Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А4 для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
2 875 500,00 UAH
UA-2023-03-07-011561-a ● ae019e81a9ed4e918193203dd0a8f0af
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
Код ЄДРПОУ: | 41760289 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28 |
Контактна особа: |
Олег Босий +380443654086 o.bosyi@dbr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2023 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2023 17:03 |
Початок аукціону: | 15 березня 2023 17:06 |
Очікувана вартість: | 2 875 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 377,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13500 пачка
Папір А4 для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, Київ, Симона Петлюри, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами накладної / видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2023 році. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2023 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2023 17:07 |
ТД 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне 06.03.2023.docx | |
07 березня 2023 17:07 |
30190000-7.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-07-011561-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 09 березня 2023 11:24
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-03-07-011561-a на закупівлю «Папір А4 для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)» де Замовником виступає ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-03-07-011561-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-03-07-011561-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2023 17:25
Відхилити вимогу (номер вимоги: UA-2023-03-07-011561-a.b1), яка була оприлюднена в електронній системі закупівель 09.03.2023 року о 11:24, щодо закупівлі: Папір А4 для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне), оскільки в учасника є можливість надати товар, технічні характеристики якого кращі ніж зазначені в додатку 3 до тендерної документації. Наша тендерна документація складена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Технічні характеристики предмета закупівлі - є вимогою замовника, тому при розгляді пропозицій замовник буде розглядати пропозиції, які будуть відповідати технічним характеристикам предмета закупівлі, що встановив замовник.
Номер вимоги: UA-2023-03-07-011561-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 09 березня 2023 15:49
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-03-07-011561-a на закупівлю «Папір А4 для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)» де Замовником виступає ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-03-07-011561-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2023 17:26
Відхилити вимогу (номер вимоги: UA-2023-03-07-011561-a.a2), яка була оприлюднена в електронній системі закупівель 09.03.2023 року о 15:49, щодо закупівлі: Папір А4 для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне), оскільки в учасника є можливість надати товар, технічні характеристики якого кращі ніж зазначені в додатку 3 до тендерної документації. Наша тендерна документація складена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Технічні характеристики предмета закупівлі - є вимогою замовника, тому при розгляді пропозицій замовник буде розглядати пропозиції, які будуть відповідати технічним характеристикам предмета закупівлі, що встановив замовник.
Номер вимоги: UA-2023-03-07-011561-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ", Код ЄДРПОУ:32931083
Дата подання: 24 березня 2023 16:38
Вимога про усунення порушень
ВИМОГА
про усунення порушення
21 березня 20232 року замовником торгів Державним Бюро Розслідувань було оприлюднене в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Офіс Комфорт».
Згідно Протоколу № 44 від 21.03.2023 за результатами закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією електронна система закупівель визнала пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Офіс Комфорт» з ціною пропозиції 2214540,00 грн.
Під час розгляду найбільш економічно пропозиції учасника (документів, що безпосередньо були розміщені учасником в електронній системі закупівель) на відповідність її вимогам, визначеним у тендерній документації, встановлено, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Офіс Комфорт» відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації до цього документу закупівлі.
ТОВ ТД «Беріл», ознайомившись із змістом Протоколу № 44 від 21.03.2023, вважає його необґрунтованим, протиправним та таким, що порушує порядок проведення процедури закупівель, а тому має бути скасованим з огляду на наступне.
По-перше, згідно документів, що безпосередньо були розміщені учасником ТОВ «Офіс Комфорт» в електронній системі закупівель, зазначений учасник не надав технічну специфікацію на товар
Ним лише було надано Довідку про те, що учасник підтверджує, відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації.
Але вказана довідка не може бути належним документом, що підтверджує технічні характеристика на товар, який пропонується учасником.
Таким чином, пропозиція ТОВ «Офіс Комфорт» не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації.
По-друге, папір А4 для друку R-Copy Premium Paper, Словенія, запропонований ТОВ «Офіс Комфорт» у Тендерній пропозиції, не відповідає вимогам, що були викладені у тендерній документації. Вказана невідповідність вбачається з порівняльної таблиці показників, яка додається до вимоги.
Технічні характеристики на папір R-Copy Premium Paper (Словенія) отримані ТОВ ТД «Беріл» від виробника електронною поштою. Наразі вони повністю ідентичні тим, що вже надані ТОВ «Карней» у скарзі до АМК.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а тому відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник мав її відхилити.
На підставі вищевикладеного, керуючись умовами Закону України «Про публічні закупівлі» -
ВИМАГАЮ:
1. Прийняти та розглянути вимогу про усунення порушень.
2. Визнати пропозицію учасника ТОВ «Офіс Комфорт» такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
3. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Державного бюро розслідувань, відповідальної за організацію та проведення закупівель № 44 від 21.03.2023 про визнання ТОВ «Офіс Комфорт» переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Офіс Комфорт».
Розгорнути
Згорнути
про усунення порушення
21 березня 20232 року замовником торгів Державним Бюро Розслідувань було оприлюднене в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Офіс Комфорт».
Згідно Протоколу № 44 від 21.03.2023 за результатами закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією електронна система закупівель визнала пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Офіс Комфорт» з ціною пропозиції 2214540,00 грн.
Під час розгляду найбільш економічно пропозиції учасника (документів, що безпосередньо були розміщені учасником в електронній системі закупівель) на відповідність її вимогам, визначеним у тендерній документації, встановлено, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Офіс Комфорт» відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації до цього документу закупівлі.
ТОВ ТД «Беріл», ознайомившись із змістом Протоколу № 44 від 21.03.2023, вважає його необґрунтованим, протиправним та таким, що порушує порядок проведення процедури закупівель, а тому має бути скасованим з огляду на наступне.
По-перше, згідно документів, що безпосередньо були розміщені учасником ТОВ «Офіс Комфорт» в електронній системі закупівель, зазначений учасник не надав технічну специфікацію на товар
Ним лише було надано Довідку про те, що учасник підтверджує, відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації.
Але вказана довідка не може бути належним документом, що підтверджує технічні характеристика на товар, який пропонується учасником.
Таким чином, пропозиція ТОВ «Офіс Комфорт» не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації.
По-друге, папір А4 для друку R-Copy Premium Paper, Словенія, запропонований ТОВ «Офіс Комфорт» у Тендерній пропозиції, не відповідає вимогам, що були викладені у тендерній документації. Вказана невідповідність вбачається з порівняльної таблиці показників, яка додається до вимоги.
Технічні характеристики на папір R-Copy Premium Paper (Словенія) отримані ТОВ ТД «Беріл» від виробника електронною поштою. Наразі вони повністю ідентичні тим, що вже надані ТОВ «Карней» у скарзі до АМК.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а тому відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник мав її відхилити.
На підставі вищевикладеного, керуючись умовами Закону України «Про публічні закупівлі» -
ВИМАГАЮ:
1. Прийняти та розглянути вимогу про усунення порушень.
2. Визнати пропозицію учасника ТОВ «Офіс Комфорт» такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
3. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Державного бюро розслідувань, відповідальної за організацію та проведення закупівель № 44 від 21.03.2023 про визнання ТОВ «Офіс Комфорт» переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Офіс Комфорт».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2023 17:05
Відхилити вимогу (номер вимоги: UA-2023-03-07-011561-a.c4), яка була оприлюднена в електронній системі закупівель 24.03.2023 року о 16:38, щодо закупівлі: папір А4 для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне), оскільки відповідно до пункту 64 особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-07-011561-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРНЕЙ", Код ЄДРПОУ:38522784
Дата подання: 23 березня 2023 16:25
Дата подання: 23 березня 2023 16:25
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 березня 2023 14:23
рішення від 24.03.2023 № 3692.pdf
Дата публікації: 24 березня 2023 14:23
інформація про резолютивну частину рішення від 30.03.2023 № 3964.pdf
Дата публікації: 30 березня 2023 15:55
рішення від 30.03.2023 № 3964.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2023 17:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2023 17:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" |
2 214 540,00
UAH з ПДВ
|
2 214 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ" |
2 324 700,00
UAH з ПДВ
|
2 324 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРНЕЙ" |
2 372 490,00
UAH з ПДВ
|
2 372 490,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
2 416 230,00
UAH з ПДВ
|
2 416 230,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ» |
2 669 760,00
UAH з ПДВ
|
2 669 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг" |
2 851 200,00
UAH з ПДВ
|
2 851 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" #43160066 |
Переможець |
2 214 540,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2023 17:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 11:18
|
Договір № 129 від 10.04.2023.PDF | укладений |
11 квітня 2023 11:17
|