Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 22994521 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Володимирська, 60 |
Контактна особа: |
Кушвид Микола Петрович +380445213289 deinega_natalia@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2023 20:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 99 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2023 20:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2023 20:17 |
Тендерна документація.doc |
13 березня 2023 20:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
13 березня 2023 20:17 |
Тендерна документація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-05-000055 ● b46ad00b48be47a09fee845df7749401
- Статус: вирішено ● Дата: 06 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2023 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.05.2023 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2023-03-09-006130-a 09.03.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність
ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-09 15:52:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги щодо прання постільної та натільної білизни у кількості 6600 кг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-09-006130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-11 13:56:44
пояснення, відповідь на запит
Обгрунтування розміру бюджетних призначень, Пояснення щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Пояснення щодо очікуваної вартості, Пояснення щодо розміщення інформації про закупівлю на сторінці власного сайту або веб-сайті головного розпорядника коштів
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором № 13 від 03.04.2023 Військовим інститутом Київського національного університету імені Тараса Шевченка припинено зобов’язання за договором № 13 від 03.04.2023, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору (додаткова угода про припинення зобов’язань за договором № 13 від 03.04.2023 додається). Уповноважена особа Військового інституту Кушвид Микола Петрович за порушення законодавства у сфері публічних закупівель притягнута до дисциплінарної відповідальності (наказ начальника Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка про притягнення уповноваженої особи Військового інституту до дисциплінарної відповідальності від 02.06.2023 № 172-ГД).
2023-06-02 16:52:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
усунуто
2023-10-06 13:44:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
89 100,00
UAH з ПДВ
|
89 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Київський національний університет імені Тараса Шевченка #02070944 |
Переможець |
89 100,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2023 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 16:32
|
додаткова угода _ 2 від 02.06.2023.pdf | зміни до договору |
02 червня 2023 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 16:28
|
додаткова угода _ 1 від 29.05.2023.pdf | зміни до договору |
02 червня 2023 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 14:45
|
договір | укладений |
03 квітня 2023 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | припинення зобов'язань за Договором № 13 від 03.04.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |