Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту будівлі (заміна існуючих віконних і дверних блоків) КЗЗСО «Луцький ліцей № 4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради» на пр-т Волі, 25 у м. Луцьку.
Очікувана вартість
2 470 000,00 UAH
UA-2023-03-09-001728-a ● bc8144a2d71c40c98023312bacb97a6b
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №4 ІМЕНІ МОДЕСТА ЛЕВИЦЬКОГО ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 26413952 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 25 |
Контактна особа: |
Демчук Ольга 380505544759 dem83olga@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 березня 2023 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 2 470 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 74000.00 грн. (сімдесят чотири тисячі гривень нуль копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі. Гарантія надається, з урахуванням умов, викладених в цьому пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «ua AA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Платіжні реквізити: отримувач – КЗЗСО «Луцький ліцей №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради», код ЄДРПОУ - 26413952 банк отримувача – р/р UA058201720344210001000060423 Державна казначейська служба України м. Київ. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору про надання банківської гарантії, документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги), а саме: Ці Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) або електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) або електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 74000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: КЗЗСО «Луцький ліцей №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради», Місцезнаходження Замовника: Україна, 43025, пр. Волі, 25, м. Луцьк; код ЄДРПОУ - 26413952 банк отримувача – IBAN р/р UA058201720344210001000060423 в Державній казначейській службі України м. Київ. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту будівлі (заміна існуючих віконних і дверних блоків) КЗЗСО «Луцький ліцей № 4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради» на пр-т Волі, 25 у м. Луцьку.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43025, Україна, Волинська область, Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати за договором – оплата по факту наданих послуг з відстрочкою платежу до 20 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2023 10:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2023 10:20 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
09 березня 2023 10:20 |
Додаток 2 Технічне завдання л 4..docx | |
09 березня 2023 10:20 |
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії л 4..docx | |
09 березня 2023 10:19 |
ТД з урахуванням змін до Особливост на встановл вікон л 4 2023.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Робітники
Дата подання: 10 березня 2023 10:18
Дата відповіді: 10 березня 2023 14:20
Доброго дня, шановний Замовнику!
У Додатку № 1 до тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі») пунктом 2. вимагається наявність робітників будівельних спеціальностей у штаті підприємства Учасника (не менше п’яти).
У зв’язку із введенням воєнного стану і проведенням мобілізації, багато штатних працівників потенційних учасників нині перебувають у лавах ЗСУ. Відповідно до статтей 6, 626, 627 Цивільного кодексу України, працівники можуть працювати за цивільно-правовими договорами. Ширше коло потенційних учасників може зекономити бюджетні кошти, яких не вистачає в умовах воєнного стану.
Просимо внести відповідні зміни у ТД, бо ця Ваша вимога суперечить законодавству, є дискримінаційною і може призвести до оскарження закупівлі в Антимонопольному комітеті України.
Заздалегідь вдячні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Надаємо відповідь на Ваше запитання. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право встановлювати такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надаємо Вам роз’яснення про те, що згідно з чинним законодавством України про працю працівник це особа, яка приймається на роботу за трудовим договором (контрактом). Така правова позиція міститься в усіх актах чинного законодавства, які мають визначення поняття «працівник». Так, відповідно до ст. 14.1.195. Податкового кодексу «працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону». Аналогічну правову позицію висловив законодавець і в ЗУ «Про охорону праці», відповідно до ст. 1 якого «Працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом)». Таким чином, для того щоб певна особа вважалась працівником підприємства, установи, організації тощо, в українському законодавстві передбачено обов’язковість укладення трудового договору з такою особою, а не цивільно-правового. Відтак ключовою ознакою поняття «працівник» є наявність укладеного трудового договору. Особа-контрагент за цивільно-правовим договором – це виконавець, підрядник тощо, однак в жодному разі не працівник. ЗУ «Про публічні закупівлі» до кваліфікаційного критерію прямо відносить наявність працівників, але не контрагентів за цивільно-правовими договорами. Ваше вільне тлумачення ст. 44 Господарського кодексу щодо принципу вільного найму працівників, у тому числі, на вашу думку, на підставі цивільно-правових договорів, не відповідає чинному законодавству та є помилковим.
Таким чином, кваліфікаційний критерій щодо наявності певної кількості працівників відповідної кваліфікації встановлено нами на підставі п. 2. ч. 2. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», та без порушення жодних принципів публічних закупівель. Додатково роз’яснюємо Вам, що для того, щоб відповідати встановленому нами критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації ви не позбавлені можливості укласти з такими особами трудові договори або ж залучити потужності субпідрядників. Відтак необхідність вносити зміни до тендерної документації відсутня.
З повагою, Замовник!
Таким чином, кваліфікаційний критерій щодо наявності певної кількості працівників відповідної кваліфікації встановлено нами на підставі п. 2. ч. 2. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», та без порушення жодних принципів публічних закупівель. Додатково роз’яснюємо Вам, що для того, щоб відповідати встановленому нами критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації ви не позбавлені можливості укласти з такими особами трудові договори або ж залучити потужності субпідрядників. Відтак необхідність вносити зміни до тендерної документації відсутня.
З повагою, Замовник!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-09-001728-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЛІВАНДОВСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2127209358
Дата подання: 13 березня 2023 11:26
Вимога
Вимога
У Додатку № 1 до тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі») пунктом 2. вимагається наявність робітників будівельних спеціальностей у штаті підприємства Учасника (не менше п’яти).
Основоположне право на працю, яке закріплене в ст. 43 Конституції України, відображено у двох видах: у формі трудового договору, що виникає після його укладення між роботодавцем (юридичною або фізичною особою) і працівником, та регулюються Кодексом Законів про працю (КЗпП) та у формі цивільно-правового договору (ЦПД), що виникає після укладення ЦПД між замовником (фізичною або юридичною особою) і виконавцем та регулюються Цивільним Кодексом України (ЦКУ).
Відповідно до ст. 626 ЦКУ договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків.
Серед них:
- на виконання робіт (договори підряду, гл. 61 ЦКУ);
- на надання послуг (гл. 63 ЦКУ).
- на виконання науково-дослідних робіт, дослідно-конструкторських та технологічних робіт (гл. 62 ЦКУ) та інших.
Відповідно до статей 6, 627 Цивільного кодексу України діє принцип свободи договору. Отже, роботодавець має право заключати з працівником договори ЦПХ, які є законним підтвердженням відносин між роботодавцем та працівником.
Вимагаємо внести відповідні зміни у ТД, бо ця Ваша вимога суперечить законодавству, є дискримінаційною і може призвести до оскарження закупівлі в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути
Згорнути
У Додатку № 1 до тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі») пунктом 2. вимагається наявність робітників будівельних спеціальностей у штаті підприємства Учасника (не менше п’яти).
Основоположне право на працю, яке закріплене в ст. 43 Конституції України, відображено у двох видах: у формі трудового договору, що виникає після його укладення між роботодавцем (юридичною або фізичною особою) і працівником, та регулюються Кодексом Законів про працю (КЗпП) та у формі цивільно-правового договору (ЦПД), що виникає після укладення ЦПД між замовником (фізичною або юридичною особою) і виконавцем та регулюються Цивільним Кодексом України (ЦКУ).
Відповідно до ст. 626 ЦКУ договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків.
Серед них:
- на виконання робіт (договори підряду, гл. 61 ЦКУ);
- на надання послуг (гл. 63 ЦКУ).
- на виконання науково-дослідних робіт, дослідно-конструкторських та технологічних робіт (гл. 62 ЦКУ) та інших.
Відповідно до статей 6, 627 Цивільного кодексу України діє принцип свободи договору. Отже, роботодавець має право заключати з працівником договори ЦПХ, які є законним підтвердженням відносин між роботодавцем та працівником.
Вимагаємо внести відповідні зміни у ТД, бо ця Ваша вимога суперечить законодавству, є дискримінаційною і може призвести до оскарження закупівлі в Антимонопольному комітеті України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2023 08:49
Добрий день, шановний Учаснику!
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право встановлювати такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з чинним законодавством України про працю працівник це особа, яка приймається на роботу за трудовим договором (контрактом). Така правова позиція міститься в усіх актах чинного законодавства, які мають визначення поняття «працівник». Так, відповідно до ст. 14.1.195. Податкового кодексу «працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону». Аналогічну правову позицію висловив законодавець і в ЗУ «Про охорону праці», відповідно до ст. 1 якого «Працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом)».
Враховуючи виняткову важливість цієї закупівлі для навчального закладу, з урахуванням стислості строків та умов надання послуг, що будуть надаватися під час навчально – виховного процесу, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії, що не містять дискримінаційних вимог, але при цьому дозволяють здійснити відбір надійного та досвідченого постачальника послуг для навчального закладу. Наявність штатних працівників відповідної кваліфікації у достатній кількості, а також підтвердження їх працевлаштування не є дискримінаційними вимогами, а є мінімально необхідними критеріями для забезпечення якісного та оперативного надання послуг. У випадку підписання цивільно-правової угоди особа надає чітко визначені договором послуги, отримає оплату за результат (їх виконання) та не підпорядковуються правилам трудового розпорядку, що ускладнює взаємодію
Окрім того, роботи будуть виконуватися на висоті не менше 1,3 м. Дані роботи є роботами підвищеної небезпеки відповідно до п. 94 Переліку робіт підвищеної небезпеки, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за N 232/10512 (НПАОП 0.00-4.12-2005). Згідно з пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. №1107, виконання робіт підвищеної небезпеки (п.3 та п.18 Групи Б Додатку 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки) здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Роботи, визначені декларацією, можуть виконуватися виключно працівниками роботодавця, а не особами, що надають послуги за цивільно-правовими договорами або договорами підряду.
Тому неприпустимо оформляти договори цивільно-правового характеру або договори підряду на виконання небезпечних робіт з особами, які не мають відповідних знань, досвіду та у визначених законом випадках, допуску (дозволу), а також робіт, які мають постійний характер виконання.
Беручи до уваги статус Замовника та умови за яких надаватимуться послуги, вважаємо , що кваліфікаційний критерій щодо наявності певної кількості працівників відповідної кваліфікації встановлено нами на підставі п. 2. ч. 2. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», та без порушення жодних принципів публічних закупівель. Додатково роз’яснюємо Вам, що для того, щоб відповідати встановленому нами критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації ви не позбавлені можливості укласти з такими особами трудові договори або ж залучити потужності субпідрядників. Відтак необхідність вносити зміни до тендерної документації відсутня.
Враховуючи вище викладене, вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
З повагою, Замовник!
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право встановлювати такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з чинним законодавством України про працю працівник це особа, яка приймається на роботу за трудовим договором (контрактом). Така правова позиція міститься в усіх актах чинного законодавства, які мають визначення поняття «працівник». Так, відповідно до ст. 14.1.195. Податкового кодексу «працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону». Аналогічну правову позицію висловив законодавець і в ЗУ «Про охорону праці», відповідно до ст. 1 якого «Працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом)».
Враховуючи виняткову важливість цієї закупівлі для навчального закладу, з урахуванням стислості строків та умов надання послуг, що будуть надаватися під час навчально – виховного процесу, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії, що не містять дискримінаційних вимог, але при цьому дозволяють здійснити відбір надійного та досвідченого постачальника послуг для навчального закладу. Наявність штатних працівників відповідної кваліфікації у достатній кількості, а також підтвердження їх працевлаштування не є дискримінаційними вимогами, а є мінімально необхідними критеріями для забезпечення якісного та оперативного надання послуг. У випадку підписання цивільно-правової угоди особа надає чітко визначені договором послуги, отримає оплату за результат (їх виконання) та не підпорядковуються правилам трудового розпорядку, що ускладнює взаємодію
Окрім того, роботи будуть виконуватися на висоті не менше 1,3 м. Дані роботи є роботами підвищеної небезпеки відповідно до п. 94 Переліку робіт підвищеної небезпеки, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за N 232/10512 (НПАОП 0.00-4.12-2005). Згідно з пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. №1107, виконання робіт підвищеної небезпеки (п.3 та п.18 Групи Б Додатку 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки) здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Роботи, визначені декларацією, можуть виконуватися виключно працівниками роботодавця, а не особами, що надають послуги за цивільно-правовими договорами або договорами підряду.
Тому неприпустимо оформляти договори цивільно-правового характеру або договори підряду на виконання небезпечних робіт з особами, які не мають відповідних знань, досвіду та у визначених законом випадках, допуску (дозволу), а також робіт, які мають постійний характер виконання.
Беручи до уваги статус Замовника та умови за яких надаватимуться послуги, вважаємо , що кваліфікаційний критерій щодо наявності певної кількості працівників відповідної кваліфікації встановлено нами на підставі п. 2. ч. 2. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», та без порушення жодних принципів публічних закупівель. Додатково роз’яснюємо Вам, що для того, щоб відповідати встановленому нами критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації ви не позбавлені можливості укласти з такими особами трудові договори або ж залучити потужності субпідрядників. Відтак необхідність вносити зміни до тендерної документації відсутня.
Враховуючи вище викладене, вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
З повагою, Замовник!
Номер вимоги: UA-2023-03-09-001728-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 21 березня 2023 14:03
Щодо обрання переможця та надання розяснень
Протоколом № 3 від 21.03.2023 р. ТОВ «Термопласт М» визнано переможцем у закупівлі UA-2023-03-09-001728-a. Повідомляємо, що дане рішення є неправомірним виходячи з наступного:
На виконання умов Додатку № 2 «Технічне завдання» ТОВ «Термопласт М» не виконані наступні вимоги:
1. Учасником надано сертифікат відповідності на «Вікна та двері зовнішні з полівінілхлоридних профілів» № UA.1О210.01229-22 до цього сертифікату в составі тендерної пропозиції відсутні протоколи Випробувань № 22ВС-112501, № 22ВС-112502 від 25.11.2022 року. Натомість учасником наданий Протокол випробувань на блок віконний із полівінілхлорідного профілю № Л092702/22 від 27.09.2022 р. до якого в составі тендерної пропозиції відсутній Сертифікат відповідності.
2. В листі від Заводу виробника учасником не надані технічні характеристики , що є невиконанням вимог наступного пункту Додатку № 2 « У складі пропозиції учасник закупівлі повинен надати документальне підтвердження від заводу-виробника про відповідність пропонованих конструкцій вимогам діючих в Україні нормативних актів та містити інформацію про усі технічні характеристики».
3. Учасником у складі кошторисної документації не надано «Підсумкову відомість ресурсів».
На підставі вищенаведеного є всі підстави відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Термопласт М».
Просимо розглянути дану вимогу та надати відповідь у встановлений законом термін.
Розгорнути
Згорнути
На виконання умов Додатку № 2 «Технічне завдання» ТОВ «Термопласт М» не виконані наступні вимоги:
1. Учасником надано сертифікат відповідності на «Вікна та двері зовнішні з полівінілхлоридних профілів» № UA.1О210.01229-22 до цього сертифікату в составі тендерної пропозиції відсутні протоколи Випробувань № 22ВС-112501, № 22ВС-112502 від 25.11.2022 року. Натомість учасником наданий Протокол випробувань на блок віконний із полівінілхлорідного профілю № Л092702/22 від 27.09.2022 р. до якого в составі тендерної пропозиції відсутній Сертифікат відповідності.
2. В листі від Заводу виробника учасником не надані технічні характеристики , що є невиконанням вимог наступного пункту Додатку № 2 « У складі пропозиції учасник закупівлі повинен надати документальне підтвердження від заводу-виробника про відповідність пропонованих конструкцій вимогам діючих в Україні нормативних актів та містити інформацію про усі технічні характеристики».
3. Учасником у складі кошторисної документації не надано «Підсумкову відомість ресурсів».
На підставі вищенаведеного є всі підстави відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Термопласт М».
Просимо розглянути дану вимогу та надати відповідь у встановлений законом термін.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2023 10:38
Добрий день, шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, надаємо відповідь.
1. Учасником, якого визнано переможцем надано сертифікат відповідності на «Вікна та двері зовнішні з полівінілхлоридних профілів» № UA.1О210.01229-22 до цього сертифікату в составі тендерної пропозиції відсутні протоколи Випробувань № 22ВС-112501, № 22ВС-112502 від 25.11.2022 року. Натомість учасником наданий Протокол випробувань на блок віконний із полівінілхлорідного профілю № Л092702/22 від 27.09.2022 р. до якого в составі тендерної пропозиції відсутній Сертифікат відповідності.
Згідно вимог замовника учасник повинен долучити Сертифікат відповідності на металопластикові блоки щодо відповідності до ДСТУ EN 14351; ДБН В 2.6 -31:2021 “Теплова ізоляція та енергоефективність будівель” - Протокол випробувань металопластикового віконного блоку щодо відповідності до ДСТУ EN 14351, В 2.6-31:2021 “Теплова ізоляція та енергоефективність будівель” Ці два документи містяться у пропозиції учасника, жодних посилань, на те щоб долучити протоколи на підставі яких видавався сертифікат, чи сертифікат на підставі яких робився протокол як вимога у документації відсутня.
2. В листі від Заводу виробника учасником не надані технічні характеристики , що є невиконанням вимог наступного пункту Додатку № 2 «У складі пропозиції учасник закупівлі повинен надати документальне підтвердження від заводу-виробника про відповідність пропонованих конструкцій вимогам діючих в Україні нормативних актів та містити інформацію про усі технічні характеристики».
У складі пропозиції учасник долучив документ «Довідка від виробника» у якій є підтвердження заводу-виробника про відповідність пропонованих конструкцій вимогам діючих в Україні нормативних актів, також у цьому ж листі є посилання “Усі технічні характеристики згідно вимогам замовника містяться у складі тендерної пропозиції у паспортах виробу на металопластикові конструкції та двері металеві”.
У складі пропозиції учасник долучає паспорти виробів на двері металеві та металопластикові конструкції у яких надано всі технічні характеристики відповідно до вимог Замовника.
3. Учасником у складі кошторисної документації не надано «Підсумкову відомість ресурсів». На підставі вищенаведеного є всі підстави відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Термопласт М». Просимо розглянути дану вимогу та надати відповідь у встановлений законом термін.
У складі пропозиції учасником долучена підсумкова відомість ресурсів, в якій показано всі необхідні матеріали, які будуть використовуватись для виконання даної закупівлі.
Враховуючи вище викладене, вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню. З повагою, Замовник!
1. Учасником, якого визнано переможцем надано сертифікат відповідності на «Вікна та двері зовнішні з полівінілхлоридних профілів» № UA.1О210.01229-22 до цього сертифікату в составі тендерної пропозиції відсутні протоколи Випробувань № 22ВС-112501, № 22ВС-112502 від 25.11.2022 року. Натомість учасником наданий Протокол випробувань на блок віконний із полівінілхлорідного профілю № Л092702/22 від 27.09.2022 р. до якого в составі тендерної пропозиції відсутній Сертифікат відповідності.
Згідно вимог замовника учасник повинен долучити Сертифікат відповідності на металопластикові блоки щодо відповідності до ДСТУ EN 14351; ДБН В 2.6 -31:2021 “Теплова ізоляція та енергоефективність будівель” - Протокол випробувань металопластикового віконного блоку щодо відповідності до ДСТУ EN 14351, В 2.6-31:2021 “Теплова ізоляція та енергоефективність будівель” Ці два документи містяться у пропозиції учасника, жодних посилань, на те щоб долучити протоколи на підставі яких видавався сертифікат, чи сертифікат на підставі яких робився протокол як вимога у документації відсутня.
2. В листі від Заводу виробника учасником не надані технічні характеристики , що є невиконанням вимог наступного пункту Додатку № 2 «У складі пропозиції учасник закупівлі повинен надати документальне підтвердження від заводу-виробника про відповідність пропонованих конструкцій вимогам діючих в Україні нормативних актів та містити інформацію про усі технічні характеристики».
У складі пропозиції учасник долучив документ «Довідка від виробника» у якій є підтвердження заводу-виробника про відповідність пропонованих конструкцій вимогам діючих в Україні нормативних актів, також у цьому ж листі є посилання “Усі технічні характеристики згідно вимогам замовника містяться у складі тендерної пропозиції у паспортах виробу на металопластикові конструкції та двері металеві”.
У складі пропозиції учасник долучає паспорти виробів на двері металеві та металопластикові конструкції у яких надано всі технічні характеристики відповідно до вимог Замовника.
3. Учасником у складі кошторисної документації не надано «Підсумкову відомість ресурсів». На підставі вищенаведеного є всі підстави відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Термопласт М». Просимо розглянути дану вимогу та надати відповідь у встановлений законом термін.
У складі пропозиції учасником долучена підсумкова відомість ресурсів, в якій показано всі необхідні матеріали, які будуть використовуватись для виконання даної закупівлі.
Враховуючи вище викладене, вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню. З повагою, Замовник!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-09-001728-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД", Код ЄДРПОУ:02184961
Дата подання: 24 березня 2023 15:27
Дата подання: 24 березня 2023 15:27
СКАРГА
СКАРГА на неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 березня 2023 15:36
Рішення від 28.03.2023 № 3809.pdf
Дата публікації: 28 березня 2023 15:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2023 № 4079.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2023 17:14
Рішення від 03.04.2023 № 4079.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2023 16:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4079-р/пк-пз від 03.04.2023 р., зобов’язано комунальний заклад загальної середньої освіти "Луцький ліцей № 4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради" (Замовник) скасувати Рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕРМОПЛАСТ М" Переможцем процедури закупівлі — "Послуги з поточного ремонту будівлі (заміна існуючих віконних і дверних блоків) КЗЗСО "Луцький ліцей № 4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради" на пр-т Волі, 25 у м. Луцьку.", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-09-001728-a, згідно вимог пункту 41 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Протокол № 4 від 07.04.2023 року.
Дата виконання рішення замовником: 07 квітня 2023 12:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" |
1 991 857,68
UAH з ПДВ
|
1 991 857,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД" |
2 056 987,20
UAH з ПДВ
|
2 056 987,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд |
2 099 154,36
UAH з ПДВ
|
2 099 154,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
2 370 000,00
UAH з ПДВ
|
2 370 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" #43876135 |
Рішення скасоване |
1 991 857,68
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2023 12:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" #43876135 |
Очікує рішення |
1 991 857,68
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2023 12:04
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2023 15:48 |
Кінець періоду оскарження: | 22 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 22 квітня 2023 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Не вірно було прописано технічні вимоги до предмета закупівлі |
Документи:
11 квітня 2023 15:47
|
Електронний підпис |
11 квітня 2023 15:42
|
Протокол №5 рішення про відміну закупівлі.pdf |