Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Вебсайт: | http://oocl.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26 |
Контактна особа: |
Зайчук Анатолій Іванович 380988862449 tender_kuookl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2023 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 4 884 256,25 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 421,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
33600000-6 - Фармацевтична продукція (Наркотичні засоби, психотропні речовини)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2023 08:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2023 08:51 |
пелелік змін.doc | |
15 березня 2023 08:51 |
ТД зміни.doc |
15 березня 2023 08:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2023 08:51 |
пелелік змін.doc
|
|||
15 березня 2023 08:51 |
ТД зміни.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-23-000022 ● b38bf2d5ddcb45ddba3f8d9b13170272
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2023 16:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.05.2023 № 40-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.05.2023 №40-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2023-03-08-003681-a від 08.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 16:35:57
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «33600000-6 Фармацевтична продукція(наркотичні засоби, психотропні речовини)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-08-003681-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-25 11:36:26
Пояснення
На Ваш запит за номером оголошення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-08-003681-a надаємо наступні пояснення (інформацію): за для забезпечення надання медичної допомоги КНП «ООКЛ»ООР» за пакетами медичних гарантій №3 "Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах"; №5 «Медична допомога при гострому мозковому інсульті»; №6 «Медична допомога при гострому інфаркті міокарда»; №7 "Медична допомога при пологах"; №47"Хірургічні операції дорослим та дітям в умовах стаціонару одного дня" та інш. у відповідності до Фінансового плану на 2023 рік, здійснено закупівлю наркотичних засобів та психотропних речовин. КНП «ООКЛ»ООР» фактично обслуговує 2 500 000 населення та забезпечує всі напрями стаціонарної медичної допомоги відповідно до переліку, визначеного Кабінетом Міністрів України. Щорічно в лікарні проводиться більш ніж 11,5 тис операцій різного профілю і ступеню складності, з застосовуванням малоінвазійної хірургії, відеоендоскопічної: лапаро-, торако, артро-скопічної, ендоваскулярної хірургії, стентування коронарних артерій, при гострому інфаркті міокарду, при порушеннях ритму серця, у тому числі радіочастотна абляція, урологічна літотрипсія. Операції на судинах, в тому числі на артеріях, ендоваскулярні на бріхоцефальних судинах, стентування периферичних судин, кардіохірургічні операції, в т.ч. відкритих зі штучним кровообігом, операції на нервовій системі, в т.ч. на головному мозку; операції на органах зору, отоларингологічні операції, операції на органах дихання, у тому числі торакоскопічні; операції на кістковом’язовій системі, в т.ч. ендопротезування суглобів, гінекологічні операції, операції проведені в перинатальному центрі.
Всього в КНП «ООКЛ» ООР функціонує 27 операційних: плановий операційний блок на 12 операційних, операційний блок для екстреної хірургічної допомоги на 3 операційні, 12 спеціалізованих операційних залів в окремих відділеннях. Відділення та блоки інтенсивної терапії: відділення інтенсивної терапії Регіонального центру кардіохірургії, відділення інтенсивної терапії загального профілю, блок інтенсивної терапії для хворих з судинно-мозковими порушеннями, відділення інтенсивної терапії і екстракорпоральних методів детоксикації та ГБО, блок інтенсивної кардіохірургічної допомоги, блок інтенсивної терапії у відділенні інтервенційної серцево-судинної радіології, відділення інтенсивної допомоги вагітних, роділь та породіль, відділення інтенсивної терапії новонароджених. Потребу в наркотичних засобах та психотропних речовинах визначено відповідно до потужностей КНП «ООКЛ» ООР (яка є найбільшою лікарнею Півдня України) та розраховано на 1000 діючих стаціонарних ліжок, з урахуванням військового стану та готовності закладу приймати пацієнтів з різними видами травм, в т.ч. мінно-вибуховими травмами, осколковими та вогнепальними пораненнями, враховуючи територіальне місцезнаходження закладу та наближеність до Миколаївської та Херсонської областей.
Наголошуємо, що річна потреба є реальною, враховує випадки порушення логістики, масового одночасного поступлення поранених, як цивільних так і військових, інших можливих негараздів у військовий час (ракетні удари, зупинки виробництва та інше). Поставки за укладеним договором здійснюються щомісяця, маленькими партіями, відповідно до фактичної потреби закладу з дотриманням вимог Постанови КМУ №589 від 03.06.2009 р. зі змінами «Про затвердження Порядку провадження діяльності, пов'язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та контролю за їх обігом» та Наказу генерального директора КНП «ООКЛ» ООР №24 від 20.01.2020 р. «Про діяльність з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у КНП «ООКЛ» ООР» ( а саме Додатку 6). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено відповідно до протоколів надання медичної допомоги хворим, які потребують знеболення як інтраопераційно, так і в післяопераційному періоді, враховуючи об’єм оперативного втручання, особисті дані та супутні захворювання кожного окремого пацієнта, а саме:
Морфін використовується при вираженому больовому синдромі (політравма, опіки, кардіогенний шок), для премедикації та знеболення під час операції та післяопераційному періоді.
Фентаніл потрібен для премедикації, знеболення під час операцій, знеболення пацієнтів з факторами високого ризику.
Кетамін вкрай необхідний для проведення внутрішньовенної анестезіїї у хворих у критичному стані, при різних видах шоку, кровотечах. Кетамін має анальгетичні властивості, тому використовується для знеболення під час операцій та під час проведення короткочасних діагностичних процедур.
Діазепам застосовується для седації хворих під час премедикації в операційній і тяжкохворих, які транспортуються у відділення інтенсивної терапії для усунення психомоторного збудження.
Мідазолам використовується для премедикації перед операцією, проведення седації зі збереженням свідомості перед або під час діагностичних або малоінвазивних процедур.
Необхідність наркотичних і седативних препаратів в КНП «ООКЛ» ООР» обумовлена наданням медичної допомоги хворим всього південного регіону України, для забезпечення проведення високоспеціалізованих операцій в кардіохірургії, інтервенційній серцево-судинній та нейроваскулярній радіології з рентгенхірургічним блоком, нейрохірургії, травматолого-ортопедичному відділенні, отоларингологічному, офтальмологічному, судинної хірургії, торакальної хірургії, урологічному, хірургічному, інвазивних методів діагностики і лікування, відділенні аритмології з рентгенопераційною, гінекологічному, ендоскопічній хірургії, трансплантації нирки і надання екстренної медичної допомоги, яка виникає як у мирний, так і військовий час.
Очікувану вартість зазначеної процедури визначено відповідно до Наказу №275 від 18.02.2020р. "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" методом порівняння ринкових цін, погоджено Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної військової адміністрації та оприлюднено на сторінці офіційного веб-сайту http://oocl.org.ua/tenders/255
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Софія" |
4 179 335,00
UAH з ПДВ
|
4 179 335,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Софія" #21033653 |
Переможець |
4 179 335,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 12:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 березня 2023 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2024 15:06
|
дод. угода 4 до дог. 89.3.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2024 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 17:34
|
Додаткова 3 89.3.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 17:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 17:33
|
Додаткова 2 89.3.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 17:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2023 12:21
|
дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
31 липня 2023 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 16:20
|
ДОГОВІР 89.3.pdf | укладений |
30 березня 2023 16:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пп.6 п.19 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 89/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 1 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 |
Номер договору про закупівлю: | 89/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись положенням частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 8 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 |
Номер договору про закупівлю: | 89/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п. 8 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 89/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |