наступних причин:
1. Вимога надання кошторисних розрахунків не вважається вимогою на підтвердження технічних характеристик, навіть якщо її прописано у Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, оскільки відображає виключно розрахунки ціни тендерної пропозиції. Більше того, інформація, яка вимагається на виконання вимог технічної специфікації може вважатися невідповідністю, яка повинна бути виправлена, якщо не впливає на зміст тендерної пропозиції відповідно до абз.2 п.40 Особливостей.
2. Вимога щодо надання кошторисних розрахунків не є іншою вимогою, оскільки вами як замовником чітко визначено, що ці документи надаються на підтвердження запропонованої ціни тендерної пропозиції.
3. Вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій відповідно до п.41 Особливостей не містить інформації про те, що тендерна пропозиція учасника відхиляється з причини неподання документів, які підтверджують ціну.
4. Календарний графік робіт та пояснювальна записка не є інформацією, виправлення якої призведе до зміни предмету закупівлі чи до зміни технічних характеристик предмету закупівлі, а отже, вважається невідповідністю, що підлягає усуненню.
Звертаємо вашу увагу, що ні календарний графік, ні пояснювальна записка жодним чином не впливають на зміст тендерної пропозиції, і усунення цих невідповідностей не призводять до зміни предмету закупівлі, оскільки пояснювальна записка містить посилання на нормативні документи та нормативні значення, а календарний графік ніяк не впливає на строки виконання робіт, лише відображає етапи. В свою чергу, ТОВ «ВІЛСА» як учасник, погодилося зі строками виконання робіт, а саме погодилося у умовами проєкту договору, зокрема, зі строками виконання зобов’язань, що є істотною умовою договору.
Враховуючи вищевикладене, опираючись на Постанову КМУ від 12 жовтня 2022 р №1178 Особливості Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, вимагаємо від замовника діяти у відповідності до вимог чинного законодавства України, а саме скасувати своє рішення про визначення переможцем, оформлене протоколом №151 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 22.03.2023 р., скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІЛСА», оформлене Протоколом №149 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 20.03.2023 р, оприлюднити вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «ВІЛСА» та повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ВІЛСА» з урахуванням виправлених невідповідностей, як цього вимагає закон.
У випадку подальших неправомірних дій замовника ТОВ «ВІЛСА» скористається своїм правом подати скаргу до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
За результатами розгляду тендерних пропозицій замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІЛСА» та визначення переможцем ПП «М-БУД».
ТОВ «ВІЛСА» не погоджується з рішенням уповноваженої особи про відхилення нашої тендерної пропозиції та повідомляє наступне.
Відповідно до п. 40 Особливостей зазначено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тендерна пропозиція ТОВ «ВІЛСА» не містить забезпечення тендерної пропозиції, оскільки таке забезпечення не вимагалося замовником, а також містить інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме, документ під назвою Відповідність технічним вимогам.pdf.
Звертаємо вашу увагу на зміст останнього речення абз.2 п.40, а саме, на те, що невідповідністю інформації на виконання вимог технічної специфікації вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі.
Отже, інформація, яка вимагається на виконання вимог технічної специфікації може вважатися невідповідністю, яка повинна бути виправлена, якщо не впливає на зміст тендерної пропозиції. Тобто, замовник повинен дати можливість на виправлення невідповідностей, якщо такі невідповідності не призводять до зміни предмету закупівлі.
Разом з тим, замовник у додатку 2 зазначає, що Кошторисна документація, що обґрунтовано підтверджує пропозицію учасника щодо ціни закупівлі, подається учасником у складі обов'язкових вихідних документів, а саме: пояснювальної записки; договірної ціни; локального та зведеного кошторисів; розрахунку загальновиробничих витрат, відомостей ресурсів та календарного графіку робіт.
Отже, згідно інформації, викладеної у п.4 додатку 2 до тендерної документації, замовником вимагаються кошторисні розрахунки для підтвердження ціни, а не для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі. Отже, відсутність таких документів є невідповідністю, яка підлягає виправленню.
У Протоколі №149 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 20.03.2023 р. замовник неправомірно зазначає, що учасником ТОВ «ВІЛСА» у складі тендерної пропозиції надано інформацію та/або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена відповідно до п.40 Особливостей, а саме, відсутність пояснювальної записки та календарного графіку робіт (відповідно до п.4 Додатку №2 до тендерної документації).
Таке рішення уповноваженої особи є неправомірним з наступних причин:
1. Вимога надання кошторисних розрахунків не вважається вимогою на підтвердження технічних характеристик, навіть якщо її прописано у Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, оскільки відображає виключно розрахунки ціни тендерної пропозиції. Більше того, інформація, яка вимагається на виконання вимог технічної специфікації може вважатися невідповідністю, яка повинна бути виправлена, якщо не впливає на зміст тендерної пропозиції відповідно до абз.2 п.40 Особливостей.
2. Вимога щодо надання кошторисних розрахунків не є іншою вимогою, оскільки вами як замовником чітко визначено, що ці документи надаються на підтвердження запропонованої ціни тендерної пропозиції.
3. Вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій відповідно до п.41 Особливостей не містить інформації про те, що тендерна пропозиція учасника відхиляється з причини неподання документів, які підтверджують ціну.
4. Календарний графік робіт та пояснювальна записка не є інформацією, виправлення якої призведе до зміни предмету закупівлі чи до зміни технічних характеристик предмету закупівлі, а отже, вважається невідповідністю, що підлягає усуненню.
Звертаємо вашу увагу, що ні календарний графік, ні пояснювальна записка жодним чином не впливають на зміст тендерної пропозиції, і усунення цих невідповідностей не призводять до зміни предмету закупівлі, оскільки пояснювальна записка містить посилання на нормативні документи та нормативні значення, а календарний графік ніяк не впливає на строки виконання робіт, лише відображає етапи. В свою чергу, ТОВ «ВІЛСА» як учасник, погодилося зі строками виконання робіт, а саме погодилося у умовами проєкту договору, зокрема, зі строками виконання зобов’язань, що є істотною умовою договору.
Враховуючи вищевикладене, опираючись на Постанову КМУ від 12 жовтня 2022 р №1178 Особливості Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, вимагаємо від замовника діяти у відповідності до вимог чинного законодавства України, а саме скасувати своє рішення про визначення переможцем, оформлене протоколом №151 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 22.03.2023 р., скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІЛСА», оформлене Протоколом №149 уповноваженої особи ГУНП в Тернопільській області від 20.03.2023 р, оприлюднити вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «ВІЛСА» та повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ВІЛСА» з урахуванням виправлених невідповідностей, як цього вимагає закон.
У випадку подальших неправомірних дій замовника ТОВ «ВІЛСА» скористається своїм правом подати скаргу до Антимонопольного Комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2023 15:37
Вимогу (скаргу) (ID:UA-2023-03-09-007904-a2 ) по процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями по предмету: «Поточний ремонт будівлі гаражів службового автотранспорту з допоміжними приміщеннями в м. Тернополі», код ДК 021:2015 - 45420000-7 столярні та теслярні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-09-007904-a) відхилити.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВІЛСА |
283 000,00
UAH з ПДВ
|
283 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП М-БУД |
283 062,00
UAH з ПДВ
|
283 062,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРОДБУД" |
299 792,11
UAH з ПДВ
|
299 792,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВІЛСА #41387041 |
Відхилено |
283 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2023 17:51
|
|
ПП М-БУД #31021565 |
Переможець |
283 062,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 11:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2023 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2023 12:46
|
Договір 347.pdf | укладений |
28 березня 2023 12:43
|