Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Шахта №9 Нововолинська |
Код ЄДРПОУ: | 41936988 |
Місцезнаходження: | 45325, Україна , Волинська обл., село Литовеж, вулиця Шахтарська 37 |
Контактна особа: |
Топоровська Ірина Валеріївна +380977547618 komercnv9@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2023 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 10:55 |
Початок аукціону: | 22 березня 2023 10:57 |
Очікувана вартість: | 5 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 13:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 13:21 |
Перелік змін до ТД.docx | |
16 березня 2023 13:21 |
Зміни до тендерної документації.docx |
16 березня 2023 13:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 березня 2023 13:21 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
16 березня 2023 13:21 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-21-000050 ● a350b72b7d7e48658e8795ba0b6d7883
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 14:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.06.2023
№18-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 21.06.2023 № 18-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-03-08-002340-а 08.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-22 10:55:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури Проект ліквідації ДП "Шахта № 9 "Нововолинська", (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-03-08-002340-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-27 10:10:22
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
22.06.2023 року я, уповноважена особа з публічних закупівель, на онлайн майданчику «Державні закупівлі онлайн», отримала запит про надання запитуваної Вами інформації.
Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
У відповідності до п.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» з приводу надання конкретної інформації щодо запитуваних питань у запиті про надання пояснень від 22.06.2023 року повідомляю наступне.
08.03.2023 року на онлайн майданчику закупівель «Державні закупівлі онлайн», мною, уповноваженою особою, було оприлюднено відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі «Проект ліквідації ДП «Шахта № 9 «Нововолинська» ДК 021:2015: 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги з очікуваною вартістю 5 850 000,00 гривень (з ПДВ).
По питанню № 1 - Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень на підставі «Кошторису доходів та витрат ДП «Шахта № 9 «Нововолинська» на 2023 рік», затвердженого Міністерством енергетики України 14.03.2023 року та «Планом використання бюджетних коштів на 2023 рік», затвердженим Міністерством енергетики України 14.03.2023 року, визначений обсяг бюджетного фінансування за програмою 2401070 «Заходи з ліквідації неперспективних вугледобувних підприємств". Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, є максимальна економія і ефективність. Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель - визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість закупівлі — це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення чи не включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку послуг, запиті комерційних пропозицій у надавачів послуг та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідних послуг, як власних так і інших суб’єктів господарювання. Основним методом визначення різних цін є метод порівняння ринкових цін. Тому перш за все, при виникненні потреби визначити очікувану вартість, мною, уповноваженою особою, було використано саме цей метод (порівняння ринкових цін). Законодавство не обмежує, мене, як, Замовника, у виборі джерел цінової інформації. Основними джерелами інформації для визначення очікуваної вартості є: • Прайс-листи надавачів відповідних послуг. • Комерційні пропозиції надавачів послуг. • Спеціалізовані торгівельні майданчики – інтернет ресурси. • Світові, регіональні та галузеві біржи. • Статистичні дані офіційних служб статистики України. • Дані власних угод і публічна інформація з платформ закупівель. • Ціни врегульовані державою (постанови, накази, тарифи). • Аналітичні та статистичні дані інформаційних видань (агенств). Існують декілька методів розрахунку очікуваної вартості, одним із найпоширенішим методів є розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Для себе я обрала найбільш оптимальний варіант – комерційна пропозиція . Хочу наголосити на відсутність будь яких намірів уповноваженої особи на порушення чинного законодавства у сфері державних закупівель.
По питанню № 2 – Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
У відповідь на питання № 2 повідомляємо наступне: у ДП «Шахта № 9 «Нововолинська» відсутній власний власний веб-сайт, тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) буде розміщено на офіційному сайті Міністерства енергетики України, оскільки у нас Головний Уповноважений орган – Міністерство енергетики України.
Провідний фахівець
з публічних закупівель –
уповноважена особа Ірина ТОПОРОВСЬКА
27.06.2023
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 10:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ, ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "УКРНДІПРОЕКТ" |
5 846 467,50
UAH з ПДВ
|
5 846 467,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНО-ПРОМИСЛОВИЙ ІНСТИТУТ" |
5 848 461,60
UAH з ПДВ
|
5 848 461,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ, ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "УКРНДІПРОЕКТ" #00174125 |
Переможець |
5 846 467,50
UAH з ПДВ
|
29 березня 2023 11:08
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 29 березня 2023 11:08
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ, ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "УКРНДІПРОЕКТ" #00174125 |
5 846 467,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2024 12:47
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2024 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 13:54
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2024 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2023 10:07
|
ДУ 2 УКРЕНДІПРОЕКТ.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2023 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 12:20
|
Додоткова угода 1.pdf | зміни до договору |
03 травня 2023 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 12:37
|
Підписаний контракт | укладений |
11 квітня 2023 12:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 5 846 467, 50 грн. - кошти державного бюджету України |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна назви шапки другої колонки таблиці додаток 3 |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |