Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для ксерокса А4, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197630-1 Папір для друку,папір для ксерокса А5, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197630-1 Папір для друку, фотопапір, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари, ручка кулькова (синя), номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192121 -5 Кулькові ручки, ручка кулькова (чорна), номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192121 -5 Кулькові ручки, олівець, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 -30192130-1 Олівці, коректор- стрічка, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192930-9 Ручки –коректори, папка- реєстратор А4, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197210-1 - Теки-реєстратори, клей-олівець, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари, штемпельна фарба, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192110-5 Чорнила та пов’язана продукція, конверт поштовий С5, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30199230-1 Конверти, конверт поштовий Е65/DL, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30199230-1 Конверти, стрічка клейка пакувальна, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари, чорнило (чорне) номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари.
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2023-03-08-006243-a ● 10038542d7564bd28a0e78a23e6abe47
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці" |
Код ЄДРПОУ: | 38055061 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44 |
Контактна особа: |
Бондаренко Олена Юріївна +380975767042 kz.cpmsd2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2023 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 225 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
м.Вінниця, вул. Магістратська,44, категорія замовника- підприємства, установи, організації, зазначені в п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" з врахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України“Про публічні закупівлі”,на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 ( зі змінами). Технічні та якісні характеристики вказані в Додатку №1
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 пачок
Папір для ксерокса А4, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197630-1 Папір для друку,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 пачок
Папір для ксерокса А5, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197630-1 Папір для друку,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 пачок
Фотопапір, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 штуки
Ручка кулькова синя, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192121 -5 Кулькові ручки,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Ручка кулькова чорна, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192121 -5 Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Олівець, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 -30192130-1 Олівці,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Коректор- стрічка, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192930-9 Ручки –коректори,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Папка- реєстратор А4, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197210-1 - Теки-реєстратори,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Клей-олівець, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Штемпельна фарба, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192110-5 Чорнила та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Конверт поштовий С5, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30199230-1 Конверти,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Конверт поштовий Е65/DL, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30199230-1 Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Стрічка клейка пакувальна, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
18 штуки
Чорнило (чорне) номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 Канцелярські товари,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: Медичні матеріали (код за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне ) (далі- номенклатура кожної позиції предмета закупівлі). Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником отриманих Товарів на поточний рахунок Постачальника в термін 10 банківських днів після поставки Товарів Замовнику та підписання акту/накладної. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 березня 2023 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 березня 2023 14:54 |
Додаток_4Лист-згода.docx | |
08 березня 2023 14:54 |
Додаток 3_Проєкт договору.doc | |
08 березня 2023 14:54 |
Додаток 2.docx | |
08 березня 2023 14:54 |
Додаток _1.docx | |
08 березня 2023 14:54 |
Тендерна документація.docx | |
08 березня 2023 14:54 |
Оголошення.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович" |
195 827,00
UAH з ПДВ
|
195 827,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
207 739,97
UAH з ПДВ
|
207 739,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
211 694,70
UAH з ПДВ
|
211 694,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
223 343,40
UAH з ПДВ
|
223 343,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович" #3307207495 |
Переможець |
195 827,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2023 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2023 10:59
|
Договір | укладений |
24 березня 2023 10:57
|