Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Дунаєвецької міської ради "Дунаєвецька багатопрофільна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02004255 |
Місцезнаходження: | 32400, Україна , Хмельницька обл., місто Дунаївці, вулиця Соборна, 7 |
Контактна особа: |
Наталія Миронюк +380681720380 knp_dun_bl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2023 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 8 991 607,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
08 березня 2023 14:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 березня 2023 12:12 |
4.1. Додаток 1.docx | |
08 березня 2023 12:12 |
4. ТД (29).doc | |
08 березня 2023 12:12 |
4.3. Додаток 3.docx | |
08 березня 2023 12:12 |
4.2. Додаток 2 технiчнi вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно пункту 6 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації викладено у наступній редакції: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару, якщо кількість предмета закупівлі становить або перевищує 1500 одиниць виміру, учасник має надати оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (з наданням підтверджуючих документів щодо таких повноважень для представника, представництва, філії виробника, офіційного дистриб’ютора у вигляді довіреностей, авторизаційних листів щодо представництва/дистриб’юції). Гарантійний лист/авторизаційний лист щодо дистриб'юції повинен місити назву замовника, номер оголошення та кількість товару».
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Дана вимога також формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних медичних виробів Учасником торгів. Надання листа виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку медичних матеріалів Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних медичних ліків з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності лікарських засобів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідного виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
4. Надання листа виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності мінімізує ризик того, що лікарські засоби, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже такий лист підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого від виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що вказана позиція повністю співпадає з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема в рішенні в рішенні № 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-11-001890-b), в рішенні № 17650-р/пк-пз від 18.09.2020 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-13-005415-a) та в рішенні №11845-р/пк-пз від 28.05.2021 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-07-001444-c). У вказаних рішеннях Колегія повністю підтвердила обґрунтованість, законність та відповідність вказаних вимог принципам публічних закупівель.
Крім того, звертаємо увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, представництвом, філією виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником, заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб ,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
КНП ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» із врахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-02-000015 ● a52f5890c2b847d488060baabbabaa21
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 14:30 |
01.06.2023 № 129
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.06.2023 № 129
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
29 UA-2023-03-08-004167-a 08.03.2023 Комунальне некомерційне підприємство Дунаєвецької міської ради "Дунаєвецька багатопрофільна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02004255 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-14 10:28:09
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів, а саме: Levothyroxine sodium, Levothyroxine sodium, Epinephrine, Azithromycin, Albendazole, Albumin, Albumin, Chlorpromazine, Amikacin, Amlodipine, Ammonia*, Amoxicillin, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Ampicillin, Metamizole sodium, Amiodarone, Amiodarone, Alteplase, Magnesium (different salts in combination), Atracurium, Atracurium, Atropine, Acetylsalicylic acid, Acetylsalicylic acid, Bisacodyl, Bisacodyl, Bisoprolol, Bisoprolol, Bisoprolol, Bupivacaine, Bupivacaine, Vancomycin, Warfarin, Verapamil, Povidone-iodine, Aqua pro injectioni*, Haloperidol, Tranexamic acid, Heparin, Aciclovir, Hydrocortisone, Glucose, Glucose, Glucose, Dexamethasone, Ceftriaxone, Diclofenac, Propofol, Drotaverine, Povidone-iodine, Calcium gluconate, Captopril, Carbamazepine, Carvedilol, Clonidine, Levofloxacin, Lidocaine, Linezolid, Loperamide, Loratadine, Magnesium sulfate, Magnesium sulfate, Meropenem, Meropenem, Metoclopramide, Metoprolol, Metronidazole, Moxifloxacin, Naloxone, Sodium bicarbonate, Thiosulfate, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Glyceryl trinitrate, Norepinephrine, Oxytocin, Omeprazole, Omeprazole, Omeprazole, Ondansetron, Multienzymes (lipase, protease etc.), Paracetamol, Paracetamol, Paracetamol, Neostigmine, Propofol, Ranitidine, Hydroxyethylstarch, Hydroxyethylstarch, Xylometazoline, Electrolytes, Salbutamol, Cefepime, Sevoflurane, Ethanol, Ethanol, Thiopental, Clopidogrel, Tropicamide, Tiazotic acid, Medicinal charcoal, Nifedipine, Insulin (human), Enoxaparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Fluconazole, Furosemide, Chlorhexidine, Chloropyramine, Insulin (human), Insulin (human), Cefotaxime, Ceftriaxone, Ceftriaxone, Ceftazidime, Cyanocobalamin, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Cyclopentolate, Enalapril, Theophylline, Dopamine, Amikacin за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-08-004167-а), яку проведено Комунальним некомерційним підприємством Дунаєвецької міської ради "Дунаєвецька багатопрофільна лікарня" (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, виникла потреба в отриманні пояснення, щодо інформації та документів, яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення: (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-19 13:33:50
Пояснення
КНП ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень від 2023-06-14 10:28:09 та повідомляє наступне.
І. При здійсненні закупівлі по предмету: «код ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» (Levothyroxine sodium, Levothyroxine sodium, Epinephrine, Azithromycin, Albendazole, Albumin, Albumin, Chlorpromazine, Amikacin, Amlodipine, Ammonia, Amoxicillin, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Ampicillin, Metamizole sodium, Amiodarone, Amiodarone, Alteplase, Magnesium (different salts in combination), Atracurium, Atracurium, Atropine, Acetylsalicylic acid, Acetylsalicylic acid, Bisacodyl, Bisacodyl, Bisoprolol, Bisoprolol, Bisoprolol, Bupivacaine, Bupivacaine, Vancomycin, Warfarin, Verapamil, Povidone-iodine, Aqua pro injectioni, Haloperidol, Tranexamic acid, Heparin, Aciclovir, Hydrocortisone, Glucose, Glucose, Glucose, Dexamethasone, Ceftriaxone, Diclofenac, Propofol, Drotaverine, Povidone-iodine, Calcium gluconate, Captopril, Carbamazepine, Carvedilol, Clonidine, Levofloxacin, Lidocaine, Linezolid, Loperamide, Loratadine, Magnesium sulfate, Magnesium sulfate, Meropenem, Meropenem, Metoclopramide, Metoprolol, Metronidazole, Moxifloxacin, Naloxone, Sodium bicarbonate, Thiosulfate, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Glyceryl trinitrate, Norepinephrine, Oxytocin, Omeprazole, Omeprazole, Omeprazole, Ondansetron, Multienzymes (lipase, protease etc.), Paracetamol, Paracetamol, Paracetamol, Neostigmine, Propofol, Ranitidine, Hydroxyethylstarch, Hydroxyethylstarch, Xylometazoline, Electrolytes, Salbutamol, Cefepime, Sevoflurane, Ethanol, Ethanol, Thiopental, Clopidogrel, Tropicamide, Tiazotic acid, Medicinal charcoal, Nifedipine, Insulin (human), Enoxaparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Fluconazole, Furosemide, Chlorhexidine, Chloropyramine, Insulin (human), Insulin (human), Cefotaxime, Ceftriaxone, Ceftriaxone, Ceftazidime, Cyanocobalamin, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Cyclopentolate, Enalapril, Theophylline, Dopamine, Amikacin) 3 лоти було залучено фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі потреб відділень лікарні та опрацьовані фармацевтом. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів лікарні.
КНП ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено що разі, у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати як "або еквівалент".
