Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Панченко Ольга Олександрівна 380442986950 PANCHENKO-OA@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2023 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 9 635 858,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 179,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог Додатку 6.1 та пункту 4.10 Розділу І тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 289000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог Додатку 4, Додатку 6.2 та пункту 4.11 Розділу І тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42340000-1: Печі непобутового призначення
42340000-1 Печі непобутового призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов Проекту договору-Додаток 4 до тендерної документації . | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2023 12:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2023 12:41 |
23-1063-Перелік змін_1.docx | |
14 березня 2023 12:41 |
23-1063-Додаток - 1-ТЗ зі змінами.docx | |
14 березня 2023 12:41 |
23-1063_ТД_зі змінами.docx | |
08 березня 2023 14:12 |
23-1063-Додаток 6.2. вимоги до банківської гарантії договірне забезпечення.docx | |
08 березня 2023 14:12 |
23-1063-Додаток 4 - Проект договору.doc | |
08 березня 2023 14:12 |
23-1063 - Додаток1.1.-Гарантійний лист.docx | |
08 березня 2023 14:12 |
23-1063-Додаток 1.2. - Гарантійний лист.docx | |
08 березня 2023 14:12 |
23-1063-Додаток 6.1. вимоги до банківської гарантії тендерне забезпечення.docx | |
08 березня 2023 14:12 |
23-1063-Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf | |
08 березня 2023 14:12 |
23-1063_Додаток 3 вимоги до переможця.docx | |
08 березня 2023 14:12 |
23-1063_Додаток_2_Перелік інформації.docx |
14 березня 2023 12:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 березня 2023 12:41 |
23-1063-Перелік змін_1.docx
|
|||
14 березня 2023 12:41 |
23-1063-Додаток - 1-ТЗ зі змінами.docx
|
|||
14 березня 2023 12:41 |
23-1063_ТД_зі змінами.docx
|
|||
08 березня 2023 14:12 |
23-1063-Додаток 6.2. вимоги до банківської гарантії договірне забезпечення.docx
|
|||
08 березня 2023 14:12 |
23-1063-Додаток 4 - Проект договору.doc
|
|||
08 березня 2023 14:12 |
23-1063 - Додаток1.1.-Гарантійний лист.docx
|
|||
08 березня 2023 14:12 |
23-1063-Додаток 1.2. - Гарантійний лист.docx
|
|||
08 березня 2023 14:12 |
23-1063-Додаток 6.1. вимоги до банківської гарантії тендерне забезпечення.docx
|
|||
08 березня 2023 14:12 |
23-1063-Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf
|
|||
08 березня 2023 14:12 |
23-1063_Додаток 3 вимоги до переможця.docx
|
|||
08 березня 2023 14:12 |
23-1063_Додаток_2_Перелік інформації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-21-000004 ● 8b64b88788104350a166c2f062c3900e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2023 10:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.07.2023 № 30-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 20.07.2023 № 30-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-08-005738-a 03.08.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-21 10:59:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Печі непобутового призначення (Підігрівачі газу типу ПГ-3, ПГ-5, ПГ-15) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-08-005738-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-25 09:06:39
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 21.07.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-08-005738-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення.
Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до НПАОП 60.3-1.01 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів», ДСТУ EN 12186:2017 «Газова інфраструктура. Станції регулювання тиску газу для транспортування та розподіляння. Функційні вимоги».
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації.
Забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи (частина третя статті 25 Закону України «Про стандартизацію»).
З урахуванням вказаних обставин, ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати тексти національних стандартів, в тому числі в електронній формі, будь-яким стороннім організаціям без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (з наступними змінами) методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Відповідно до частини першої статті 21 Закону України «Про інформацію» інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація.
Згідно з частиною другою статті 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, а також інформація, визнана такою на підставі закону. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, якщо інше не встановлено законом.
Наказом ТОВ «Оператор ГТС України» від 25.05.2023 № 334 затверджено Перелік відомостей, що становлять комерційну таємницю ТОВ «Оператор ГТС України» та конфіденційну інформацію щодо персональних даних його співробітників (далі - Перелік).
Згідно з пунктом 4.4. Переліку до відомостей, що становлять комерційну таємницю, віднесено відомості, отримані від контрагентів під час формування очікуваної вартості закупівлі.
З урахуванням вказаних обставин, повідомляємо, що комерційні пропозиції чотирьох потенційних постачальників надані листом ТОВ «Оператор ГТС України» ТОВВИХ-23-9937КТ від 24.07.2023 на адресу Державної аудиторської служби України.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-08-005738-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОКОМПЛЕКС" |
9 498 000,00
UAH
|
9 498 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОКОМПЛЕКС" #31399548 |
Переможець |
9 498 000,00
UAH
|
27 березня 2023 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2023 14:31
|
ДУ 1 від 09.10.2023 (1) (1).pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2023 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 11:10
|
Договір №4600007467 від 10.04.2023.pdf | укладений |
10 квітня 2023 11:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до підпункту 3 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 |
Номер договору про закупівлю: | 4600007467 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |