Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бронежилети
Очікувана вартість
998 500,00 UAH
UA-2023-03-07-011727-a ● ba047daf25544f5bbd668cdb635ab1f1
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХЕРСОНСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 00131771 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, БЕРИСЛАВСЬКЕ ШОСЕ будинок 1 |
Контактна особа: |
Оксана Сергієва +380505029942 tec_xerson@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2023 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 998 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 985,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112 штуки
Бронежилети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, Бериславське шосе,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2023 20:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2023 20:09 |
_Проєкт_договору_засоби_пасивного_захисту_зі_змінами.docx | |
14 березня 2023 20:09 |
ТД_броніки_зі_змінами.docx | |
14 березня 2023 20:09 |
Додаток_№_2_Тех_характеристика_зі_змінами.doc | |
14 березня 2023 20:09 |
Перелік_змін.doc | |
13 березня 2023 14:57 |
Додаток 1 16_17 ст від13.03.docx | |
07 березня 2023 17:24 |
Додаток 4, 5.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо надати роз'яснення щодо умов тендерної документації
Дата подання: 12 березня 2023 16:02
Дата відповіді: 13 березня 2023 14:29
Шановний замовнику! Керуючись п. 51. ОСОБЛИВОСТЕЙ просимо надати роз’яснення щодо тендерної документації, а саме, роз'яснити положення Додатку 2 Технічних характеристик стосовно "потрійний контроль кріплення задньої плити". Пояснити, що таке «потрійний контроль кріплення», як повинен він виглядати, його технічні характеристики та розміри, примірний опис, або наглядний приклад, так як технічно це кишеня для бронепластини. Також, просимо підтвердити, чи правильно розуміє учасник дану вимогу як – кишеня для бронепластини. Пояснити для чого кишені для бронепластини контроль кріплення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Потрійний контроль кріплення задньої плити, що встановлюється знизу Регулювання за зростом (на плечах) й об'ємом (на попереку)
Просимо надати роз'яснення
Дата подання: 14 березня 2023 12:43
Дата відповіді: 14 березня 2023 19:59
Шановний замовнику! Дякуємо за оперативно надану відповідь. Проте, відповідь «потрійний контроль кріплення задньої плити, що встановлюється знизу Регулювання за зростом (на плечах) й об'ємом (на попереку)» - це загальний опис проблеми, що дублює вимоги тендерної документації. Нажаль Ваша відповідь немає описового характеру, що таке «потрійний контроль кріплення», а саме, як він виглядає та які функції виконує. Просимо надати посилання на державні стандарти щодо виготовлення бронежилетів/бронепластин, які б мали чіткі визначення поняття «потрійний контроль кріплення», їх технічні характеристик та опис конструктивного рішення виконання, вимоги, розміри та ін.
Питання полягало, який саме вигляд повинен мати «потрійний контроль кріплення» у розумінні Замовника, бо пошукові програми у системі інтернет за запитом «потрійний контроль кріплення» надає безліч пропозицій і варіантів. ДСТУ 8782:2018 не містить такого поняття. Замовник ставить, безпосередніх учасників, у становище коли різні технічні підходи у виконання покладеного завдання можуть призвести до здороження виготовленої продукції, неможливості вгадати що саме хотілось Замовнику, а ще до збитків компанії яка може виготовити продукт а реалізація його не відбудеться. Фактично, Замовник, встановив не чітку вимогу у тендерній документації, а на не чітку вимогу АМКУ дозволяє так само не чітко відповідати. Дякуємо за порозуміння !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація у редакції від14.03
Щодо публікації інформації про внесення змін
Дата подання: 15 березня 2023 11:28
Дата відповіді: 15 березня 2023 12:52
Шановний замовнику! Згідно абз.4 п.51 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Просимо пояснити наступне, процедура оголешена 07.03.2023, а зміни опублікувались три рази 14 березня 2023 20:09, 13 березня 2023 14:57,
09 березня 2023, як так вийшло, що перелік змін під номером 1 розміщено лише один раз 14.03.2023.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Протокол стосовно змін 13 березня наведено під вимогою, зміни 09 березня стосуввались орфографичних помилок.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-07-011727-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРУСЕЛЬ», Код ЄДРПОУ:41976470
Дата подання: 12 березня 2023 15:46
Звернення з вимогою
Шановний замовнику.
Згідно до п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, Вами, встановлена наступна вимога: «надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації складену у довільній формі, із зазначенням інформації про кваліфікацію, досвід. 1.2.2. Скан-копії оригіналів документів на підтвердження кваліфікаційного рівня зварювальника. Для підтвердження відповідності та достовірності наданої інформації документи, що вимагаються в п.1.2.2., 1.2.3. повинні бути обов’язково надані у вигляді кольорових скан-копій. Порушення даної вимоги буде підставою для відхилення пропозиції».
Зазначена вимога суперечить умовам Технічного завдання, що міститься у Додатку 2 до тендерної документації, а саме «конструктивно бронежилет складається із захисних частин переду та спинки, двох бокових частин. Захисні частини переду та спинки виготовлені з бронесталі та мають анатомічний вигин за формою грудної клітини».
Обговорювана вимога також суперечить ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови», що є стандартом, який установлює класифікацію бронежилетів відповідно до їхніх захисних властивостей, загальних технічних вимог, а саме:
П. 5.1.3. Бронежилети, залежно від конструкції жорстких захисних елементів, можуть бути двох видів: 1-й вид – захисні елементи взаєморухомі та стиковані між собою або розташовані з утворенням перекриття. 2-й вид – захисний елемент виконано у вигляді цілісної пластини чи моноблока, який складається з нерухомих відносин одна одної та стикованої між собою окремих пластин.
Тобто, як технічне завдання Замовника так і ДСТУ 8782:2018 не передбачає будь-якого втручання зі сторони «зварювальників» у конструкційну цілісність бронежилета його «цілісних пластин». В той же час, якщо конструкція бронежилета є "цілісні пластини" немає сенсу вимагати підтверджувальні документи щодо "зварювальника" , який ніякого відношення до технічної складової предмета закупівлі немає.
Повідомляємо, що використання бронежилетів, що не відповідають вимогам ДСТУ 8782:2018 може поставити під загрозу індивідуальний захист людини від ураження кулями вогнепальної стрілецької зброї, уламками снарядів, мін або ручних гранат, а також холодною зброєю, враховуючи, що Замовник знаходиться на території безпосередніх бойових дій.
Замовником, у тендерній документації, не передбачено надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій, для відкритого доступу та ознайомлення з документами, наступних документів - протоколу випробувань, ліцензії на виготовлення та реалізацію, паспорту на виріб, що є ключовими для підтвердження якості і надійності, прав на запропонований учасниками виріб.
Просимо виправити неузгодженість тендерної документації шляхом коригування усіх вимог тендерної документації, а саме приведення тендерної документації до вимог ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови», а саме прибрати будь які вимоги щодо "зварювальників", наявність їх підтвердження а також не допустити їх втручання у цілістність бронепластин.
Розгорнути
Згорнути
Згідно до п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, Вами, встановлена наступна вимога: «надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації складену у довільній формі, із зазначенням інформації про кваліфікацію, досвід. 1.2.2. Скан-копії оригіналів документів на підтвердження кваліфікаційного рівня зварювальника. Для підтвердження відповідності та достовірності наданої інформації документи, що вимагаються в п.1.2.2., 1.2.3. повинні бути обов’язково надані у вигляді кольорових скан-копій. Порушення даної вимоги буде підставою для відхилення пропозиції».
Зазначена вимога суперечить умовам Технічного завдання, що міститься у Додатку 2 до тендерної документації, а саме «конструктивно бронежилет складається із захисних частин переду та спинки, двох бокових частин. Захисні частини переду та спинки виготовлені з бронесталі та мають анатомічний вигин за формою грудної клітини».
Обговорювана вимога також суперечить ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови», що є стандартом, який установлює класифікацію бронежилетів відповідно до їхніх захисних властивостей, загальних технічних вимог, а саме:
П. 5.1.3. Бронежилети, залежно від конструкції жорстких захисних елементів, можуть бути двох видів: 1-й вид – захисні елементи взаєморухомі та стиковані між собою або розташовані з утворенням перекриття. 2-й вид – захисний елемент виконано у вигляді цілісної пластини чи моноблока, який складається з нерухомих відносин одна одної та стикованої між собою окремих пластин.
Тобто, як технічне завдання Замовника так і ДСТУ 8782:2018 не передбачає будь-якого втручання зі сторони «зварювальників» у конструкційну цілісність бронежилета його «цілісних пластин». В той же час, якщо конструкція бронежилета є "цілісні пластини" немає сенсу вимагати підтверджувальні документи щодо "зварювальника" , який ніякого відношення до технічної складової предмета закупівлі немає.
Повідомляємо, що використання бронежилетів, що не відповідають вимогам ДСТУ 8782:2018 може поставити під загрозу індивідуальний захист людини від ураження кулями вогнепальної стрілецької зброї, уламками снарядів, мін або ручних гранат, а також холодною зброєю, враховуючи, що Замовник знаходиться на території безпосередніх бойових дій.
Замовником, у тендерній документації, не передбачено надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій, для відкритого доступу та ознайомлення з документами, наступних документів - протоколу випробувань, ліцензії на виготовлення та реалізацію, паспорту на виріб, що є ключовими для підтвердження якості і надійності, прав на запропонований учасниками виріб.
Просимо виправити неузгодженість тендерної документації шляхом коригування усіх вимог тендерної документації, а саме приведення тендерної документації до вимог ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови», а саме прибрати будь які вимоги щодо "зварювальників", наявність їх підтвердження а також не допустити їх втручання у цілістність бронепластин.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 березня 2023 14:55
1. принято рішення про вилучення п1.2.2 та п1.2.3 Додатку 1 до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2023-03-07-011727-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БУНІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3044225310
Дата подання: 14 березня 2023 15:10
вимога
Вимагаю внести зміни у пункт щодо дійсності на дату кінцевого терміну подання пропозицій, у вимозі:
"Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на кінцеву дату подання пропозицій, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно- гігієнічної експертизи» (копія або оригінал);"
Вимагаємо викласти цей пункт у наступний вигляд:
"Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на дату постачання продукції, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно- гігієнічної експертизи» (копія або оригінал);"
Підставою для таких змін вважаємо безпідставність та нелогічність встановлення терміну дії привʼязану до дати подання пропозицій замість дати подання документу коли буде постачання продукції, оскільки документ вимагається саме під час постачання. Також звертаємо увагу на той факт, що таким чином ви отримуєте гарантію що надані вам бронежилету будуть мати висновок СЕС дійсний на дату постачання, а не прострочений який може діяти наприклад до 20.03.2022. Яким чином вам допоможе документ з таким терміном дії у разі укладення договору наприклад 25.05.2023 коли термін дії такого висновку вже буде прострочено.
Розгорнути
Згорнути
"Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на кінцеву дату подання пропозицій, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно- гігієнічної експертизи» (копія або оригінал);"
Вимагаємо викласти цей пункт у наступний вигляд:
"Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на дату постачання продукції, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно- гігієнічної експертизи» (копія або оригінал);"
Підставою для таких змін вважаємо безпідставність та нелогічність встановлення терміну дії привʼязану до дати подання пропозицій замість дати подання документу коли буде постачання продукції, оскільки документ вимагається саме під час постачання. Також звертаємо увагу на той факт, що таким чином ви отримуєте гарантію що надані вам бронежилету будуть мати висновок СЕС дійсний на дату постачання, а не прострочений який може діяти наприклад до 20.03.2022. Яким чином вам допоможе документ з таким терміном дії у разі укладення договору наприклад 25.05.2023 коли термін дії такого висновку вже буде прострочено.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 березня 2023 19:58
Тендерна документація у редакції від14.03
Номер вимоги: UA-2023-03-07-011727-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРУСЕЛЬ», Код ЄДРПОУ:41976470
Дата подання: 14 березня 2023 20:21
Щодо вимоги СЕС
Шановний Замовнику! Просимо прибрати з умов ТД надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар, так як чинне законодавство не передбачає обовязковість отримання таких висновків на бронежилети.
У разі не погодження із даною вимогою, просимо, надати інформацію та посилання на чинний нормативний документ передбачаючий обов'язкове отримання таких висновків на бронежилети.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Розгорнути
Згорнути
У разі не погодження із даною вимогою, просимо, надати інформацію та посилання на чинний нормативний документ передбачаючий обов'язкове отримання таких висновків на бронежилети.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2023 10:17
в обгунтуванні вимоги використано посилання на проведення процедури у іньший спосіб
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-04-06-000005 • 50c53bb0da0f4175ae79c48d52bcd437
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-04-06
•
15:25
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Шановна Держаудитслужба!
Відповідно до протокольного рішення від 06.04.2023 № 06.04, Уповноважена особа Сергієва О. відмінила закупівлю, за унікальним номером UA-2023-03-07-011727-a, у зв’язку з «здійсненням перерозподілу наявного фінансування установи».
Враховуючи, що закупівлі мають здійснюватися замовниками з дотриманням принципів визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою реалізації п. 22 ОСОБЛИВОСТЕЙ, а саме, державне регулювання, контроль у сфері публічних закупівель та громадський контроль здійснюються відповідно до статті 7 Закону.
Згідно ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі», громадський контроль у сфері публічних закупівель забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону, до аналізу та моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органів, уповноважених на здійснення контролю, про виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та недоліки роботи електронної системи закупівель.
При цьому зокрема учасники процедур закупівель повинні сприяти залученню громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель відповідно до законів України “Про громадські об’єднання”, “Про звернення громадян” і “Про інформацію”.
Просимо, у зв’язку з викладеним, витребувати у Замовника та додатково опублікувати у відкритому доступі документи, що стали підставою скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі робіт, що безпосередньо призвело до відміни даної закупівлі, які повинні бути датовані до та станом на 06.04.2023 року.
Додаємо посилання на надані роз’яснень з даного питання Уповноваженим органом з питань закупівель:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=00b9079d-7f42-43c2-9f87-e02f8cb14a46&lang=uk-UA
https://www.me.gov.ua/inforez/Print?id=4fd21dac-2c14-49dc-8540-483f4e51b192&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA
Також зазначаємо номер рішення АМКУ де Замовник не довів підстави відміни торгів для Вашого ознайомлення - рішення від 30.12.2020№24203
Як ви розуміємо, із наведених вище норм, ми зобов’язані інформувати контролюючі органи у сфері закупівель та сприяти залученню громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель.
З повагою
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-04-06-000004 • 2c955def37e542cf9386fcb6e6a72c3d
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-04-06
•
15:18
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Шановна Держаудитслужба
Відповідно до протокольного рішення від 06.04.2023 № 06.04, Уповноважена особа Сергієва О. відмінила закупівлю, за унікальним номером UA-2023-03-07-011727-a, у зв’язку з «здійсненням перерозподілу наявного фінансування установи».
Враховуючи, що закупівлі мають здійснюватися замовниками з дотриманням принципів визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою реалізації п. 22 ОСОБЛИВОСТЕЙ, а саме, державне регулювання, контроль у сфері публічних закупівель та громадський контроль здійснюються відповідно до статті 7 Закону.
Згідно ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі», громадський контроль у сфері публічних закупівель забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону, до аналізу та моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органів, уповноважених на здійснення контролю, про виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та недоліки роботи електронної системи закупівель.
При цьому зокрема учасники процедур закупівель повинні сприяти залученню громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель відповідно до законів України “Про громадські об’єднання”, “Про звернення громадян” і “Про інформацію”.
У зв'язку з тим, що електронна система не дозволяє додатково звернутись до Замовника щодо надання підтверджуючих документів, які стали підставою відміни торгів вже після кваліфікації.
Просимо, здійснити моніторинг даної закупівлі, та витребувати у Замовника додатково опублікувати у відкритому доступі документи, що стали підставою скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі робіт, що безпосередньо призвело до відміни даної закупівлі, які повинні бути датовані до та станом на 06.04.2023 року.
Додаємо посилання на надані роз’яснень з даного питання Уповноваженим органом з питань закупівель:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=00b9079d-7f42-43c2-9f87-e02f8cb14a46&lang=uk-UA
https://www.me.gov.ua/inforez/Print?id=4fd21dac-2c14-49dc-8540-483f4e51b192&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA
Також надаємо номер рішення АМКУ де Замовник не довів підстави відміни торгів для Вашого ознайомлення - рішення від 30.12.2020 № 24203.
Як ви розуміємо, із наведених вище норм, ми зобов’язані інформувати контролюючі органи у сфері закупівель та сприяти залученню громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель.
З повагою
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРУСЕЛЬ» |
548 688,00
UAH
|
548 688,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Велмет" |
668 411,52
UAH
|
668 411,52
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШЕВЧЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ" |
884 800,00
UAH
|
884 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦУТИЛЬСЕРВІС" |
996 464,00
UAH
|
996 464,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРУСЕЛЬ» #41976470 |
Переможець |
548 688,00
UAH
|
22 березня 2023 13:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2023 13:23
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2023 13:25 |
Кінець періоду оскарження: | 17 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 17 квітня 2023 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | перерозподіл наявного фінансування підприємства |
Документи:
06 квітня 2023 13:25
|
Електронний підпис |
06 квітня 2023 13:23
|
Протокол_відміни_відкритих_торгів.docx |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-03-07-011727-a.a4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРУСЕЛЬ», Код ЄДРПОУ:41976470
Просимо надати документи що стали підставою відміни торгів
Шановний замовнику!
Відповідно до протокольного рішення від 06.04.2023 № 06.04, Уповноважена особа Сергієва О. відмінила закупівлю, за унікальним номером UA-2023-03-07-011727-a, у зв’язку з «здійсненням перерозподілу наявного фінансування установи».
Необхідно врахувати, що закупівлі мають здійснюватися замовниками з дотриманням принципів визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою реалізації п. 22 ОСОБЛИВОСТЕЙ, а саме, державне регулювання, контроль у сфері публічних закупівель та громадський контроль здійснюються відповідно до статті 7 Закону.
Згідно ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі», громадський контроль у сфері публічних закупівель забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону, до аналізу та моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органів, уповноважених на здійснення контролю, про виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та недоліки роботи електронної системи закупівель.
При цьому зокрема учасники процедур закупівель повинні сприяти залученню громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель відповідно до законів України “Про громадські об’єднання”, “Про звернення громадян” і “Про інформацію”.
Просимо, у зв’язку з викладеним, додатково опублікувати у відкритому доступі документи, що стали підставою скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі робіт, що безпосередньо призвело до відміни даної закупівлі, які повинні бути датовані до та станом на 06.04.2023 року.
Додаємо посилання на надані роз’яснень з даного питання Уповноваженим органом з питань закупівель:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=00b9079d-7f42-43c2-9f87-e02f8cb14a46&lang=uk-UA
https://www.me.gov.ua/inforez/Print?id=4fd21dac-2c14-49dc-8540-483f4e51b192&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA
Також підвантажуємо рішення АМКУ де Замовник не довів підстави відміни торгів для Вашого ознайомлення.
Звертаємось до Вас з метою попереднього вирішення даного питання без залучення АМКУ, а також Державної аудиторської служби України.
Як ви розуміємо, із наведених вище норм, ми зобов’язані інформувати контролюючі органи у сфері закупівель та сприяти залученню громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель.
З повагою
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився