Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання матеріалів, будівельних матеріалів, інвентарю та інструментів для проведення ремонтних робіт господарським способом (обладнання для відеонагляду код ДК 021:2015:35120000-1).
Очікувана вартість
99 304,00 UAH
UA-2023-03-08-007966-a 0eae68805e064c5ab13b8c9f78b5f161
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шапаренко Олександр Павлович

+380442808492 kpdu.dzo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський Палац дітей та юнацтва
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Шапаренко Олександр Павлович
+380442808492
kpdu.dzo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 березня 2023 23:01
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2023 23:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2023 23:06
Очікувана вартість: 99 304,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 993,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Спрощені закупівлі оголошено згідно Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Відеокамера Hikvision DS-2CD2643G2-IZS (2.8-12)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2023
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
6 штуки
Відеокамера Hikvision DS-2CD2343G2-I (2.8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2023
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
1 штуки
Відеореєстратор Hikvision DS-7616NI-K2 (160-160)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2023
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
1 штуки
Накопичувач для зберігання записів WD 8TB 3.5" 5640 128MB SATA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2023
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
8 штуки
POE інжектор SEVEN P-734S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2023
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
8 штуки
Монтажна розподільча коробка 150х116х67, 10хM25, IP66
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2023
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
1 штуки
ДБЖ LPY-PSW-800VA+
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2023
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
1 штуки
Шкаф монтажний Шкаф 6U, 600х500х373 мм (Ш*Г*В UA-MGSWL65G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2023
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100 Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 березня 2023 23:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 березня 2023 23:02
Спрощена Відеонагляд 2023р.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

якість документу
Дата подання: 09 березня 2023 18:36
Дата відповіді: 10 березня 2023 18:03
шановний замовнику. в примітках ви просите поставити печатку та підпис. на даний час існує електрлоний підпис який ми накладаємо на кожний документ та на пропозицію в цілому. просимо прибрати зайві вимоги до підпису документів. також просимо завантажити більш якісну копію тендерної документації для можливості прочитати те що написано в примітках
Відповідь: Доброго дня!
Відповідь на 1 питання.
Згідно оголошення пункт 14.1. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги"

Відповідь на 2 питання.
Примітки:
Товар повинен відповідати технічним та якісним характеристикам відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. (п.1 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"). Учасник повинен зазначити конкретну торгову марку або модель запропонованого товару в своїх пропозиціях згідно Додатку 3 оголошення.
Всі завантажені та надані копії документів Учасника повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера, дати і завірені підписом керівника підприємства або іншої уповноваженої особи учасника чи підписом фізичної особи – підприємця з розшифровкою прізвища та ініціалів підписанта, словосполучення «згідно з оригіналом» та відбитком печатки учасника (за наявності у разі відсутності печатки такі пропозиції будуть розглядатись). У разі, якщо будь-які із документів, які вимагаються умовами тендерної документації, не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, учасник надає лист із обґрунтованими поясненнями неможливості подання таких документів. В разі відсутності на електронному майданчику вище зазначених документів до початку кваліфікації Учасника, пропозицію якого системою електронних закупівель визначено за запропонованою ціною найнижчою, Замовник залишає за собою право відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає вимогам цього Оголошення/Документації.
документ
Дата подання: 13 березня 2023 15:16
Дата відповіді: 14 березня 2023 14:02
шановний замовнику просимо надати документ в форматі ВОРД для можливості копіювання. також впишіть актуальний номер телефону, той який вписано - не актуальний
Відповідь: Доброго дня!
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено Замовником з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу ДП "ПРОЗОРРО" від 20.10.2022 №25 та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель зі змінами. Умови оголошення не порушують ні чиїх прав та законних інтересів, що пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови оголошення.
В той же час, згідно чинного законодавства України не визначено вичерпних критеріїв та класифікаційних ознак поняття «дискримінації», в тому числі у сфері публічних закупівель. З урахуванням практики розгляду скарг щодо порушення законодавства з питань публічних закупівель органом оскарження вбачається, що дискримінаційними можуть вважатись умови, що створюють нерівні умови для участі у торгах для різних учасників, що є правомочними на участь у торгах (наприклад, вимога щодо необхідності подання документу, що не є обов’язковим згідно чинного законодавства для здійснення господарської діяльності, тощо). В той же час оприлюднена замовником документація знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель «Прозорро», придатна для зчитування та опрацювання у будь-якому з доступних програмних засобів зчитування зображень. При цьому, файл документації не захищений жодними паролями (тощо), що могли б унеможливити зчитування такого файлу, та є загальнодоступним для необмеженого кола учасників. Отже за таких обставин відсутні факти, які б свідчили про створення перешкод для участі будь-кого з потенційних учасників, кожен з яких фактично має змогу ознайомитись зі змістом документації та надати відповідні документи пропозиції, що вимагаються замовником.
формат документів
Дата подання: 13 березня 2023 15:20
Дата відповіді: 14 березня 2023 14:02
Питання. як можно заповнити договір, якщо його не додано в форматі ВОРД? Просимо надати документі в форматі для можливості його редагування
Відповідь: Доброго дня!
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено Замовником з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу ДП "ПРОЗОРРО" від 20.10.2022 №25 та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель зі змінами. Умови оголошення не порушують ні чиїх прав та законних інтересів, що пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови оголошення.
В той же час, згідно чинного законодавства України не визначено вичерпних критеріїв та класифікаційних ознак поняття «дискримінації», в тому числі у сфері публічних закупівель. З урахуванням практики розгляду скарг щодо порушення законодавства з питань публічних закупівель органом оскарження вбачається, що дискримінаційними можуть вважатись умови, що створюють нерівні умови для участі у торгах для різних учасників, що є правомочними на участь у торгах (наприклад, вимога щодо необхідності подання документу, що не є обов’язковим згідно чинного законодавства для здійснення господарської діяльності, тощо). В той же час оприлюднена замовником документація знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель «Прозорро», придатна для зчитування та опрацювання у будь-якому з доступних програмних засобів зчитування зображень. При цьому, файл документації не захищений жодними паролями (тощо), що могли б унеможливити зчитування такого файлу, та є загальнодоступним для необмеженого кола учасників. Отже за таких обставин відсутні факти, які б свідчили про створення перешкод для участі будь-кого з потенційних учасників, кожен з яких фактично має змогу ознайомитись зі змістом документації та надати відповідні документи пропозиції, що вимагаються замовником.
документи
Дата подання: 14 березня 2023 19:17
Дата відповіді: 14 березня 2023 22:53
в тендерній документацііі ви просити заповнити договір та пропозицію, як ми повинні це зробити? якщо не можна скопіювати, заповнити та відправити? нам потрібно перепечатувати в ручну ваші … доб потім заповнити та поставити печатки? як можно заповнювати договір ставити печатку, якщо ми не знаємо кого виберуть переможцем?! вірно буде погодитись з умовами договору!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за питання.
Оприлюднене замовником оголошення згідно даної процедури знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель та оформлена у машино зчитувальному форматі без будь-яких обмежень для перегляду, збереження, копіювання, тощо. Отже, у замовника відсутні підстави дозавантажувати будь-які файли оголошення про проведення спрощеної закупівлі окрім тих, що були оприлюднені разом із оголошенням про проведення спрощених закупівель згідно ст. 10 Закону.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2023 23:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГУК ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 99 303,96
UAH з ПДВ
99 303,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2023 17:11
Електронний підпис
16 березня 2023 23:13
08 РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ.pdf
16 березня 2023 23:13
04 Паспорт Гук О.О..pdf
16 березня 2023 23:13
21 ДОВІДКА ПРО ФОП.pdf
16 березня 2023 23:13
28 Авторизаційний лист.pdf
16 березня 2023 23:13
10 Договір.pdf
16 березня 2023 23:13
32 ДОВІДКА новий товар.pdf
16 березня 2023 23:13
16 ЗУ Про санкції.pdf
16 березня 2023 23:13
13 Проект догоовру.pdf
16 березня 2023 23:13
14 Додаток №1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГУК ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГУК ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2861108915
Переможець 99 303,96
UAH з ПДВ
20 березня 2023 14:26

Документи

20 березня 2023 14:26
Електронний підпис
20 березня 2023 14:23
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2023 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУК ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2861108915
99 303,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2023 14:26
Електронний підпис
20 березня 2023 14:23
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2023 07:51
Електронний підпис укладений
21 березня 2023 16:17
Договір укладений
21 березня 2023 16:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 99 303,96
UAH