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Окрім того, з метою об’єктивного визначення очікуваної вартості нами здійснювався аналіз ринку (через систему Прозорро).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Levothyroxine sodium, Levothyroxine sodium, Epinephrine, Azithromycin, Albendazole, Albumin, Albumin, Chlorpromazine, Amikacin, Amlodipine, Ammonia, Amoxicillin, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Ampicillin, Metamizole sodium, Amiodarone, Amiodarone, Alteplase, Magnesium (different salts in combination), Atracurium, Atracurium, Atropine, Acetylsalicylic acid, Acetylsalicylic acid, Bisacodyl, Bisacodyl, Bisoprolol, Bisoprolol, Bisoprolol, Bupivacaine, Bupivacaine, Vancomycin, Warfarin, Verapamil, Povidone-iodine, Aqua pro injectioni*, Haloperidol, Tranexamic acid, Heparin, Aciclovir, Hydrocortisone, Glucose, Glucose, Glucose, Dexamethasone, Ceftriaxone, Diclofenac, Propofol, Drotaverine, Povidone-iodine, Calcium gluconate, Captopril, Carbamazepine, Carvedilol, Clonidine, Levofloxacin, Lidocaine, Linezolid, Loperamide, Loratadine, Magnesium sulfate, Magnesium sulfate, Meropenem, Meropenem, Metoclopramide, Metoprolol, Metronidazole, Moxifloxacin, Naloxone, Sodium bicarbonate, Thiosulfate, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Glyceryl trinitrate, Norepinephrine, Oxytocin, Omeprazole, Omeprazole, Omeprazole, Ondansetron, Multienzymes (lipase, protease etc.), Paracetamol, Paracetamol, Paracetamol, Neostigmine, Propofol, Ranitidine, Hydroxyethylstarch, Hydroxyethylstarch, Xylometazoline, Electrolytes, Salbutamol, Cefepime, Sevoflurane, Ethanol, Ethanol, Thiopental, Clopidogrel, Tropicamide, Tiazotic acid, Medicinal charcoal, Nifedipine, Insulin (human), Enoxaparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Fluconazole, Furosemide, Chlorhexidine, Chloropyramine, Insulin (human), Insulin (human), Cefotaxime, Ceftriaxone, Ceftriaxone, Ceftazidime, Cyanocobalamin, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Cyclopentolate, Enalapril, Theophylline |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 8 750 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 87 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Згідно пункту 6 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації викладено у наступній редакції: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару, якщо кількість предмета закупівлі становить або перевищує 1500 одиниць виміру, учасник має надати оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (з наданням підтверджуючих документів щодо таких повноважень для представника, представництва, філії виробника, офіційного дистриб’ютора у вигляді довіреностей, авторизаційних листів щодо представництва/дистриб’юції). Гарантійний лист/авторизаційний лист щодо дистриб'юції повинен місити назву замовника, номер оголошення та кількість товару».
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Дана вимога також формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних медичних виробів Учасником торгів. Надання листа виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку медичних матеріалів Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних медичних ліків з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності лікарських засобів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідного виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
4. Надання листа виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності мінімізує ризик того, що лікарські засоби, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже такий лист підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого від виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що вказана позиція повністю співпадає з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема в рішенні в рішенні № 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-11-001890-b), в рішенні № 17650-р/пк-пз від 18.09.2020 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-13-005415-a) та в рішенні №11845-р/пк-пз від 28.05.2021 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-07-001444-c). У вказаних рішеннях Колегія повністю підтвердила обґрунтованість, законність та відповідність вказаних вимог принципам публічних закупівель.
Крім того, звертаємо увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, представництвом, філією виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником, заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб ,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
КНП ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» із врахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2023 18:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" |
5 644 087,30
UAH з ПДВ
|
5 644 087,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМЕТРІН ФК" |
8 551 809,47
UAH з ПДВ
|
8 551 809,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" #43808856 |
Відхилено |
5 644 087,30
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 14:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2023 11:56
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 березня 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМЕТРІН ФК" #38218086 |
Переможець |
8 551 809,47
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 09:59
|
ДУ 2_Лот 1.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2023 09:55
|
ДУ 1 Аметрін ФК_170.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2023 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2023 14:24
|
File (20).PDF | зміни до договору |
13 липня 2023 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 10:48
|
Договір_Ліки-Лот 1_АМНТРІН ФК.PDF | укладений |
30 березня 2023 10:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п. 6 п. 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пп.1 п.19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |