Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Скоробогатько Олександра 380 (44) 238-32 60 SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2023 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2023 12:04 |
Очікувана вартість: | 5 076 920,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 769,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку). Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, (банківська гарантія може надаватися як в електронному так і в паперовому вигляді, відповідно до вимог чинного законодавства України) згідно Додатку 5 тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку). У разі подання забезпечення у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії: Безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. У разі подання забезпечення у вигляді грошових коштів (завдатку): завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО". Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31230000-7: Частини електророзподільної чи контрольної апаратури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Аванс не більше 20 % від загальної вартості товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання рахунку (після набрання Договором чинності). Постачальник виписує податкову накладну на всю суму авансу, отриманого від Покупця. Дата виписки податкової накладної повинна співпадати з датою зарахування авансу на рахунок Постачальника. Якщо на момент складання рахунку сума Авансу за договором становить один мільйон гривень або більше, то часткова попередня оплата Товару здійснюється за умови надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення на авансовий платіж у вигляді безумовної та безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (далі - Банківська гарантія на Аванс), при цьому сума, зазначена у Банківській гарантії на Аванс, повинна дорівнювати повній сумі авансового платежу. | Аванс | 5 | Банківські | 20 |
Iнша подія | Подальша оплата за Товар здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної. Оплата здійснюється після прийняття Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) товару на всю суму авансового платежу (у разі оплати авансового платежу Покупцем) та за наданим Постачальником Рахунком (після підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної), а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2023 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2023 16:53 |
Титульний аркуш ТД запчастини 293.pdf | |
07 березня 2023 16:53 |
ТД_запчастини_293.doc |
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-07-000008 ● 0aa09a24879d450c84707e4410ba248d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2023 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2023 № 95
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-03-07-011364-a 07.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-13 14:35:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин до вводів та вимикачів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-07-011364-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Наголошуємо, що відповідно до частини сімнадцятої статті 8 Закону обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, встановлений цією статтею, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Пунктом 7 частини першої статті 1 Закону, визначено, що електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-18 17:41:01
Надання пояснень на Запит Держаудитслужби України від 13.04.2023
Дана закупівля запасних частин до вводів та вимикачів призначена для поточних та капітальних ремонтів обладнання підстанцій, які знаходяться на балансі НЕК «Укренерго». Термін експлуатації обладнання складає більш 30 років. Кількість та номенклатура запасних частин визначена багаторічним досвідом експлуатації обладнання та статистикою технологічних руйнувань обладнання та на підставі заводських інструкцій (нормовані матеріали запасних частин та матеріали запасних частин тих, що частіше всього виходять з ладу).
Періодичність поточних та капітальних ремонтів обладнання, в тому числі господарчим способом, з урахуванням внутрішніх положень про організацію технічного обслуговування і ремонту первинного устаткування підстанцій, орієнтовно становить: поточні – 1 раз на рік, капітальні – 1 раз на 6 років. Очікувана вартість визначена з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», в тому числі, відповідно до переліків обладнання, матеріалів, робіт та послуг, які були подані НЕК «Укренерго» на розгляд до Уповноважених органів (НКРЕКП, Міненерго, КМУ) для затвердження відповідних фінансових документів, таких як: фінансовий план, Інвестиційна та ремонтна програма, з урахуванням отриманих комерційних пропозицій на конкретний товар відповідно до технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, історичних цін на аналогічні товари; офіційної статистичної інформації та даних з відкритих джерел, скоригованих на поточні та прогнозні коливання ринкових показників.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-24 14:24:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин до вводів та вимикачів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-07-011364-a) установлено.
В електронній системі закупівель Замовником 03.04.2023 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу шостого пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації щодо обґрунтування необхідності подовження строку для укладання договору про закупівлю або підстав його не оприлюднення в електронній системі закупівель в установлений Законом строк.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-26 17:44:36
надання пояснень на запит Держаудитслужби України від 24.04.2023
За результатом оцінки, тендерна пропозиція учасника ТОВ «МЕГАОМ ЛТД» даної закупівлі, визначена електронною системою закупівель Prozorro найбільш економічно вигідною. Протокольним рішенням від 03.04.2023 р. № 293/06/23 Учасника визнано переможцем Закупівлі, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до вимог пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, у випадку обґрунтованої необхідності строк укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
З метою належного оподаткування товарів, які закуповуються відповідно до проведеної закупівлі, виникла необхідність в отриманні роз’яснення і консультації від Державної податкової служби України щодо норм Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 №224 (з урахуванням змін і доповнень), а саме позиції «Ізолятор вимірювальний IBB110-150кВ» та з метою отримання інформації від ТОВ «МЕГАОМ ЛТД» про встановлений код згідно з УКТЗЕД на вище вказаний товар, виникла необхідність у продовженні строку укладання договору до 60 днів. Протокольним рішенням від 17.04.2023р. № 293/07/23 подовжено строк укладання договору (додається). Зважаючи на той факт, що електрона система закупівель (https://smarttender.biz/) не має технічної можливості для публікації рішення Замовника про подовження строку укладання договору, повідомлення про продовження строку укладання договору буде оприлюднене (завантажене) в електронній системі закупівель разом із укладеним договором про закупівлю та всіма додатками до нього.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАОМ ЛТД" |
3 537 120,80
UAH
|
3 537 120,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТПК "Анико" |
3 900 000,00
UAH
|
3 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТУМ ЕНЕРДЖІ УКРАЇНА" |
3 998 164,20
UAH
|
3 998 164,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВОЛЬТАЖ |
4 504 702,50
UAH
|
4 504 702,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТМК "НВТех" |
4 787 700,00
UAH
|
4 787 700,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАОМ ЛТД" #34595466 |
Рішення скасоване |
3 537 120,80
UAH
|
03 квітня 2023 18:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2023 16:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАОМ ЛТД" #34595466 |
Переможець |
3 537 120,80
UAH
|
03 квітня 2023 19:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2023 13:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2023 15:21
|
ДУ2_01-293-2023.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2023 10:09
|
Додаткова_угода_№1_293_запчастини_вводіві.zip | зміни до договору |
13 червня 2023 10:09
|
Додаткова_угода_№1_293_запчастини_вводіві.pdf | зміни до договору |
13 червня 2023 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2023 14:54
|
Договір_запчастини_293.zip | укладений |
02 травня 2023 14:51
|
Договір_запчастини_293.pdf | укладений |
02 травня 2023 14:51
|
Протокол_293_07_Продовження строку укладання договору.pdf | укладений |
02 травня 2023 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись Розділом 12 Договору поставки від 27.04.2023 р. № 01-293-2023 (далі – Договір), підпунктом 4 п. 19 Особливостей та згідно з листом Постачальника від 06.06.2023 р. №23-27, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 01-293-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись Розділом 12 Договору поставки від 27.04.2023 р. № 01-293-2023 (далі – Договір), підпунктом 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та відповідно до листа Постачальника від 23.06.2023 р. № 23-29, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 01-293-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |