Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення благоустрою території та вимощення (ДК 021:2015 - 45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи).
Очікувана вартість
660 000,00 UAH
UA-2023-03-07-011220-a ● b514db5963a14e7991ca6f8f64d2b72e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109042 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 32 А |
Контактна особа: |
Опанасько Михайло Михайлович +380532562746 poltavaupo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2023 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 660 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Послуги з проведення благоустрою території та вимощення (ДК 021:2015 - 45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи). Виконавець повинен надати Замовнику послуги, відповідно до діючих в Україні нормативно-правових актів та інших нормативних документів, якими встановлюються вимоги до технічних характеристик та якості послуг даного виду.
Послуги з проведення благоустрою території та вимощення (ДК 021:2015 - 45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи). Виконавець повинен надати Замовнику послуги, відповідно до діючих в Україні нормативно-правових актів та інших нормативних документів, якими встановлюються вимоги до технічних характеристик та якості послуг даного виду.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення благоустрою території та вимощення (ДК 021:2015 - 45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36014, Україна, Полтавська область, Н, Н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 березня 2023
—
01 травня 2023
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування – власний бюджет. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2023 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2023 16:46 |
ТДО.docx | |
07 березня 2023 16:46 |
Оголошення про відкриті торги.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація учасників
Дата подання: 09 березня 2023 09:22
Дата відповіді: 10 березня 2023 14:42
Чи не здається вам, що вимога про надання копії аналогічного договору укладеного не раніше 2022 року та наявність складського та офісного приміщення в м.Полтаві є дискримінаційною?
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Щодо аналогічного договору
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Щодо наявності складського та офісного приміщення.
Звертаємо увагу, що відповідно до технічного специфікації є перелік надання послуг/виконання робіт для яких потрібна наявність обладнання та матеріалів які закуповує власними силами учасник-переможець відкритих торгів. У Замовника відсутні приміщення для зберігання матеріалів та матеріальних цінностей Учасника закупівлі.
Дякуємо за порозуміння.
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Щодо аналогічного договору
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Щодо наявності складського та офісного приміщення.
Звертаємо увагу, що відповідно до технічного специфікації є перелік надання послуг/виконання робіт для яких потрібна наявність обладнання та матеріалів які закуповує власними силами учасник-переможець відкритих торгів. У Замовника відсутні приміщення для зберігання матеріалів та матеріальних цінностей Учасника закупівлі.
Дякуємо за порозуміння.
Кваліфікація
Дата подання: 09 березня 2023 14:26
Дата відповіді: 10 березня 2023 14:43
Поясніть будь ласка, що мається на увазі під адмінстративно будівлею в ТД пункті 7.1. "Документи, що підтверджують наявність власного кваліфікованого персоналу, які безпосередньо будуть надавати послуги з проведення ремонтних робіт в адміністративній будівлі - не менше 6 кваліфікованих працівників. Мінімально-необхідний перелік та кількість працівників для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає:
Головний інженер 1, Виконавець робіт 2, Підсобний робітник 2"?
Для чого потрібні два виконавці робіт при незначних обсягах благоустрою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Кількість працівників обумовлена об’ємом робіт/послуг та строком виконання робіт/надання послуг.
Дякуємо за порозуміння.
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Кількість працівників обумовлена об’ємом робіт/послуг та строком виконання робіт/надання послуг.
Дякуємо за порозуміння.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕКОМ" |
656 380,02
UAH з ПДВ
|
656 380,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕКОМ" #41355926 |
Переможець |
656 380,02
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 15:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2023 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 17:24
|
ДОГОВІР Благоустрій.PDF | укладений |
23 березня 2023 17:23
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з проведення благоустрою території та вимощення (ДК 021:2015 - 45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи). | 1 | послуга |
656 380,02
UAH з ПДВ
|