Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту приміщень - Громадський бюджет № 704 «Ремонт музичної зали дошкільного навчального закладу (ясла – садок) комбінованого типу № 147» на вул. Олійника Степана,6 Дарницького району м. Києва (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах) (ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2023-03-08-004817-a ● a46ac19e5b89417ab89cf0317ce53624
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Антонюк Ірина 380445631724 tender-uo1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2023 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень - Громадський бюджет № 704 «Ремонт музичної зали дошкільного навчального закладу (ясла – садок) комбінованого типу № 147» на вул. Олійника Степана,6 Дарницького району м. Києва (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02068, Україна, Київська область, Київ, вул. Олійника Степана,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 березня 2023 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 березня 2023 14:19 |
Додаток № 6.doc | |
08 березня 2023 14:19 |
Додаток № 5.doc | |
08 березня 2023 14:19 |
Додаток № 4.doc | |
08 березня 2023 14:19 |
Додаток № 3.doc | |
08 березня 2023 14:18 |
Додаток № 1.doc | |
08 березня 2023 14:18 |
Додаток № 2.doc | |
08 березня 2023 14:18 |
ТД (поточний ремонт муз зали ЗДО 147).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-08-004817-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПАЛІЙ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3291111098
Дата подання: 25 березня 2023 22:09
Скарга щодо неправомірного відхилення пропозиції
Замовником неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію, чим порушено принципи закупівель, норми Закону Українии "Про публічні закупівлі" та Особливостей, права та інтереси учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2023 15:25
Шанований Учасник
Замовником було уважно розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на ваше звернення повідомляється наступне:
Відповідно до пункту 40 Особливостей затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 17.03.2023 року Замовником було розміщене відповідне повідомлення про усунення невідповідностей, з проханням надати Учасником зокрема, та не виключно, документи, які в повній мірі відповідають вимогам Додатку № 1 до тендерної документації, а також розрахункові кошторисні документи скріплені печаткою та підписом організації-Учасника, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, відповідно до вимог пункту 4 Додатку № 3 .
В свою чергу учасником не було виправлено наступні невідповідності:
- Учасником була надана довідка не за формою, що містить інформацію про наявність працівників, проте у довідці не бути зазначені головний інженер, інженер-електрик, виконавець робіт, крім того учасником не було надано будь яких документів, які б могли свідчити про наявність вищезазначених працівників а також документи які могли б підтверджувати вищу освіту, стаж та проходження навчання загальних питань охорони праці головного інженера, документи що підтверджують вищу освіту, стаж інженера-електрика, документи що підтверджують стаж виконроба, що не відповідає вимогам пунктам 2.1., 2.2. Додатку № 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» до тендерної документації. Крім того, Учасником не підтверджено взаємовідносини електрика Рокитного О.А. з Учасником. Наданий договір цивільно-правового характеру від 13.03.2023р. № 2-Т/23-01 не може вважатись укладеним, враховуючи відсутність підписів та печаток сторін, що не відповідає вимогам пункт 2.3. Додатку № 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» до тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, не підтверджено відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям.
- Надані Учасником розрахункові кошторисні документи скріплені печаткою та підписом організації, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, не в повній мірі відповідають вимогам замовника, зокрема пункту 4 Додатку № 3. 4. Відповідно до п. 4 Додатку № 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати «Договірну ціну (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд) та Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%);(повна кошторисна вартість об'єкта будівництва по зведеному кошторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі )» В свою чергу, учасником не враховано витрати на проходження експертизи в складі Договірної ціни, а також не обчислено Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%). В свою чергу, Учасник не звертався через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Згідно з положеннями тендерної документації, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означає, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Таким чином, під час надання тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повністю усвідомим зміст тендерної документації та вимоги, викладені Замовником, проте не виконав дані вимоги, що, в свою чергу, призвело до відхилення тендерної пропозиції.
Замовником було уважно розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на ваше звернення повідомляється наступне:
Відповідно до пункту 40 Особливостей затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 17.03.2023 року Замовником було розміщене відповідне повідомлення про усунення невідповідностей, з проханням надати Учасником зокрема, та не виключно, документи, які в повній мірі відповідають вимогам Додатку № 1 до тендерної документації, а також розрахункові кошторисні документи скріплені печаткою та підписом організації-Учасника, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, відповідно до вимог пункту 4 Додатку № 3 .
В свою чергу учасником не було виправлено наступні невідповідності:
- Учасником була надана довідка не за формою, що містить інформацію про наявність працівників, проте у довідці не бути зазначені головний інженер, інженер-електрик, виконавець робіт, крім того учасником не було надано будь яких документів, які б могли свідчити про наявність вищезазначених працівників а також документи які могли б підтверджувати вищу освіту, стаж та проходження навчання загальних питань охорони праці головного інженера, документи що підтверджують вищу освіту, стаж інженера-електрика, документи що підтверджують стаж виконроба, що не відповідає вимогам пунктам 2.1., 2.2. Додатку № 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» до тендерної документації. Крім того, Учасником не підтверджено взаємовідносини електрика Рокитного О.А. з Учасником. Наданий договір цивільно-правового характеру від 13.03.2023р. № 2-Т/23-01 не може вважатись укладеним, враховуючи відсутність підписів та печаток сторін, що не відповідає вимогам пункт 2.3. Додатку № 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» до тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, не підтверджено відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям.
- Надані Учасником розрахункові кошторисні документи скріплені печаткою та підписом організації, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, не в повній мірі відповідають вимогам замовника, зокрема пункту 4 Додатку № 3. 4. Відповідно до п. 4 Додатку № 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати «Договірну ціну (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд) та Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%);(повна кошторисна вартість об'єкта будівництва по зведеному кошторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі )» В свою чергу, учасником не враховано витрати на проходження експертизи в складі Договірної ціни, а також не обчислено Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%). В свою чергу, Учасник не звертався через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Згідно з положеннями тендерної документації, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означає, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Таким чином, під час надання тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повністю усвідомим зміст тендерної документації та вимоги, викладені Замовником, проте не виконав дані вимоги, що, в свою чергу, призвело до відхилення тендерної пропозиції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-08-004817-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП ПАЛІЙ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3291111098
Скарга щодо неправомірного відхилення пропозиції
Замовником неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію, чим порушено принципи закупівель, норми Закону Українии "Про публічні закупівлі" та Особливостей, права та інтереси учасника
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ПАЛІЙ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ |
279 912,54
UAH з ПДВ
|
279 912,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІБУДЕКСПЕРТ" |
295 733,64
UAH з ПДВ
|
295 733,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ПАЛІЙ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ #3291111098 |
Відхилено |
279 912,54
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 17:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2023 13:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІБУДЕКСПЕРТ" #44999071 |
Переможець |
295 733,64
UAH з ПДВ
|
25 березня 2023 18:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2023 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2023 15:18
|
ДУ № 1 до дог. № 279;.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2023 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 11:30
|
Договір №279.pdf | укладений |
06 квітня 2023 11:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 3.3 та 3.4 Договору , уклали дану додаткову угоду про наступне:1.Сторони дійшли згоди пункт 3.1 викласти в наступній редакції:"3.1.Ціна цього Договору визначається позитивною експертною оцінкою та згідно з Договірною ціною становить : 294 747,95 грн.(двісті дев"яносто чотири тисячі сімсот сорок сім грн. 95 коп.) у т.ч. ПДВ 49 124,66 грн. Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1). |
Номер договору про закупівлю: | 279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |